tape engineeringquote:Op dinsdag 30 april 2013 05:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Moet overigens wel de wimpel met ductape aan de vlaggenstok vastzetten, die is er al eens een keertje afgewaaid
Idemquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:24 schreef Cobra4 het volgende:
Snacks: check
Bier: check
Saffies: check
Oranjebitter: gelukkig niet
NL1 aan: check
Ik ben er klaar voor!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oranjebitter...
Wie dat uitgevonden heeft? Wat een bocht.
Dan moet je die Dr Dré Beats koptelefoon afzettenquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:56 schreef Etcetera het volgende:
En hoe groot is de kans dat ik dat hoor
Hmm ik zag een stapeltje hooivorken liggen gisteren in een hoekje ergens...quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, hoor je daar niet. Dan denken de Friezen meteen weer dat Nederland de boel komt innemen.
Ik weet het hoor, die Dr Dré troep is echt troep.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:59 schreef Etcetera het volgende:
Euh... ik koop liever kwaliteit dan overpriced troep. Mijn punt is meer: waar doen ze dat, want ik woon in Friesland
Ik hoorde ze net. Heb op NOS.nl even de stream aangezetquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het hoor, die Dr Dré troep is echt troep.
Saluutschoten vanaf een Marineschip in 020
quote:
idd, met Wilhelmina erbijquote:
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh en bij deze voorspel ik dat De Dam collectief 'Bea Bedankt' gaat scanderen. Ik weet niet of ik dat tof vind of tenenkrommend onrespectvol.
Edit: Oh te laat, is al gedaan begrijp ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh en bij deze voorspel ik dat De Dam collectief 'Bea Bedankt' gaat scanderen. Ik weet niet of ik dat tof vind of tenenkrommend onrespectvol.
we zijn een voorspelbaar volkquote:
ik was al zover dat ik de unfollow optie aan het opzoeken wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:53 schreef Etcetera het volgende:
Red, mag ik je alsjeblieft gaan helpen met je Angry Birds Twitter berichten
Waarom zou dat onrespectvol zijn terwijl je een T-shirt met Bye Bye Bea wel vindt kunnen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:07 schreef Etcetera het volgende:
Ja, de eerste grappen over een hitlergroet door Amalia vliegen al over het net.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:08 schreef wyccie het volgende:
Tijdens de balkonscène had ik te doen met de meisjes, ze kregen een lamme arm.
Eens. Erg flauw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:25 schreef wyccie het volgende:
Ah, da's flauw, ze hebbben zo hun best gedaan.
De middelste ondersteunde haar zwaaiarm eventjes met haar andere.
Net.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:53 schreef wyccie het volgende:
Hee, ik ben ook oranje. Wanneer is dat gebeurd?
Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:40 schreef wyccie het volgende:
De twee jongsten zullen het niet zo beseffen wat dit betekent, en in feite verandert er voor hen niet heel veel toch? Amalia weet wel dat zij ooit koningin wordt. Ik denk dat zij het wel ervaart als een bijzondere gebeurtenis.
Mabel had ook al een foto vanuit het paleis op twitter gepost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |