Leuk dat je nu "einde bericht" gebruikt, zo kan je FM verhalen blijven postenquote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn FM-plezier heb hervonden in FM12.
Ik had een ongeslagen status van 52 wedstrijden in de competitie (even veel als Ajax in de jaren 90 ooit een periode), ik verloor de eerst volgende wedstrijd voor een nieuw record.
Einde van dit ongetwijfeld zeer spraakmakende bericht.
Mod zijn is niets voor jou, je legt al snel je functie neer of rent huilend weg á la Anouschka van Miltenburg.quote:
Ja dat weet ik. Maar je kan toch wel het even doorgeven en een goed woordje doen?quote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen FA's man.
Anders had ik het uiteraard direct zonder enige twijfel gedaan.
Hoe lang blijf jij nog mod?quote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen FA's man.
Anders had ik het uiteraard direct zonder enige twijfel gedaan.
Geen idee wat je bedoelt, maar de Jappers bliezen zichzelf graag uit het verhaalquote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toch denk ik dat wij in Europa een andere standaard hebben wat betreft humor![]()
, sterker nog, dat wat zij grappig vinden hier onder extreme horror valt!
[..]
En toen kwam ollie en die blies het verhaaltje uit/op of?![]()
*wil.quote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar je kan toch wel het even doorgeven en een goed woordje doen?
Je hebt vast veel argumenten waarom ik een uitstekende mod zou zijn. Zelfs Stijn wilt dat.
Ik beledig jouquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat beledig je Strootman gestoorde gek
Wat ben je actief vanavond. Is dat je nieuwe tactiek?quote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat beledig je Strootman gestoorde gek
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je actief vanavond. Is dat je nieuwe tactiek?
Ik moet mij even representeren.quote:Op zondag 28 april 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je actief vanavond. Is dat je nieuwe tactiek?
Ik stel mij volledig neutraal op.quote:Op zondag 28 april 2013 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Het is Davy en ik tegen de rest zie ik weer..
Iwo Jimaquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar de Jappers bliezen zichzelf graag uit het verhaal
Je zal in deze opzet net zo goed slagen als de periodes waarin je Davy besloot te negeren.quote:
Mij negeren is moeilijk. Zelfs j0rdiiiiiii is 4x in de fout gegaan.quote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal in deze opzet net zo goed slagen als de periodes waarin je Davy besloot te negeren.
Succes.
quote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal in deze opzet net zo goed slagen als de periodes waarin je Davy besloot te negeren.
Succes.
Een interessante hypothese van jouw kant, maar we zijn niets anders gewend van jou. Altijd een hoog niveau, nooit vervelend, altijd netjes. Jij mag je een van de prachtusers noemen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes.
Narsingh.quote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een mening over de 'trieste' Arsenal-supporters?
Jeetjequote:Op zondag 28 april 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een interessante hypothese van jouw kant, maar we zijn niets anders gewend van jou. Altijd een hoog niveau, nooit vervelend, altijd netjes. Jij mag je een van de prachtusers noemen.
In het begin riepen ze al dat verliezen geen optie isquote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Iwo Jima
22.060 Japanse soldaten.
216 Gevangen genomen en de rest omgekomen. Toch een van de belangrijkste reden voor de Amerikanen om het Japanse vasteland niet aan te vallen.
Ik doe dat niet, dat doet al pijn genoeg bij hunquote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een mening over de 'trieste' Arsenal-supporters?
Bedankt voor je bescheiden reactie, dit doet mij zeer deugdquote:Op zondag 28 april 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JeetjeIk vind jou ook een toppertje hoor.
Ey ik steek dalijk die schele ogen van jou uit je kop weet je dat?quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt jezelf niet representeren oetlul.
Daar heb je niets aan, ze zal gewoon een pic van haar linkerpink sturen.quote:
Mja, dat duurt wel heel lang.quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tot die kleine oud genoeg is om veilig op eigen benen te staan toch?
Hij pikt jouw huis gewoon in, en metselt jou in in een muur. Weten ze nooit dat Happel op jouw account zit.quote:
Succes.quote:Op zondag 28 april 2013 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, ik ga wel even praten met Roodbol.
Je doet je best maar, eer jij met je gehandicapten driewieler met begeleidend oranje vlaggetje vanuit Oss naar Tilburg bent gefietst heb ik m'n knokploeg al lang en breed klaarstaan.quote:Op zondag 28 april 2013 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey ik steek dalijk die schele ogen van jou uit je kop weet je dat?
De overgave na de atoombommen zou niet te verkopen zijn aan de bevolking dacht de regering. Toen lieten ze de Keizer het nieuws verkondigen op de radio, een slimme zet, want de Japanse bevolking was meer onder de indruk dat ze de stem van de keizer mochten horen dan die hele overgave onder de Japanners uiteindelijk voor elkaar kreeg en dan hebben we het nog niet eens over de soldaten die door bleven vechten tot ver na de oorlog.quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In het begin riepen ze al dat verliezen geen optie is
Alles voor de keizer..
Ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |