Hou toch op met dat huilen om leasequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:19 schreef JohnB52 het volgende:
T-Mobile of tele2 dan?
In ieder geval geen lease
Tele2 heeft de normale One niet zo te zien, T-Mobile kom ik ook (ruim) boven de ¤ 40 uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:19 schreef JohnB52 het volgende:
T-Mobile of tele2 dan?
In ieder geval geen lease
ben er nog niet superdiep ingedoken, keertje tijd voor maken/nemenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:26 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zit met ismart 300 op 45 per maand, goedkoper dan hi in ieder geval.
Heb je ook op studentmobiel enzo gekeken?
Is fijne software, dat syncdingquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:27 schreef Santello het volgende:
Op dit moment mijn iPhone back-up aan het overdragen naar de HTC middels de HTC sync programma. Hopen dat het
Er mist inderdaad het een en anderquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef JohnB52 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo die is ook weer binnen.
Past goed.
Nu kijken hoe lang ie heel blijft.
Ps: ligt t nou aan mij, of is t Engels op t doosje nou heel erg krom?
Taskkillers zijn overbodig op moderne Androidtoestellen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Er mist inderdaad het een en ander![]()
Ik heb de app taskkiller gedownload. Iedere keer als ik kijk zie ik wel 30 dingen die aan staan. Als ik ze allemaal kill staan ze er 5 minuten later weer op. Vreet energie en data :S
Gooi die maar weer gauw van je telefoon af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Er mist inderdaad het een en ander![]()
Ik heb de app taskkiller gedownload. Iedere keer als ik kijk zie ik wel 30 dingen die aan staan. Als ik ze allemaal kill staan ze er 5 minuten later weer op. Vreet energie en data :S
Bij mij stond er gisteren tussen 14.00u en 16.00u en ze waren er al om 13.50uquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Er staat dat mijn pakket bezorgd gaat worden tussen 17:30 - 19:30, maar er staat nu ook "Pakketbezorger is onderweg".
Hebben ze nou zulke lange rondes of ga ik mijn pakketje missen omdat ik niet thuis ben?
https://www.studentmobiel.nl/htc-onequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben er nog niet superdiep ingedoken, keertje tijd voor maken/nemen
Ik wilde eerst ook de One X+ kopen, maar na eens goed te vergelijken zag ik dat die zowat hetzelfde is als de One X, alleen heeft de + een net iets snellere processor. Dat terwijl de One X een stuk goedkoper is. Die heb ik dus ook gekocht in plaats van de One X+ en dat was een goede keuze. Deze is ook al ontzettend snel, dat kleine beetje sneller heb ik niet over voor die prijs.quote:Op maandag 29 april 2013 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
zat te kijken om een One X+ te kopen, maar denk dat ik beter kan wachten tot deze ietsje goedkoper per maand wordt; wat een tof ding
Ik ben nu thuis, maar hij is nog niet bezorgd. Alleen doet de bel het niet, dus ik moet de voordeur een beetje in de gaten houdenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Bij mij stond er gisteren tussen 14.00u en 16.00u en ze waren er al om 13.50u
Gelukkig was mijn zusje thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |