Bij de APK werd ons verteld dat de onderkant behoorlijk aan het roesten is. Het kon nu nog door de APK maar volgend jaar zal de hele onderkant gelast moeten worden en dat kost een paar duizend euroquote:
ik heb het ooit gedaan, maar zal het nooit meer doen. Gewoon sparen, en anders maar een goedkopere auto.quote:Op maandag 29 april 2013 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zou nooit een auto op afbetaling kopen, maar dat is een gevoel dat ik daarbij heb wat me niet aanstaat
Bij tweedehands auto's kan er altijd van alles misgaan. Wat dat betreft is geen type 100% veiligquote:Op maandag 29 april 2013 19:07 schreef wyccie het volgende:
Het kan dus ook zijn dat ik een auto aanschaf die een roestende onderkant heeft en maar 1 jaar meegaat? Ik ben bang dat ik een miskoop doe, maar voor een nieuwe auto heb ik gewoon geen geld.
Hier ook. Als ik het nu niet kan betalen dan neem ik genoegen met voor nu iets ouders en goedkopers en spaar ik door tot ik het wel kan betalen. Die torenhoge studieschuld is wel genoeg.quote:Op maandag 29 april 2013 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zou nooit een auto op afbetaling kopen, maar dat is een gevoel dat ik daarbij heb wat me niet aanstaat
Daarom moet ik ook iemand meenemen die er verstand van heeft, een techneut of monteur of zo, maar ik ken alleen maar artsen.quote:Op maandag 29 april 2013 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij tweedehands auto's kan er altijd van alles misgaan. Wat dat betreft is geen type 100% veilig
De garantie bij auto's net boven mijn huidige budget is maar drie maanden. Bij een half jaar of langer zijn de auto's gelijk al rond de vierduizend euro.quote:Op maandag 29 april 2013 19:17 schreef Soempie het volgende:
Als je een tweedehands auto koopt bij een garage kun je ook nog onderhandelen over de garantie. Of denk bijvoorbeeld aan Bovaggarantie? Natuurlijk heb je daar niks aan als het gaat om punten die bij een volgende APK pas aan het licht komen.
ok...quote:Op maandag 29 april 2013 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ff een douche genomen, mocht ook wel na 1 week
Hopelijk is PS dit keer ook aan de beurt.quote:Op maandag 29 april 2013 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De vorige keer kreeg ik geen pm's maar vandaag ook aan de beurt
quote:
Ik douche me maar 1 keer per week, maar dit keer stonk ik wel erg ranzig, dus leek het me gerechtvaardigd me eerder te douchenquote:
daar zou ik me bij ER het minste zorgen om makenquote:Op maandag 29 april 2013 19:48 schreef wyccie het volgende:
En je haar? Na drie dagen begin ik het al te ruiken. Sowieso wordt het vet na twee dagen, dus ik was het om de dag. Of heb jij ook geen haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |