Tegen elkaar aan dansenquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja was tof. Is het toch een andere avond. Beetje tegen elkaar aan dansen enzo..
Weet nog niet. Eerst maar eens relaxen. Vast straks de stad wel in samen.
Nee, doe het rustig aan voor zover dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tegen elkaar aan dansen
Samen relaxen en dan evt de stad in samen? Of lees ik verkeerd dat ze nu ook (nog) bij je is?
+1quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Als je toch stiekem een traantje weg moet pinken bij de abdicatie --> momenten dat je blij bent dat je alleen woont
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Als je toch stiekem een traantje weg moet pinken bij de abdicatie --> momenten dat je blij bent dat je alleen woont
+2quote:
Is dat vandaag??quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:03 schreef Ynske het volgende:
Sturen jullie ook foto's in van de hosselmomentjes vandaag
http://frontpage.fok.nl/s(...)n-koninginnedag.html
quote:
Brr dat vind ik maar een rare fetish..quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
Het is wel weer feest vandaag...aan het chatten met een voetfetisjist die heeeeeeeeel graag een foto wil van mijn 'prachtige' voeten![]()
Als ik hier iets mee zou doen, zie ik wel een geweldige kans voor een leuk vakantieadres
![]()
![]()
Oranje namen!
Nou zou ik dan ook weer niet kwijlen bij de aanblik van Mark Rutte, maar dat is wel beter dan:quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef Sannne het volgende:
[..]
Brr dat vind ik maar een rare fetish..
Ik kwijl maar bij de aanblik van Mark Rutte, verder geen romantiek hier vandaag
Niet meer dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar je kwebbelt er lekker mee verder... omdat...?
Oh my lord... Een goede rug...quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:46 schreef Sannne het volgende:
Ik heb een mannenrug/schouder/armen fetish
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh my lord... Een goede rug...Zo herkenbaar!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meldtquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:46 schreef Sannne het volgende:
Ik heb een mannenrug/schouder/armen fetish
+5quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh my lord... Een goede rug...Heb je alle ruggen van de stad gehad dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Alleen die van de zwerver bij de Bijenkorf niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je alle ruggen van de stad gehad dan?
Die naam is niet zo erg maar die oranje achtergrondquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef ook_gek het volgende:
Heb ik ook een oranje naam?
Ja dus aaaaaaaah ik wil niet! Ik wil niet!!!!
Ik snap er gewoon geen kont van. Maar ja, met elke vraag die je stelt maak je het erger. Dus dat doe ik dan maar niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon geen kont van. Maar ja, met elke vraag die je stelt maak je het erger. Dus dat doe ik dan maar niet.
Gewoon verdrietig...en dat ben ik zat.
hmm, heeft idd weinig zin. kut voor je wel krea. vanavond gewoon wegzuipen. kun je meteen proosten op de koning!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon geen kont van. Maar ja, met elke vraag die je stelt maak je het erger. Dus dat doe ik dan maar niet.
Gewoon verdrietig...en dat ben ik zat.
Meestal zie je het wel aankomen. Maar hele avond zoenen en shit. Vanmorgen direct weer berichtjes naar me sturen. Dan verwacht je dat niet een paar uur later. Best wel een klap als ik eerlijk ben. Ben het 'ben er niet aan toe' ook wel zat. Zeg gewoon dat je iemand niet leuk genoeg vindt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:19 schreef eefje801 het volgende:
Klote kreator, 't blijft altijd afwachten. Sterkte!
Ik ben wel voor een aparte datingsite voor rebounders, it sucksquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meestal zie je het wel aankomen. Maar hele avond zoenen en shit. Vanmorgen direct weer berichtjes naar me sturen. Dan verwacht je dat niet een paar uur later. Best wel een klap als ik eerlijk ben. Ben het 'ben er niet aan toe' ook wel zat. Zeg gewoon dat je iemand niet leuk genoeg vindt.
Maar goed. Genoeg gezeken weer. Morgen weer vrolijke dingen.
Na 3 rebounders op rij deel ik die mening. En balen doe ik ook nog wel een tijdje...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een aparte datingsite voor rebounders, it sucks![]()
Je mag er wel even van balen toch? Idd, genoeg dames over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |