quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 18:12 schreef emokid het volgende:
Dallas Stars GM Joe van Nieuwendyk ontslagen. Konden ze dat niet doen voordat hij de halve selectie naar buiten liet wandelen?
Saviola, wat vind jij van Yzerman?
quote:Op zondag 28 april 2013 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die spreekt Nederlands, misschien volgend jaar wel coach bij de Trappers
quote:Op zondag 28 april 2013 18:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk man.. Hij is nog redelijk jong voor een GM(46). Zie hem wel (terug) naar Calgary gaan omdat Jay Feaster een incapabele man is.
Bryzgalov staat nog steeds in de foto bovenaan de OPquote:Op zondag 28 april 2013 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom vind ik alle goalies tof![]()
behalve bryzgalov![]()
Tja, giguere was daar altijd dé baasquote:Op zondag 28 april 2013 19:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Bryzgalov staat nog steeds in de foto bovenaan de OPAls een Duck. Intussen is hij nog een Coyote geweest. Wordt misschien tijd voor een update.
Overigens, highlights kijken een dag erna zonder de uitslag te zien: Don't Tell Me The Score
Handige linkquote:Op zondag 28 april 2013 19:01 schreef emokid het volgende:
Overigens, highlights kijken een dag erna zonder de uitslag te zien: Don't Tell Me The Score
Pittsburgh 4-1quote:Op maandag 29 april 2013 09:28 schreef Saviola het volgende:
Pittsburgh-NY Islanders
Montreal-Ottawa
Washington-NY Rangers
Boston-Toronto
Chicago-Minnesota
Anaheim-Detroit
Vancouver-San Jose
St Louis-Los Angeles
Wat denken we heren?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 april 2013 10:06 schreef nyny83 het volgende:
BTW... ik heb de fantasy league gewonnen!
Gefeliciteerd! Ik ben opnieuw 3e geëindigd, waar ik best mee kan leven.quote:Op maandag 29 april 2013 10:06 schreef nyny83 het volgende:
BTW... ik heb de fantasy league gewonnen!
Wat zijn jouw picks?quote:Op maandag 29 april 2013 11:02 schreef Saviola het volgende:
Weinig risicovolle voorspellingen zeg, en dat na een jaar waar de #8 seed de Cup won
Viel me zelf ook al op nadat ik alles had ingevuld. Ik heb in de first round 7 van de 8 hogere seeds door laten gaan. Ik heb btw Ducks-Penguins in de finals.quote:Op maandag 29 april 2013 11:02 schreef Saviola het volgende:
Weinig risicovolle voorspellingen zeg, en dat na een jaar waar de #8 seed de Cup won
Pittsburgh-NY Islanders 4-1quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 17:53 schreef Katth het volgende:
kdsflksjflksdjflksdjfs
User has already been taken
quote:Braden Holtby's save percentage by month: .863—>.907—>.925—>.937. GAA: 5.04—>2.90—>2.29—>2.16.
Vergeet januari en hij wint Vezinaquote:
Blijf het een komische uitslag vinden in zo'n lottery. Voor het eerst dat hij zo wordt gehouden, en het mag van mij wel blijven. Ben al lang blij dat de Oilers hem niet hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:41 schreef Katth het volgende:
Sabres hadden maar heel weinig kans toch of mis ik iets? Snap de "LOL" niet echt.
Misschien willen de Avs wel een offensive prospect draften (kans vrij klein maar goed) dus het staat echt nog niet vast dat Jones #1 overall gaat worden.
Wat een luxe.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:01 schreef Saviola het volgende:
Wordt Florida een keer laatste, verliezen ze de lottery
Wij 3rd pick, zou zelf 't liefst MacKinnon zien.
Ik ook niet.. Snel vergeten dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:48 schreef Saviola het volgende:
Ja hallo, als je MacKinnon kunt draften, moet je dat gewoon doen. Best player available. Verdedigers zoeken ze later maar.
En waarom is mn nick oranjeik ben geen Nederlander
Bullshit dat je verdedigers maar later zoekt. Hoe denk je dat Washington ooit Forsberg heeft kunnen draften? Omdat de rest D nodig had en niks anders.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:48 schreef Saviola het volgende:
Ja hallo, als je MacKinnon kunt draften, moet je dat gewoon doen. Best player available. Verdedigers zoeken ze later maar.
En waarom is mn nick oranjeik ben geen Nederlander
Zie je inbox.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef maniack28 het volgende:
Sterker nog, graag per PB want als ik niet kan downen kan ik geen ene Pens game zien (of 48 uur wachten, maar dat is erg lang)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet voor de lol effe teletekst pagina 860 kijken
Och, ik dacht even dat ze de Conference hadden gewonnen maar ze werden tweede inderdaad. Ze waren in ieder geval steengoed vorig jaar in de regular season, en de verwachtingen waren best wel huge.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net als vorig jaar of dit regular season?
Nicklas Backstrom (de Minnesota goalie) tijdens warmups geblesseerd geraakt. Wordt nu wel een stukje moeilijker tegen Chicago.twitter:wheelingprobs twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 17:52:41Public Service Announcement: Life will be postponed due to Playoff Hockey until further notice. #BecauseItsTheCup reageer retweet
Play-off OT is een hele 20 minuten, maar ik snap ook niet waarom hier een complete intermission tussen moet zitten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 04:50 schreef sp3c het volgende:
wat is er aan de hand, waarom duurt de pauze zolang
En deze combineren met de Pierre McGuire drinking game en je bent na 5 minuten al ladderzatquote:
Heel tof, maar waar is "Careens" of "Careens down the sideboard"quote:
Ziet er goed uitquote:
Vind hem steeds irritanter worden. Knee-on-knee werd te mild bestraft. Kings gingen hoe dan ook makkelijk neer tegen de Blues, maar zelfs aan een dozijn PP's hadden ze niet genoeg. Benieuwd wat de Blues voor elkaar gaan krijgen in LA.quote:
Hillerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:15 schreef Saviola het volgende:
Vanuit de highlights leken me Blues-Kings en vooral Ducks-Wings heerlijke games. Die save van Hiller in de laatste minuut
loltwitter:commie22 twitterde op woensdag 01-05-2013 om 03:25:37That's it. I want to watch, but I can't take it any longer. Pierre McGuire ruins it for me. Too much useless info and ball sucking. reageer retweet
wilde niets zeggen vanwege de blauwe bril maar ik begin me er een beetje aan te ergeren!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Vind hem steeds irritanter worden. Knee-on-knee werd te mild bestraft. Kings gingen hoe dan ook makkelijk neer tegen de Blues, maar zelfs aan een dozijn PP's hadden ze niet genoeg. Benieuwd wat de Blues voor elkaar gaan krijgen in LA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AfterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
dus..?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:18 schreef Katth het volgende:
Gerucht is dat Kuznetsov getrade gaat worden van Traktor Chelyabinsk naar Dynamo Moscow
Van verliezend Gagarin Cup team naar winnend, maar wel een paar weken te laatquote:
Nou, die regels zijn daar een beetje anders geloof ik, maar zou kunnen zorgen dat hij eerder komt of helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:33 schreef Saviola het volgende:
Oh oke, maar het is niet dat door deze trade hij langer in de KHL zou blijven, ofwel?
Edit: Kuznetsov is geboren in Chelyabinsk, dus dat kan ook nog een rol spelen in een eerder vertrek richting NHL.quote:If Kuznetsov does get traded, his contract with Traktor (with one year remaining) will become inactive, and Kuznetsov will be obligated to sign with Dynamo on the same terms. If he does not sign, his rights in the KHL/VHL/MHL system will be held by Dynamo organization, and he’ll be considered a “conflict” player (KHL Legal Regulations, chapter 5, article 35, paragraph 5 and chapter 3, article 11, paragraph 1).
That means Kuznetsov might be able to sign with the Capitals this year. Situations like this have happened before. Last year, Metallurg Magnitogorsk traded Juhamatti Aaltonen to Traktor. Aaltonen then refused to sign with his new club and was assigned “conflict” status. He played the season in the Swedish Elitserien with Rogle BK. On the other hand, the KHL-NHL’s “Memorandum of Understanding” is not entirely clear on how this situation might resolve.
Wel mooi dat Diaz "that number 61" van de Habs hier een beetje schuld van krijgt, want "je weet toch dat een puck passen naar een speler in die positie gevaarlijk is"quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:09 schreef GoCanucksGo het volgende:
Shyte... Maar wel verdiend voor de Sharks, en ik gun het ze ook wel, ik vind het een sympathiek team. Het was wel twee keer heel close, dus misschien hebben we nog een kans in de Sharktank.
Go Sharks Go!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 05:34 schreef GoCanucksGo het volgende:
Niemi is echt een onneembare vesting tot nu toe. Ik zie het somber in voor de Canucks ondanks dat ze de arbitrage redelijk mee lijken te hebben nu.
Go Canucks Go!
Edit- Eindelijk een echte goal voor de 'Nucks, hopelijk worden ze hier een beetje door ontketend.
Niks mis mee, gewoon een suïcide pasquote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:16 schreef maniack28 het volgende:
Wat vinden jullie van de Gryba hit op Eller? Ik zeg clean, niks mis mee!
Nooit verwacht. Islanders strijdlustig team.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:39 schreef maniack28 het volgende:
Pens dus een kutpot gespeeld.. Defense was te laat, teveel turnovers, blijven proberen met boardplay terwijl de Islanders zich goed hebben aangepast. Verder Fleury
Ik zou starten zonder Crosbyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Nooit verwacht. Islanders strijdlustig team.
Edit: Ik zou Fleury niet starten in Game 3. Gaf twee erg makkelijke goals weg.. is eigenlijk al jaren niet meer in vorm tijdens play-offs.
twitter:NHL twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 15:02:02A little luck capped off a @NYIslanders Game 2 come back. Check out Kyle Okposo's lucky winner: http://t.co/8ryDqR9wDO #PITvsNYI reageer retweet
6e post-season wedstrijd op rij op home ice verlorenquote:
Game nu weer op ESPN met.. Doc en Pierrequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef Katth het volgende:
Ja, het was echt kut. Hopelijk doen ze niet meer Cap games.
Zullen ze de hele serie wel doen...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:38 schreef Saviola het volgende:
[..]
Game nu weer op ESPN met.. Doc en Pierre
Niet veel. Paar goede reddingen van Lundqvist, maar ja dat zie je elke wedstrijdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:27 schreef emokid het volgende:
Heb ik iets gemist? Schakel pas net in. Zie alleen dat er nog geen goals zijn gevallen (gelukkig).
Hooly crap.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:57 schreef Saviola het volgende:
Gaan de Caps nog scoren of euh?
edit: Nash![]()
OT is niet goed voor je hartquote:
Mooie daygames, maar letterlijk op de enige dag dat ik niks kan kijken.. Pens-Isles wil ik niet missen. Andere wedstrijden gaan ook mooi worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:23 schreef Saviola het volgende:
Ik weet het ook niet.
Morgen trouwens Pens-Isles (18u), Chicago-Minnesota (21u). Maar op ESPN staan 3 MLB wedstrijden gepland voor s'avonds.
Vergelijk dat eens met de eerste goal van de Kingsquote:Op zondag 5 mei 2013 10:58 schreef Saviola het volgende:
Knappe overwinning van de Ducks zeg. En wat een goede goals ook allemaal
Opvallend wel, 3 shutouts vannacht.
Epic win!quote:
quote:@tsnjamesduthie: Even more impressive about these 5 straight goals by the Islanders in this series...all even strength.
Het is al 2-2quote:Op zondag 5 mei 2013 18:45 schreef emokid het volgende:
5-on-3 voor Penguins 90 seconden lang. Moet een epische PK worden dit willen ze niets doorlaten.
Tsja.....quote:Op zondag 5 mei 2013 21:17 schreef emokid het volgende:
Dat was echt de lelijkste call voor een PP die je je kunt bedenken. Natuurlijk scoren ze dan ook.
What the fuck. "Boston Strong"quote:Op zondag 5 mei 2013 21:52 schreef Katth het volgende:
Schijnt dus gisteren een Leafs fan in TD Garden van achteren KO te zijn geslagen na de wedstrijd.
Je wilt niet generaliseren, maar is wel moeilijk zo...
Die vinden elkaar echt niet lief meer, gaat nog een mooie serie wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 03:22 schreef emokid het volgende:
[..]
HahaWilde net posten. En dat na de 4-1. Briljant.
Nouja dat weet ik niet... maar hij wordt wel onderuit geschoven, ik snap niet dat mensen dan zeggen dat hij aan het diven is. Wat moet hij dan doen?quote:
mwhehehequote:
quote:@FriedgeHNIC: There will be no supplementary discipline/hearings resulting from MON/OTT last night.
quote:
Inderdaad! Anaheim was een stuk beter maar ze maakten de kansen niet af. Dus ook een beetje eigen schuld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat een onterechte overwinning van de Red Wings zeg
Ik heb een andere wedstrijd gezien denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat een onterechte overwinning van de Red Wings zeg
Komt door die rode bril van jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb een andere wedstrijd gezien denk ik.
Finale Ducks-Pens zou te mooi zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:40 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Inderdaad! Anaheim was een stuk beter maar ze maakten de kansen niet af. Dus ook een beetje eigen schuld.
Vannacht hopen dat Pittsburgh wint en de series thuis kan afmaken en dat de (vooral) de Canadiens en de Senators gaan ijshockeyen i.p.v. een of andere vechtsport uit gaan oefenen.
EDIT: BTW eindelijk een beetje echte offense van de Kings gezien. Kijken of ze dat kunnen doorzetten.
Dan moet je die bril afzettenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb een andere wedstrijd gezien denk ik.
Ah, joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Finale Ducks-Pens zou te mooi zijn
[..]
Dan moet je die bril afzetten
Hiller stond trouwens wel weer als een baas te keepenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Ah, joh.Ik zie zelden een "onverdiende" winst in ijshockey. Juist daar wordt goed goalkeepen en verdedigen beloond. Een aanvallend ploeg is trouwens ook sneller kwetsbaar achterin dus pech voor Anaheim.
Dit heb ik ook ingevuld in de Bracket Challenge!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Finale Ducks-Pens zou te mooi zijn
samequote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:26 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Dit heb ik ook ingevuld in de Bracket Challenge!
En toch mis ik Green, maar dat zal wel weer met die bril te maken hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:25 schreef Saviola het volgende:
Lijkt me wel ja. Denk dat het tussen Subban en Letang zal gaan, die hebben beide een beestenseizoen gespeeld.
Niets mis met die nominatie hoor. Wat vind je dan zo slecht aan hem? Hij hoort zeker bij de top 3. Ik zou hem aan Letang geven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Subban voor Norris, dat slaat natuurlijk nergens op
Dat is zoiets als Bryan Marchment de lady byng geven
Goede speler maar alleen is ijshockey meerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:23 schreef emokid het volgende:
[..]
Niets mis met die nominatie hoor. Wat vind je dan zo slecht aan hem? Hij hoort zeker bij de top 3. Ik zou hem aan Letang geven.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:28 schreef nyny83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wie de volgende tegenstanders worden.
GET ON THE CASE BOBROVSKY!quote:
Bylsma ontslaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:53 schreef maniack28 het volgende:
Fleury sucked ja....
Crosby is echt nog niet op niveau terug. Verder spelen ze weer zonder pit, zonder drive om te winnen. Aan Shero ligt het niet, die heeft briljante trades gedaan. Wat mij betreft mag Bylsma ontslagen worden als ze niet in de finale komen... Het is een alles of niets jaar!
Dat wat je noemt met heart & grit, je ziet duidelijk dat die ontbreekt, maar hoe pak je zoiets aan.. Misschien leunen ze teveel op de kwaliteiten van hun medespelers, ervan uitgaande dat ze wel scoren. Bylsma ontslaan weet ik zo niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:53 schreef maniack28 het volgende:
Fleury sucked ja....
Crosby is echt nog niet op niveau terug. Verder spelen ze weer zonder pit, zonder drive om te winnen. Aan Shero ligt het niet, die heeft briljante trades gedaan. Wat mij betreft mag Bylsma ontslagen worden als ze niet in de finale komen... Het is een alles of niets jaar!
Je kan lachen, maar de laatste jaren heeft hij met heel heel heel goed spelersmateriaal niks bereikt. Als we dit jaar uitgeschakeld worden terwijl we 4 trades gedaan hebben en het team van enorme diepte, leiderschap en zelfs skills hebben voorzien dan is het tijd om je conclusie te trekken.quote:
Het gaat niet om de winratio in de regular season. Het gaat om je kwaliteiten om een probleem aan te pakken dat nu al 3 jaar op rij speelt. Als je dat niet kan wordt het tijd om te wieberen... Als hij nou wat minder goed spelersmateriaal had dan kan ik me er nog in vinden, maar de Pens zitten niet meer in de opbouwfase. De Pens zitten in de "we traden alles om te winnen"-fase... en dan moet je presteren!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:03 schreef Katth het volgende:
Penguins zijn defensief gewoon zwak als je ze maar genoeg onder druk zet. Ze lijken nu veel op het beruchte "run & gun" team wat Washington een drie/vier jaar geleden was.
Bylsma ontslaan is echt het domste wat je zou kunnen doen. Is een coach met één van de hoogste winratio's in de NHL.
Alleen een Stanley Cup in zijn eerste halve seizoen. Je moet je wel realiseren dat de Stanley Cup de moeilijkste cup om te winnen is ter wereld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar de laatste jaren heeft hij met heel heel heel goed spelersmateriaal niks bereikt. Als we dit jaar uitgeschakeld worden terwijl we 4 trades gedaan hebben en het team van enorme diepte, leiderschap en zelfs skills hebben voorzien dan is het tijd om je conclusie te trekken.
Verder denk ik dat Bylsma teveel op het creatieve passen speelt, wat in het reguliere seizoen in de niet zo intense games beter werkt dan in de playoffs, waar iedereen speelt alsof zijn leven er vanaf hangt.
Ja, dat is precies wat ik zeg: met heel goed spelersmateriaal bereikt hij niks in de playoffs. In other words: het opgeven van picks voor spelers die 2 maanden in je team zitten is dan useless.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:10 schreef Katth het volgende:
[..]
Alleen een Stanley Cup in zijn eerste halve seizoen. Je moet je wel realiseren dat de Stanley Cup de moeilijkste cup om te winnen is ter wereld.
En Bylsma doet die trades niet, dat doet Shero.
quote:
Malkin heeft nooit anders gedaan. 2 goals per game, maar de rest zit hij in penalty box of is geblesseerd. Wat betreft materiaal hebben ze genoeg offence, maar qua echte D komen ze gewoon te kort. En goaltending... Fleury heeft wins, maar dan houd het al snel op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef maniack28 het volgende:
En Malkin verdiend ook een pak slag, damn... turnovers, bad penalty's... Pleur Iginla gewoon maar op RW, dat is waar hij hoort
[..]
Als je daar nog aan twijfelt dan moet je misschien toch nog eens kijken welke spelers ze allemaal hebben
Je doet nu net of ze er al uitliggen. Kom op zeg, ze pakken de Islanders echt wel. En als Crosby en Malkin in vorm komen is er echt geen team dat ze kan stoppen, ondanks Fleury. Bylsma heeft ze overigens nog kampioen gemaakt in 2009. Er zijn teams die het met minder moeten doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik zeg: met heel goed spelersmateriaal bereikt hij niks in de playoffs. In other words: het opgeven van picks voor spelers die 2 maanden in je team zitten is dan useless.
En tuurlijk, de Stanley Cup winnen is niet makkelijk, maar je kan gewoon niet 3 jaar op rij op dezelfde faalmanier uitgeschakeld worden. Het is nog lang niet zover natuurlijk, maar het gaat wel die kant op en dan is het wat mij betreft gewoon einde Bylsma.
Haha, wel een Zweed die Zibanejad, dus wel toepasselijk.quote:
MSG is nog steeds een kelder van een ijshockey stadion. Die donkere hoeken en minder belichte vlekken op het ijs, ik stoor mij daar vreselijk aan. Net als Chicago die zowat onder water lijken te spelen.quote:
Nooit opgevallen? Dat doet hij altijd (niet).quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:13 schreef emokid het volgende:
Ovechkin had er zin in gisteren: http://twitter.yfrog.com/nec2wonjrfeaalwtaqayxthsz?sa=0
Gek genoeg niet.. terwijl ik wel regelmatig Capitals wedstrijden zie. (briljant gifje)quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:23 schreef Katth het volgende:
[..]
Nooit opgevallen? Dat doet hij altijd (niet).
[ afbeelding ]
Nu ik de full-speed replay heb bekeken had hij het ook nooit kunnen halen ook al had hij het geprobeerd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Gek genoeg niet.. terwijl ik wel regelmatig Capitals wedstrijden zie. (briljant gifje)
Bizar ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef Katth het volgende:
Oh en die ene keer dat Ovi wel backchecked, krijgt hij een penalty... Meest bullshit call ever, maar goed.
Ja idd, meteen schreeuwen dat het een headshot isquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Bizar ja.
Ik word gewoon spontaan boos en geïrriteerd van Pierre's stem. Denk dat ik vanavond hierom Sens-Habs ga kijken..
Ook leuk, die heeft in 2 weken tijd OHL playoffs, AHL playoffs en NHL playoffs gespeeldquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:19 schreef Katth het volgende:
Caps hebben trouwens Tom Wilson ge-recalled van Hershey, nadat die gisteren zijn uitgeschakeld door Providence in de AHL play offs. Tom Wilson was een 1st round draft pick van 2012.
Nou nee, hij moet nog spelen in de NHL, maar lijkt er wel op nu dat Erat geblesseerd is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ook leuk, die heeft in 2 weken tijd OHL playoffs, AHL playoffs en NHL playoffs gespeeld
Budaj heb ik inderdaad nooit wat gevonden en hij heeft zijn carriere met deze wedstrijd geen goed gedaan. Vokoun blijft denk ik ook gewoon staan. Fantastisch gekeept. Wel fijn dat de Canadiens, dit seizoen een van de minst sportieve teams, er lekker snel uit liggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:17 schreef Saviola het volgende:
lol gisteren allemaal OT games, en nu 3 blowouts![]()
Die Budaj blijft trouwens een dramatische goalie. En Fleury is zn plek kwijt aan Vokoun denk
Ik vind Ottawa echt heel sterk. Dat ze zich uberhaupt hebben geplaatst voor de play offs was eigenlijk al een klein wonder met hun blessures, maar ze zijn nu samen met de Pens de favorieten in East vind ik. Volgende ronde spelen ze hoogst waarschijnlijk tegen elkaar. Gaat een mooie serie worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Budaj heb ik inderdaad nooit wat gevonden en hij heeft zijn carriere met deze wedstrijd geen goed gedaan. Vokoun blijft denk ik ook gewoon staan. Fantastisch gekeept. Wel fijn dat de Canadiens, dit seizoen een van de minst sportieve teams, er lekker snel uit liggen
Dat team mocht met alle blessures niet eens dromen van play-offs, en toch staan ze er.. en verslaan ze de Canadiens (wat ik opzich weer niet zo verrassend vindt). Moet je je voorstellen dat Conacher, Pageau, Zibanejad, Silfverberg.. allen nog veel beter kunnen worden in de komende jaren. Jason Spezza deed niet eens mee. Paul MacLean krijgt het gewoon voor elkaar op een of andere manier.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik vind Ottawa echt heel sterk. Dat ze zich uberhaupt hebben geplaatst voor de play offs was eigenlijk al een klein wonder met hun blessures, maar ze zijn nu samen met de Pens de favorieten in East vind ik. Volgende ronde spelen ze hoogst waarschijnlijk tegen elkaar. Gaat een mooie serie worden.
Tom Wilson in de line-up vanavondquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ook leuk, die heeft in 2 weken tijd OHL playoffs, AHL playoffs en NHL playoffs gespeeld
twitter:
Sacrebleuquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:38 schreef Saviola het volgende:
Rusland verloren van Frankrijk op het WK, lol.
1.30quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:07 schreef Gezicht het volgende:
Rangers - Capitals zal wel weer om 1 uur vannacht zijn of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |