dusquote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef boyv het volgende:
[..]
Jij bent echt een debiel.
Je eigen afwijking proberen goed te praten met weetjes uit de viva en quest, en doen alsof je de expert bent. Het gaat al fout bij de vergelijking tussen de fysiologie van de mens en die van de gorilla, die totaal verschillend is wat betreft de spijsvertering.
Uit die vergelijking zou je zelf moeten opmaken dat de mens per definitie niet vegetarisch is.
Oh ja, dat dan weer welquote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eindelijk krijg je in de toekomst weer eens aandacht voor je verjaardag ,,,,
Nee.quote:
Nou... dat kan je wel zeggen zeg, kelere.......quote:Op zondag 28 april 2013 22:46 schreef Lienekien het volgende:
Je bent onbegrepen, FANN. En er lopen nogal wat internethelden rond op dit forum.
EN je blijft een schatjequote:Op zondag 28 april 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... dat kan je wel zeggen zeg, kelere.......
Ik zeker wel!! Links -7.5 en rechts -6!!quote:
Laat ze lekker kletsen Fann en je vooral niet gek laten maken.quote:
Oeh, Freudiaans.quote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
En dan ga ik nu nog effe een filmpje kijken, want morgen een zware dag voor de boef.
Ik bedoel maarquote:Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zeker wel!! Links -7.5 en rechts -6!!
Oh my.....quote:
arme sloeberquote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel maar![]()
Tot 2007 had ik 2 x 3,25 maar nu rond 0,25
Nee ik was meer met mn eigen ding bezig Maak je niet druk OK..quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar waarom heb ik dan een afwijking?
Nee doe ik ook nietquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik was meer met mn eigen ding bezig Maak je niet druk OK..
een glaasje wij is ook een mooiequote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb even een glaasje wij gepakt en een bakkie pinda's had ik wel verdiend na
die zware discussie vond ik
naar Amsterdam?quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef sacha het volgende:
ik weet nog steeds niet of ik naar de hoofdstad zal gaan dinsdag
Zit je het serieus te overwegen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef sacha het volgende:
op een balkon bij het IJ zitten, bootje Koning kiekenquote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
naar Amsterdam?Ik zou het niet doen als ik jou was
![]()
het wordt echt chaos ben ik bang, ik ga ook de stad niet in hoor![]()
wel effe 's avonds bij het IJ kijken of ik Max kan spottenen omdat ze hier allemaal gezellige
dingen gaan doen geloof ik, maar voor de rest niet...
Vanaf mijn balkon zie ik niks ben ik bangquote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
op een balkon bij het IJ zitten, bootje Koning kieken![]()
niet de stad in...
Denk je dan wel iets te zien?quote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
naar Amsterdam?Ik zou het niet doen als ik jou was
![]()
het wordt echt chaos ben ik bang, ik ga ook de stad niet in hoor![]()
wel effe 's avonds bij het IJ kijken of ik Max kan spottenen omdat ze hier allemaal gezellige
dingen gaan doen geloof ik, maar voor de rest niet...
Nee, ik denk niet dat ik ze zal zien, maar er zijn allemaal festiviteiten enzo, ga ik denk ik welquote:
Als je die hebt is het het te overwegen maar is get de moeite waard.. TV zie je allesquote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
op een balkon bij het IJ zitten, bootje Koning kieken![]()
niet de stad in...
En ga je dan (als je zou gaan) in een Hotel Sas of bij familie of kennissen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef sacha het volgende:
[..]
veel gedoe maar misschien voor de Aap wel leuk
wikken en wegen, dat doe ik al de hele dagquote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je die hebt is het het te overwegen maar is get de moeite waard.. TV zie je alles
Proost!quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem ook een glaasje wij want morgen een rustig dagje voor de boef
quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Is er bij jullie niks te doen verder? In andere steden zijn ook leuke dingen te doen isquote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef sacha het volgende:
[..]
wikken en wegen, dat doe ik al de hele dag
quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Bluezz het volgende:
jawel maar de nieuwe Koning op een bootje zien zitten lijkt mij toch wel bijzonderquote:Op zondag 28 april 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is er bij jullie niks te doen verder? In andere steden zijn ook leuke dingen te doen is
misschien niet zo achterlijk druk als in Amsterdam...
Ik heb nog last van het traangas van de laatste kroning waar ik in Amsterdam bij was, dus ik sla dat maar even over dit keer.quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef sacha het volgende:
Dan mag je wel héél vroeg gaan want ik denk dat het 10 rijen dik staat hoor!quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel maar de nieuwe Koning op een bootje zien zitten lijkt mij toch wel bijzondervoor de Aap
quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog last van het traangas van de laatste kroning waar ik in Amsterdam bij was, dus ik sla dat maar even over dit keer.
Laat de aap zich lekker op molens fixeren....quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel maar de nieuwe Koning op een bootje zien zitten lijkt mij toch wel bijzondervoor de Aap
Nah... dat is ook niet aardig zegquote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat de aap zich lekker op molens fixeren....
Denk dat het deze keer wel mee gaat vallen... Zal alleen wel extra druk zijnquote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar effe serieus ik ben ook wel bang dat er een zooi rotzooi getrapt gaat worden eigenlijk.
ja errug druk denk ik!quote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het deze keer wel mee gaat vallen... Zal alleen wel extra druk zijn
quote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
We kunnen natuurlijk iets af spreken buiten het centrum .?
Met zijn alle op mijn balkonnetje van 2 bij 3 meter?quote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
We kunnen natuurlijk iets af spreken buiten het centrum .?
Of dat jesquote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met zijn alle op mijn balkonnetje van 2 bij 3 meter?
dan komen die duiven nooit meer terugquote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met zijn alle op mijn balkonnetje van 2 bij 3 meter?
alleen als ik de keukendeur open doe komen ze daarop zittenquote:
Is hij real live veggie?quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga vanavond alleen nog maar Vegetarische plaatjes draaien....
Bob Dylan![]()
Maar jij niet toch>quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Allemaal debielen met een afwijking
Als Sas komt gaan we dr zoeken OK ?quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké wijntje gaat werken is ga d'r van tussen!
Sas ik hoor het nog wel, maar denk er even goed over na!
Ik heb lekker verplicht vrijquote:
In B'wijk is een bijeneter gespotquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alleen als ik de keukendeur open doe komen ze daarop zitten![]()
Ik snap er niks vandat nestje wordt niet verder gebouwd er liggen nog steeds
een paar takkies, maar misschien vinden ze het nog te koud
Mooi Beestje!quote:Op maandag 29 april 2013 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In B'wijk is een bijeneter gespot![]()
Prachtig beest, maar hoort thuis in tropische streken... dus die duif is een mietje als hij het te koud vind
Dus die gaan we misschien vaker tegenkomen, leuke bijkomstigheid van het broeikasteffectquote:Hij overwintert in zuidelijk Afrika.
Met de voortgang van het broeikaseffect is de vogel thans vaker dan vroeger in de Benelux te zien.
Ja, dat werpt dus allerlei vragen op heh...quote:Op maandag 29 april 2013 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb lekker verplicht vrij![]()
Motherfucking tv dus maar naar karn verhuizen
Neuh.quote:Op maandag 29 april 2013 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat werpt dus allerlei vragen op heh...![]()
Heb je alweer genoeg van je Motherfucking tv of ga je bij karn wonen?
ow... da's wel balenquote:Op maandag 29 april 2013 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.
De Motherfucking tv had haperend beeld als ik torrents afspeelde.
Na 3000 settings geprobeerd te hebben kocht ik een nieuwere betere motherfuckingende tv.
Zelfde probleem![]()
Zojuist de eerste tv bij karn aangesloten en het beeld loopt smooth as mayonaise![]()
Er zit dus waarschijnlijk iets fout met de aarding in mijn huis
Ik ook, eten en drinken in huis. Rondje Vondelpark en ik vind het wel goedquote:
Zit je ergens bij een feestpleintje in de buurt of zo?quote:Op maandag 29 april 2013 19:26 schreef APK het volgende:
Die kloterige keiharde house-muziek begint nu al
Echt 40 plus he? Leuk toch.quote:Op maandag 29 april 2013 19:26 schreef APK het volgende:
Die kloterige keiharde house-muziek begint nu al
Tussen CS / Dam en de Jordaan, ik had eigenlijk gehoopt dat het dit jaar rustig zou blijven omdat iedereen de zooi op tv zou willen volgenquote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
Zit je ergens bij een feestpleintje in de buurt of zo?
quote:
Knarsen door het plastic APK. Als het goed isquote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef APK het volgende:
[..]en woensdag weer lekke banden omdat die domme boeren hun flessen laten vallen
![]()
Neem je toch het OVquote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef APK het volgende:
[..]en woensdag weer lekke banden omdat die domme boeren hun flessen laten vallen
![]()
Woon je wel redelijk erg in het Centrum om zo maar te zeggenquote:Op maandag 29 april 2013 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
Tussen CS / Dam en de Jordaan, ik had eigenlijk gehoopt dat het dit jaar rustig zou blijven omdat iedereen de zooi op tv zou willen volgen
Ja goed plan, die plakken ook gratis je bandenquote:
Is echt geen onzin hoor, kijk overmorgen maar eens hoeveel troep (en glas) er nog op straat ligt.quote:Op maandag 29 april 2013 21:35 schreef Soury het volgende:
Maar dat banden gedoe is een beetje onzin.
Nou een echt glas in mijn handen op 30 april is lang geleden. Maar die lagen vast onder jou autoquote:Op maandag 29 april 2013 21:42 schreef APK het volgende:
[..]
Is echt geen onzin hoor, kijk overmorgen maar eens hoeveel troep (en glas) er nog op straat ligt.
Laatste jaar voor mij was 2012... Ja thuis doe ik niet gauw aan plasticquote:Op maandag 29 april 2013 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een echt glas in mijn handen op 30 april is lang geleden. Maar die lagen vast onder jou auto
Ja zo kan ik het ook. Maar een glas krijg je echt niet meer. Bij mij ook wel btw.quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste jaar voor mij was 2012... Ja thuis doe ik niet gauw aan plastic
Ook niet de stad in op dat rondje Vondelpark om de hoek na?quote:Op maandag 29 april 2013 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook. Maar een glas krijg je echt niet meer. Bij mij ook wel btw.
Ik laat het geruisloos over me heen gaan.
Ja dat wel. De enigste dag dat ik geen kinderen haatquote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet de stad in op dat rondje Vondelpark om de hoek na?
Dus soms ben je wel liefquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel. De enigste dag dat ik geen kinderen haat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus soms ben je wel liefMeld je maar weer voor de Italiaan wanneer het je uitkomt..
Dat komt wel goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op maandag 29 april 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze spreken ook Engels heur...
Wat in een goed vat zit. Blauw van de kou was het vanmorgenquote:
Het lijkt wel een beetje of ik een schuld bij hebquote:
Ja doe dat Italiaans restaurant dan maar...quote:Op maandag 29 april 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt wel een beetje of ik een schuld bij heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe dat Italiaans restaurant dan maar...
Als ie goed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Testing.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik jaag alles wegquote:Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
Verder .... Waar zijn al mn andere mooie dames gebleven... Iederen Koninginnedas aan het voorbereiden?
Pech, ik blijf nog ff hangen.quote:Op maandag 29 april 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja jij weer ... Ze schrikken van je ....
Ik ben net klaar met breienquote:Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
Verder .... Waar zijn al mn andere mooie dames gebleven... Iederen Koninginnedas aan het voorbereiden?
Dus jij staat in Ahoy?quote:Op maandag 29 april 2013 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met breien![]()
En wilde jullie onderonsje niet verstoren.
Brei je een onderonsjebroekquote:Op maandag 29 april 2013 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met breien![]()
En wilde jullie onderonsje niet verstoren.
Je mist er niet veel aanquote:Op maandag 29 april 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee m aar die wou ik wel zien idd ,,, shit weer gemist
Ik zag je er ook niet echt staan hoor, maar serieus dat je er aan hedacht hebt valt me weer een beetje tegenquote:Op maandag 29 april 2013 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Nee ik zit niet in Ahoy, dat is morgen pas en ik heb besloten dat ze het zonder mij moeten doen, hoewel ik er vanmiddag nog wel even aan heb gedacht, want zoiets lijkt me wel een hele belevenis, maar dat betekende ook dat ik dat lied aan zou moeten horen![]()
En nu lekker beentjes op de bank, want die zijn moe.
Die kerstmuts smiley is natuurlijk compleet ongepastquote:Op maandag 29 april 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag je er ook niet echt staan hoor, maar serieus dat je er aan hedacht hebt valt me weer een beetje tegen
Een eerste keer is OK ... Maar deze heb ik al een [aar keer gezien en nu op de BMF-TV nee ....quote:Op maandag 29 april 2013 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mist er niet veel aan![]()
Maar dat komt omdat ik niet van James Bond-films houd, hoewel het me wel weer gaaf lijkt om met een snelle auto over het ijs te scheuren.
Dat is knap ik oefen nog steeds met mijn vingers.quote:
Mijn naam zie ik nie langs komenquote:Op maandag 29 april 2013 23:14 schreef Deisyy het volgende:
http://www.luckymedia.nl/(...)e-bij-mn-eigen-naam/
Ik ben benieuwd. Als ik drie vinger wil opsteken komt de vierde automatisch mee of ik moet er één weglaten. Dilemmaquote:Op maandag 29 april 2013 23:14 schreef Deisyy het volgende:
http://www.luckymedia.nl/(...)e-bij-mn-eigen-naam/
Het gaat even niet over jou maar over Willyquote:Op maandag 29 april 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn naam zie ik nie langs komen![]()
Niet dat ik er echt op zit te wachten
Ik ken willy niet idd sorry .. OK succes met dezequote:Op maandag 29 april 2013 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat even niet over jou maar over Willy
Ik hoorde van de week iemand met hetzelfde probleem en vond het zo raar dat het hem ook niet lukte.quote:Op maandag 29 april 2013 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Als ik drie vinger wil opsteken komt de vierde automatisch mee of ik moet er één weglaten. Dilemma
Je kent hem wel, kijk het filmpje maar.quote:Op maandag 29 april 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken willy niet idd sorry .. OK succes met deze
Dat doet zeerquote:Op maandag 29 april 2013 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week iemand met hetzelfde probleem en vond het zo raar dat het hem ook niet lukte.
Je moet je 3 middelste vingers opsteken en je pink vasthouden met je duim.
Met links kan ik het welquote:Op maandag 29 april 2013 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week iemand met hetzelfde probleem en vond het zo raar dat het hem ook niet lukte.
Je moet je 3 middelste vingers opsteken en je pink vasthouden met je duim.
Ja dan staat mijn ringlvinger zielig richting pinkquote:Op maandag 29 april 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je met je pink ook niet dood drukken he.
[ afbeelding ]
Rinvlinger nou ja okquote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan staat mijn ringlvinger zielig richting pink
Raar ik ben rechtshandig maar ik kramp als ik dat doequote:
Ja dat is raar, misschien moet je alleen je topje vast klemmen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar ik ben rechtshandig maar ik kramp als ik dat doe
Denk dat ik morgen gratis buro doequote:Op maandag 29 april 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
Waar hebben we het over? Anaal penetreren? Lex of Bea
Ik klem helemaal niksquote:Op maandag 29 april 2013 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is raar, misschien moet je alleen je topje vast klemmen.
Heb je nog één vinger overquote:Op maandag 29 april 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
Waar hebben we het over? Anaal penetreren? Lex of Bea
Ouwe punkerdquote:Op maandag 29 april 2013 23:42 schreef sig000 het volgende:
In 1980 ben ik uit de trein naar Amsterdam gehaald door mijn uiterlijk toen.
Linkshandig mag ookquote:Op maandag 29 april 2013 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar ik ben rechtshandig maar ik kramp als ik dat doe
Die zit al in de training sinds vanavondquote:
Mhhnnn ja ik regel wel wat anders.....quote:Op maandag 29 april 2013 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit al in de training sinds vanavond
quote:
Ik herkende je niet.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
Eind jaren 80 en jaren 90 in Wageningen was elk jaar weer groot feest.quote:
Zou ik ook nooit doen sig,quote:Op maandag 29 april 2013 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uit protest ben ik daarna nooit meer op Koninginnedag naar Amsterdam geweest.
Elk jaar op 30-4 heb ik deze, sinds 2001.quote:
Volgens mij blijven Amsterdammers binnen of vluchten de stad uitquote:Op maandag 29 april 2013 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uit protest ben ik daarna nooit meer op Koninginnedag naar Amsterdam geweest.
Zo oud ben ik nietquote:Op maandag 29 april 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Elk jaar op 30-4 heb ik deze, sinds 2001.
quote:
Op Fok kom ik al niet meer wanneer ik updatequote:Op maandag 29 april 2013 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij blijven Amsterdammers binnen of vluchten de stad uit
Mijn broer woont er dus ik heb goede informatie wanneer je er niet moet zijn.quote:
Daar heb ik gewoondquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op de Amsterdamsestraatweg moest ik zijn. Dat viel nog niet mee.
Wat is het begin, vanaf de stad nee. Nummer 300 nog wat. Tegenover een park.quote:
Zit dat niet in GSquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:09 schreef Leandra het volgende:
Ik ben op zoek naar dat topic waar ze je UI kunnen verbouwen, maar ik kan m niet vinden![]()
Welk subforum zou ik moeten zijn?
4 Mei mag ook wel blijven van mij, al doe ik er eigenlijk verder niks meer mee, maarquote:
Het is lang geleden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:10 schreef sig000 het volgende:
D'r zaten veel vreettenten en heb gelijk maar een pizza voor 5 Euro gescoord.
General Chat. Tja hoe heet datquote:
4 Mei heb ik persoonlijk niet zo veel mee maar begrijp het wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
4 Mei mag ook wel blijven van mij, al doe ik er eigenlijk verder niks meer mee, maar
vroeger... daar waar ik woonde hadden we zo'n monument en dan kregen we van mijn
moeder altijd een anjer mee en dat vond ik dan wel indrukwekkend als kind,
stond iedereen doodstil in dan gingen ineens de kerkklokken luiden en dan ging
iedereen zo netjes in een rij zijn bos bloemen of 1 bloem neerleggen,
vond ik wel mooi
Ik heb geen joodse of zigeuner familie hoor, maar dat maakt in principe toch niet uit?quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
4 Mei heb ik persoonlijk niet zo veel mee maar begrijp het wel.
Mijn familie met zigeuner achtergrond is de dans ontsprongen.
Alleen mijn opa had een nummer tattoo op zijn arm, hij heeft daar verder nooit over gesproken.
Maakt ook niet uit in principe, denk wel dat mensen die direct of indirect met gevolgen van oorlog te maken hebben gehad er meer met bezig zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen joodse of zigeuner familie hoor, maar dat maakt in principe toch niet uit?
Gewoon dat je dan weer even stilstaat bij de oorlog en hoe zinloos het allemaal is![]()
Ja, dat zeker, mijn ouders hebben het nog wel meegemaakt natuurlijk en daar heb ik ook welquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit in principe, denk wel dat mensen die direct of indirect met gevolgen van oorlog te maken hebben gehad er meer met bezig zijn.
Harry was veel toffer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:27 schreef Soury het volgende:
Het mag van mij wel eens afgelopen zijn. 4 en 5 mei. En ik baal van Derrick
Harry was het schoothondjequote:
En een gratis spray tan. Ik ben oranje Leandraquote:
Hahaha Hij was te lief om het te negerenquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sjezus... daar ga ik niet aan mee doen hoor aan dat stomme Ava gedoe
Nou het staat je enig heur...quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha Hij was te lief om het te negeren
Mijn heldquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarom, die kon je uitlachen.Derrick was nix an.
Ik had mijn oranje toupet nog op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sjezus... daar ga ik niet aan mee doen hoor aan dat stomme Ava gedoe
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar die had je al dus dat geldt niet
Nou daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Ikke niet...quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95
Hier moet je zijn
Ik heb ook een zwarte maar deze staat me beter vind ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar die had je al dus dat geldt niet
Die draait de woorden zo om dat het kloptquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:54 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
huh?quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:54 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand snapt het.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huh?ik snap hem niet....
Hij zou 'De dag wie je wist dat zou komen is eindelijk hier' gezegd hebben, maar verder klopt het wel redelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die draait de woorden zo om dat het klopt
Ja en elk nadeel hep z'n voordeel uiteraard rekening houdend met het feit dat links niet rechts is en je ook nog het midden hebt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:54 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat klopt ook nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zou 'De dag wie je wist dat zou komen is eindelijk hier' gezegd hebben, maar verder klopt het wel redelijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cruijffiaansquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huh?ik snap hem niet....
Ja en ik bedank mezelf maarquote:
Zal me ook een worst zijn hoor.quote:
Ja die uitspraken ken ik welquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cruijffiaans
Whehehehehequote:Op dinsdag 30 april 2013 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat komt ervan hè.... je had me gewoon gestalkt
Maar je hebt de afgelopen week wel iets over het Koningslied gehoord?quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja die uitspraken ken ik welniet allemaal uit mijn hoofd natuurlijk...
maar die zie ik er niet tussen staan die jij net zei, of ik kijk er overheen, dan kan ook![]()
zitten wel hele leuke tussen...![]()
"Je gaat het pas zien als je het door hebt."
Ja joh... ik heb zelfs die van Brigitte Kaandorp gepost in dan koningliedtopic...quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je hebt de afgelopen week wel iets over het Koningslied gehoord?
Jezus, die zin zou er tussen kunnen staan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja die uitspraken ken ik welniet allemaal uit mijn hoofd natuurlijk...
maar die zie ik er niet tussen staan die jij net zei, of ik kijk er overheen, dan kan ook![]()
zitten wel hele leuke tussen...![]()
"Je gaat het pas zien als je het door hebt."
Jawel, maar niet wat Johan daar mee te maken had.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:08 schreef Leandra het volgende:
En toch weet je niet waar dat "De dag die je wist dat zou komen" vandaan komt?
Welke van de ongeveer 20?quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je hebt de afgelopen week wel iets over het Koningslied gehoord?
Die zit even te googelen even geduld uabquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:08 schreef Leandra het volgende:
En toch weet je niet waar dat "De dag die je wist dat zou komen" vandaan komt?
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb dat stomme lied wel gehoord maar ik snapte de linkquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, die zin zou er tussen kunnen staan.
Uit het kroningslied.
Vaag Nederlands enzo
Onder steen gelegen?
/FOK!
Niks, laat maarquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jawel, maar niet wat Johan daar mee te maken had.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit even te googelen even geduld uab
Je zit er mooi klaar voor iig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:10 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ben er van tussen.... over een paar uur zullen we wel wakkergeknetterd worden door uitlaatloze brommertjes![]()
Nou ja, de charmes van de Veluwe zullen we maar zeggen, hebben de uitlaatloze pubertjes even een uitlaatklep.
Vertel eens, ik snap het nog nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja NU snap ik het wel!![]()
kwartje moest effe vallen
De reply die je wist dat zou komen is eindelijk hier!quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja NU snap ik het wel!![]()
kwartje moest effe vallen
Godverquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
De reply die je wist dat zou komen is eindelijk hier!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
De 'W' van 'Willen lezen en alles ook begrijpen'quote:
Zolang ik leef niet!quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:27 schreef Soury het volgende:
Het mag van mij wel eens afgelopen zijn. 4 en 5 mei.
Dat hoop ik wel voor jou, ben er ook wel klaar mee.quote:
Georgina Verbaan is een heldquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
De 'W' van 'Willen lezen en alles ook begrijpen'
De 'W' van 'Willen posten, zonder eerst te kijken wat je bent aan het tijpen'![]()
![]()
Oh ja, iemand zei op twitter (quote:
Ze was rete grappigquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, iemand zei op twitter () dat ze dom was.
Volgens mij is ze best wel slim
Julianaparkquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:10 schreef Soury het volgende:
Wat is het begin, vanaf de stad nee. Nummer 300 nog wat. Tegenover een park.
Georgina is echt wel slim en leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:20 schreef APK het volgende:
Oh ja, iemand zei op twitter () dat ze dom was.
Volgens mij is ze best wel slim
Oh ja dat denk ik veel parken zijn er niet. Ik huurde daar een kamer in een huis.quote:
Ze heeft meer vlees gehad dan je kan dromenquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat ze vegetarier is
quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft meer vlees gehad dan je kan dromen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik mag haar wel, ze komt nogal raar uit de hoek soms maar als actrice heeft ze wel een streepje voor.quote:
Zo groot was die van Jort nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:24 schreef Soury het volgende:
Ze heeft meer vlees gehad dan je kan dromen
Dat was een letterlijk en figuurlijk inkoppertjequote:Op dinsdag 30 april 2013 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo groot was die van Jort nou ook weer niet.
Bij mij hoor je nog helemaal niks!quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:31 schreef APK het volgende:
Maar ik zit dus vandaag gewoon opgesloten omdat ik geen zin in die zooi heb![]()
Okay, alles geregeld, voedsel in huis enzo maar de straten zijn hier -nu al, aan het gebral voor de deur te horen- gewoon een no go area voor een misantroop zoals ik
Dat geldt voor de meeste Amsterdammers. Thuis blijven of een weekje wegquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:31 schreef APK het volgende:
Maar ik zit dus vandaag gewoon opgesloten omdat ik geen zin in die zooi heb![]()
Okay, alles geregeld, voedsel in huis enzo maar de straten zijn hier -nu al, aan het gebral voor de deur te horen- gewoon een no go area voor een misantroop zoals ik
Oh, ik heb dat juist als ik haar bij DWDD oid zie, dan vind ik haar vaak best scherpquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag haar wel, ze komt nogal raar uit de hoek soms maar als actrice heeft ze wel een streepje voor.
Ja maar ze was ook zo jong nog. Nu komt ze los.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah kwam Verbaan nogal dommig over... maar in de loop der jaren ben ik haar als actrice wel meer gaan waarderen.
Oh, dan woon je in een buurt waar ze nu alles kunnen doen omdat de politie met z'n allen gezellig in het centrum zitquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bij mij hoor je nog helemaal niks!
Ik trek die drukte domweg niet meer. Erger nog ik raak ik paniekquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb elke koninginnenag nog wel een beetje een sip gevoel qua Utreg.
Dat ik daar niet meer woon en dat ik er niet eventjes naar toe kan, langs de singels wandelen.... maar stel dat ik er toch naar toe zou gaan nu.... erger ik me weer kapot omdat het veels te druk is
Hahaha die was wel heel ergquote:
Dan moet je het echt niet doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:35 schreef Soury het volgende:
Ik trek die drukte domweg niet meer. Erger nog ik raak ik paniek
Ik ga het Vondelpark wel in. Dat is nog wel leukquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan moet je het echt niet doen.
Ik raak niet in paniek, maar steeds maar stil staan of gewoon in een menigte niet voor of achteruit kunnen is gewoon niet leuk meer
Toch blijft het nostalgische gevoel altijd wat knagen op zo'n avondEen klein beetje maar hoor
Dat is niet echt he?quote:
Dat vooral, ik wil gewoon mijn eigen tempo bepalen als ik loop.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:38 schreef Bluezz het volgende:
maar steeds maar stil staan of gewoon in een menigte niet voor of achteruit kunnen is gewoon niet leuk meer
quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weetikveel...
Ik ken haar niet persoonlijk.
We worden oudquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vooral, ik wil gewoon mijn eigen tempo bepalen als ik loop.
Daar heb ik op een doordeweekse dag al last van in een drukke straat of op een fietspad
Heel veel last van...
Heb ik al heel lang hoor, ik leer er mee te leven iddquote:
hmmmm ze wordt hier toch wel genoemd daar onder bij de commentaren...quote:
Dus misschien is het wel echt.quote:Er zijn ook vrouwen met ADHD, waaronder ikzelf, ben alleen nog niet beroemd, maar volgens sommige websites zijn dit de volgende vrouwen:
Aletta Schrijver, Katja Schuurman, Georgina Verbaan, Adelheid Roosen, Karin Bloemen, Mariel Hemmingway, Janis Joplin, Lenette van Dongen, Zsa Zsa Gabor en Linda de Mol.
Niet. ik baal van dat ding meestal om even over 5 (midden in de nacht)quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:46 schreef APK het volgende:
Hoe laat zetten jullie de wekker?
Ik ga voor 10:30
Ik zet gewoon helemaal geen wekkerquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:46 schreef APK het volgende:
Hoe laat zetten jullie de wekker?
Ik ga voor 10:30
Jij zet de wekker op 05:00u of wordt je dan spontaan wakker?quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet. ik baal van dat ding meestal om even over 5 (midden in de nacht)
Niet alles op google is echtquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmm ze wordt hier toch wel genoemd daar onder bij de commentaren...
[..]
Dus misschien is het wel echt.
Ik heb de discipline nodig, op dagen dat ik werk that isquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zet gewoon helemaal geen wekker
Nee dan moet ik eruit. Morgen niet. Al is het sinds deze week 6 uur, uitslapen dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zet de wekker op 05:00u of wordt je dan spontaan wakker?
@GVerbaan: @Corinda1984 Nee, ik heb geen adhd, maar ik heb ook geen discipline. (Georgina Verbaan)quote:
Respect!quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dan moet ik eruit. Morgen niet. Al is het sinds deze week 6 uur, uitslapen dus![]()
En ik ben een echt ochtend mens
Ah... nee dan is je bioritme gelijk van slagquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de discipline nodig, op dagen dat ik werk that is
En op vrije dagen wil ik niet om 15:00u wakker worden
Het is wel lekker rustig op de weg, maar daar is alles mee gezegdquote:
Morgen dag 4 voor mij met rare uitslaaptijden,quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... nee dan is je bioritme gelijk van slagdat is ook weer waar...
Die van mij is al van slag, dus maakt toch niks meer uit
The fuck?quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel lekker rustig op de weg, maar daar is alles mee gezegd
Ja wat is daar raar aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |