SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zeker gaaf, erg heul veul motoren hierquote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn alweer gewijzigd
[..]
Dat kan ook
[..]
Oh gaaf!
Goed plan welquote:Op zondag 28 april 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
Kan ik lang gaan zoeken...@ TT
Ik heb ook geen vriendendus ja
Ik haal een fruitbiertje en dan ga ik in mijn tuin zitten en genieten van het zonnetje
Denk dat ik dat ga doen
Nopequote:
Ik ben er niet dus het zal wel meevallen met die gezelligheidquote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker gaaf, erg heul veul motoren hier. En gezelligheid
.
Oh....okquote:
We gaan met een groepje naar een strandje waarschijnlijk. Bier koelen in de rivier en gewoon gezelligheidquote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan met een groepje naar een strandje waarschijnlijk. Bier koelen in de rivier en gewoon gezelligheid
Dat kan anders ook enorm gezellig zijn hoorquote:Op zondag 28 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan met een groepje naar een strandje waarschijnlijk. Bier koelen in de rivier en gewoon gezelligheid
Ik ken ons. Tegen de tijd dat het dinsdag is zijn die plannen alweer een keer of 80 gewijzigdquote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan anders ook enorm gezellig zijn hoor
quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken ons. Tegen de tijd dat het dinsdag is zijn die plannen alweer een keer of 80 gewijzigd
Ach,...je kan altijd nog deze kant op komen....quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken ons. Tegen de tijd dat het dinsdag is zijn die plannen alweer een keer of 80 gewijzigd
Als er 1 ding is wat ik de afgelopen 15 jaar heb geleerd dan is het toch wel dat je onmogelijk met de trein naar Amsterdam kan op Q-dayquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ach,...je kan altijd nog deze kant op komen....
Captain Obviousquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ach,...je kan altijd nog deze kant op komen....
Mwah zal wel goed komen met al die harige biker mensenquote:Op zondag 28 april 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er niet dus het zal wel meevallen met die gezelligheid
Jij bent ook welkom hoor....quote:
Het mooiste was dat ze onderweg waren naar Rotterdam om daar Q-day te vieren en halverwege zijn omgedraaid en naar Eindhoven zijn gegaan.quote:
hihihihi je zei komenquote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah zal wel goed komen met al die harige biker mensen.
Je kunt ook komen.
Met mn badeendje?quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah zal wel goed komen met al die harige biker mensen.
Je kunt ook komen.
Hihi jaquote:
Die bbq in emmen was wel baas trouwensquote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het mooiste was dat ze onderweg waren naar Rotterdam om daar Q-day te vieren en halverwege zijn omgedraaid en naar Eindhoven zijn gegaan.
Geen idee waarom maar het was wel prachtig![]()
Ik was daar niet bij, ik zat toen gevangen in Emmen
Dat was een leuk feestje hequote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die bbq in emmen was wel baas trouwens
Uiteraardquote:
Je gaat steeds meer als de ideale man klinken mookjequote:
Ik ook niet hoorquote:
Ohjee, wil ik dat welquote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat steeds meer als de ideale man klinken mookje
Vast nietquote:
Wanhopig??quote:
Of wel..quote:
Ik? Oh hell noquote:
Dude!! Stop playing with my headquote:
Sorryquote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik? Oh hell no
[..]
Dude!! Stop playing with my head
Bad!!quote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry, kom maar gewoon dan
. Bed of bank zien we dan wel weer
.
Tss dan wil je ook nietquote:
Ik vind het engquote:Op zondag 28 april 2013 22:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tss dan wil je ook niet.
Andere keer dan maar weer.
Joh anders gebruik je mijn argumenten tegen mijquote:
Doet pijn hequote:Op zondag 28 april 2013 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Joh anders gebruik je mijn argumenten tegen mij.
It's hardquote:Op zondag 28 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet pijn he![]()
We spreken wel een keer af
Slaap lekker lieverdquote:Op zondag 28 april 2013 22:45 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, wekker gaat om 6 uur
. Truste allemaal
en Hupsel
.
quote:
Lekker...quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop dat ik vannacht weer een uurtje of 10 kan slapen
Is mij afgelopen nacht voor het eerst in jaren geluktquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Lekker...
Zou ik ook wel willen...,maar lukt mij nooit...
Jaloers....quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is mij afgelopen nacht voor het eerst in jaren gelukt
Niet nodig hoor.quote:
Ohh.,..ok...quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet nodig hoor.
Lukt me denk ik ook maar 1x in de 10 jaar ofzo
Het is behoorlijk uitgestorven ja!!quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohh.,..ok...
In dat geval niet jaloers...
Rustig hier...
Nou lekker dan.....quote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is behoorlijk uitgestorven ja!!
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop dat ik vannacht weer een uurtje of 10 kan slapen
Hey ouwequote:
Jules gaat er soms met mn nikes vandoorquote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zie ik Jules wel doen
[..]
HoiHoe is het hier?
Whehequote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules gaat er soms met mn nikes vandoor![]()
Uitgestorven
Vertel meer!!quote:Op zondag 28 april 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe
Oh
Ik heb zojuist mijn rug verneukt door heel raar te gaan zitten
LOL!quote:
Nou, ik ging even op bed zitten, maar laptop lag naast me. Dus ik zat even met mijn bovenlichaam 90 graden gedraaid, terwijl ik ondertussen ook nog met m'n elleboog op m'n bed leunde om te typenquote:
Grrrrrrrr.,.,....je zei poesje en spelen....quote:Op zondag 28 april 2013 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Filmpje van een spelend poesje op mn FB geknald
Aansteller!!quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, ik ging even op bed zitten, maar laptop lag naast me. Dus ik zat even met mijn bovenlichaam 90 graden gedraaid, terwijl ik ondertussen ook nog met m'n elleboog op m'n bed leunde om te typen
Maar nu gaat het wel weer
Dat is correct alsmede juistquote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Grrrrrrrr.,.,....je zei poesje en spelen....
Ik ga je heus geen massage aanbieden hoorquote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deed best pijn hoor
En nu ik op bed lig weer, maar dat heb ik altijd
Hehehequote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je heus geen massage aanbieden hoor![]()
Zou jij niet eens een keer gaan kijken voor een nieuw matras?
Ik zou er nog heel lang mee wachten inderdaad. Kan je rug alleen maar ten goede komenquote:Op zondag 28 april 2013 23:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe
Ja, moet eigenlijk wel, maar wil ook een nieuw bed en dat past weer niet
Weet ik, maar ik probeer het op een of andere manier toch voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou er nog heel lang mee wachten inderdaad. Kan je rug alleen maar ten goede komen
Koppigquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik probeer het op een of andere manier toch voor elkaar te krijgen
10 uur niet gehaald??quote:
Not even closequote:
Goed meedenkende instantie....quote:Op maandag 29 april 2013 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not even close![]()
Ik heb as maandag een afspraak staan met iemand van een instantie. Ze smst mij net: ik zag dat Ajax zondag kampioen kan worden, zullen we de afspraak verzetten naar donderdag?
Hartje 010 zelfsquote:Op maandag 29 april 2013 10:35 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Goed meedenkende instantie....
(regio 020?? )
ohhh...dan moet je wel heeeeel lief zijn, als ze dit voor je doen...quote:
Of ze weten dat ze de dag na het kampioenschap gewoon niks aan mij hebbenquote:Op maandag 29 april 2013 10:44 schreef MOON76 het volgende:
[..]
ohhh...dan moet je wel heeeeel lief zijn, als ze dit voor je doen...
LOL...quote:Op maandag 29 april 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of ze weten dat ze de dag na het kampioenschap gewoon niks aan mij hebben
Hoe dan ook. Ik ben er wel blij omquote:
Ja...dat geloof ik ook wel ja..quote:Op maandag 29 april 2013 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Ik ben er wel blij om
Hoe groot acht je de kans dat we verliezen van Willem II dan?quote:Op maandag 29 april 2013 10:52 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ja...dat geloof ik ook wel ja..
Nu nog alleen ff winnen en idd de huldiging op 5 mei vieren...
NUL!!, maar het ging meer over de daadwerkelijk datum van vieringquote:Op maandag 29 april 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat we verliezen van Willem II dan?
Ja ik vind 5 mei een tricky datum. Ze hebben dan ook al veel agenten nodig in de stad dus kunnen ze ons niet echt intimideren bij de ArenA met een grote politiemachtquote:Op maandag 29 april 2013 10:54 schreef MOON76 het volgende:
[..]
NUL!!, maar het ging meer over de daadwerkelijk datum van viering
Daarom....quote:Op maandag 29 april 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik vind 5 mei een tricky datum. Ze hebben dan ook al veel agenten nodig in de stad dus kunnen ze ons niet echt intimideren bij de ArenA met een grote politiemacht
quote:Op maandag 29 april 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
dus kunnen ze ons niet echt intimideren bij de ArenA met een grote politiemacht
12 mei wordt ook al lastig ivm UEFA finale las ik. Ik ben benieuwd wanneer er gehuldigd gaat worden. Spannend.quote:Op maandag 29 april 2013 10:57 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Daarom....
Ik moet het nog maar zien..
Misschien blijven al die " Buitenlandse " agenten wel, die voor morgen naar de stad komen..
Dan toch 6 mei miss??quote:Op maandag 29 april 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
12 mei wordt ook al lastig ivm UEFA finale las ik. Ik ben benieuwd wanneer er gehuldigd gaat worden. Spannend.
Vorig jaar deden ze toch een mooie poging tot intimideren bij de ArenAquote:
Jij was er gisteren nog zo zeker van dat het de 5de zou zijnquote:
intimideren? die mensen zijn nou eenmaal nodig om die ladderzatte apen in het gareel te houdenquote:Op maandag 29 april 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze toch een mooie poging tot intimideren bij de ArenA
Was alleen omdat de politie dat had gemeld op AT5 (lokale zender)....quote:Op maandag 29 april 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was er gisteren nog zo zeker van dat het de 5de zou zijn
Dat er politie nodig is bij zoiets weet ik, is eigenlijk ook schandalig maar helaas.quote:Op maandag 29 april 2013 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
intimideren? die mensen zijn nou eenmaal nodig om die ladderzatte apen in het gareel te houden
denk je dat de ME daar voor zijn lol staat ofzo? lekker een avondje hooligans pesten?
CHECK!!quote:Op maandag 29 april 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat er politie nodig is bij zoiets weet ik, is eigenlijk ook schandalig maar helaas.
Dat het merendeel van de agenten daar inderdaad gewoon zijn/haar werk staat te doen geloof ik ook. Maar er zijn ook meer dan genoeg agenten die echt gaan staan intimideren bij zoiets en op die manier juist agressief gedrag uitlokken. Niet alleen in Amsterdam hoor. Dat zie je overal.
En om eerlijk te zijn, ik heb vorig jaar helemaal niet zoveel agenten gezien.
quote:Op maandag 29 april 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
In a parallel universe![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
* Huppelmuts schuift een bakkie koffie naar LoLaquote:
Lekkerrrrrrrrrrquote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts schuift een bakkie koffie naar LoLa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet ik zo nog ff wat van zolder ophalen en de rest staat al klaar om met kopers mee te kunnen
en vanmiddag ga ik een nieuwe telefoon halen![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrr
Ik heb mount strijkberg weggewerkt, gestoft en gezogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet ik zo nog ff wat van zolder ophalen en de rest staat al klaar om met kopers mee te kunnen
en vanmiddag ga ik een nieuwe telefoon halen![]()
Welke telefoon ga je halen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nice!!quote:
Ja ik kan verlengen vanaf vandaag .. straks eerst ff bellen of ze em op voorraad hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nice!!
Bacon is een machtig wapen!!
Ma, mag ik bacon bakken?
- Eerst de afwas doen!
Ok!
Normaal doet hij nooit de afwas
Oh maar dan heb je toch nog tijd genoegquote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik kan verlengen vanaf vandaag .. straks eerst ff bellen of ze em op voorraad hebben.
Kan pas om 16:00 weg want dan zijn de oppaskinderen opgehaald.
Emotionele chantage![]()
maar terecht wel
Ja winkels gaan vandaag gewone tijd dicht toch?quote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dan heb je toch nog tijd genoeg![]()
Ik bedoelde het eigenlijk als grapje maar ja hij wil zo graag bacon
Volgens mij wel ja. Althans hier wel.quote:Op maandag 29 april 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja winkels gaan vandaag gewone tijd dicht toch?
Hihi bacon
Ik bel sowieso eerst even om te checken of ze het op voorraad hebben, vraag ik gelijk naar de tijden.quote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Althans hier wel.
Slim van jou!!quote:Op maandag 29 april 2013 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bel sowieso eerst even om te checken of ze het op voorraad hebben, vraag ik gelijk naar de tijden.
Hier klaart het juist een beetje op, vanmorgen donkere grauwe lucht en regen .. maar nu schijnt sinds een uurtje het zonnetje steeds vakerquote:Op maandag 29 april 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim van jou!!
Volgens mij is het echt kutweer!! Het is hartstikke donker in huis!
Dan is er misschien wel hoop voor mij!!quote:Op maandag 29 april 2013 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier klaart het juist een beetje op, vanmorgen donkere grauwe lucht en regen .. maar nu schijnt sinds een uurtje het zonnetje steeds vaker
trekt vanzelf wel wegquote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is er misschien wel hoop voor mij!!
Ik moet gewoon de lampen aandoen nu zo donker is het
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 29 april 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim van jou!!
Volgens mij is het echt kutweer!! Het is hartstikke donker in huis!
Hier begint de zon weer te komen en neequote:Op maandag 29 april 2013 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon
Ga je nog naar amsterdam morgen? (of vannacht?)
Okidoki, dan weet ik datquote:Op maandag 29 april 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier begint de zon weer te komen en nee
Whehehequote:Op maandag 29 april 2013 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Okidoki, dan weet ik datGa ik even wat anders plannen
Die heeft een hekel aan koninginnedagquote:Op maandag 29 april 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Doe je niet samen met R. dronken worden?
Hoe laat kan ik Y. sturenquote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft een hekel aan koninginnedag![]()
Dus die sluit zich op in zijn gamingroom
Hij heeft vakantie en verveelt zn eigen rotquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft vakantie en verveelt zn eigen rot![]()
Ik stuur hem gewoon op pad met als boodschap: ergens in Spijkenisse is een gameroom. Succes met zoeken
Ja dat sowieso. c_a en ik zijn heel gezelligquote:Op maandag 29 april 2013 13:35 schreef MOON76 het volgende:
Flauw dat jullie niet komen hoor...
Had zo gezellig geweest,....
Ik moest net zo lachen om Y.quote:Op maandag 29 april 2013 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!
Hier gaat het ook niet allemaal van harte, oudste is vissen en de rest is aan het opruimen (duurt lang!)
en dan gaan ze buiten spelen.
Dat zal ik dan maar op je woord geloven...quote:Op maandag 29 april 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. c_a en ik zijn heel gezellig
Genoeg mensen hier die dat kunnen beamenquote:Op maandag 29 april 2013 13:49 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar op je woord geloven...
Hoezo nietquote:
Maar die weten toch ook wel of het op voorraad is en toe hoe laat de winkel open is?quote:Op maandag 29 april 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik alleen de klantenservice kan bellen
Zou het?quote:Op maandag 29 april 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die weten toch ook wel of het op voorraad is en toe hoe laat de winkel open is?
Ik vind dat ze zoiets bij de klantenservice wel moeten weten jaquote:
wij zijn ook heel gezelligquote:Op maandag 29 april 2013 13:35 schreef MOON76 het volgende:
Flauw dat jullie niet komen hoor...
Had zo gezellig geweest,....
Dat zekerquote:
Dan kom je bij het nummer van de klantenservice weer uit.quote:Op maandag 29 april 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
googlen op winkelnaam/adres levert ook geen tel nummer op?
Veel kikkers in de grachten van Amsterdamquote:Op maandag 29 april 2013 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is maar goed dat ik niet naar Amsterdam ga morgen. De kans dat ik nog jaloerser word als ik Rival voorbij zie dobberen is te groot
Waarom moet je nou alles voor mij verpestenquote:Op maandag 29 april 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel kikkers in de grachten van Amsterdam
Druk weekend gehad ja?quote:Op maandag 29 april 2013 14:17 schreef muhahaha het volgende:
Hallee liefjes, weer in het land der levenden.
En de rest die ik ken moet morgen werkenquote:Op maandag 29 april 2013 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is maar goed dat ik niet naar Amsterdam ga morgen. De kans dat ik nog jaloerser word als ik Rival voorbij zie dobberen is te groot
Ik was optie 1quote:Op maandag 29 april 2013 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En de rest die ik ken moet morgen werken
Optie 1 van jij, optie 2 wat andere vriendinnen die het altijd druk hebben en optie 3 is mijn broer en optie 4 is mijn voetbalefltal
Ik wahct nu dus op antwoord van broertje
Moet je er morgen eens gaan kijkenquote:Op maandag 29 april 2013 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, gisteren in Amsterdam geweest. Jesus tering wat was het druk daar.
sorryquote:Op maandag 29 april 2013 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet je nou alles voor mij verpesten![]()
Ik maak mezelf altijd wijs dat er geen kikkers in die grachten kunnen leven zodat ik het nog wel naar mn zin kan hebben in Amsterdam. Nu twijfel ik
Gemeen hoor!!quote:
goed te zien als je er eens rondvaartquote:Op maandag 29 april 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel kikkers in de grachten van Amsterdam
Waarom?????quote:
Hmm niet gelukt dus?quote:
Geen idee en ik haat drukte.quote:Op maandag 29 april 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
morgen is de beste dag, je moet wel weten hoe of wat
ik haat dat alleen als er mensen voor me voeten lopen, of als er lange rijen zijn..... beide geen last van!quote:
Die haat heb ik dus ook en dat gebeurde gisteren veelvuldig.quote:Op maandag 29 april 2013 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik haat dat alleen als er mensen voor me voeten lopen, of als er lange rijen zijn..... beide geen last van!
Dus dan is drukte gewoon gezelligheid
Meneer aan de lijn:quote:Op maandag 29 april 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom?????
Gewoon waarom?
Waarom moet je Amsterdam zo voor mij verpesten
[..]
Hmm niet gelukt dus?
uh jaquote:Op maandag 29 april 2013 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was optie 1![]()
Oh maar met je broertje kan je ook vet veel plezier hebben toch
[..]
Moet je er morgen eens gaan kijken
je moet daar ook niet zomaar rondlopenquote:Op maandag 29 april 2013 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die haat heb ik dus ook en dat gebeurde gisteren veelvuldig.
Deed ik ook niet.quote:Op maandag 29 april 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
je moet daar ook niet zomaar rondlopen
Faalhaasquote:Op maandag 29 april 2013 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet gegaan.
We waren zo leuk aan het kletsen dat de tijd iets te snel verstreek.
Verdoriequote:Op maandag 29 april 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meneer aan de lijn:
Ja u heeft nu de bestellijn aan de lijn
wordt doorverbonden met klantenservice:
Ja wij kunnen niet echt goed zeggen wat de exacte voorraad is en wij kunnen ook geen contact op nemen met de winkel
Ironisch antwoord ik: goh een telefoonwinkel die je niet kan bellen, wat raar
Man: ik ga even kijken: het toestel is gering op voorraad, de blauwe is er wel maar kan niet zeggen hoeveel. Maar ze hebben em nog wel, wordt aangegeven dat het er wel is maarja ....
Oke bedankt he? ik rij wel gewoon heen (met waarschijnlijk het feit dat ik zonder toestel thuis kom geheid)
Echt he als ik iets wil dan wil ik het nu... enzo
Ghehe ach in Rotterdam kan je altijd nog naar de Ahoy gaan om dat geweldige lied mee te zingenquote:Op maandag 29 april 2013 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uh ja
Alleen broer krijg ik niet mee naar Amsterdam
Kletsen? Uhuhquote:Op maandag 29 april 2013 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet gegaan.
We waren zo leuk aan het kletsen dat de tijd iets te snel verstreek.
Thanks...quote:Op maandag 29 april 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdorie![]()
Ik ga voor je duimen straks!!
[..]
Ghehe ach in Rotterdam kan je altijd nog naar de Ahoy gaan om dat geweldige lied mee te zingen
Doe je die weg jaquote:Op maandag 29 april 2013 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks...iig ben ik een uurtje tijd alweer 50 eurie rijker
nu die verdomde lompe stoel de deur uit en lola heeft weer RUIMTE
Moeilijk he geduld hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meneer aan de lijn:
Ja u heeft nu de bestellijn aan de lijn
wordt doorverbonden met klantenservice:
Ja wij kunnen niet echt goed zeggen wat de exacte voorraad is en wij kunnen ook geen contact op nemen met de winkel
Ironisch antwoord ik: goh een telefoonwinkel die je niet kan bellen, wat raar
Man: ik ga even kijken: het toestel is gering op voorraad, de blauwe is er wel maar kan niet zeggen hoeveel. Maar ze hebben em nog wel, wordt aangegeven dat het er wel is maarja ....
Oke bedankt he? ik rij wel gewoon heen (met waarschijnlijk het feit dat ik zonder toestel thuis kom geheid)
Echt he als ik iets wil dan wil ik het nu... enzo
Geduld?quote:
Ja maar ik had Roy gister een vraag gesteld of prijzen nog gingen dalen enzo en wanneer ze zoiets gaan doenquote:Op maandag 29 april 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geduld?
Het is toch van de zotte dat de klantenservice dit soort info niet eens weet en dat je de winkel niet kan bellen!!
En LoLa doet al lang genoeg met haar antieke toestel![]()
Uhm nee. Je belt naar de algemene klantenservice, die weten inderdaad niet per shop wat de voorraad is.quote:Op maandag 29 april 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geduld?
Het is toch van de zotte dat de klantenservice dit soort info niet eens weet en dat je de winkel niet kan bellen!!
En LoLa doet al lang genoeg met haar antieke toestel![]()
Naar de winkel bellen KAN DUS NIETquote:Op maandag 29 april 2013 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm nee. Je belt naar de algemene klantenservice, die weten inderdaad niet per shop wat de voorraad is.
Als de winkel niet te bereiken is maar alleen via een klantenservice dan mag je er imho vanuit gaan dat ze ook daadwerkelijk iets weten bij die klantenservice!quote:Op maandag 29 april 2013 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm nee. Je belt naar de algemene klantenservice, die weten inderdaad niet per shop wat de voorraad is.
Volgende week gaan de prijzen omlaag?quote:Op maandag 29 april 2013 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik had Roy gister een vraag gesteld of prijzen nog gingen dalen enzo en wanneer ze zoiets gaan doen
Ik ga gewoon niet nog 1 week wachten![]()
Ik ben een W(achternaam) en als ik iets wil dan wil ik het gister
Dikke kans vanquote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als de winkel niet te bereiken is maar alleen via een klantenservice dan mag je er imho vanuit gaan dat ze ook daadwerkelijk iets weten bij die klantenservice!
[..]
Volgende week gaan de prijzen omlaag?
Omdat ze het te "druk" hebben met klanten helpen natuurlijk.quote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar de winkel bellen KAN DUS NIET
het is gewoon belachelijk dat ik straks voor de katse kut naar de winkel ga rijdenquote:Op maandag 29 april 2013 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ze het te "druk" hebben met klanten helpen natuurlijk.
Je kunt niet verwachten dat ze realtime statussen weten over de voorraad, is gewoon niet haalbaar.quote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als de winkel niet te bereiken is maar alleen via een klantenservice dan mag je er imho vanuit gaan dat ze ook daadwerkelijk iets weten bij die klantenservice!
[..]
Volgende week gaan de prijzen omlaag?
Ik vind dat je wel kan verwachten dat de KS wel contact op kan nemen met de winkel als ik, de klant, dat niet kan en op die manier wel realtime statussen kan geven!quote:Op maandag 29 april 2013 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat ze realtime statussen weten over de voorraad, is gewoon niet haalbaar.
Wat als het systeem zegt dat er nog 1 is maar een verkoper heeft die apart gelegd voor een klant. Lola komt daar in de veronderstelling dat er nog 1 is, lola teleurgesteld, schelden op de klantenservice etc etc
Onzin Als Mediamarkt dat kan dan kan tmobile dat ookquote:Op maandag 29 april 2013 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat ze realtime statussen weten over de voorraad, is gewoon niet haalbaar.
Wat als het systeem zegt dat er nog 1 is maar een verkoper heeft die apart gelegd voor een klant. Lola komt daar in de veronderstelling dat er nog 1 is, lola teleurgesteld, schelden op de klantenservice etc etc
Ik scheld niet op de KS, de faalhaas die eerst zegt dat de voorraad gering is, vervolgens zegt dat ze hem wel hebben maar het niet zeker weet en dan aan het eind van het gesprek zegt dat het product wel op voorraad isquote:Op maandag 29 april 2013 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch doen ze het niet en daar zullen ze vast een goede reden voor hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onzin Als Mediamarkt dat kan dan kan tmobile dat ook
en mediamarkt is een stuk grotere keten met meerdere producten
Ik vind het stom...quote:Op maandag 29 april 2013 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch doen ze het niet en daar zullen ze vast een goede reden voor hebben.
Je kunt natuurlijk ook naar de phonehouse of een andere keten gaan, die kun je wel bellen.
Alleen is dan je toestel duurder.
Het is maar net wat je wil.
Dat mogen ze wel maar doen ze niet.quote:Op maandag 29 april 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het stom...
Phonehouse![]()
als ik bel naar zo'n winkel dan kunnen ze die info ook niet geven wat het gaat kosten want dat mogen ze dan weer niet ivm concurrentie beding
Maar het is toch logisch dat je als klant eerst belt en vergelijkt? dat doen we op internet toch ook?quote:Op maandag 29 april 2013 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel maar doen ze niet.
Omdat ze dan de hele dag prijzen aan het opzoeken zijn voor window shoppers.
Uitstapje.quote:
Dungeonquote:Op maandag 29 april 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon niks kopen daar, dat zal ze leren!
[..]
Uitstapje.
Expositie, terrasje, madam Tussaud en Amsterdam Dungeon.
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 29 april 2013 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het is toch logisch dat je als klant eerst belt en vergelijkt? dat doen we op internet toch ook?
Of ze die info nou in de winkel geven of aan de telefoon... same difference
Echt die mensen snappen NIKS van klantenservice.
kan je wel verwachten anno 2013. iedereen heeft toch computers.quote:Op maandag 29 april 2013 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt niet zozeer aan de systemen maar aan het grootste probleem met systemen: de mensen die er mee moeten werken.quote:Op maandag 29 april 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
kan je wel verwachten anno 2013. iedereen heeft toch computers.
slecht systeem als je niet "gereserveerd" kan kiezen.
dat is toch zomaar rondlopenquote:Op maandag 29 april 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon niks kopen daar, dat zal ze leren!
[..]
Uitstapje.
Expositie, terrasje, madam Tussaud en Amsterdam Dungeon.
maar we kunnen het dus wel verwachten, dat was mijn punt.quote:Op maandag 29 april 2013 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt niet zozeer aan de systemen maar aan het grootste probleem met systemen: de mensen die er mee moeten werken.
Oh ja, ik moest het nog in het systeem zetten.
en doordat het zo vaak misgaat kiezen ze er dus voor om het niet te doen.quote:Op maandag 29 april 2013 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
maar we kunnen het dus wel verwachten, dat was mijn punt.
dat het vaak nog mis gaat is een 2e
Succesquote:Op maandag 29 april 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga wel naar de stad enzo
Straks....
Goed zo, en niet zo chagrijnig he.quote:Op maandag 29 april 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga wel naar de stad enzo
Straks....
Bwahahaha alleen als het een lekker ding is en hij aardig is en behulpzaam....quote:Op maandag 29 april 2013 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed zo, en niet zo chagrijnig he.
Die verkoper kan er ook niks aan doen.
Zo lekker dat je stamelt dat je de S3 wilt hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bwahahaha alleen als het een lekker ding is en hij aardig is en behulpzaam....
En natuurlijk de s3 op voorraad heeft
Waarschijnlijk zo van slag dat ik de verkoper wil hebben, of dat er zoiets uit komt...quote:Op maandag 29 april 2013 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo lekker dat je stamelt dat je de S3 wilt hebben.
Met een strikje eromheen.quote:Op maandag 29 april 2013 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo van slag dat ik de verkoper wil hebben, of dat er zoiets uit komt...
quote:Op maandag 29 april 2013 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo van slag dat ik de verkoper wil hebben, of dat er zoiets uit komt...
Londenquote:Op maandag 29 april 2013 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dungeon![]()
Ik wil ook nog naar die in London en in Berlijn
Zo in de winkel ja?quote:Op maandag 29 april 2013 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tasje is niet nodig, gelijk in gebruik nemen
Kom jij mij eens helpen met ccs!!quote:
En nu nog hopen dat de verlengingsaanbieding ook in de shop geldig is en niet een online only aanbieding isquote:Op maandag 29 april 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bwahahaha alleen als het een lekker ding is en hij aardig is en behulpzaam....
En natuurlijk de s3 op voorraad heeft
Ohja dat gezeikquote:Op maandag 29 april 2013 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nu nog hopen dat de verlengingsaanbieding ook in de shop geldig is en niet een online only aanbieding is
gaat het om een 2 jarige verlenging trouwens?quote:Op maandag 29 april 2013 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja dat gezeik
Maar volgens mij was het geen.web only aanbieding
quote:Op maandag 29 april 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij mij eens helpen met ccs!!
2 jaar maar bij tmobile was het toestel gratis bij het anno wat ik.wouquote:Op maandag 29 april 2013 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
gaat het om een 2 jarige verlenging trouwens?
Dan moet je die 20 euro er nog af lullen, bij gsmweb is ie dan namelijk gratis.
Nee, ik zit al weken vast bij 147quote:
Gister zei je dat je nog 19 euro voor het toestel moest betalen.quote:Op maandag 29 april 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 jaar maar bij tmobile was het toestel gratis bij het anno wat ik.wou
Ja en dan heb je maar 250 mb internetquote:Op maandag 29 april 2013 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister zei je dat je nog 19 euro voor het toestel moest betalen.
quote:Op maandag 29 april 2013 15:57 schreef muhahaha het volgende:
Godsakke weer zo een pleurispm. Dat die homo een leven krijgt.
Ik dacht dat ze op zijn minst een pm verbod hadden ingelast.quote:Op maandag 29 april 2013 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
Erg irritant. Kan die gast geen ban krijgen?
Je bent gewoon jaloers dat je niet in de bazengroep zit.quote:Op maandag 29 april 2013 15:57 schreef muhahaha het volgende:
Godsakke weer zo een pleurispm. Dat die homo een leven krijgt.
Over welke bazengroep heb je het?quote:Op maandag 29 april 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je niet in de bazengroep zit.
Drizzt_DoUrden, IrfieJ, Kleffe_Dop, Euribob, firefly3, Mirjam, JetLife, Sjoewe, Dekatria, alwaysonhold, Jeroenski86, Beathoven, Seam, Zhano, Anonyappelmous, VanHattem, Von_Lipwig, Twiitch, Pugg, Slenger, Nonneke, JerryLee, Gatenkaas, F.lombardi, Doler12, kleinzusje, Mistahlilg, Chase_Utley, XXXKarinXXX, .Neovo., jonasr, -Datdus-, superoperator, Dance99Vv, Yamcha, hoatzin, TheFastOne, gazhims3lv, PatriQue89, Luigi, bert_van_dirkjan, Killaht, jochem1234, Lamb29, waht, Lyza666, Lange_Lans, Shivo, _Dido_, Keskin58, missbehavin, hoogvlieger, Quoi, Morpheus2002, Dj_Day-V, annevrouwtje, Peterselieman, J.Appleseed, motorbloempje, over_hedge, Uncle, Sandous, leolinedance, rico1990, Szura, UIO_AMS, Scheikundige123, ATuin-hek, Stereotomy, ranja, vincm, muhahaha, AntiChrist, Illuminati.Official, rgras, IBAZ, Hobbesje, Drebbelman, moonhammer, TR08, KreKkeR, cafpow, rosepetals, KroodjeBip, CoExist, Baghdaddy, Kanjer, Ms_Furious, Verrekte_Koekwous, SonicVolcano, Voszje, strijder93, RunnerB87, Iemand91, Gerard.Joling, Klinkerbotsing, Kaneelstokje, Redbaron, Metro2005, JayHovah, Finland., MaryMouse en Viere.quote:
ik zit er zelfs bijquote:Op maandag 29 april 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je niet in de bazengroep zit.
wees blij, dom gezeik....quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
wees blij, dom gezeik....
wat boeit het mij nou wat Danny of sommige mods verdienen..... en dat er sommige mods wel iets krijgen en anderen niet....
als je hetd aar niet mee eens bent stop je lekker
Jij hebt hem ook?quote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb wel eens leukere PM's gekregen
Ach.quote:Op maandag 29 april 2013 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook?
Fokking irritant
ik nietquote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb wel eens leukere PM's gekregen
quote:Op maandag 29 april 2013 16:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik nietkrijg nooit leuke pm's
![]()
grappigste die ik ooit gehad heb waren verzoekjes van een gast... om dingen te doen die ik niet door jongens wil laten doen
ja, in eerste instantie wel... maar hij bleef aanhoudenquote:Op maandag 29 april 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dan lach je toch ook je ballen uit je broek
Ik vind sommige "aanbiedingen" die je krijgt nadat je in KPD hebt gepost stiekem wel super hilarischquote:Op maandag 29 april 2013 16:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, in eerste instantie wel... maar hij bleef aanhouden
Kwam steeds nadat ik een foto in kpd had geplaatst... engert
Van hetzelfdequote:Op maandag 29 april 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor hen die ik niet meer zal spreken!
Heb een fantastische koninginnedag morgen!!
Ja, ach... hele verhalen joh... dat z'n meisje er op tegen was, die was niet zo open. bla bla bla.quote:Op maandag 29 april 2013 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind sommige "aanbiedingen" die je krijgt nadat je in KPD hebt gepost stiekem wel super hilarisch
successquote:
lolquote:Op maandag 29 april 2013 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit juist op internet om die 2 dingne te ontlopen
Ik kom overal hoeren tegen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lol
ik kom ze in t dagelijks leven nooit tegen...
Whehehe mooi tochquote:Op maandag 29 april 2013 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ach... hele verhalen joh... dat z'n meisje er op tegen was, die was niet zo open. bla bla bla.
Eerst is het wel lachen. Daarna wordt het gewoon irritant als dezelfde persoon moeite heeft om gewoon 'nee' te accepteren.
[..]
success![]()
Ja, das wel lachen... maar ik hoef geen pijpverzoekjes van jongens in m'n pmbox hoorquote:Op maandag 29 april 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whehehe mooi toch![]()
Ik heb alleen nog maar iemand gehad die wel lingerie voor me wilde kopen, moest ik alleen wel even privé poseren voor hem![]()
En iemand die me wel in een Ajax-trainingspak wilde zien en verder niets![]()
Oh en de gebruikelijke "hoi neuken?" reacties
Waarom wil iemand je in een ajax trainingspak zien?quote:Op maandag 29 april 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whehehe mooi toch![]()
Ik heb alleen nog maar iemand gehad die wel lingerie voor me wilde kopen, moest ik alleen wel even privé poseren voor hem![]()
En iemand die me wel in een Ajax-trainingspak wilde zien en verder niets![]()
Oh en de gebruikelijke "hoi neuken?" reacties
Omdat een Ajax-trainingspak bijna iedereen goed staat.quote:Op maandag 29 april 2013 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom wil iemand je in een ajax trainingspak zien?
Die kreeg ik nietquote:Op maandag 29 april 2013 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, das wel lachen... maar ik hoef geen pijpverzoekjes van jongens in m'n pmbox hoor
Omdat Ajaxquote:Op maandag 29 april 2013 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom wil iemand je in een ajax trainingspak zien?
Gelukkig niet!!quote:Op maandag 29 april 2013 16:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jij kan ook heul niet gepijpt worden (hoop ik)
FL.quote:
En hard.quote:
Hihi.quote:
Opeten.quote:
Nee hoor, gewoon met mes en vork.quote:
Seks met duiven.quote:
In Zeeland kunnen ze niemand vinden die het wil zingenquote:
Wat een enge dingen roep jij nouquote:
Koos Vriendloos.quote:Op maandag 29 april 2013 21:17 schreef MOON76 het volgende:
Gaat er nou helemaal niemand mee de stad in???
ja ik zou wel willenquote:Op maandag 29 april 2013 21:17 schreef MOON76 het volgende:
Gaat er nou helemaal niemand mee de stad in???
Nee, ik heb Duitse ouders...dus niet veel vrienden....quote:
Ehhh....ik ben nog nuchter...ben met de auto zo bij je...quote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik zou wel willen
Beetje ver weg en heb al gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |