Zoals altijd, we zijn niets anders van je gewend. Iedere dag weet je het naar een hoger niveau te tillen, wereldverbeteraar die je bent.quote:
Ik schud het zo uit mijn mouwen. Je moet er maar mee geboren zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals altijd, we zijn niets anders van je gewend. Iedere dag weet je het naar een hoger niveau te tillen, wereldverbeteraar die je bent.
Dat willen we allemaal toch? Dat hij niet meer kan typen?quote:Op zondag 28 april 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou..![]()
Bedenk je wel dat als hij lepra krijgt dat hij waarschijnlijk niet meer kan typen he.. Dan kunnen wij z'n leuke post niet meer lezen..
Ik dacht eerst humor en Japans in een zin? Maar na het lezen van je tweede stuk begreep ik het al beter!quote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
japanse films zijn niet helemaal m'n ding vrees ikDe humor gaat aan me voorbij. En het einde dat hij een hond nadoet en z'n eigen tong uitsnijdt vond ik een beetje over de top.
Uh, ja. okequote:
Wil men dat ja?quote:Op zondag 28 april 2013 21:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal toch? Dat hij niet meer kan typen?
Is ook geen komedie. Maar GGMM heeft dat denk ik niet begrepen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst humor en Japans in een zin? Maar na het lezen van je tweede stuk begreep ik het al beter!
Je moet de nieuwe dichter des vaderlands worden, ik weet zeker dat je er iets mee kunt.quote:Op zondag 28 april 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik schud het zo uit mijn mouwen. Je moet er maar mee geboren zijn.
Ik keek vorige week naar een docu van Japan in WW2, vol humor johquote:Op zondag 28 april 2013 21:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst humor en Japans in een zin? Maar na het lezen van je tweede stuk begreep ik het al beter!
Jij zou haar doen hèquote:Op zondag 28 april 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Caroline Tensen is té opgetut, einde bericht.
Niet mijn humor, nee.quote:Op zondag 28 april 2013 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is ook geen komedie. Maar GGMM heeft dat denk ik niet begrepen.
Uiteraard na Shouf Shouf Habibi.quote:Op zondag 28 april 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet mijn humor, nee.
Wel een aardige film hoor, hij was niet vreselijk ofzo, maar aangezien het jouw lievelingsfilm allertijde is had ik er wat meer van verwacht.
Stoer. Wel weer met een uitgesproken mening he. Of je brandt iets af of prijst het de hemel in.quote:Op zondag 28 april 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ja. oke
In ieder geval ga ik straks weer een film kijken.Ik ben de titel vergeten, maar ik zal morgen wederom met een uitgebreide review komen.
Duh, zo zijn al mijn reviews.quote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer. Wel weer met een uitgesproken mening he. Of je brandt iets af of prijst het de hemel in.
Toch denk ik dat wij in Europa een andere standaard hebben wat betreft humorquote:Op zondag 28 april 2013 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is ook geen komedie. Maar GGMM heeft dat denk ik niet begrepen.
En toen kwam ollie en die blies het verhaaltje uit/op of?quote:Op zondag 28 april 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik keek vorige week naar een docu van Japan in WW2, vol humor joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |