quote:Op maandag 22 april 2013 11:22 schreef nyny83 het volgende:
Woohoo! Eerste positie in de fantasy league overgenomen! Of ik het kan vasthouden zal grotendeels van mn goalies afhangen, daar kan ik nog de meeste punten mee verliezen.
Traden is ook lastig omdat niemand neerzet welke posities en/of spelers beschikbaar zijn. Ik heb in totaal denk ik 5 voorstellen naar verschillende mensen gedaan, allemaal denied. Vervangers oppakken uit de Free Agents is wel geregeld gebeurd, kijk maar naar het aantal moves bij alle teams. Dat is nog best hoog op zich.quote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef Katth het volgende:
Mja, ik heb nog wel spelers klaar gezet bijna elke dag, maar fanatisme was er wel af. Goede vervangers ga je niet krijgen en niemand wil toch traden.
St. Louis gaat gewoon voor de Art Ross. Wat een held.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:31 schreef Saviola het volgende:
Nu Tampa compleet is uitgeschakeld, gaat ESPN America ze eens uitzenden zie ik![]()
En dat op 37-jarige leeftijdquote:Op donderdag 25 april 2013 04:15 schreef emokid het volgende:
St. Louis gaat gewoon voor de Art Ross. Wat een held.
Nope, hij is te oud.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan nagtzaam nog gedraft worden overigens?
Die kunnen vrijuit onderhandelen met teams. Zijn vaak 1/2 jarige entry level contracten.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook niet voor Europeanen die college spelen in de vs?
Leuk als ze tegen de Rangers (Marc Staal) spelenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:44 schreef emokid het volgende:
http://prohockeytalk.nbcs(...)highlight-reel-goal/ Als Ovechkin nu geen MVP wordt..
Dat blijft zonde ja. Duitsland is wel een beetje "mijn" team vaak op de Spelen, en anders gewoon Team USA. Volgend jaar ben ik ook een beetje voor Oostenrijk vanwege Thomas Vanek.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuk voor hem, jammer dat DL niet naar de OS gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |