Leuk dat je nu "einde bericht" gebruikt, zo kan je FM verhalen blijven postenquote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn FM-plezier heb hervonden in FM12.
Ik had een ongeslagen status van 52 wedstrijden in de competitie (even veel als Ajax in de jaren 90 ooit een periode), ik verloor de eerst volgende wedstrijd voor een nieuw record.
Einde van dit ongetwijfeld zeer spraakmakende bericht.
Mod zijn is niets voor jou, je legt al snel je functie neer of rent huilend weg á la Anouschka van Miltenburg.quote:
Ja dat weet ik. Maar je kan toch wel het even doorgeven en een goed woordje doen?quote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen FA's man.
Anders had ik het uiteraard direct zonder enige twijfel gedaan.
Hoe lang blijf jij nog mod?quote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen FA's man.
Anders had ik het uiteraard direct zonder enige twijfel gedaan.
Geen idee wat je bedoelt, maar de Jappers bliezen zichzelf graag uit het verhaalquote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toch denk ik dat wij in Europa een andere standaard hebben wat betreft humor![]()
, sterker nog, dat wat zij grappig vinden hier onder extreme horror valt!
[..]
En toen kwam ollie en die blies het verhaaltje uit/op of?![]()
*wil.quote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar je kan toch wel het even doorgeven en een goed woordje doen?
Je hebt vast veel argumenten waarom ik een uitstekende mod zou zijn. Zelfs Stijn wilt dat.
Ik beledig jouquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat beledig je Strootman gestoorde gek
Wat ben je actief vanavond. Is dat je nieuwe tactiek?quote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat beledig je Strootman gestoorde gek
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je actief vanavond. Is dat je nieuwe tactiek?
Ik moet mij even representeren.quote:Op zondag 28 april 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je actief vanavond. Is dat je nieuwe tactiek?
Ik stel mij volledig neutraal op.quote:Op zondag 28 april 2013 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Het is Davy en ik tegen de rest zie ik weer..
Iwo Jimaquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar de Jappers bliezen zichzelf graag uit het verhaal
Je zal in deze opzet net zo goed slagen als de periodes waarin je Davy besloot te negeren.quote:
Mij negeren is moeilijk. Zelfs j0rdiiiiiii is 4x in de fout gegaan.quote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal in deze opzet net zo goed slagen als de periodes waarin je Davy besloot te negeren.
Succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |