dusquote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef boyv het volgende:
[..]
Jij bent echt een debiel.
Je eigen afwijking proberen goed te praten met weetjes uit de viva en quest, en doen alsof je de expert bent. Het gaat al fout bij de vergelijking tussen de fysiologie van de mens en die van de gorilla, die totaal verschillend is wat betreft de spijsvertering.
Uit die vergelijking zou je zelf moeten opmaken dat de mens per definitie niet vegetarisch is.
Oh ja, dat dan weer welquote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eindelijk krijg je in de toekomst weer eens aandacht voor je verjaardag ,,,,
Nee.quote:
Nou... dat kan je wel zeggen zeg, kelere.......quote:Op zondag 28 april 2013 22:46 schreef Lienekien het volgende:
Je bent onbegrepen, FANN. En er lopen nogal wat internethelden rond op dit forum.
EN je blijft een schatjequote:Op zondag 28 april 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... dat kan je wel zeggen zeg, kelere.......
Ik zeker wel!! Links -7.5 en rechts -6!!quote:
Laat ze lekker kletsen Fann en je vooral niet gek laten maken.quote:
Oeh, Freudiaans.quote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
En dan ga ik nu nog effe een filmpje kijken, want morgen een zware dag voor de boef.
Ik bedoel maarquote:Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zeker wel!! Links -7.5 en rechts -6!!
Oh my.....quote:
arme sloeberquote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel maar![]()
Tot 2007 had ik 2 x 3,25 maar nu rond 0,25
Nee ik was meer met mn eigen ding bezig Maak je niet druk OK..quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar waarom heb ik dan een afwijking?
Nee doe ik ook nietquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik was meer met mn eigen ding bezig Maak je niet druk OK..
een glaasje wij is ook een mooiequote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb even een glaasje wij gepakt en een bakkie pinda's had ik wel verdiend na
die zware discussie vond ik
naar Amsterdam?quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef sacha het volgende:
ik weet nog steeds niet of ik naar de hoofdstad zal gaan dinsdag
Zit je het serieus te overwegen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef sacha het volgende:
op een balkon bij het IJ zitten, bootje Koning kiekenquote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
naar Amsterdam?Ik zou het niet doen als ik jou was
![]()
het wordt echt chaos ben ik bang, ik ga ook de stad niet in hoor![]()
wel effe 's avonds bij het IJ kijken of ik Max kan spottenen omdat ze hier allemaal gezellige
dingen gaan doen geloof ik, maar voor de rest niet...
Vanaf mijn balkon zie ik niks ben ik bangquote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
op een balkon bij het IJ zitten, bootje Koning kieken![]()
niet de stad in...
Denk je dan wel iets te zien?quote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
naar Amsterdam?Ik zou het niet doen als ik jou was
![]()
het wordt echt chaos ben ik bang, ik ga ook de stad niet in hoor![]()
wel effe 's avonds bij het IJ kijken of ik Max kan spottenen omdat ze hier allemaal gezellige
dingen gaan doen geloof ik, maar voor de rest niet...
Nee, ik denk niet dat ik ze zal zien, maar er zijn allemaal festiviteiten enzo, ga ik denk ik welquote:
Als je die hebt is het het te overwegen maar is get de moeite waard.. TV zie je allesquote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
op een balkon bij het IJ zitten, bootje Koning kieken![]()
niet de stad in...
En ga je dan (als je zou gaan) in een Hotel Sas of bij familie of kennissen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef sacha het volgende:
[..]
veel gedoe maar misschien voor de Aap wel leuk
wikken en wegen, dat doe ik al de hele dagquote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je die hebt is het het te overwegen maar is get de moeite waard.. TV zie je alles
Proost!quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem ook een glaasje wij want morgen een rustig dagje voor de boef
quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Is er bij jullie niks te doen verder? In andere steden zijn ook leuke dingen te doen isquote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef sacha het volgende:
[..]
wikken en wegen, dat doe ik al de hele dag
quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Bluezz het volgende:
jawel maar de nieuwe Koning op een bootje zien zitten lijkt mij toch wel bijzonderquote:Op zondag 28 april 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is er bij jullie niks te doen verder? In andere steden zijn ook leuke dingen te doen is
misschien niet zo achterlijk druk als in Amsterdam...
Ik heb nog last van het traangas van de laatste kroning waar ik in Amsterdam bij was, dus ik sla dat maar even over dit keer.quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef sacha het volgende:
Dan mag je wel héél vroeg gaan want ik denk dat het 10 rijen dik staat hoor!quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel maar de nieuwe Koning op een bootje zien zitten lijkt mij toch wel bijzondervoor de Aap
quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog last van het traangas van de laatste kroning waar ik in Amsterdam bij was, dus ik sla dat maar even over dit keer.
Laat de aap zich lekker op molens fixeren....quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel maar de nieuwe Koning op een bootje zien zitten lijkt mij toch wel bijzondervoor de Aap
Nah... dat is ook niet aardig zegquote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat de aap zich lekker op molens fixeren....
Denk dat het deze keer wel mee gaat vallen... Zal alleen wel extra druk zijnquote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar effe serieus ik ben ook wel bang dat er een zooi rotzooi getrapt gaat worden eigenlijk.
ja errug druk denk ik!quote:Op zondag 28 april 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het deze keer wel mee gaat vallen... Zal alleen wel extra druk zijn
quote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
We kunnen natuurlijk iets af spreken buiten het centrum .?
Met zijn alle op mijn balkonnetje van 2 bij 3 meter?quote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
We kunnen natuurlijk iets af spreken buiten het centrum .?
Of dat jesquote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met zijn alle op mijn balkonnetje van 2 bij 3 meter?
dan komen die duiven nooit meer terugquote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met zijn alle op mijn balkonnetje van 2 bij 3 meter?
alleen als ik de keukendeur open doe komen ze daarop zittenquote:
Is hij real live veggie?quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga vanavond alleen nog maar Vegetarische plaatjes draaien....
Bob Dylan![]()
Maar jij niet toch>quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Allemaal debielen met een afwijking
Als Sas komt gaan we dr zoeken OK ?quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké wijntje gaat werken is ga d'r van tussen!
Sas ik hoor het nog wel, maar denk er even goed over na!
Ik heb lekker verplicht vrijquote:
In B'wijk is een bijeneter gespotquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alleen als ik de keukendeur open doe komen ze daarop zitten![]()
Ik snap er niks vandat nestje wordt niet verder gebouwd er liggen nog steeds
een paar takkies, maar misschien vinden ze het nog te koud
Mooi Beestje!quote:Op maandag 29 april 2013 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In B'wijk is een bijeneter gespot![]()
Prachtig beest, maar hoort thuis in tropische streken... dus die duif is een mietje als hij het te koud vind
Dus die gaan we misschien vaker tegenkomen, leuke bijkomstigheid van het broeikasteffectquote:Hij overwintert in zuidelijk Afrika.
Met de voortgang van het broeikaseffect is de vogel thans vaker dan vroeger in de Benelux te zien.
Ja, dat werpt dus allerlei vragen op heh...quote:Op maandag 29 april 2013 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb lekker verplicht vrij![]()
Motherfucking tv dus maar naar karn verhuizen
Neuh.quote:Op maandag 29 april 2013 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat werpt dus allerlei vragen op heh...![]()
Heb je alweer genoeg van je Motherfucking tv of ga je bij karn wonen?
ow... da's wel balenquote:Op maandag 29 april 2013 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.
De Motherfucking tv had haperend beeld als ik torrents afspeelde.
Na 3000 settings geprobeerd te hebben kocht ik een nieuwere betere motherfuckingende tv.
Zelfde probleem![]()
Zojuist de eerste tv bij karn aangesloten en het beeld loopt smooth as mayonaise![]()
Er zit dus waarschijnlijk iets fout met de aarding in mijn huis
Ik ook, eten en drinken in huis. Rondje Vondelpark en ik vind het wel goedquote:
Zit je ergens bij een feestpleintje in de buurt of zo?quote:Op maandag 29 april 2013 19:26 schreef APK het volgende:
Die kloterige keiharde house-muziek begint nu al
Echt 40 plus he? Leuk toch.quote:Op maandag 29 april 2013 19:26 schreef APK het volgende:
Die kloterige keiharde house-muziek begint nu al
Tussen CS / Dam en de Jordaan, ik had eigenlijk gehoopt dat het dit jaar rustig zou blijven omdat iedereen de zooi op tv zou willen volgenquote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
Zit je ergens bij een feestpleintje in de buurt of zo?
quote:
Knarsen door het plastic APK. Als het goed isquote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef APK het volgende:
[..]en woensdag weer lekke banden omdat die domme boeren hun flessen laten vallen
![]()
Neem je toch het OVquote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef APK het volgende:
[..]en woensdag weer lekke banden omdat die domme boeren hun flessen laten vallen
![]()
Woon je wel redelijk erg in het Centrum om zo maar te zeggenquote:Op maandag 29 april 2013 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
Tussen CS / Dam en de Jordaan, ik had eigenlijk gehoopt dat het dit jaar rustig zou blijven omdat iedereen de zooi op tv zou willen volgen
Ja goed plan, die plakken ook gratis je bandenquote:
Is echt geen onzin hoor, kijk overmorgen maar eens hoeveel troep (en glas) er nog op straat ligt.quote:Op maandag 29 april 2013 21:35 schreef Soury het volgende:
Maar dat banden gedoe is een beetje onzin.
Nou een echt glas in mijn handen op 30 april is lang geleden. Maar die lagen vast onder jou autoquote:Op maandag 29 april 2013 21:42 schreef APK het volgende:
[..]
Is echt geen onzin hoor, kijk overmorgen maar eens hoeveel troep (en glas) er nog op straat ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |