Techniek ookquote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
snelheid is een van de kwaliteiten om iemand af te troeven.
Alleen ging hij 100% voor de man en 0% voor de balquote:
Presentators die hun mening als waarheid presenteren maar totaal ongeschikt zijn als gespreksleider.quote:
Of hij faalt op weg naarquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit keer wel, iedereen de bek snoeren
Preciesquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit keer wel, iedereen de bek snoeren
Dan kun je geen Ajacied als presentator hebben dus.quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Presentators die hun mening als waarheid presenteren maar totaal ongeschikt zijn als gespreksleider.![]()
![]()
Ik zag het niet zo goed, maar ze lieten toch minstens 1 van die handsballen zien?quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Laat dan die twee hands ballen ook zien.
Wat kan Heitinga eraan doen dat het individu Robben een falert is?quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
fuck dat Nederlands ElftalHeitinga achterin toen, wat wil je
Wie woont het dichtst bij het Phillips Stadion.quote:
Ik wil graag een fifty fifty inzetten.quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie woont het dichtst bij het Phillips Stadion.
A. Ronald Waterreus
B. Sjek van Gelder
C. Ronald de Boer
Bedankt dat ik op 1 sta trouwensquote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1. Vermeer
2. Blind
3. Van Rhijn
4. De Jong
5. Hoesen
we strepen 1 1/2 antwoord wegquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag een fifty fifty inzetten.
Het is nietquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag een fifty fifty inzetten.
In dat geval wil ik een vriend opbellen. Ik kies een vriend die veel weet van PSV, namelijk Doublepainquote:Op maandag 29 april 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet
n Gelder
C. Ronald de Boer
Beste Doublepain. Wil je mij helpen bij een moeilijke kwisvraag? Om het iets makkelijker te maken heb ik reeds een fifty fifty ingezet. De vraag is nu:quote:
Uh... Hoeveel tijd heb ik?quote:Op maandag 29 april 2013 09:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval wil ik een vriend opbellen. Ik kies een vriend die veel weet van PSV, namelijk Doublepain
Ik bel hem bij deze via een quote alert. Nu maar hopen dat hij binnen dertig seconden reageert.
[..]
Beste Doublepain. Wil je mij helpen bij een moeilijke kwisvraag? Om het iets makkelijker te maken heb ik reeds een fifty fifty ingezet. De vraag is nu:
Wie woont het dichtst bij het Phillips Stadion.
A. Ronald Waterreus
B. Sjek va
Ik zit hevig te twijfelen tussen A en B, C heb ik inmiddels weggestreept.
Wat ontzettend slecht zeg.quote:
Als ik dit filmpje doorstuur naar Zlatan, zou Lambiek dan in elkaar worden geslagen?quote:
Dat is een puik stukje journalistiek.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.upcoming.nl/zw(...)-van-jack-van-gelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |