quote:Op maandag 29 april 2013 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me ergens aan denken!
Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een tweeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een tweeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een tweeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op maandag 29 april 2013 13:16 schreef Kally het volgende:
[..]
leukste is het strand, is hij nat gaat hij in het zand liggen rollen, komt er zo'n zandmonster aan
Hij heeft nogal een gespierd lijfje voor zo'n knulletje, en echt een kont dus dan is het helemaalquote:
LOLquote:Op maandag 29 april 2013 13:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft nogal een gespierd lijfje voor zo'n knulletje, en echt een kont dus dan is het helemaal
Als hij weet dat ik dit zeg
Dat vindt ie niet leuk ?quote:
Ik wil niet dat hij groot wordt, het is mijn knuffelbeertjequote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat vindt ie niet leuk ?
Helaas gaat dat wel gebeurenquote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij groot wordt, het is mijn knuffelbeertje
Dat red ik niet, maar het heeft wel geholpenquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat red ik niet, maar het heeft wel geholpen
Ik weet hetquote:Op maandag 29 april 2013 13:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Helaas gaat dat wel gebeuren
quote:
Echt het verschil in die 2, het is maar 2 jaar, maar jongste komt nog onbevangen knuffelen en kusjes geven en roept de hele dag ik hou van je, oudste krijg ik nog wel kusjes van maar wel thuisquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Is het al 4 uur
pfff
ik vind vakantie minder tof
quote:Op maandag 29 april 2013 13:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt het verschil in die 2, het is maar 2 jaar, maar jongste komt nog onbevangen knuffelen en kusjes geven en roept de hele dag ik hou van je, oudste krijg ik nog wel kusjes van maar wel thuis
Ik draai nog 1 nummer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |