?quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die een nieuw topic openen en niet de gym chick aanpassen
Nee persiesquote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als het eens sporadisch gebeurt, is het niet erg.
Maar dit is consequent het geval.
was familie, jou daggie?quote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke leuk leuk! Was het aan? Nog gehosseld?
gezocht op google, wtf is this shitquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet maya vd wiel gewoon helemaal
hoe moet ik dat wetenquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
gezocht op google, wtf is this shitis dat echt of zijn het implantaten?
no thanks jeffquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
Deze voor slapstengel:
[ afbeelding ]
Maya van der Wielvieze cheape hoer
![]()
ben geen john vd heuvelquote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oh ik dacht je doet research en alles
Heb je nog der poenie geklapperd?quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow oke was er iemand jarig?
Bleven slapenbij vriendin, trainen, terrasje gepakt.
jij gaat wel echt vaak trainenquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bij of met?quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vitamins and more.quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef ChesterPerry het volgende:
weet iemand een site waar je kan chille riemen kan kopen, of winkels in arnhem of utreg
Omdat ik wel eens foto's had gepost hier of in zo'n topic met ideaal vrouwenlichaam.quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waar komt dat stereotype vandaan dat jij op dikke en misvormde vrouwen valt?
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef ChesterPerry het volgende:
kan eind mei 2 weken niet trainen, word wel gek dan
moet na het ziekenhuis, behandeling met hechtingen waardoor je 2 weken niet mag sporten begont echt hard te zuchten toen die vrouwchirurg dat zeiquote:
Waar wil je de riem voor gebruiken?quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef ChesterPerry het volgende:
weet iemand een site waar je kan chille riemen kan kopen, of winkels in arnhem of utreg
quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekkah op een matrasje op de grond, fucking bezweet wakker worden.
om op me brede heupen te doenquote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waar wil je de riem voor gebruiken?
[..]
[ afbeelding ]
wejoo zelfs Sap hoeft haar nietquote:
100% een gore silicone reetquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet maya vd wiel gewoon helemaal
superglue that shitquote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
moet na het ziekenhuis, behandeling met hechtingen waardoor je 2 weken niet mag sporten begont echt hard te zuchten toen die vrouwchirurg dat zei
gewoon elke dag met brandzalf smeren, dat zie je er niks meer van, geen litteken meer.quote:Op maandag 29 april 2013 00:43 schreef ChesterPerry het volgende:
ze zei dat door het zweten die littekens niet mooi worden, maar ik denk dat ik wel gewoon mag sporten zonder te zweten toch
Je laat je eindelijk besnijden?quote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
moet na het ziekenhuis, behandeling met hechtingen waardoor je 2 weken niet mag sporten begont echt hard te zuchten toen die vrouwchirurg dat zei
littekens zijn baas toch gewoon trainenquote:Op maandag 29 april 2013 00:43 schreef ChesterPerry het volgende:
ze zei dat door het zweten die littekens niet mooi worden, maar ik denk dat ik wel gewoon mag sporten zonder te zweten toch
ik heb er 1 op mijn arm zitten, lijkt net een schotwondquote:Op maandag 29 april 2013 07:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
littekens zijn baas toch gewoon trainen
Ik heb er ook wel een aantal, enkels, schenen, knieën, heupen, ellebogen vooral. Maar dat zijn allemaal oude schaafwonden, geen ritssluitingen ofzo.quote:Op maandag 29 april 2013 07:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb er 1 op mijn arm zitten, lijkt net een schotwond.
ja dat zal best wel idd, veelquote:Op maandag 29 april 2013 07:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel een aantal, enkels, schenen, knieën, heupen, ellebogen vooral. Maar dat zijn allemaal oude schaafwonden, geen ritssluitingen ofzo.
Door de jaren heen wel. Eigenlijk altijd zonder erg. Wel kneuzingen van ribben, schouder, keihard op mijn knie gevallen, over de kop gegaan met 45/p/u met trainen achter de brommer met mijn pa, geschept door auto's, etc. Ik ga eigenlijk ieder jaar wel 1 of 2 keer tegen de straat ergens.quote:Op maandag 29 april 2013 08:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja dat zal best wel idd, veel
Valpartijen gehad?
Ik heb nog 6 andere groteniet echt kleine.
mijn ringvinger is 5 mm langer dan mijn wijsvingerquote:Op maandag 29 april 2013 08:28 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zieke ratio tussen wijs- en ringvinger?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Digit_ratio
koolaid?quote:Op maandag 29 april 2013 08:44 schreef JackieBrown het volgende:
Iemand tips tegen zweten tijdens mn zomerbulk?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op maandag 29 april 2013 02:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je laat je eindelijk besnijden?
haha oke, watermeloen dan? Ik ben aan het werk ja, althans nu pauze. Dag vliegt wel voorbij.quote:Op maandag 29 april 2013 08:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Te veel bewerkte suikers. Moet je noet werken vandaag stick¿
Wat dacht je dan? Als je onder werkestijd op Fok zit ben je gewoon een vieze niksnut en verdien je de zak.quote:
Ligt eraan. Ik heb een bijbaan op een tankstation, en al er niemand is zit ik ook gewoon op m'n laptopje.quote:Op maandag 29 april 2013 12:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Als je onder werkestijd op Fok zit ben je gewoon een vieze niksnut en verdien je de zak.
Je kan dan ook de displays gaan spiegelen schaam je.quote:Op maandag 29 april 2013 12:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik heb een bijbaan op een tankstation, en al er niemand is zit ik ook gewoon op m'n laptopje.
Ik had precies deze reply verwacht.quote:Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan dan ook de displays gaan spiegelen schaam je.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ga dus echt niet in mijn eigen tijd op fok zitten...
Ja, en benzine bijvullen enzo.quote:Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan dan ook de displays gaan spiegelen schaam je.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, en benzine bijvullen enzo.
Haha, nee dat klopt fanta.quote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]dat doet zon kassagastje niet hoor. Toch?
quote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit dus!quote:
Srs Fanta?quote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik doe het soms ook hoor, zoals nu. Even m'n gedachten leegmaken.quote:Op maandag 29 april 2013 12:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Als je onder werkestijd op Fok zit ben je gewoon een vieze niksnut en verdien je de zak.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Goh, die belichting van boven laat *al* het reliëf van je lichaam toch goed zien zeg.quote:Op maandag 29 april 2013 13:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er natty uit maar dat acne gezicht en die huid roept toch vraagtekens op
Penisverlening...quote:Op maandag 29 april 2013 02:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je laat je eindelijk besnijden?
Mooion effecjon met die spiegelquote:Op maandag 29 april 2013 13:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er natty uit maar dat acne gezicht en die huid roept toch vraagtekens op
ben nog oud gymnasiast ook. Ik word steeds dommer zal wel door de kuurtjes komen en steigerbouwers/gymvolk met wie ik omga en gebrek aan scholing. Al weet ik nu wel hoe ik een gaatje moet vullen en dat als vrouw.quote:Op maandag 29 april 2013 13:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]havo is ook niet meer wat het geweest is
Steigerbouwers en havenwerkersquote:Op maandag 29 april 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben nog oud gymnasiast ook. Ik word steeds dommer zal wel door de kuurtjes komen en steigerbouwers/gymvolk met wie ik omga en gebrek aan scholing. Al weet ik nu wel hoe ik een gaatje moet vullen en dat als vrouw.
Jij mag toch geen gaatjes vullen?quote:Op maandag 29 april 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben nog oud gymnasiast ook. Ik word steeds dommer zal wel door de kuurtjes komen en steigerbouwers/gymvolk met wie ik omga en gebrek aan scholing. Al weet ik nu wel hoe ik een gaatje moet vullen en dat als vrouw.
sowieso mannen die keihard arbeid verrichtenquote:Op maandag 29 april 2013 17:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Steigerbouwers en havenwerkersRotje
ik mag het niet officieel maar het is me wel geleerd.quote:Op maandag 29 april 2013 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij mag toch geen gaatjes vullen?
Voor jou wel mi mang, voor jou wel.quote:Op maandag 29 april 2013 18:15 schreef JackieBrown het volgende:
Is het ook altijd lente in je ogen?@fanta
tot je erachter komt dat de nerdjes 3x zoveel verdienenquote:Op maandag 29 april 2013 18:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso mannen die keihard arbeid verrichten>nerdjes
Ligt er ook aan wat je doet he ! Ik wil sowieso geen kantoorslaafje worden.quote:Op maandag 29 april 2013 18:19 schreef ChesterPerry het volgende:
tis juist fijn om geld te krijgen voor weinig werk
een steigerbouwert boert ook goed hoor.quote:Op maandag 29 april 2013 18:21 schreef seto het volgende:
[..]
tot je erachter komt dat de nerdjes 3x zoveel verdienen
Fanta nueckt tussen haar 18e-28e alpha mannetjes en trouwt >30 jr een fijn rijk betamannetje. Best of both worldsquote:Op maandag 29 april 2013 18:21 schreef seto het volgende:
[..]
veel doorgroeimogelijkheden ookquote:Op maandag 29 april 2013 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
een steigerbouwert boert ook goed hoor.
Je man uitkiezen op hoeveel hij verdientquote:Op maandag 29 april 2013 18:21 schreef seto het volgende:
[..]
doen alsof dit iets is wat zelden bij vrouwen voorkomtquote:Op maandag 29 april 2013 18:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je man uitkiezen op hoeveel hij verdientpls
u hungry m8quote:Op maandag 29 april 2013 18:26 schreef seto het volgende:
[..]
doen alsof dit iets is wat zelden bij vrouwen voorkomtpls
DAAR GAAN JE GAINS OMG SUKKELTJE WAAROM GA JE DAN VOOR QDAY CUTTEN BEN JE KKDOM OFZOquote:Op maandag 29 april 2013 18:29 schreef seto het volgende:
cut nu 3 weken en voel me nu al schuldig over de biertjes die ik vanavond ga drinken
gelukkig is mijn gym morgen wel open
quote:Op maandag 29 april 2013 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
DAAR GAAN JE GAINS OMG SUKKELTJE WAAROM GA JE DAN VOOR QDAY CUTTEN BEN JE KKDOM OFZO
stfu.quote:
Hahaquote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fanta nueckt tussen haar 18e-28e alpha mannetjes en trouwt >30 jr een fijn rijk betamannetje. Best of both worlds
Nee precies! En jij bent gewoon een goed voorbeeld van hoe het wel moet!quote:Op maandag 29 april 2013 18:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je man uitkiezen op hoeveel hij verdientpls
Persies meis!quote:Op maandag 29 april 2013 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha. Sowieso uiteindelijk ga ik voor het geld
.
[..]
Nee precies! En jij bent gewoon een goed voorbeeld van hoe het wel moet!
One luv.quote:Op maandag 29 april 2013 18:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Persies meis!![]()
gewn lkr zelf geldjes verdienen en trouwen met een man die kksexy is
ditquote:Op maandag 29 april 2013 18:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je doet he ! Ik wil sowieso geen kantoorslaafje worden.
omdat jij alleen die anabollenpecs gewend bentquote:Op maandag 29 april 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pecs lijken wel klein in verhouding.
okej nieuwe voor jou dan.quote:Op maandag 29 april 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pecs lijken wel klein in verhouding.
would hit.quote:Op maandag 29 april 2013 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
okej nieuwe voor jou dan.
[ afbeelding ]
yo broer welke kleur korte broek komen mn quads het best in uit voor morgen?quote:
witquote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
yo broer welke kleur korte broek komen mn quads het best in uit voor morgen?
olie heb k al broerquote:Op maandag 29 april 2013 20:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ff schere, beetje olie erop, shinen!
alsof ze die zien met mijn zieke armani jeans chinotjequote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol @ kk kleine spillepootjes hebben
Toch jammer dat je niet met ze schrijft...quote:Op maandag 29 april 2013 17:57 schreef kaasplankje het volgende:
ik worden eigenlijk alleen maar slimmer omdat ik met julie mensen praat die zoveel gestudeert hebbe
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op maandag 29 april 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef Awesome_ het volgende:
Met ingang van dit topic doen we multiquoten en niet meer flooden.
http://www.fitness-seller.nl/fitnessartikelen/riemen/quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef ChesterPerry het volgende:
En nu in het Nederlands? Je lijkt wel een 12-jarige importpuber die stoer denkt te zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 22:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Bij mijn gym traint een chimi die squat,bankdrukt en zelfs shoulder presst samen met een vriendin en ze is echt lekker mattie. Alleen die vriendin is grenade vriend en die cockblocked mij steeds. Ga meer eens een wingman recruteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fixed.quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
om het topic toch nog enigzinds te redden met iets moois een bimbo.
[ Bericht 21% gewijzigd door CarbonC op 29-04-2013 22:54:42 ]
heb die riemen nooit begrepen lijkt wel op die boksbeltsquote:Op maandag 29 april 2013 22:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://www.fitness-seller.nl/fitnessartikelen/riemen/
Waar ben je StraatSoldaat tegengekomen???quote:Op maandag 29 april 2013 22:31 schreef kaasplankje het volgende:
wat vinden jullie van deze streeffysiek jongens?
[ afbeelding ]
Ik zou er echt zo uit willen zien weetje ik ben alleen onwijs oncker over de vorm van mijn hoofd.
Ik zou best met hem willen ruilen, die man leeft het leven: bitches en moneyquote:Op maandag 29 april 2013 22:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar ben je StraatSoldaat tegengekomen???
Niet het maar DE leven ja!quote:Op maandag 29 april 2013 23:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zou best met hem willen ruilen, die man leeft het leven: bitches en money
wat sneuquote:Op maandag 29 april 2013 22:31 schreef kaasplankje het volgende:
wat vinden jullie van deze streeffysiek jongens?
[ afbeelding ]
Ik zou er echt zo uit willen zien weetje ik ben alleen onwijs oncker over de vorm van mijn hoofd.
valt mee, schade beperkt gehouden tot 4 biertjes en een patatjequote:Op dinsdag 30 april 2013 08:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Al die pussy's hier rustig omdat ze gister loesoe zijn geweest, gaan al je gains, hahahahaha
Gisteren getraind, 's avonds thuis gebleven en om 1 uur naar bed gegaan. Nu net wakker dus een goede 10 uur slaap gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Al die pussy's hier rustig omdat ze gister loesoe zijn geweest, gaan al je gains, hahahahaha
ik ben een beetje bezorgd om je sapstengelquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gisteren getraind, 's avonds thuis gebleven en om 1 uur naar bed gegaan. Nu net wakker dus een goede 10 uur slaap gehad.
Forever alone?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gisteren getraind, 's avonds thuis gebleven en om 1 uur naar bed gegaan. Nu net wakker dus een goede 10 uur slaap gehad.
Vandaag gewoon weer netjes je blik tonijn leeg eten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb gisteren gedronken.
Feelsverybadman.. maarja ook gelijk 2 liter water erachteraan.
Volgens mij is de tuna alweer op!.;(.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vandaag gewoon weer netjes je blik tonijn leeg eten.
zou test of oestro wat verhogen ofzo, niks ergs dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:25 schreef no1uknow het volgende:
Wat doet wiet/THC eigenlijk met je spieren/gains?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:25 schreef no1uknow het volgende:
Wat doet wiet/THC eigenlijk met je spieren/gains?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
zou test of oestro wat verhogen ofzo, niks ergs dus
Effects of marijuana on testosterone in male subjects.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:31 schreef no1uknow het volgende:
test verhoging is toch juist positief dacht ik?
test verlagen bedoelde ik, nja maakt mij niet uit. af en toe wat gainz op de lachspieren is ook leukquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:31 schreef no1uknow het volgende:
test verhoging is toch juist positief dacht ik?
Hoezo zit je aan de pollum? Kan je er niet zonder lachen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
test verlagen bedoelde ik, nja maakt mij niet uit. af en toe wat gainz op de lachspieren is ook leuk
af en toe is een blowtjequote:Op dinsdag 30 april 2013 13:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoezo zit je aan de pollum? Kan je er niet zonder lachen?
nja ansich, ik zie tot nu toe de ernst er nog niet van in + arnold heeft ook nog een tijd geblowd, dus als ik dat ook doe = ik arnold zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ach ja je moet toch blijveh genieten ey.
Goede motivatie jongen, keep up the good work.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
nja ansich, ik zie tot nu toe de ernst er nog niet van in + arnold heeft ook nog een tijd geblowd, dus als ik dat ook doe = ik arnold zijn
Ik doe het ook in een soort van klooster..mijn gym is een omgebouwde kerk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:52 schreef ChesterPerry het volgende:
jesus jullie doen het of bodybuilding een klooster is waar je niks mag neem het niet zo serieus
Als je bulkt: skit als je cut: eigen keusquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:57 schreef ChesterPerry het volgende:
moet gwn lachen als hier iedereen in de slachtofferrol kom vallen omdat ze hebben gezondigd, ik eet 2,3 x per week slecht zelfs vaker
gewoon ether snuivenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:00 schreef mtchel112 het volgende:
Stront verkoudenmorgen trainen of niet?
Wat is 'slecht'? Ik neem ook wel eens blokjes kaas op een verjaardag ofzo, maar verder niet echt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:57 schreef ChesterPerry het volgende:
moet gwn lachen als hier iedereen in de slachtofferrol kom vallen omdat ze hebben ''gezondigd'', ik eet 2,3 x per week slecht zelfs vaker
Inderdaad, ik eet ook gewoon McDonalds zolang het bij m'n kcals en macro's past.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:13 schreef Kerol het volgende:
Een pizzapunt hoeft niet slecht te zijn, als het maar past in je macro's
tuurlijk, geen verhoging trainen okéquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:00 schreef mtchel112 het volgende:
Stront verkoudenmorgen trainen of niet?
Ik vind Mac Donalds niet zo lekker, ik ga voor die cash liever in een eetcafé een broodje hamburger of een plate bestellen. Net saoto soep gegeten ook wel lekker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik eet ook gewoon McDonalds zolang het bij m'n kcals en macro's past.
Maar dan weet je de cal niet. Dat is de enige reden dat ik liever bij de Mac eetquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind Mac Donalds niet zo lekker, ik ga voor die cash liever in een eetcafé een broodje hamburger of een plate bestellen. Net saoto soep gegeten ook wel lekker.
Precies dit. Als ze nou overal alles bij zetten kan ik ook eens ergens anders etenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar dan weet je de cal niet. Dat is de enige reden dat ik liever bij de Mac eet
vind kaas niet lekker, heb het over croissantjes, mayo bij eten etcquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is 'slecht'? Ik neem ook wel eens blokjes kaas op een verjaardag ofzo, maar verder niet echt.
Nice. Deze ook, van eigen bodem:quote:
quote:
Leon Bolier maakt wel goede muziek ja, peacemaker en lovemaker zijn ook lekkah.quote:
Singaporequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leon Bolier maakt wel goede muziek ja, peacemaker en lovemaker zijn ook lekkah.
Die ken ik, lekker nummer + Tanya Zygarquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ff luisteren! Ik vind hem niet zo...Ongeveer vanaf 2.12 luisteren..
Wat is ze magerquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die ken ik, lekker nummer + Tanya Zygar![]()
[ afbeelding ]
fappen helpt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
mijn test levels gaan trough the roof hier, zal ik ff jointje roken om een btje te downlevellen?
Van batsen gaat je testlevel juist omhoog van fappen omlaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb al gebatst maar dat helpte niet
dus als ik nu stoned ga fappen moet ales weer goedkomen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Van batsen gaat je testlevel juist omhoog van fappen omlaag.
Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dus als ik nu stoned ga fappen moet ales weer goedkomen?
Wut? Als je een beetje redelijke pecs hebt kan ze daar haar handen op laten steunen toch g?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef ChesterPerry het volgende:
orgasme is wel lekkerder als je skaf bent, dronken is niet leuker, moeite met omhoog krijgen, raar gevoel en een bitch die met handen op je pens gaat leunen
ja maar niet op je buik a mattie ook irritant als je net heb gegetenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wut? Als je een beetje redelijke pecs hebt kan ze daar haar handen op laten steunen toch g?
Dat is wel vervelend, maar dan moet je ook je eten laten zakken als je cardiosessies gaat doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja maar niet op je buik a mattie ook irritant als je net heb gegeten
Het gaat goed met je cut he?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, valt best mee. Zou geven, goede thigh gap ook.
Haha, ja wel 3.5kg kwijt. Maar ik val ook niet alleen op chubby vrouwen hoor, dat magere vind ik ook erg sexy.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha, ja wel 3.5kg kwijt. Maar ik val ook niet alleen op chubby vrouwen hoor, dat magere vind ik ook erg sexy.
Een man van uitersten ? ;pquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha, ja wel 3.5kg kwijt. Maar ik val ook niet alleen op chubby vrouwen hoor, dat magere vind ik ook erg sexy.
Gewoon alles behalve anorexia en dikkerdsquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik denk het. Normaal is zo gewoon.
Ecto>endo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon alles behalve anorexia en dikkerds
nope, daar hebben ze veel mijnen met zeldzame mineralen, is eigenlijk een rijk land.quote:
Hier rekenen ze een 1,50 voor een glas melkquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
Heb de hele avond Sprite en cola gedronken, dat vinden ze wel interessant.
ik denk dat jij op t shirt of tanktop heb gelopen vandaagquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
Heb de hele avond Sprite en cola gedronken, dat vinden ze wel interessant.
Bizarre prijzen inderdaad, 2.50 voor een plastic bekertje frisdrank is ook een goudmijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hier rekenen ze een 1,50 voor een glas melk![]()
Daar heb je bijna 3 pakken voor
V-neck met overhemd, mouwen opstropen, klaar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik denk dat jij op t shirt of tanktop heb gelopen vandaag
Ik krijg het boven de 10 al warmquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:29 schreef ChesterPerry het volgende:
sommige gasten willen te graag showen zie sommige al met 18 graden in een tanktop/t shirt
komt door je bijniertjesquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik krijg het boven de 10 al warm
ellendige manmore stond je weer in de weg vannacht en hebben ze je afgevoerdquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:32 schreef seto het volgende:
jaja mensen gewoon sprite en cola drinken
super interessant enzo
ok?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ellendige manmore stond je weer in de weg vannacht en hebben ze je afgevoerd
lekker toch? Sex met je ex is heerlijk. Niks mis mee man.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:02 schreef Awesome_ het volgende:
Omg. Net gezoend met een meisje tijdens het uitgaan, echter lijkt zij 2 druppels water op mijn ex op de foto.. What to do?
Goede like op je Facebook Gquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.newsmax.com/Th(...)2013/04/24/id/501153
Wat een held
I know bro, echter had ik nogal een psycho-exquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:03 schreef Seam het volgende:
[..]
lekker toch? Sex met je ex is heerlijk. Niks mis mee man.
Dan zal ze wel lelijk zijn want mooie vrouwen zijn uniekquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I know bro, echter had ik nogal een psycho-exdit meisje van vanavond is echt twee druppels water, echt eng gewoon..
beter tochquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I know bro, echter had ik nogal een psycho-exdit meisje van vanavond is echt twee druppels water, echt eng gewoon..
Dunno bro. Liet net een foto zien aan maten maar die werden een partij misselijk omdat ze dachten dat ik weer verkeerde meid koos. Heb net ff foto van ons twee gestuurd naar haar, alleen wil ze meteen afspreken en shizzle..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef seto het volgende:
[..]
beter toch
heb je nu een meisje die net zo knap is en waarschijnlijk geen psycho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |