SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Waarschijnlijk ergens eind mei of in juni. Komen we later op terug.
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
Amsterdam of Utrecht? Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
haloa. hoe was de caberet voorstelling nog?quote:
oke mooi, hoiquote:
Doe dan de badkamer, kan ik meteen douchenquote:Op maandag 29 april 2013 10:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgende keer sluit ik je op in de wc ofzo als je weer gaat toekijken ipv zelf weg te gaan
Die heb ik zelf nodig na een potje seks met Uccie, dan heb ik geen zin om jou eerst de badkamer uit te werkenquote:Op maandag 29 april 2013 10:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe dan de badkamer, kan ik meteen douchen
En een vrouw moet na de seks altijd even naar het toilet, ook geen goed plan dusquote:Op maandag 29 april 2013 10:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Die heb ik zelf nodig na een potje seks met Uccie, dan heb ik geen zin om jou eerst de badkamer uit te werken
Matig... alleen na de pauze leuk.quote:Op maandag 29 april 2013 10:32 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
haloa. hoe was de caberet voorstelling nog?
Een man ook hoor!quote:Op maandag 29 april 2013 10:36 schreef Kally het volgende:
[..]
En een vrouw moet na de seks altijd even naar het toilet, ook geen goed plan dus
quote:
Onder de douche wordt ze schoner dan ff boven de wc te hangenquote:Op maandag 29 april 2013 10:36 schreef Kally het volgende:
[..]
En een vrouw moet na de seks altijd even naar het toilet, ook geen goed plan dus
Meer naar rechts graagquote:Op maandag 29 april 2013 10:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Onder de douche wordt ze schoner dan ff boven de wc te hangenEn wij beiden kunnen nagenieten
![]()
Daarmee bedoel ik jou nietEn als je nu nog gaat zitten klagen sluit ik je op in een vogel kooi
quote:Op maandag 29 april 2013 10:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ik ken jou wel beter, jou niet spanken is een straf
wie was het ook al weer?quote:
Oh nee, ik weet dat jij me goed kentquote:
Niet nodig schat, ik weet namelijk dat ik eerlijk tegen je bentquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 10:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Probeer dit keer de muur niet te knuffelen
quote:Op maandag 29 april 2013 10:56 schreef Melting het volgende:
Zijn er mensen die de radio aan hebben staan?
Want heb zin om vanaf 11 uur wat deuntjes te draaien.
ga ik ook doenquote:
wat is dit voor mix van een koor met een foute beatquote:
Jaren '90 mang!quote:Op maandag 29 april 2013 11:03 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
wat is dit voor mix van een koor met een foute beat
Dan is het goedquote:Op maandag 29 april 2013 10:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet nodig schat, ik weet namelijk dat ik eerlijk tegen je bent
Je hebt gister zelf toe gegeven een blondje te zijn. En blondjes doen eenmaal dingen die te hoog boven hun niveau liggenquote:
weet niet of dat goed of slecht isquote:Op maandag 29 april 2013 11:23 schreef Melting het volgende:
Ik ga voorlopig telkens 6 nummers draaien, uit een bepaalde map van mijn schijf.
Kan dus van alles zijn.....
Ik denk dat ik het antwoord daarop wel weet!quote:Op maandag 29 april 2013 11:24 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
weet niet of dat goed of slecht is
En wat is daarop uw antwoord?quote:Op maandag 29 april 2013 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het antwoord daarop wel weet!
quote:Op maandag 29 april 2013 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het antwoord daarop wel weet!
Zo zie je maar dat niemand perfect is.quote:Op maandag 29 april 2013 11:28 schreef ToT het volgende:
'Opzet Koningslied was inschattingsfout'Ik ken (zeer goed ontwikkelde) mensen die dit lied wél helemaal geweldig vinden en er ook absoluut geen kritiek op dulden.
quote:Op maandag 29 april 2013 11:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat niemand perfect is.
6 treden is inderdaad hoog jaquote:Op maandag 29 april 2013 11:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Je hebt gister zelf toe gegeven een blondje te zijn. En blondjes doen eenmaal dingen die te hoog boven hun niveau liggen
Dan ben je echt niet goedquote:Op maandag 29 april 2013 11:32 schreef ToT het volgende:
http://www.wtf.nl/koning/(...)-kont-fotoserie.htmlDit meen je niet!
quote:Op maandag 29 april 2013 11:32 schreef ToT het volgende:
http://www.wtf.nl/koning/(...)-kont-fotoserie.htmlDit meen je niet!
Hij durft welquote:Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
1) Zoiets als tattoo nemen:
2) De plek:
3) Het resultaat:
Smoor ze.quote:Op maandag 29 april 2013 11:51 schreef adnapekkid het volgende:
ik ga efkes een sjafke doen![]()
ben dr zo weer
quote:Op maandag 29 april 2013 11:54 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Voor alle koffieverslaafden hier.
quote:Op maandag 29 april 2013 11:54 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Voor alle koffieverslaafden hier.
hoezo dat?quote:
waar haal jij al die dingen vandaanquote:
Je zou ook wat minder aan die waterpijp kunnen lurkenquote:
6 nummers rock. Nog 1 te gaan.quote:Op maandag 29 april 2013 12:02 schreef ToT het volgende:
Little pig, little pig....oh nee, ander nummer!
Stampen komt zo.quote:Op maandag 29 april 2013 12:05 schreef adnapekkid het volgende:
melting, sla je mapje hardcore eens open
quote:Op maandag 29 april 2013 12:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zou ook wat minder aan die waterpijp kunnen lurken
quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]heb je ook zon leuke stamp emoticon bewegend ding
ja niet door hebben dat je in het verkeerde topic postquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]heb je ook zon leuke stamp emoticon bewegend ding
verwarrende TTquote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
ja niet door hebben dat je in het verkeerde topic post![]()
Staat duidelijk radio voor, lezen is best wel een kunstquote:
haha, waar komen die vandaan?quote:
voor sommige mensenquote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Staat duidelijk radio voor, lezen is best wel een kunst
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:08 schreef Kally het volgende:
[..]
http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htm
nog wel een heel gezoekquote:Op maandag 29 april 2013 12:08 schreef Kally het volgende:
[..]
http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htm
Had dus een andere willen draaien.quote:
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh kally .. hell yeah
[ afbeelding ]
Kom danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet slecht....
ik ga ff terugzoekenquote:
ik ben hier nog niet zo lang hequote:
Nee hoor, 3 stuks zelfsquote:
Nee hoor. Ik heb er ook minimaal 2 gezien.quote:
Hardcore versie van 1 kopje koffie?quote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef Melting het volgende:
Zo meteen een stampnummer voor de koffiedrinkers hier.
Ik luister nietquote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef Melting het volgende:
Zo meteen een stampnummer voor de koffiedrinkers hier.
Die had broertje gepostquote:
Het ging snel gisteren ja.quote:Op maandag 29 april 2013 12:28 schreef adnapekkid het volgende:
hoeveel hebben jullie gister gepost? echt niet normaal
quote:Op maandag 29 april 2013 12:28 schreef adnapekkid het volgende:
hoeveel hebben jullie gister gepost? echt niet normaal
Ja...quote:Op maandag 29 april 2013 12:29 schreef adnapekkid het volgende:
ben jij met die holland hoed op kally?
Ja.quote:Op maandag 29 april 2013 12:29 schreef adnapekkid het volgende:
ben jij met die holland hoed op kally?
Hoi wuppiequote:
Nouhou, jij ookquote:
Ik heb een foto in mijn telefoon van broertje met wuppie op zijn hoofdquote:
Ow... die....quote:Op maandag 29 april 2013 12:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een foto in mijn telefoon van broertje met wuppie op zijn hoofd
Nu is hij een wuppiequote:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:34 schreef Kally het volgende:
Blijf even dit draaien, dan is mijn strijk zo weg
Ga ik niet redden, alle zomerkleertjes gewassen en zoquote:
Het is toch vast een begin?quote:Op maandag 29 april 2013 12:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga ik niet redden, alle zomerkleertjes gewassen en zo
Dat welquote:
Ben je net pas wakker?quote:Op maandag 29 april 2013 12:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga maar even ontbijten en koffie scoren
nieuwe bijnaamquote:
half 1 jaquote:Op maandag 29 april 2013 12:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je net pas wakker?
Hierna een nummer voor de koffie liefhebber.
Hehe, ik ook 10 minuten geledenquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:43 schreef robdriessen het volgende:
Je zou maar een verplichte vrije dag hebben van het werk
Nee..... want ik zit er op.quote:Op maandag 29 april 2013 12:51 schreef robdriessen het volgende:
Als ik nu radio zou gaan maken, heb ik dan luisteraars?
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sorry, niet gechecked. Welke idioot draait er dan ook 's maandags om 1 uur?
Hallo hij helpt me door mijn strijk heenquote:Op maandag 29 april 2013 12:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sorry, niet gechecked. Welke idioot draait er dan ook 's maandags om 1 uur?
Nah, ik zocht een excuus om niet het huis te hoeven poetsen. Nu moet ik er wel aan beginnenquote:Op maandag 29 april 2013 12:53 schreef Melting het volgende:
Maar Rob... ik draai na dit nummer nog 7 nummers en dan moet ik even een boodschap doen. Dan kun jij, als je wil.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nah, ik zocht een excuus om niet het huis te hoeven poetsen. Nu moet ik er wel aan beginnen
Nee, maar om eerlijk te zijn: ik ken 'm ook bijna niet.quote:
Auto ongeluk. Hij was 36 meen ik. Liet een vrouw en kind achter.quote:Op maandag 29 april 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, maar om eerlijk te zijn: ik ken 'm ook bijna niet.
Ai, da's klote nieuws... of het nu een bekend of onbekend persoon is, dit is erg tragisch :/quote:Op maandag 29 april 2013 12:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Auto ongeluk. Hij was 36 meen ik. Liet een vrouw en kind achter.
Valt mee, dit had ik vorige week alleen maarquote:
Ik ga niet meer naar house feestjes.quote:Op maandag 29 april 2013 13:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Valt mee, dit had ik vorige week alleen maar
wanneer? heb ik dat gemistquote:Op maandag 29 april 2013 13:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Valt mee, dit had ik vorige week alleen maar
Ik welquote:Op maandag 29 april 2013 13:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar house feestjes.
Nee feestquote:
slechte zaakquote:Op maandag 29 april 2013 13:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar house feestjes.
oh, meevallertjequote:
Nee..... vind er gewoon niets meer aan. Hoewel ik de muziek nog wel eens luister, maar zo'n feestje doet me dan weer niets.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 13:02 schreef adnapekkid het volgende:
ik ga ff tostis bouwen, tot dalijk weer
Nee, mijn kids hebben te veel kledingquote:Op maandag 29 april 2013 13:05 schreef Melting het volgende:
Nog 4 nummers, Kally. Bijna klaar met de strijk?
Moet je ze niet zo vaak andere kleren aan geven.quote:
Ja, jongste komt iedere dag pikzwart thuis, ik moet welquote:Op maandag 29 april 2013 13:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je ze niet zo vaak andere kleren aan geven.
van de modder ?quote:Op maandag 29 april 2013 13:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, jongste komt iedere dag pikzwart thuis, ik moet wel
haha, wat voor monstertjes heb jijquote:Op maandag 29 april 2013 13:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, jongste komt iedere dag pikzwart thuis, ik moet wel
Ongeveerquote:
Lijken op mijquote:Op maandag 29 april 2013 13:14 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
haha, wat voor monstertjes heb jij
Ga ik een keer meespelenquote:Op maandag 29 april 2013 13:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ongeveer
Gezond toch, lekker buiten spelen, voetballen, slidingen maken e.d.
Doet me ergens aan denken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leukste is het strand, is hij nat gaat hij in het zand liggen rollen, komt er zo'n zandmonster aanquote:Op maandag 29 april 2013 13:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ga ik een keer meespelen
quote:Op maandag 29 april 2013 13:16 schreef Kally het volgende:
[..]
leukste is het strand, is hij nat gaat hij in het zand liggen rollen, komt er zo'n zandmonster aan
quote:Op maandag 29 april 2013 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me ergens aan denken!
Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een tweeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een tweeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een tweeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op maandag 29 april 2013 13:16 schreef Kally het volgende:
[..]
leukste is het strand, is hij nat gaat hij in het zand liggen rollen, komt er zo'n zandmonster aan
Hij heeft nogal een gespierd lijfje voor zo'n knulletje, en echt een kont dus dan is het helemaalquote:
LOLquote:Op maandag 29 april 2013 13:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft nogal een gespierd lijfje voor zo'n knulletje, en echt een kont dus dan is het helemaal
Als hij weet dat ik dit zeg
Dat vindt ie niet leuk ?quote:
Ik wil niet dat hij groot wordt, het is mijn knuffelbeertjequote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat vindt ie niet leuk ?
Helaas gaat dat wel gebeurenquote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij groot wordt, het is mijn knuffelbeertje
Dat red ik niet, maar het heeft wel geholpenquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat red ik niet, maar het heeft wel geholpen
Ik weet hetquote:Op maandag 29 april 2013 13:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Helaas gaat dat wel gebeuren
quote:
Echt het verschil in die 2, het is maar 2 jaar, maar jongste komt nog onbevangen knuffelen en kusjes geven en roept de hele dag ik hou van je, oudste krijg ik nog wel kusjes van maar wel thuisquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Is het al 4 uur
pfff
ik vind vakantie minder tof
quote:Op maandag 29 april 2013 13:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt het verschil in die 2, het is maar 2 jaar, maar jongste komt nog onbevangen knuffelen en kusjes geven en roept de hele dag ik hou van je, oudste krijg ik nog wel kusjes van maar wel thuis
Ik draai nog 1 nummer.quote:
En als de kids 16 zijn of zo zijn alle gewrichten helemaal versleten en botten krom gegroeid....quote:Op maandag 29 april 2013 13:24 schreef Melting het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/de_sterkste_familie_ter_wereld
Dit is zo ziek hè?
Niet bestquote:Op maandag 29 april 2013 13:24 schreef Melting het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/de_sterkste_familie_ter_wereld
Dit is zo ziek hè?
Idd. Zou ze dan nog wel eens willen zien.quote:Op maandag 29 april 2013 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
En als de kids 16 zijn of zo zijn alle gewrichten helemaal versleten en botten krom gegroeid....
Op youtube zie je wel meer filmpjes van super sterk koters. Eentje heeft echt een stevige 6- of 8-pack.quote:Op maandag 29 april 2013 13:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Idd. Zou ze dan nog wel eens willen zien.
quote:
Breng ze hier maar heenquote:
Ik denk niet dat de mama dat goed vindquote:Op maandag 29 april 2013 13:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Breng ze hier maar heen
Snap ikquote:Op maandag 29 april 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mama dat goed vind
Graag gedaan.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 13:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En vanavond allemaal luisteren naar de K(r)oningsliedjes hè?
Ben er bang voor dat dat nooit zal komen.quote:
Wat kunnen we verwachten ?quote:Op maandag 29 april 2013 13:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En vanavond allemaal luisteren naar de K(r)oningsliedjes hè?
Dj Melting en Dj Vout draaien samen..... zegt dat genoeg?quote:Op maandag 29 april 2013 13:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat kunnen we verwachten ?
Jaquote:Op maandag 29 april 2013 13:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dj Melting en Dj Vout draaien samen..... zegt dat genoeg?
Je beide persoonlijkheden gaan samen een duo-showtje doen?quote:Op maandag 29 april 2013 13:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dj Melting en Dj Vout draaien samen..... zegt dat genoeg?
Ja...quote:Op maandag 29 april 2013 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Je beide persoonlijkheden gaan samen een duo-showtje doen?
Ja 9gag bezoeken is niet nodig als Broertje in het topic is.quote:
Zou ik donderdag op het rooster mogen van 20.00-21.00 ?quote:
Jij wel! Wat ga je draaien?quote:Op maandag 29 april 2013 13:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zou ik donderdag op het rooster mogen van 20.00-21.00 ?
Het gewoonlijkequote:
Dankquote:
Veel plezierquote:Op maandag 29 april 2013 13:54 schreef Melting het volgende:
Nu even een boodschap doen. Want om half 3 vertrekken naar de verjaardag van mijn nichtje die 9 wordt.![]()
Ah leuk! Hee groetjes he!quote:Op maandag 29 april 2013 13:54 schreef Melting het volgende:
Nu even een boodschap doen. Want om half 3 vertrekken naar de verjaardag van mijn nichtje die 9 wordt.![]()
En je zuipfestijn overleefd?quote:
hahah, zuipfestijn? gewoon weekendquote:
Hoi Muisjequote:
Ik wil op vakantie, nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |