Heel erg mee eens! Ben er ook al te veel tegengekomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een aparte datingsite voor rebounders, it sucks![]()
Me too, het is vast wel eens als smoes gebruikt en dat is nog net wat minder maar wat ze bij mij gemeen hadden was heel snel hardlopen en ook heel snel weer doodbloeden, op een gegeven moment weet je het gewoon al.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel erg mee eens! Ben er ook al te veel tegengekomen.
Of gewoon een datingsite voor mensen die standaard een lulsmoes ophangen.
"Ik ben niet toe aan een relatie, wil me niet binden en zeker geen verplichtingen."
En dan 2 maanden later een relatie hebben
Hmm drie rebounders achter elkaar aan is best kut.. Wel een geluk bij een ongeluk dat ze het zo snel al aangeeft.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Na 3 rebounders op rij deel ik die mening. En balen doe ik ook nog wel een tijdje...
Thx, guys..
Dat is inderdaad kut...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meestal zie je het wel aankomen. Maar hele avond zoenen en shit. Vanmorgen direct weer berichtjes naar me sturen. Dan verwacht je dat niet een paar uur later. Best wel een klap als ik eerlijk ben. Ben het 'ben er niet aan toe' ook wel zat. Zeg gewoon dat je iemand niet leuk genoeg vindt.
Maar goed. Genoeg gezeken weer. Morgen weer vrolijke dingen.
We zien hier anders vaak genoeg mensen voorbij komen die net vrijgezel zijn en gaan daten. En dat staat ze vrij maar eigenlijk moet er een apart hoekje voor zijn op datingsitesquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad kut...
Sowieso kut excuus ook... Waarom ga je dan daten?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon geen kont van. Maar ja, met elke vraag die je stelt maak je het erger. Dus dat doe ik dan maar niet.
Gewoon verdrietig...en dat ben ik zat.
@ReboundRumblersquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We zien hier anders vaak genoeg mensen voorbij komen die net vrijgezel zijn en gaan daten. En dat staat ze vrij maar eigenlijk moet er een apart hoekje voor zijn op datingsites
Klinkt inderdaad kut, zolang ze er dan maar duidelijk over zijn is er niks aan de hand. Maar eerst verwachtingen scheppen om die vervolgens onderuit te halen vind ik zo onzinnig, die moeten zich eerst wat tijd gunnen om zich over zulke dingen heen te zetten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meestal zie je het wel aankomen. Maar hele avond zoenen en shit. Vanmorgen direct weer berichtjes naar me sturen. Dan verwacht je dat niet een paar uur later. Best wel een klap als ik eerlijk ben. Ben het 'ben er niet aan toe' ook wel zat. Zeg gewoon dat je iemand niet leuk genoeg vindt.
Maar goed. Genoeg gezeken weer. Morgen weer vrolijke dingen.
Precies. Tijd voor een rebound dating site dus zoals gezegd werdquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We zien hier anders vaak genoeg mensen voorbij komen die net vrijgezel zijn en gaan daten. En dat staat ze vrij maar eigenlijk moet er een apart hoekje voor zijn op datingsites
Weet ik niet... Ik heb er ook wel eens het één en ander uitgegooid naar een date die me of aan het lijntje heeft gehouden of op één of andere manier gebruik van me heeft gemaakt, maar dat heeft voor mij niets opgelost. Meestal vertel ik nog niet de helft, maar een eventuele komende keer hou ik juist de eer aan mezelf. Weinig zin meer om me kwetsbaar op te stellen, dan maar liever een kutwijfquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef Andromache het volgende:
kut voor je Krea. als ik jou was zou ik nou juist niet appen 'o prima' maar gewoon appen dat je teleurgesteld bent of wat dan ook. i've been there, veel gezonder voor mezelf althans als ik mijn ongenoegen daarover wél uit
Geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:41 schreef Perzephone het volgende:
Wat is deze
Opdondertjes van 17 op Paiq die het "best ok vinden om een oudere chick van 21 te daten".
Dit is niet helemaal het punt dat ter discussie staat. Zeker in het laatste stuk lees ik vooral dat je altijd kunt gaan daten met iemand, want het is hoe dan ook afwachten of je verliefd wordt en een relatie wil beginnen of niet. Dat is helemaal waar, maar volgens mij (en ik denk dat velen hier dit zullen beamen) is dat alleen eerlijk haalbaar als je wél open staat voor een relatie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:25 schreef chrisr het volgende:
Je kunt toch prima als rebound gaan daten, zolang je de verwachtingen maar goed op elkaar afstemt. Ik heb ook wel een paar meisjes verteld dat ik ze niet terug kon geven wat ze graag zouden willen, dat is het moment waarop ik het dan afkap. In eerste instantie ga je toch daten om elkaar beter te leren kennen en een leuke tijd te hebben? Je weet van te voren niet of je head over heals verliefd wordt op iemand of er een relatie mee zou willen. En zodra dat wel zo is, dan weet je dat vrijwel gelijk.
Het ligt inderdaad wel wat genuanceerder, maar ook relaties beginnen met "een leuke tijd hebben". Zelfs als je het meteen weet dat je iemand leuk vindt heb je nog je onzekerheden aan het begin. Ik heb juist het idee dat rebounders het vaak vlug afkappen voordat je überhaupt kunt spreken van een leuke tijd hebben uit angst dat het meteen te serieus wordt. Anders dan een situatie waarin er daadwerkelijk geen interesse is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:25 schreef chrisr het volgende:
Je kunt toch prima als rebound gaan daten, zolang je de verwachtingen maar goed op elkaar afstemt. Ik heb ook wel een paar meisjes verteld dat ik ze niet terug kon geven wat ze graag zouden willen, dat is het moment waarop ik het dan afkap. In eerste instantie ga je toch daten om elkaar beter te leren kennen en een leuke tijd te hebben? Je weet van te voren niet of je head over heals verliefd wordt op iemand of er een relatie mee zou willen. En zodra dat wel zo is, dan weet je dat vrijwel gelijk.
Verder na een tijd rustig aan gedaan te hebben vorige week 2 nieuwe dates gehad en 1 'oud' paiq contact waarbij het nooit tot een date was gekomen omdat ze iemand tegengekomen was. We waren uiteindelijk toch benieuwd naar elkaar en ik zou die dag in de buurt zijn, dus afgesproken en natuurlijk was dat veruit de leukste avond....FML
Het is een beetje als die discussie over de brief, als het je helpt, waarom niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik niet... Ik heb er ook wel eens het één en ander uitgegooid naar een date die me of aan het lijntje heeft gehouden of op één of andere manier gebruik van me heeft gemaakt, maar dat heeft voor mij niets opgelost. Meestal vertel ik nog niet de helft, maar een eventuele komende keer hou ik juist de eer aan mezelf. Weinig zin meer om me kwetsbaar op te stellen, dan maar liever een kutwijf
Spammerdespam maar toch even reageren: Leuk!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:17 schreef barocci het volgende:
Update van mijn kant: afgelopen zondag zijn we gaan wandelen in het bos met de honden van mijn ouders en hebben we aardbeien gegeten op de heideWas weer heel gezellig, beetje klef doen in het bos. Volgende date staat vrijdag gepland, gaat steeds meer de serieuze kant op
Ik heb het idee uitgelachen te worden. Of, beter gezegd, niet serieus genomen te worden. Misschien ben ik weer eens in een übercynische bui, maar bij m'n laatste dates voelde ik me achteraf een zoveelste streepje op de muur. Daarom gaat het muurtje weer omhoog, zelfbeschermingquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is een beetje als die discussie over de brief, als het je helpt, waarom niet?
Ik vind het juist sterk als mensen zich kwetsbaar durven opstellen. Zal in een relatie toch ook moeten?
Snap ik wel, maar misschien ook wel zelfontzegging want dat hebben de echt leuke dates weer niet verdiend.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het idee uitgelachen te worden. Of, beter gezegd, niet serieus genomen te worden. Misschien ben ik weer eens in een übercynische bui, maar bij m'n laatste dates voelde ik me achteraf een zoveelste streepje op de muur. Daarom gaat het muurtje weer omhoog, zelfbescherming
Nee. Ze willen je in real-life zien en als je de moeite bent je neuken en vervolgens niks meerquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad wel wat genuanceerder, maar ook relaties beginnen met "een leuke tijd hebben". Zelfs als je het meteen weet dat je iemand leuk vindt heb je nog je onzekerheden aan het begin. Ik heb juist het idee dat rebounders het vaak vlug afkappen voordat je überhaupt kunt spreken van een leuke tijd hebben uit angst dat het meteen te serieus wordt. Anders dan een situatie waarin er daadwerkelijk geen interesse is.
Johquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee. Ze willen je in real-life zien en als je de moeite bent je neuken en vervolgens niks meer
Het is een kwestie van nuance, maar dat bestaat niet op fok. Alleen daarbuiten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je eerlijk bent weet je dat ook
Er is geen nuance, een man die in rebound mode is wil alleen neuken, of op zijn minst de thrill hebben dat hij een chickie het bed in kan krijgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is een kwestie van nuance, maar dat bestaat niet op fok. Alleen daarbuiten.
Ook daar kan je eerlijk over zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er is geen nuance, een man die in rebound mode is wil alleen neuken, of op zijn minst de thrill hebben dat hij een chickie het bed in kan krijgen
Dat is ook echt wat we zeggen en bedoelen jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sws iemand die net gaat chatten en meteen zegt dat hij/zij een relatie wil
Ik welquote:Op woensdag 1 mei 2013 07:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook echt wat we zeggen en bedoelen ja
Logischquote:Op woensdag 1 mei 2013 07:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik welIk heb al vrienden, ik heb al no strings seks. Als het uiteindelijk op 1 van de 2 uitdraait, ook prima, maar als van het begin duidelijk is dat het nooit serieus zal worden, sla ik af.
Dit idd. Heb vantevoren ook een paar keer aangegeven dat ik niet op zoek ben naar een scharrel. Dus voordat we gingen daten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 07:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik welIk heb al vrienden, ik heb al no strings seks. Als het uiteindelijk op 1 van de 2 uitdraait, ook prima, maar als van het begin duidelijk is dat het nooit serieus zal worden, sla ik af.
Probably, you acted too needy ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef Kreator het volgende:
Out of the blue een appje.
"blablabla...leuke jongen. gisteren was fantastisch. maar ik ben niet toe aan iets. Moet eerst aan mezelf werken, want benauwend na een lange relatie enzo. We appen"
Godverdomme. Elke keer hetzelfde gezeik. Ik ben het zo zat.... Heb maar gezegd 'oh prima. snap ik wel.' maar eigenlijk wil ik 1000 dingen vragen.
Zelden zo'n frustrerend jaar gehad...
Dus viel je tegen tijdens de date en vind ze je geen relatie materiaal en toen heeft ze de meeste gebruikte excuus ooit gebruikt omdat ze kennelijk niet durft te zeggen dat ze je niet leuk genoeg vond.quote:Op woensdag 1 mei 2013 07:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit idd. Heb vantevoren ook een paar keer aangegeven dat ik niet op zoek ben naar een scharrel. Dus voordat we gingen daten.
Ja en zeker als het in het begin heel leuk lijkt te zijn en achteraf de twijfels komen. Dat herken ik heel erg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:35 schreef Kreator het volgende:
Ik denk overigens dat het wel oprecht was en dat ze er na het daten gewoon achterkwam dat ik niet leuk genoeg was om de 'grote' stap te zetten na haar relatie van 10 jaar. Dat snap ik wel. Dan is het al gauw benauwend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |