SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.♔ KoningenUitGroningen ♔
Ik ben niet voor Feyenoordquote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Leuk
Veel plezier in de Europa League
grgr
quote:
Ajax nu al kampioen 2013-2014quote:
Dat moet heel heel heel heel lang geleden moeten zijnquote:Op zondag 28 april 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Is Feyenoord ooit wel eens twee keer achter elkaar kampioen geweest?
Wat heeft Feyenoord er mee te maken? Die spelen voorronde CL.quote:
Laat ze het eerst maar eens één keer achter elkaar doen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Gaat Mark weer emotioneel worden?
Zou het niet beter zijn als ze 3de worden? Dan gaan ze rechtstreeks naar de EL inplaats van in de voorronde falen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord er mee te maken? Die spelen voorronde CL.
Voor WO 1 denk ik.quote:Op zondag 28 april 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Hier is toch ook zo'n leuk gifje van?quote:
1960/61 en 1961/62.quote:Op zondag 28 april 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
oh zeker.quote:Op zondag 28 april 2013 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou het niet beter zijn als ze 3de worden? Dan gaan ze rechtstreeks naar de EL inplaats van in de voorronde falen.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
1960/61 en 1961/62.
Lang geleden.
WTFquote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ah leuk Jack zijn zoon mocht ook het veld op.
[ afbeelding ]
Dit is ook geen afscheid.quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Nee afscheid Van de Sar was niet zo massaal.
En Bergkamp ook vergeten zeker
Dit is ook geen afscheid.quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij Ajax bij afscheid van elke speler van waarde een vuurwerkshow en spandoeken
Massaal toezingen van Heitinga zeker vergeten. Zo'n sfeeractie heeft PSV nog nooit gehad.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij Ajax bij afscheid van elke speler van waarde een vuurwerkshow en spandoeken
quote:
Dit kon nog wel eens van doorslaggevende betekenis zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Jan van Halst gaat twijfelen voor Van Bommel. Mark heeft het getroffen.
Mooi man.quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Massaal toezingen van Heitinga zeker vergeten. Zo'n sfeeractie heeft PSV nog nooit gehad.
Ja ok, maar nu is het bij Psv. Waarom zouden ze het niet mogen benoemen?quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Massaal toezingen van Heitinga zeker vergeten. Zo'n sfeeractie heeft PSV nog nooit gehad.
Laatste thuiswedstrijd bedoel ik dan en nee dit is inderdaad niet de laatste maar één na laatste.quote:
Ik vind het mooi hoorquote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ok, maar nu is het bij Psv. Waarom zouden ze het niet mogen benoemen?
Lambiek schijnt ook nog steeds een vinger in de pap te hebben bij Ibrahimovic zijn keuzes.quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit kon nog wel eens van doorslaggevende betekenis zijn.
Bij Psv. Hij nam Nilis ook als vorobeeld.quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoor.
Alleen Waterkneus zegt dat dit nog nooit voorgekomen is.
Hij zei dat Waterreus alcoholist is.quote:
N.U.A staan zometeen in Hilversum.quote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef Wessiej het volgende:
Oei dit vinden de makers van het spandoek niet fijn.
Waterreus zit nu met een stijfje aan tafel.quote:
Sinds het kan dienen als hilarisch bruggetje. Sjek heeft heel de dag in Paint zitten kloten om de hoofden aan te passen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef Rickazio het volgende:
sinds wanneer gaan ze spandoeken bespreken ?
Zijn er ajacieden aanwezig? Denk het wel.quote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wordt dit weer zo'n mijn club is leuker dan jouw club-topic?
quote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
Hiddink en Mark van Bommel.
Wat een clubiconen heb je dan![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjek heeft heel de dag in Paint zitten kloten om de hoofden aan te passen.
Ga jij nou maar Sibon pijpen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
Waterkneus, Hiddink en Mark van Bommel.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds het kan dienen als hilarisch bruggetje. Sjek heeft heel de dag in Paint zitten kloten om de hoofden aan te passen.
Kijk naar dat spandoek....quote:
De gebroeders Van der Kerkhof, Berry van Aerle.quote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
Waterkneus, Hiddink en Mark van Bommel.
![]()
![]()
![]()
Daar heeft hij wel een punt, ze hebben natuurlijk wel Willie en Renee.quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
"Wij hebben geen Cruijff" -Waterkneus
Waarom is de Boer dan meer dan Hiddink?quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk naar dat spandoek....
Cruijff, Van der Sar, Overmars, De Boer. Toch even wat andere mensen aan de macht.
Berry van Aerlequote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
De gebroeders Van der Kerkhof, Berry van Aerle.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
CL gewonnen als spelerquote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom is de Boer dan meer dan Hiddink?
quote:
Ik zag de gebroeders over het hoofd. Bleken ze achter elkaar te staan.quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nja hij riep ook van Bommelquote:Op zondag 28 april 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij vergeleek hem met Hiddink.
Maargoed je hebt gelijk... F. De Boer ~= Van Bommel
Heeft wel iets, Ajax kampioen die wedstrijd en Willem II die degradeert. Leuk voor die uitfansquote:
Na Ajax nog altijd de grootste topclub van Nederland.quote:
Mja j0rdiiii is 12 dus die weet daar weinig van.quote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na Ajax nog altijd de grootste topclub van Nederland.
Doping.quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef TLC het volgende:
Is van Persie gezien zijn haarkleur zo snel ouder aan het worden ?
Dat haar is al heel lang zo, alleen het wordt steeds iets erger, en nu valt het veel mensen pas op. Maar hij heeft het zeker al een jaar of 5.quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef TLC het volgende:
Hij heeft 1 landstitel gewonnenquote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
Top 5, waarom.. omdat hij spits is en goals maakt?
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weer niks over Feyenoord.....wat een pauper programma. Echt de laatste keer dat ik kijk
Een echte kerel verft zijn haar niet.quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef TLC het volgende:
quote:
echt?quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik nou Bergkamp boven Van Basten zet
Wat moeten ze er nu over vertellen dan? Vandaag was gewoon een trainingspotje wat niet te analyseren valt. Dat jullie het als een probleem zien is mij raadsel waaromquote:
Mee eens...Bergkamp heeft in internationaal verband vrij weinig gewonnen. Twee UEFA-cupjes...dat is alles.quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef Kenju het volgende:
"Misschien Bergkamp, misschien Gullit" , flikker toch op man, Gullit was toch een veel grotere speler dan Bergkamp??
Nooit meer uitnodigen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef OverRated het volgende:
Waterkneus heeft Cruijff niet
Met dom verhaal/excuus eromheen
Hij heeft zijn PSV brilletje weer op hoorquote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef OverRated het volgende:
Waterkneus heeft Cruijff niet
Met dom verhaal/excuus eromheen
Dat was Neeskensquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cruijff schopte er tenminste 1 in tijdens een CL finale...
Poging om de beste speler die we momenteel hebben belachelijk te maken?quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cruijff schopte er tenminste 1 in tijdens een CL finale...
Van Persie is beter dan Robbenquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Poging om de beste speler die we momenteel hebben belachelijk te maken?
Tja moest die het maar vorig jaar doen he. Oh nee wacht..quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Poging om de beste speler die we momenteel hebben belachelijk te maken?
quote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef Shreyas het volgende:
Ik mis trouwens de naam van de topscorer van Oranje aller tijden: Patrick Kluivert
van Persie is een spits/amc, Robben een buitenspeler. Ik vind dat het niet te vergelijken valt.quote:
Opdat wij nooit vergetenquote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef rubbereend het volgende:
tja Lenstra en Wilkes zijn weer te lang geleden. En zo bepaalt de tijd waarin je de lijstjes maakt altijd het lijstje
Terugdenkend aan Zuid Afrika 2010.....Robben....ook....niet....quote:
quote:
Klopt, was ook licht sarcastisch.quote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moeten ze er nu over vertellen dan? Vandaag was gewoon een trainingspotje wat niet te analyseren valt. Dat jullie het als een probleem zien is mij raadsel waarom
Zoals het gezicht van Strootman.quote:
Maar ook zijn rol in Oranje. Bergkamp was natuurlijk top, maar kwam niet in de buurt van Gullit, wat gewoon een èchte leider was, op meerder posities kon spelen, etc. Bergkamp op clubniveau moet je sowieso niet overschatten. Bij Inter bakte hij er helemaal niets van, en bij Arsenal stond hij op een gegeven moment ook gewoon achter Henry. Bergkamp was bij vlagen briljant. Maar bij vlagen dus. Kluivert was in Oranje een betere spits, alles bij elkaar. En bij zijn club ook.quote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens...Bergkamp heeft in internationaal verband vrij weinig gewonnen. Twee UEFA-cupjes...dat is alles.
Ja dat team van de jaren 70 was echt minderquote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef Rickazio het volgende:
Bayern heeft momenteel misschien wel het beste team ooit
Die kon met z'n linkervoet een blik snert openen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Johan Derksen niet in de top 5 zetten
quote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kon met z'n linkervoet een blik snert openen.
houtenklaassen voetbal man, dit voetbal is veel sneller en beterquote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat team van de jaren 70 was echt minder
schiet jezelf maar af
sneller ja . niet beterquote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
houtenklaassen voetbal man, dit voetbal is veel sneller en beter
Techniek ookquote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
snelheid is een van de kwaliteiten om iemand af te troeven.
Alleen ging hij 100% voor de man en 0% voor de balquote:
Presentators die hun mening als waarheid presenteren maar totaal ongeschikt zijn als gespreksleider.quote:
Of hij faalt op weg naarquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit keer wel, iedereen de bek snoeren
Preciesquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit keer wel, iedereen de bek snoeren
Dan kun je geen Ajacied als presentator hebben dus.quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Presentators die hun mening als waarheid presenteren maar totaal ongeschikt zijn als gespreksleider.![]()
![]()
Ik zag het niet zo goed, maar ze lieten toch minstens 1 van die handsballen zien?quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Laat dan die twee hands ballen ook zien.
Wat kan Heitinga eraan doen dat het individu Robben een falert is?quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
fuck dat Nederlands ElftalHeitinga achterin toen, wat wil je
Wie woont het dichtst bij het Phillips Stadion.quote:
Ik wil graag een fifty fifty inzetten.quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie woont het dichtst bij het Phillips Stadion.
A. Ronald Waterreus
B. Sjek van Gelder
C. Ronald de Boer
Bedankt dat ik op 1 sta trouwensquote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1. Vermeer
2. Blind
3. Van Rhijn
4. De Jong
5. Hoesen
we strepen 1 1/2 antwoord wegquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag een fifty fifty inzetten.
Het is nietquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag een fifty fifty inzetten.
In dat geval wil ik een vriend opbellen. Ik kies een vriend die veel weet van PSV, namelijk Doublepainquote:Op maandag 29 april 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet
n Gelder
C. Ronald de Boer
Beste Doublepain. Wil je mij helpen bij een moeilijke kwisvraag? Om het iets makkelijker te maken heb ik reeds een fifty fifty ingezet. De vraag is nu:quote:
Uh... Hoeveel tijd heb ik?quote:Op maandag 29 april 2013 09:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval wil ik een vriend opbellen. Ik kies een vriend die veel weet van PSV, namelijk Doublepain
Ik bel hem bij deze via een quote alert. Nu maar hopen dat hij binnen dertig seconden reageert.
[..]
Beste Doublepain. Wil je mij helpen bij een moeilijke kwisvraag? Om het iets makkelijker te maken heb ik reeds een fifty fifty ingezet. De vraag is nu:
Wie woont het dichtst bij het Phillips Stadion.
A. Ronald Waterreus
B. Sjek va
Ik zit hevig te twijfelen tussen A en B, C heb ik inmiddels weggestreept.
Wat ontzettend slecht zeg.quote:
Als ik dit filmpje doorstuur naar Zlatan, zou Lambiek dan in elkaar worden geslagen?quote:
Dat is een puik stukje journalistiek.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.upcoming.nl/zw(...)-van-jack-van-gelder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |