abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125929321
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is een beetje als die discussie over de brief, als het je helpt, waarom niet?
Ik vind het juist sterk als mensen zich kwetsbaar durven opstellen. Zal in een relatie toch ook moeten?
Ik heb het idee uitgelachen te worden. Of, beter gezegd, niet serieus genomen te worden. Misschien ben ik weer eens in een übercynische bui, maar bij m'n laatste dates voelde ik me achteraf een zoveelste streepje op de muur. Daarom gaat het muurtje weer omhoog, zelfbescherming ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 1 mei 2013 @ 00:00:28 #227
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125929507
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik heb het idee uitgelachen te worden. Of, beter gezegd, niet serieus genomen te worden. Misschien ben ik weer eens in een übercynische bui, maar bij m'n laatste dates voelde ik me achteraf een zoveelste streepje op de muur. Daarom gaat het muurtje weer omhoog, zelfbescherming ;)
Snap ik wel, maar misschien ook wel zelfontzegging want dat hebben de echt leuke dates weer niet verdiend.

Altijd makkelijk lullen voor een ander hé ;)
pi_125930201
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het ligt inderdaad wel wat genuanceerder, maar ook relaties beginnen met "een leuke tijd hebben". Zelfs als je het meteen weet dat je iemand leuk vindt heb je nog je onzekerheden aan het begin. Ik heb juist het idee dat rebounders het vaak vlug afkappen voordat je überhaupt kunt spreken van een leuke tijd hebben uit angst dat het meteen te serieus wordt. Anders dan een situatie waarin er daadwerkelijk geen interesse is.
Nee. Ze willen je in real-life zien en als je de moeite bent je neuken en vervolgens niks meer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 1 mei 2013 @ 00:33:26 #229
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125930626
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee. Ze willen je in real-life zien en als je de moeite bent je neuken en vervolgens niks meer
Joh
pi_125931068
Als je eerlijk bent weet je dat ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 1 mei 2013 @ 01:09:20 #231
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125931280
ook mijn ervaring. niet toe aan een relatie betekent in feite ik wil een neukertje. draai er niet omheen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 1 mei 2013 @ 01:53:51 #232
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125931821
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je eerlijk bent weet je dat ook
Het is een kwestie van nuance, maar dat bestaat niet op fok. Alleen daarbuiten.
pi_125932073
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is een kwestie van nuance, maar dat bestaat niet op fok. Alleen daarbuiten.
Er is geen nuance, een man die in rebound mode is wil alleen neuken, of op zijn minst de thrill hebben dat hij een chickie het bed in kan krijgen
pi_125932086
Sws iemand die net gaat chatten en meteen zegt dat hij/zij een relatie wil :')
pi_125932539
Ik heb een vraag over Badoo. hoe zit het met deze berichten die ik van mensen krijg?

....... heeft zin om te chatten...

........heeft zin om te chatten en nieuwe contacten te maken. Wil je haar een bericht sturen? Jullie hebben één gemeenschappelijke interesse:

Een keer heb ik daar op reageert en ook gerefereerd aan dit bericht maar dat wist niet die persoon niks van af en had ook geen interesse. Hoe worden die berichten verstuurd? Automatisch/bewust?
  woensdag 1 mei 2013 @ 07:20:21 #236
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125932616
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 02:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er is geen nuance, een man die in rebound mode is wil alleen neuken, of op zijn minst de thrill hebben dat hij een chickie het bed in kan krijgen
Ook daar kan je eerlijk over zijn.
"Ik ben niet toe aan een relatie, maar we kunnen misschien wel een leuke tijd hebben samen *nudge nudge wink wink*"

Er zullen heus wel vrouwen zijn die daarmee instemmen. Het zijn er alleen minder dan wanneer je een klootzak bent en liegt, ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 02:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sws iemand die net gaat chatten en meteen zegt dat hij/zij een relatie wil :')
Dat is ook echt wat we zeggen en bedoelen ja :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125932630
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 07:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Dat is ook echt wat we zeggen en bedoelen ja :')
Ik wel :D Ik heb al vrienden, ik heb al no strings seks. Als het uiteindelijk op 1 van de 2 uitdraait, ook prima, maar als van het begin duidelijk is dat het nooit serieus zal worden, sla ik af.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 1 mei 2013 @ 07:35:52 #238
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125932678
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 07:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wel :D Ik heb al vrienden, ik heb al no strings seks. Als het uiteindelijk op 1 van de 2 uitdraait, ook prima, maar als van het begin duidelijk is dat het nooit serieus zal worden, sla ik af.
Logisch :D maar dan denk ik dat je ook liever weet dat het niets gaat worden zodat je de keuze en de eer aan jezelf kunt houden, ipv valse hoop krijgen en gebruikt worden voor seks (terwijl jij andere verwachtingen had bij de date(s)).

Waar ik op doelde: natuurlijk moet je niet na twee minuten al zeggen: ik wil wel/geen* relatie. Maar je kunt het, na kennismaken etc online, wel eerlijk zeggen voor je afspreekt. "Het lijkt me heel leuk om eens samen wat te gaan drinken, maar weet wel dat ik op dit moment niet op zoek ben naar een vaste relatie."
Bovenstaande kan ook toegepast worden op vrouwen, uiteraard.

Maar goed, Diego is alle vorm van nuance vreemd blijkbaar, met zulke posts :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 mei 2013 @ 07:47:16 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125932738
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 07:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit idd. Heb vantevoren ook een paar keer aangegeven dat ik niet op zoek ben naar een scharrel. Dus voordat we gingen daten.
pi_125934689
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef Kreator het volgende:
Out of the blue een appje.

"blablabla...leuke jongen. gisteren was fantastisch. maar ik ben niet toe aan iets. Moet eerst aan mezelf werken, want benauwend na een lange relatie enzo. We appen"

Godverdomme. Elke keer hetzelfde gezeik. Ik ben het zo zat... ;(. Heb maar gezegd 'oh prima. snap ik wel.' maar eigenlijk wil ik 1000 dingen vragen.

Zelden zo'n frustrerend jaar gehad...
Probably, you acted too needy ?
  woensdag 1 mei 2013 @ 10:23:13 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125934725
Gisteravond een leuke paiq-'date' gehad in Cafe Bolle Jan. Althans 'date'. :') Twee seconden na haar ontmoette ik haar zus, zwager en een Duitse vrouw die ze hadden ontmoet op wintersport ooit.

Zijn we maar met z'n vijven gaan dansen, na een uur ging de 'aanhang' gelukkig naar huis zodat wij onder het genot van enkele gevoelige Apresski-chansons elkaar beter konden leren kennen.

Wel grappig dat we het vantevoren op paiq nog hadden gehad over de werking van alcohol en dat mensen daar aanmerkelijk knapper van worden. Elke keer als ik een teug van m'n bier nam riep ze: BEN IK ZO LELIJK?! :D

Ja, leuke avond.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 1 mei 2013 @ 10:23:44 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125934737
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 07:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit idd. Heb vantevoren ook een paar keer aangegeven dat ik niet op zoek ben naar een scharrel. Dus voordat we gingen daten.
Dus viel je tegen tijdens de date en vind ze je geen relatie materiaal en toen heeft ze de meeste gebruikte excuus ooit gebruikt omdat ze kennelijk niet durft te zeggen dat ze je niet leuk genoeg vond.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125934920
Het hoeft niet eens een excuus te zijn. Als ik iemand date die niet de juiste is benauwt mij dat ook meteen. Is dan toch geen leugen ;)
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 mei 2013 @ 10:34:24 #244
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125934937
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

Probably, you acted too needy ?
Tief op.
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 mei 2013 @ 10:35:13 #245
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125934957
Ik denk overigens dat het wel oprecht was en dat ze er na het daten gewoon achterkwam dat ik niet leuk genoeg was om de 'grote' stap te zetten na haar relatie van 10 jaar. Dat snap ik wel. Dan is het al gauw benauwend.
pi_125935102
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:35 schreef Kreator het volgende:
Ik denk overigens dat het wel oprecht was en dat ze er na het daten gewoon achterkwam dat ik niet leuk genoeg was om de 'grote' stap te zetten na haar relatie van 10 jaar. Dat snap ik wel. Dan is het al gauw benauwend.
Ja en zeker als het in het begin heel leuk lijkt te zijn en achteraf de twijfels komen. Dat herken ik heel erg.
Hoe dan ook, of het nou gemeend is of een smoes, het is gewoon klote. Het klonk zo leuk..
pi_125935112
quote:
13s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tief op.
Probeer je alleen te helpen. Oprecht. Snap je reactie ook niet maar het zullen wel je emoties zijn :*

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2013 10:42:46 ]
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 mei 2013 @ 10:46:45 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125935212
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:41 schreef Sannne het volgende:

het is gewoon klote. Het klonk zo leuk..
Het was ook heel leuk. Normaal gesproken straalt iemand wel een reserve uit ofzo, dat je wel weet dat er een 'blabla' aan zit te komen. Dan krijg je de ochtend na zo'n leuke avond ook geen berichten met hoe leuk het was. Heb zelf in feite alleen maar gereageerd op haar berichten/verzoeken, dus ik was ook niet opdringerig.

Maar goed. Volgende onderwerp. 8-).
pi_125935374
Iemand koninginnedagscores?
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:01:49 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125935548
quote:
13s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tief op.
:D normaal ben jij de geen die soort gelijke opmerkingen maakt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')