Inderdaad, post ze hierquote:Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef Etcetera het volgende:
B., stop eens met fotomodel-foto's van jezelf op FB te zetten, is slecht voor mijn zelfvertrouwen
Nee joh. Maar toen ze het over haar had, klaarde haar gezicht ook op.quote:
Wat? Fotomodelfoto's?quote:Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef Etcetera het volgende:
B., stop eens met fotomodel-foto's van jezelf op FB te zetten, is slecht voor mijn zelfvertrouwen
Jij jaquote:Op maandag 29 april 2013 21:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat? Fotomodelfoto's?![]()
Dankje, denk ik
gefietst. Mijn achterwiel schoof weg en tien viel ik. Heel zacht maar omdat het steil was met veel los gesteente, schoof ik nog een stuk door.quote:Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat heb je gedaan om die plek te krijgen?
Netjes.quote:
Ik hoop dat het me lukt om te gaan rennen. Geen motivatie meer.quote:
auwquote:Op maandag 29 april 2013 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
gefietst. Mijn achterwiel schoof weg en tien viel ik. Heel zacht maar omdat het steil was met veel los gesteente, schoof ik nog een stuk door.
Stomme was dat ik de dag ervoor en veel moeilijkere tocht heb gedaan waarbij ik de MTB van sterke trappen, langs rotsen/ravijnen en over houten plankbruggen heb getild
Whehehe...quote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou zo'n sadistische moeder zijn, vermoed ik soms![]()
[ afbeelding ]
Ach, kun je tenminste wel de vlag op tijd uithangen.quote:
LOLquote:Op dinsdag 30 april 2013 05:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, kun je tenminste wel de vlag op tijd uithangen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 05:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Moet overigens wel de wimpel met ductape aan de vlaggenstok vastzetten, die is er al eens een keertje afgewaaid
quote:Dinsdagavond wordt rond 19.30 uur het Koningslied door een groot aantal artiesten ten gehore gebracht in Ahoy tijdens het meezingconcert Samen voor Oranje. De avond wordt aan elkaar gepraat door Paul de Leeuw.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou zo'n sadistische moeder zijn, vermoed ik soms![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, tinu kreeg er wel een handvol...quote:Op maandag 29 april 2013 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Zo fijn dat ik niet op dat PM-lijstje sta.
Ja, ik zat wel in een simme of luie groep, had er maar 7. Hopen dat het daarbij blijft.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ook, tinu kreeg er wel een handvol...
+1quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:01 schreef iamredleader het volgende:
Tijd voor ontbijt, daarna met z'n allen naar de vrijmarkt
tape engineeringquote:Op dinsdag 30 april 2013 05:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Moet overigens wel de wimpel met ductape aan de vlaggenstok vastzetten, die is er al eens een keertje afgewaaid
Idemquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:24 schreef Cobra4 het volgende:
Snacks: check
Bier: check
Saffies: check
Oranjebitter: gelukkig niet
NL1 aan: check
Ik ben er klaar voor!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oranjebitter...
Wie dat uitgevonden heeft? Wat een bocht.
Dan moet je die Dr Dré Beats koptelefoon afzettenquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:56 schreef Etcetera het volgende:
En hoe groot is de kans dat ik dat hoor
Hmm ik zag een stapeltje hooivorken liggen gisteren in een hoekje ergens...quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, hoor je daar niet. Dan denken de Friezen meteen weer dat Nederland de boel komt innemen.
Ik weet het hoor, die Dr Dré troep is echt troep.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:59 schreef Etcetera het volgende:
Euh... ik koop liever kwaliteit dan overpriced troep. Mijn punt is meer: waar doen ze dat, want ik woon in Friesland
Ik hoorde ze net. Heb op NOS.nl even de stream aangezetquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het hoor, die Dr Dré troep is echt troep.
Saluutschoten vanaf een Marineschip in 020
quote:
idd, met Wilhelmina erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |