?quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die een nieuw topic openen en niet de gym chick aanpassen
Nee persiesquote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als het eens sporadisch gebeurt, is het niet erg.
Maar dit is consequent het geval.
was familie, jou daggie?quote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke leuk leuk! Was het aan? Nog gehosseld?
gezocht op google, wtf is this shitquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet maya vd wiel gewoon helemaal
hoe moet ik dat wetenquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
gezocht op google, wtf is this shitis dat echt of zijn het implantaten?
no thanks jeffquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
Deze voor slapstengel:
[ afbeelding ]
Maya van der Wielvieze cheape hoer
![]()
ben geen john vd heuvelquote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oh ik dacht je doet research en alles
Heb je nog der poenie geklapperd?quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow oke was er iemand jarig?
Bleven slapenbij vriendin, trainen, terrasje gepakt.
jij gaat wel echt vaak trainenquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bij of met?quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vitamins and more.quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef ChesterPerry het volgende:
weet iemand een site waar je kan chille riemen kan kopen, of winkels in arnhem of utreg
Omdat ik wel eens foto's had gepost hier of in zo'n topic met ideaal vrouwenlichaam.quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waar komt dat stereotype vandaan dat jij op dikke en misvormde vrouwen valt?
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef ChesterPerry het volgende:
kan eind mei 2 weken niet trainen, word wel gek dan
moet na het ziekenhuis, behandeling met hechtingen waardoor je 2 weken niet mag sporten begont echt hard te zuchten toen die vrouwchirurg dat zeiquote:
Waar wil je de riem voor gebruiken?quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef ChesterPerry het volgende:
weet iemand een site waar je kan chille riemen kan kopen, of winkels in arnhem of utreg
quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekkah op een matrasje op de grond, fucking bezweet wakker worden.
om op me brede heupen te doenquote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waar wil je de riem voor gebruiken?
[..]
[ afbeelding ]
wejoo zelfs Sap hoeft haar nietquote:
100% een gore silicone reetquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet maya vd wiel gewoon helemaal
superglue that shitquote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
moet na het ziekenhuis, behandeling met hechtingen waardoor je 2 weken niet mag sporten begont echt hard te zuchten toen die vrouwchirurg dat zei
gewoon elke dag met brandzalf smeren, dat zie je er niks meer van, geen litteken meer.quote:Op maandag 29 april 2013 00:43 schreef ChesterPerry het volgende:
ze zei dat door het zweten die littekens niet mooi worden, maar ik denk dat ik wel gewoon mag sporten zonder te zweten toch
Je laat je eindelijk besnijden?quote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
moet na het ziekenhuis, behandeling met hechtingen waardoor je 2 weken niet mag sporten begont echt hard te zuchten toen die vrouwchirurg dat zei
littekens zijn baas toch gewoon trainenquote:Op maandag 29 april 2013 00:43 schreef ChesterPerry het volgende:
ze zei dat door het zweten die littekens niet mooi worden, maar ik denk dat ik wel gewoon mag sporten zonder te zweten toch
ik heb er 1 op mijn arm zitten, lijkt net een schotwondquote:Op maandag 29 april 2013 07:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
littekens zijn baas toch gewoon trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |