quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mabel had ook al een foto vanuit het paleis op twitter gepost.
Ja. Op bokt.nl.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iedereen oranje
Is er al een protesttopic?
Een dag als deze zal voor haar toch ergens heel confronterend zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mabel had ook al een foto vanuit het paleis op twitter gepost.
Graagquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:53 schreef Etcetera het volgende:
Red, mag ik je alsjeblieft gaan helpen met je Angry Birds Twitter berichten
1. Check bij Angry Birds bij de settings of er een connectie is met Twitter/Social mediaquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 pownies voor je pun.
last is een groot woordquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor Etcie en TM
Nog iemand die er last van heeft
FB / Oranje Naam.
Die verveelt zich natuurlijk te pletter zonder Friso...quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/MabelvanOranje
Beiden helemaal doorgespit, niks gevonden wat ik niet al had uitgeschakeldquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1. Check bij Angry Birds bij de settings of er een connectie is met Twitter/Social media
2. Kill die
3. Check bij Twitter de apps en kijk of daar een connectie is met Angry Birds
4. Verwijder die.
Ik vermoed dat het bij de Twitter app ligt eigenlijk, want je hebt vast al bij Angry Birds zelf gekeken.
je moet het ook bestrijden bij de bron is mij altijd geleerd...quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Beiden helemaal doorgespit, niks gevonden wat ik niet al had uitgeschakeld
Zij heeft wel wat pluspunten.quote:
Verwijderquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hmm raar. Facebook connectie dan misschien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Links of rechts van hem?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:47 schreef MadMaster het volgende:
Er zit een dragqueen naast de Japanse prins...
quote:
quote:
Schoon genoeg.quote:
Lekker cynisch ben je zeg, had je niet met een bordje op de Dam kunnen staan ofzo?quote:
33 Jaar geleden kwamen we net niet bij de Dam, dit jaar is dat geen kunst...quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker cynisch ben je zeg, had je niet met een bordje op de Dam kunnen staan ofzo?
joh, je meent hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
33 Jaar geleden kwamen we net niet bij de Dam, dit jaar is dat geen kunst...
Ik ben niet zo serieus vwb het koningshuis, poppenkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |