Valt mee, dit had ik vorige week alleen maarquote:
Ik ga niet meer naar house feestjes.quote:Op maandag 29 april 2013 13:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Valt mee, dit had ik vorige week alleen maar
wanneer? heb ik dat gemistquote:Op maandag 29 april 2013 13:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Valt mee, dit had ik vorige week alleen maar
Ik welquote:Op maandag 29 april 2013 13:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar house feestjes.
Nee feestquote:
slechte zaakquote:Op maandag 29 april 2013 13:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar house feestjes.
oh, meevallertjequote:
Nee..... vind er gewoon niets meer aan. Hoewel ik de muziek nog wel eens luister, maar zo'n feestje doet me dan weer niets.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 13:02 schreef adnapekkid het volgende:
ik ga ff tostis bouwen, tot dalijk weer
Nee, mijn kids hebben te veel kledingquote:Op maandag 29 april 2013 13:05 schreef Melting het volgende:
Nog 4 nummers, Kally. Bijna klaar met de strijk?
Moet je ze niet zo vaak andere kleren aan geven.quote:
Ja, jongste komt iedere dag pikzwart thuis, ik moet welquote:Op maandag 29 april 2013 13:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je ze niet zo vaak andere kleren aan geven.
van de modder ?quote:Op maandag 29 april 2013 13:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, jongste komt iedere dag pikzwart thuis, ik moet wel
haha, wat voor monstertjes heb jijquote:Op maandag 29 april 2013 13:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, jongste komt iedere dag pikzwart thuis, ik moet wel
Ongeveerquote:
Lijken op mijquote:Op maandag 29 april 2013 13:14 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
haha, wat voor monstertjes heb jij
Ga ik een keer meespelenquote:Op maandag 29 april 2013 13:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ongeveer
Gezond toch, lekker buiten spelen, voetballen, slidingen maken e.d.
Doet me ergens aan denken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leukste is het strand, is hij nat gaat hij in het zand liggen rollen, komt er zo'n zandmonster aanquote:Op maandag 29 april 2013 13:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ga ik een keer meespelen
quote:Op maandag 29 april 2013 13:16 schreef Kally het volgende:
[..]
leukste is het strand, is hij nat gaat hij in het zand liggen rollen, komt er zo'n zandmonster aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |