Dat bedoel ik toch ook dakhaasquote:Op zondag 28 april 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat er ook eerder club topictitels waren. Of begrijp je me nu nog steeds niet?
In dit topicquote:Op zondag 28 april 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar probeer je iets te verklaren of uit te leggen dan?
Stijn is niet helemaal in vorm. Voornamelijk omdat hij een prachtige analyse in het PSV topic heeft geplaatst waar veel werk in zat (hij heeft 2 rondjes op spelers heen gezet) waarop niemand inhoudelijk reageerde. Ik stel voor dat we hem even met rust laten vandaag.quote:
Kun je lekker die pens van je op de reling leggen als je ons aan het aanmoedigen bent vanaf de zijkant.quote:Op zondag 28 april 2013 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes, gisteren goed zitten zuipen en vandaag ook de nodige pilsjes weg getikt.
Lijkt me een goed ideequote:Op zondag 28 april 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is niet helemaal in vorm. Voornamelijk omdat hij een prachtige analyse in het PSV topic heeft geplaatst waar veel werk in zat (hij heeft 2 rondjes op spelers heen gezet) waarop niemand inhoudelijk reageerde. Ik stel voor dat we hem even met rust laten vandaag.
Ik vind het een leuke stelling.quote:Op zondag 28 april 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is niet helemaal in vorm. Voornamelijk omdat hij een prachtige analyse in het PSV topic heeft geplaatst waar veel werk in zat (hij heeft 2 rondjes op spelers heen gezet) waarop niemand inhoudelijk reageerde. Ik stel voor dat we hem even met rust laten vandaag.
Ik heb wel een pens, maar nou niet zo groot dat ik hem op de reling kan leggen..quote:Op zondag 28 april 2013 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je lekker die pens van je op de reling leggen als je ons aan het aanmoedigen bent vanaf de zijkant.
Krijg lepra.quote:
Nou nou..quote:
En hoe was Oldboy?quote:Op zondag 28 april 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou..![]()
Bedenk je wel dat als hij lepra krijgt dat hij waarschijnlijk niet meer kan typen he.. Dan kunnen wij z'n leuke post niet meer lezen..
Het hangt er natuurlijk van af wanneer hij lepra krijgt.quote:Op zondag 28 april 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou..![]()
Bedenk je wel dat als hij lepra krijgt dat hij waarschijnlijk niet meer kan typen he.. Dan kunnen wij z'n leuke post niet meer lezen..
Jij bent geen mod jij archeologisch kontfossielquote:Op zondag 28 april 2013 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb wel een pens, maar nou niet zo groot dat ik hem op de reling kan leggen..
[..]
Krijg lepra.
japanse films zijn niet helemaal m'n ding vrees ikquote:
Denk het ook ja, 2004 is best een tijd geleden.quote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je je zaterdagavond verveelt zonder de Eredivisie
[ afbeelding ]
''De Kampioen: Ajax'' is waarschijnlijk het seizoen 2010/2011, einde bericht.
Koreaquote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
japanse films zijn niet helemaal m'n ding vrees ikDe humor gaat aan me voorbij. En het einde dat hij een hond nadoet en z'n eigen tong uitsnijdt vond ik een beetje over de top.
zou nogal raar zijn als ze van 09/10 naar 12/13 gaan om vervolgens 11/12 te gaan doenquote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je je zaterdagavond verveelt zonder de Eredivisie
[ afbeelding ]
''De Kampioen: Ajax'' is waarschijnlijk het seizoen 2010/2011, einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |