Harstikke interessante PM, waarvoor dank Platers!quote:Op maandag 29 april 2013 16:00 schreef vosss het volgende:
Het interesseert me geen hol hoe Danny er financieel voor staat en wie er allemaal de ja dan wel niet te nee betaald wordt
Ergo: rot op met je spam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt er op neer dat yvonne, iteejer en breuls geld krijgen voor hun inzet voor FOK!quote:Op maandag 29 april 2013 16:05 schreef Nobu het volgende:
Sowieso veel te veel tekst voor mijn simpele brein ook.
Is dat nieuws? In mijn wereld reed Danny al jaren in een verlengde S klasse met chauffeur.quote:Op maandag 29 april 2013 16:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat yvonne, iteejer en breuls geld krijgen voor hun inzet voor FOK!
Netto bedragen gaan nergens over. Met parttime werk verdien je meer dan dat.
En hij wil dat mods ad-loos kunnen FOK!ken zonder een abo te nemen.
Dat was de samenvatting.
Nee geen rel. Gewoon het loon wat een paar mensen betaald krijgen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:10 schreef KritischeMassa het volgende:
Is dit de nieuwste rel?
Ik vraag me af wie er nu weer gaan sneuvelen...
Jij krijgt nog steeds maar 15.000 ja?quote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik krijg overigens 15.000 euro per maand voor mijn fantastische bijdrage aan dit forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |