Liever ook niet inderdaad maar liever zeker weten dat we een goede auto kopen dan dat je zoals wyccie zegt misschien iets koopt waar je ook weer veel in moet investeren...quote:Op maandag 29 april 2013 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zou nooit een auto op afbetaling kopen, maar dat is een gevoel dat ik daarbij heb wat me niet aanstaat
Och ben daar toch al bekendquote:Op maandag 29 april 2013 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk wel dat je een BKR registratie krijgt met je renteloze lening.
Idd, is ook goed om anti-bacterién te kweken, en dus weerstandquote:Op maandag 29 april 2013 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar in een niet zo ver verleden was wekelijks helemaal niet abnormaal.
Tmi ...quote:Op maandag 29 april 2013 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, is ook goed om anti-bacterién te kweken, en dus weerstand
Ken de tijd nog wel dat ik 2 weken met 1 onderbroek deed
Zweet is in principe prima, dat maakt juist een laagje op je huid aan die bacterién afstoot.quote:Op maandag 29 april 2013 19:54 schreef wyccie het volgende:
En zweet je dan niet, je doet toch lichamelijk werk?
IK zweet al bij vijftien minuten fietsen.
Mijn militaire tijd, op oefening, na 1 week de onderbroek gewoon omdraaienquote:
Is ook beter voor je huid om niet te veel te douchen.quote:Op maandag 29 april 2013 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar in een niet zo ver verleden was wekelijks helemaal niet abnormaal.
Ik ken mensen die zich 2 maal daags douchen, dan denken ze dat ze schoon zijnquote:Op maandag 29 april 2013 19:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is ook beter voor je huid om niet te veel te douchen.Bij een kantoorbaan en als je het niet ruikt kan ik me voorstellen dat 1 keer voldoende is. Zelf zou ik me er niet prettig bij voelen.
Ik krijg er een enorm droge huid van. Gebruik ook nooit zeep om die reden.quote:Op maandag 29 april 2013 19:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is ook beter voor je huid om niet te veel te douchen.Bij een kantoorbaan en als je het niet ruikt kan ik me voorstellen dat 1 keer voldoende is. Zelf zou ik me er niet prettig bij voelen.
In zweet (klam) kunnen bacteriën toch juist groeien?quote:Op maandag 29 april 2013 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Zweet is in principe prima, dat maakt juist een laagje op je huid aan die bacterién afstoot.
Integendeel. Is mij bij een jungle-training uitgelegd dat je beter klam kunt blijven dan droog tijdens inspanning. Zweet droogt nl. ook weer op. daardoor heb je een beschermende laag op je body.quote:Op maandag 29 april 2013 19:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
In zweet (klam) kunnen bacteriën toch juist groeien?
Hmm, zoutkorstquote:Op maandag 29 april 2013 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Integendeel. Is mij bij een jungle-training uitgelegd dat je beter klam kunt blijven dan droog tijdens inspanning. Zweet droogt nl. ook weer op. daardoor heb je een beschermende laag op je body.
Nou, als ik in de zomer zwaar fysiek werk heb gedaan, dan douche ik ook wel twee keer. Ben dan zeker wel schoner.quote:Op maandag 29 april 2013 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ken mensen die zich 2 maal daags douchen, dan denken ze dat ze schoon zijn
Heb ik ook. Ik gebruik Sanex hydrogedoe. Laatst was het te erg, en heb Nivea doucheolie gekocht, maar het doet me denken aan de oude vrouwtjes van het verpleeghuis waar ik stage liep.quote:![]()
Op maandag 29 april 2013 19:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik krijg er een enorm droge huid van. Gebruik ook nooit zeep om die reden.
In de zomer kan ik inderdaad wel eens wat zoutmineralen van mijn hoofd afschrapen.quote:
ik ook, als ik ben wezen lopen in de zonquote:Op maandag 29 april 2013 20:09 schreef wyccie het volgende:
Maar (opgedroogd) zweet ruik je toch. Over die bacteriën zou ik me geen zorgen maken. Huidinfecties krijg je doorgaans niet door het douchen.
[..]
In de zomer kan ik inderdaad wel eens wat zoutmineralen van mijn hoofd afschrapen.
Ik durf dat niet aan. Je hebt het haartopic in LIF waar sommigen gewoon hun haar niet meer wassen, of 1 keer in de maand.quote:Op maandag 29 april 2013 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Als je roos hebt, kun je zelfs proberen om minder vaak te douchen, en kijken of dat helpt
Zelfde hier.quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik douche trouwens elke dag, lekker begin van de dag.
Hoe doe je dat met M.?quote:Op maandag 29 april 2013 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Heel soms sla ik een ochtend over.
Ik dacht dat dat PS was...quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
B. Gebruikt toch ook geen shampoo?
4 mogelijkheden:quote:
Toespraak is al afgelopen toch? We hadden even wat pc-tv-issues.quote:Op maandag 29 april 2013 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
"Kiezen voor Claus als echtgenoot mijn beste beslissing ooit genomen".
Bea.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:45 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen kwam hij aanlopen met een afstandbediening en die wilde hij aan mij geven. Dan is het wel even lastig hem op andere gedachten te brengen (leg die maar op tafel, M. Mama heeft die niet nodig. Nee, op de tafel. enz.).
is dat de samenvatting of heb ik meer gemist?quote:Op maandag 29 april 2013 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
"Kiezen voor Claus als echtgenoot mijn beste beslissing ooit genomen".
Bea.
Ik vind het wel een van de mooiere dingen die ik haar heb horen zeggen, het klonk heel persoonlijk en gemeendquote:Op maandag 29 april 2013 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat de samenvatting of heb ik meer gemist?
Ik viel er zelf halverwege in. Meer een tussenstand tot ik de herhaling heb gezien dus.quote:Op maandag 29 april 2013 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat de samenvatting of heb ik meer gemist?
Ik... ik...quote:Norwegian steam engine
This is a sexual maneuver that should only be attempted by level 7 or higher practitioners. You take a girl out to a secluded location in full sized four door sedan.You get in the back seat and start doing her doggy style.It becomes very hot and stuffy,so you roll down the back window.When the girl sticks her head out the window to cool off,you crank the window back up on her neck just far enough as not to choke her but far enough she can't escape.You duct tape a lit cigar to her mouth and proceed you corn hole her.Every time you thrust,twin smoke rings come out of her nostrils.
Hoe kom je in hemelsnaam op zo'n site met deze tekst?!quote:
Door een link te zien die zegt 'the first time ive said "what the fuck" whilst reading something.' en zien dat het naar urbandictionary verwijst. Ik ben nieuwsgierigquote:Op maandag 29 april 2013 20:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam op zo'n site met deze tekst?!
quote:Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het wel een van de mooiere dingen die ik haar heb horen zeggen, het klonk heel persoonlijk en gemeend
jawel, tweemaal per week. Wel zachtere. Ik heb dat idd een tijd gedaan maar het was zoveel gedoe.quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
B. Gebruikt toch ook geen shampoo?
quote:
Inderdaad, post ze hierquote:Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef Etcetera het volgende:
B., stop eens met fotomodel-foto's van jezelf op FB te zetten, is slecht voor mijn zelfvertrouwen
Nee joh. Maar toen ze het over haar had, klaarde haar gezicht ook op.quote:
Wat? Fotomodelfoto's?quote:Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef Etcetera het volgende:
B., stop eens met fotomodel-foto's van jezelf op FB te zetten, is slecht voor mijn zelfvertrouwen
Jij jaquote:Op maandag 29 april 2013 21:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat? Fotomodelfoto's?![]()
Dankje, denk ik
gefietst. Mijn achterwiel schoof weg en tien viel ik. Heel zacht maar omdat het steil was met veel los gesteente, schoof ik nog een stuk door.quote:Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat heb je gedaan om die plek te krijgen?
Netjes.quote:
Ik hoop dat het me lukt om te gaan rennen. Geen motivatie meer.quote:
auwquote:Op maandag 29 april 2013 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
gefietst. Mijn achterwiel schoof weg en tien viel ik. Heel zacht maar omdat het steil was met veel los gesteente, schoof ik nog een stuk door.
Stomme was dat ik de dag ervoor en veel moeilijkere tocht heb gedaan waarbij ik de MTB van sterke trappen, langs rotsen/ravijnen en over houten plankbruggen heb getild
Whehehe...quote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou zo'n sadistische moeder zijn, vermoed ik soms![]()
[ afbeelding ]
Ach, kun je tenminste wel de vlag op tijd uithangen.quote:
LOLquote:Op dinsdag 30 april 2013 05:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, kun je tenminste wel de vlag op tijd uithangen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 05:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Moet overigens wel de wimpel met ductape aan de vlaggenstok vastzetten, die is er al eens een keertje afgewaaid
quote:Dinsdagavond wordt rond 19.30 uur het Koningslied door een groot aantal artiesten ten gehore gebracht in Ahoy tijdens het meezingconcert Samen voor Oranje. De avond wordt aan elkaar gepraat door Paul de Leeuw.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou zo'n sadistische moeder zijn, vermoed ik soms![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, tinu kreeg er wel een handvol...quote:Op maandag 29 april 2013 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Zo fijn dat ik niet op dat PM-lijstje sta.
Ja, ik zat wel in een simme of luie groep, had er maar 7. Hopen dat het daarbij blijft.quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ook, tinu kreeg er wel een handvol...
+1quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:01 schreef iamredleader het volgende:
Tijd voor ontbijt, daarna met z'n allen naar de vrijmarkt
tape engineeringquote:Op dinsdag 30 april 2013 05:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Moet overigens wel de wimpel met ductape aan de vlaggenstok vastzetten, die is er al eens een keertje afgewaaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |