jij bent over op deze med?quote:Op maandag 29 april 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ervaring in het gebruik.
Ik ben zeer positief erover.. Alleen de psychiater wilt graag erg snel de dosis verhogen.. Maar misschien is het handig om een tijdje aan te kijken met 75mg, dat werkte voldoende bij mij toendertijd in ieder geval..
Hoe dan ook... Bij venlafaxine moet je er echt goed je koppie bij hebben, de beuk ertegenaan..
Je gevoel bepaald zegmaar wat minder hoe jij je leven indeelt... Dat geeft je meer controle etc.. Maar als jij lekker niks gaat doen en weinig energie hebt dan gaat dit middel je tegen werken.
/ dat alles als het voor jou hetzelfde zou uitwerken als voor mij, wat het vast en zeker niet gaat doen natuurlijk...
Nee, die med had ik vorig jaar, totdat het slechter ging toen abrupt gekapt.quote:Op maandag 29 april 2013 23:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
jij bent over op deze med?
hier gaat t medicatie technisch wel goed, de omstandigheden zorgen gewoon vor stress mja!
ik probeer t los te laten want mn bruiloft staat voor de deur!
nog steeds fluox dan?quote:Op maandag 29 april 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, die med had ik vorig jaar, totdat het slechter ging toen abrupt gekapt.
Nee, sertraline nu oid.quote:
ooh ik ging van sertraline naar fluoxtine, zit nu op 20mg en dat werkt wel goed, op dit moment wat slaapproblemen maar het is ook druk in mijn hoofd, dus eind mei opnieuw kijken en anders iets omhoog!quote:Op maandag 29 april 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, sertraline nu oid.
Minder slecht dan fluox maar nog steeds niet zo erg goed... Maar ligt misschien aan mezelf ik weet het niet..
Vandaag gebeld voor afspraak bij psycho therapeut, hoe gaat het bij jou?
Totaal geen zin in koninginnedag ook...
Ik maak de overstap andersom he..quote:Op maandag 29 april 2013 23:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ooh ik ging van sertraline naar fluoxtine, zit nu op 20mg en dat werkt wel goed, op dit moment wat slaapproblemen maar het is ook druk in mijn hoofd, dus eind mei opnieuw kijken en anders iets omhoog!
sertraline duurt langer voor t stabiliseert, tenminste dat is mijn ervaring...
Middel heeft niet het gewenste effect.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:27 schreef -pinguinito- het volgende:
Excuus dat ik er zo middenin val, maar @kingtoppie en @gewoonmezelf , vanwaar de overstap?
Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat @kingtoppie want ik ben net 23 april begonnen met fluoxetine af te bouwen. Had 20mg, nu 10mg. Na Koninginnedag mag ik over op 5mg vd psychiater. Spannend! Maar tot nu toe gaat t goed en merk ik gelullig niet zoveel!
Maar als t mislukt moet ik over op sertraline. Vandaar...
Nee dat snap ik. Ik zit al 10 jaar aan de AD. Eerst seroxat en uiteindelijk cymbalta. Maar was vd seroxat belachelijk aamgekomen. En door mijn eeuwige medsgebruik ging t er ook niet af. Maar ik heb ook een heupafwijking waar k verl pijn aan heb. Afvallen zou voor véél verlichting zorgen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Middel heeft niet het gewenste effect.
Fluoxetine is bij mij nooit opgehoogd.. 6 weken de laagste dosis gehad geloof ik.
Maar ehm, hoezo zou je een ander middel moeten als het afbouwen mislukt? Ik begrijp dat niet zo goed?
Dan zit je toch al lang aan dat spul... Ik zou het niet echt willen houden mijn hele leven... Maargoed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:50 schreef -pinguinito- het volgende:
Fantastische!! Absoluut! Eigenlijk de gerichte fobieën en agorafobie dmv exposure te weten hanteren. Soms is t nog steeds eng maar mag niet klagen en ik doe t gewoon. Alleen afgelopen jaar veel tegenslagen. Dus zit er een beetje doorheen. Ook qua zelfbeeld (ik wéét dat t echt onzin is, maarja soms kunnen mensen zichzelf in kutmomenten heerlijk voor de gek houden he)
Jaaaa!!! Was echt lekker middel ook hoor voor je geest. Maarja ben er 20 kilo boem in 1 jaar van aangekomen. Ach als je wilt aankomen kan je beter 3 x losse oefeningen in sportschool doen zoals squatten en shizzle (pull ups, deadlift, barbel row - hoe heet zoiets) en volle melk en kwark en dat soort dingen. Mijn magere exvriendje woog 63 en na half jaar opeens 78 :p >> mark rippetoe starting strength.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ist nou 10 of 20 jaar?
Wel goede periodes gehad?
Ik wil juist aankomen.. Dus jij raadt seroxat aan?![]()
Mjah...quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:54 schreef -pinguinito- het volgende:
[..]
Jaaaa!!! Was echt lekker middel ook hoor voor je geest. Maarja ben er 20 kilo boem in 1 jaar van aangekomen. Ach als je wilt aankomen kan je beter 3 x losse oefeningen in sportschool doen zoals squatten en shizzle (pull ups, deadlift, barbel row - hoe heet zoiets) en volle melk en kwark en dat soort dingen. Mijn magere exvriendje woog 63 en na half jaar opeens 78 :p >> mark rippetoe starting strength.
Als je daar psychisch energie voor hent natuurlijk
1.83 ong. Maar gaat niet om hem, maar wel dat de bijwerking dik worden door seroxat niet op de juiste plek komt te zitten. Mijn toet is echt een opgeblazen toet. Weet niet of je daar vrolijk van wordt?quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mjah...
Dat gaat mij echt niet lukken, ook al ben ik ervan overtuigd dat ik in redelijke tijd meer gewicht zou kunnen tillen als je ex vriendje op 78 kilo.
Hoe lang is hij verder?
ik ben 3 jaar geleden begonnen op paroxetine, maar omdat ik een kinderwens heb ben ik overgeschakeld naar sertraline, dat mag tijdens de zwangerschap en mag met borstvoeding, maar ik reageerde niet goed op de sertraline, mn klachten werden erger en ik was er echt ziek van!quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:27 schreef -pinguinito- het volgende:
Excuus dat ik er zo middenin val, maar @kingtoppie en @gewoonmezelf , vanwaar de overstap?
Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat @kingtoppie want ik ben net 23 april begonnen met fluoxetine af te bouwen. Had 20mg, nu 10mg. Na Koninginnedag mag ik over op 5mg vd psychiater. Spannend! Maar tot nu toe gaat t goed en merk ik gelukkig niet zoveel!
Maar als t mislukt moet ik over op sertraline. Vandaar...
deprquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:10 schreef -pinguinito- het volgende:
Heb jij het voor depressie of angst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |