Zo lang je maar niet je tablet in een houder op het dashboard zet dan zodat je halve raam bestaat uit tablet-navigatie, want dat kán niet legaal zijnquote:Op maandag 29 april 2013 01:31 schreef wyccie het volgende:
HT, toevallig vanavond er achtergekomen dat mobiele navigatie ook kan. Ik kan natuurlijk mijn tablet gebruiken! Komt het ding toch nog van pas (tot nu toe gebruik ik 't alleen voor spelletjesen nu Fok).
Of al kijkend op je tablet, lopend een drukke weg oversteken.quote:Op maandag 29 april 2013 07:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet je tablet in een houder op het dashboard zet dan zodat je halve raam bestaat uit tablet-navigatie, want dat kán niet legaal zijnEn ik heb het wel eens gezien
quote:
Waar zou ik 't anders neer moeten zetten?quote:Op maandag 29 april 2013 07:11 schreef Etcetera het volgende:
Zo lang je maar niet je tablet in een houder op het dashboard zet dan zodat je halve raam bestaat uit tablet-navigatie, want dat kán niet legaal zijnEn ik heb het wel eens gezien
Ah, ik dach aan tien inch.quote:Op maandag 29 april 2013 07:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar zou ik 't anders neer moeten zetten?![]()
Ik heb trouwens maar een 7 inch dingetje.
7 inch scheelt welquote:Op maandag 29 april 2013 07:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar zou ik 't anders neer moeten zetten?![]()
Ik heb trouwens maar een 7 inch dingetje.
ik heb het ook eens gezien ja, echt hè, wat denk je dan wel nietquote:Op maandag 29 april 2013 07:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
7 inch scheelt welmaar ik zou het eerder op de bijrijdersstoel leggen denk ik. Ik heb echt iemand zien rijden met een iPad voor het raam geplakt, nam zoveel blikveld weg
Oh daar heb ik ook wel een handje vanquote:Op maandag 29 april 2013 07:46 schreef wyccie het volgende:
De grootste TomTom is 6 inch, scheelt niet veel dus.
Ik denk dat het veel onveiliger is als je telkens op je bijrijdersstoel moet kijken. Ik zou de auto mee naar rechts trekken.
Volgens mij kun je met bepaalde navigatie software voor de telefoon kaarten offline beschikbaar maken, maar daar heb ik me verder nooit in verdiept. Geloof dat Google het wel ondersteund.quote:Er zit trouwens alleen Wifi op, had gisteren discussie over of je dan wel of niet je navigatie kan gebruiken. Ik denk van wel.
quote:Op maandag 29 april 2013 07:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van iemand die de routebeschrijving met uitwisbare stift op het raam had geschreven in het preTomTom-tijdperk.
Mwah, na vier uur slaap wakker geworden, misschien door de wind.quote:
In feite is dat een antieke Google glass.quote:Op maandag 29 april 2013 08:02 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dat vind ik best wel briljant eigenlijk
Vraag me alleen af in hoeverre je afgeleid kunt raken door de tekst - ik zou het niet goed kunnen lezen waarschijnlijk
Mogguh.quote:Op maandag 29 april 2013 08:31 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Wij moeten echt snel op zoek naar een nieuwe auto. Nu het mooie weer eraan komt is dat hét moment om de MG te verkopen maar we moeten er nog uitkomen wat we precies willen.
wat mij betreft primaquote:Op maandag 29 april 2013 08:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh.
Iets met 4 wielen, een radio en een asbak?
Een Paramount Marauder is wel iets voor jullie.quote:Op maandag 29 april 2013 08:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat mij betreft primamaar G heeft wat meer eisen, dat maakt het lastiger.
Hoezo dat dan?quote:
Lekker ruim en kan tegen een stootje.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Paramount Marauder is wel iets voor jullie.
Dat welquote:Op maandag 29 april 2013 08:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker ruim en kan tegen een stootje.
Je hoeft van mij echt niet te verwachten dat ik hier alles kom vermelden.quote:Op maandag 29 april 2013 08:31 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Qua mobiele navigatie kan ik de app Waze aanraden. Is Engelstalig maar heeft het tot nu toe altijd goed gedaan![]()
En wyccie, heb je nou al je rijbewijs gehaald? Heb ik even gemist blijkbaar. En je hebt dus ook een auto gekocht?
Handig als je niet het hele bedrag nu hebt, maar wel nu meteen een auto moét hebben? Maar als je na een x aantal maanden dat bedrag nog niet bij elkaar gespaard hebt, ben je uiteindelijk veel duurder uit.quote:Op maandag 29 april 2013 08:59 schreef MaJo het volgende:
Dat welMaar ook iets boven budget
We kijken nu of leasen misschien een optie is, iemand voors en tegens?
Ah ok dan heb ik het dus niet gemistquote:Op maandag 29 april 2013 09:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoeft van mij echt niet te verwachten dat ik hier alles kom vermelden.![]()
Ik heb nog geen auto, dat komt wel als ik een baan heb. Ben al wel veel aan het rondkijken.
Die app ga ik even uitproberen.
Ja, stevig beestje.quote:Op maandag 29 april 2013 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
wat een bakbeest is dat. Had hem al een bij Top Gear gezin
Dat is geen auto, dat is een Transformer!quote:Op maandag 29 april 2013 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
Een Paramount Marauder is wel iets voor jullie.
Dank je. Heb het pasje nog niet, helaas kun je tegenwoordig niet meer 's middags binnenlopen bij de gemeente. Ik kan er pas na Koninginnedag terecht.quote:Op maandag 29 april 2013 09:03 schreef MaJo het volgende:
Ah ok dan heb ik het dus niet gemistGefeliciteerd
En alleen al auto's kijken is leuk genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 29-04-2013 09:19:26 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
Nice, mooi spul vaak van Glendronach.quote:Op maandag 29 april 2013 09:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, heb die Cadenhead waar ik het over had toch maar besteld
10 ton gewicht met aardig wat extra's. Dus wie weet?quote:Op maandag 29 april 2013 09:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is geen auto, dat is een Transformer!
Zou me niks verbazen als de auto opeens opstaat en gaat lopen.
Oh dat is wel jammerquote:Op maandag 29 april 2013 09:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dank je. Heb het pasje nog niet, helaas kun je tegenwoordig niet meer 's middags binnenlopen bij de gemeente. Ik kan er pas na Koninginnedag terecht.
Welke auto heb je op het oog?
Sygic, werkt met offline kaarten en is prima!quote:Op maandag 29 april 2013 09:18 schreef wyccie het volgende:
Ah, Waze werkt alleen met internetverbinding, gaat dus niet werken.
Hoe weet jij dat ik nog in bed lig?quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 09:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een hele grote dikke BMW uit de 7-serie
Uit welke theatershow?
antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leasen kan privé voordeliger zijn dan aanschaf van dezelfde nieuwe auto, heb er een tijdje geleden iets over gelezen in de kampioen volgens mij. Maar jullie kijken toch naar tweede hands auto's? Ik denk dat je voor een beetje auto in de lease een stuk meer kwijt bent dan voor een 2e hands auto.quote:Op maandag 29 april 2013 08:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat welMaar ook iets boven budget
We kijken nu of leasen misschien een optie is, iemand voors en tegens?
Ik had het tegen mezelf...quote:Op maandag 29 april 2013 09:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik nog in bed lig?![]()
Ik dacht dat Sygic alleen voor Canada was. Heb het nu gratis gedownload, maar er stond dat ik het moest kopen?
Ah, zie het al. Moet de kaarten eenmalig aanschaffen. Eerst kijken of er een demo is.
quote:
Hoe kom je op zo een lijst?quote:Op maandag 29 april 2013 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Zo fijn dat ik niet op dat PM-lijstje sta.
Prullenmandquote:Op maandag 29 april 2013 16:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Heb 'm net ook gehad. Wat mot ik er nu weer mee?
Geen idee.quote:Op maandag 29 april 2013 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe kom je op zo een lijst?
laatste keer kon ik welgeteld 96 berichten deleten
En? Geantwoord?quote:Op maandag 29 april 2013 16:41 schreef Etcetera het volgende:
Dat gaat echt nergens meer over geloof iktoch bedankt voor het kijken
Ik had vandaag een whatsapp uit IndonesiëOf in elk geval landnummer +62. Enige tekst: Hallo how are you???
De wachtrij stond tot buiten het -best grote- gebouw.quote:Op maandag 29 april 2013 16:41 schreef Etcetera het volgende:
+62, da's met bami én kroepoek...quote:Op maandag 29 april 2013 16:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik had vandaag een whatsapp uit IndonesiëOf in elk geval landnummer +62. Enige tekst: Hallo how are you???
dan ga ik het nummer straks even googelen en daarna verwijderenquote:
Hetzelfde kan je zeggen voor een Knight XVquote:Op maandag 29 april 2013 08:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker ruim en kan tegen een stootje.
We zijn er nog niet helemaal uit wat we willen, als een nieuwe auto voordelig is dan is dat ook ok. Je hebt de laatste tijd mooie deals waarbij je een nieuwe auto kunt kopen op afbetaling waarbij een aantal jaar rentevrij is. We zullen hoe dan ook iets op afbetaling gaan kopen want meer dan de 4000 euro die de MG waard is hebben we niet liggen, dan kunnen we net zo goed rentevrij iets nieuws aanschaffenquote:Op maandag 29 april 2013 10:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
leasen kan privé voordeliger zijn dan aanschaf van dezelfde nieuwe auto, heb er een tijdje geleden iets over gelezen in de kampioen volgens mij. Maar jullie kijken toch naar tweede hands auto's? Ik denk dat je voor een beetje auto in de lease een stuk meer kwijt bent dan voor een 2e hands auto.
Bij de APK werd ons verteld dat de onderkant behoorlijk aan het roesten is. Het kon nu nog door de APK maar volgend jaar zal de hele onderkant gelast moeten worden en dat kost een paar duizend euroquote:
ik heb het ooit gedaan, maar zal het nooit meer doen. Gewoon sparen, en anders maar een goedkopere auto.quote:Op maandag 29 april 2013 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zou nooit een auto op afbetaling kopen, maar dat is een gevoel dat ik daarbij heb wat me niet aanstaat
Bij tweedehands auto's kan er altijd van alles misgaan. Wat dat betreft is geen type 100% veiligquote:Op maandag 29 april 2013 19:07 schreef wyccie het volgende:
Het kan dus ook zijn dat ik een auto aanschaf die een roestende onderkant heeft en maar 1 jaar meegaat? Ik ben bang dat ik een miskoop doe, maar voor een nieuwe auto heb ik gewoon geen geld.
Hier ook. Als ik het nu niet kan betalen dan neem ik genoegen met voor nu iets ouders en goedkopers en spaar ik door tot ik het wel kan betalen. Die torenhoge studieschuld is wel genoeg.quote:Op maandag 29 april 2013 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zou nooit een auto op afbetaling kopen, maar dat is een gevoel dat ik daarbij heb wat me niet aanstaat
Daarom moet ik ook iemand meenemen die er verstand van heeft, een techneut of monteur of zo, maar ik ken alleen maar artsen.quote:Op maandag 29 april 2013 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij tweedehands auto's kan er altijd van alles misgaan. Wat dat betreft is geen type 100% veilig
De garantie bij auto's net boven mijn huidige budget is maar drie maanden. Bij een half jaar of langer zijn de auto's gelijk al rond de vierduizend euro.quote:Op maandag 29 april 2013 19:17 schreef Soempie het volgende:
Als je een tweedehands auto koopt bij een garage kun je ook nog onderhandelen over de garantie. Of denk bijvoorbeeld aan Bovaggarantie? Natuurlijk heb je daar niks aan als het gaat om punten die bij een volgende APK pas aan het licht komen.
ok...quote:Op maandag 29 april 2013 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ff een douche genomen, mocht ook wel na 1 week
Hopelijk is PS dit keer ook aan de beurt.quote:Op maandag 29 april 2013 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De vorige keer kreeg ik geen pm's maar vandaag ook aan de beurt
quote:
Ik douche me maar 1 keer per week, maar dit keer stonk ik wel erg ranzig, dus leek het me gerechtvaardigd me eerder te douchenquote:
daar zou ik me bij ER het minste zorgen om makenquote:Op maandag 29 april 2013 19:48 schreef wyccie het volgende:
En je haar? Na drie dagen begin ik het al te ruiken. Sowieso wordt het vet na twee dagen, dus ik was het om de dag. Of heb jij ook geen haar?
Altijd een kale kopquote:Op maandag 29 april 2013 19:48 schreef wyccie het volgende:
En je haar? Na drie dagen begin ik het al te ruiken. Sowieso wordt het vet na twee dagen, dus ik was het om de dag. Of heb jij ook geen haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |