abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125596548
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:22 schreef nyny83 het volgende:
Woohoo! Eerste positie in de fantasy league overgenomen! Of ik het kan vasthouden zal grotendeels van mn goalies afhangen, daar kan ik nog de meeste punten mee verliezen.
*O*

Zat eraan te komen hoor.. Modo racet door zijn posities heen, was vorige week al klaar, dan kun je verwachten dat je wordt ingehaald hier en daar. Ik hoop hem nog in te halen in SOGs, maar verder hoop ik alles vast te houden. Vind het alleen jammer dat ik niet de volledige 9 punten haal uit GAA omdat orli_znojmo met 48 minder gespeelde wedstrijden nog ietsjes hoger staat.
pi_125596952
Mjah ik vind het sowieso wel jammer dat er veel zijn afgehaakt. Orli, quest for the cup en sp3c's boars zijn gezien het aantal wedstrijden dat ze nog beschikbaar hebben niet meer actief geweest. Ditzelfde geldt in mindere mate voor Natural Born Hillers. Dat zijn er al 4 van de 9....
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 22 april 2013 @ 14:19:05 #253
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_125597834
Mja, ik heb nog wel spelers klaar gezet bijna elke dag, maar fanatisme was er wel af. Goede vervangers ga je niet krijgen en niemand wil toch traden.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_125598056
Misschien gewoon minder man doen straks en er een keeper league van maken? Dan zijn trades interessanter, omdat je dan op de lange termijn beslissingen kunt nemen, en zelfs wat draft picks hier en daar kan bijgooien. Vorig jaar hadden we ook dezelfde 4-6 mensen die geloof ik actief bleven tot het eind.
  maandag 22 april 2013 @ 18:05:51 #255
130412 Katth
pi_125606687
pi_125607591
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef Katth het volgende:
Mja, ik heb nog wel spelers klaar gezet bijna elke dag, maar fanatisme was er wel af. Goede vervangers ga je niet krijgen en niemand wil toch traden.
Traden is ook lastig omdat niemand neerzet welke posities en/of spelers beschikbaar zijn. Ik heb in totaal denk ik 5 voorstellen naar verschillende mensen gedaan, allemaal denied. Vervangers oppakken uit de Free Agents is wel geregeld gebeurd, kijk maar naar het aantal moves bij alle teams. Dat is nog best hoog op zich.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 24 april 2013 @ 08:09:09 #257
130412 Katth
pi_125669632
Washington Capitals Southeast Division Champions 2013

_O_

Van 2-8-1 naar 26-18-2 ^O^
pi_125670805
quote:
te vet _O_
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 24 april 2013 @ 12:08:31 #259
130412 Katth
pi_125674925
Waarom scoren als je ook de 1e kan zijn die juicht?

pi_125676364
OMG wat een sukkel. Straks lopen ze mede door dit de playoffs mis...
pi_125677253
Hij gaat er ook niet achteraan.. Maar die South East Division, tof van de Caps. Ik ga die divisie alleen totaal niet missen.
pi_125681127
Nog een paar hele belangrijke wedstrijden om play-offs de komende dagen, vanavond LA-Detroit en morgen Columbus-Dallas. Als Detroit vanavond wint is de wedstrijd van morgen wat minder belangrijk, maar het is nog even spannend zoals het er nu voor staat.

In het oosten lijken de play-off spots wel verdeeld, tenzij de Rangers nu de resterende twee wedstrijden(Carolina, New Jersey) verliezen en de Jets hun laatste resterende wedstrijd(Montréal) in het seizoen winnen.
  woensdag 24 april 2013 @ 16:54:15 #263
130412 Katth
pi_125684472
Ik hoop alleen dat de Caps nog de Islanders kunnen ontlopen in de 1e ronde :P
pi_125696831
Kings talk podcast _o_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_125706863
Nu Tampa compleet is uitgeschakeld, gaat ESPN America ze eens uitzenden zie ik ^O^ :')
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_125707482
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 01:31 schreef Saviola het volgende:
Nu Tampa compleet is uitgeschakeld, gaat ESPN America ze eens uitzenden zie ik ^O^ :')
St. Louis gaat gewoon voor de Art Ross. Wat een held.

Detroit wint van LA, waarmee ze op de 8e plek komen. Jimmy Howard zag er weer goed uit, en met een goalie in vorm weet je nooit wat er gaat gebeuren in de play-offs. :s)
pi_125708073
Vraag maar aan de kings, al hadden die 4 lijnen in topvorm
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_125716898
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 04:15 schreef emokid het volgende:
St. Louis gaat gewoon voor de Art Ross. Wat een held.
En dat op 37-jarige leeftijd _O_
pi_125717355
De Central Scouting lijst is trouwens vastgesteld nu, met D Seth Jones als #1. Hij is een two-way defenseman, denk aan Erik Johnson. Kan volgens de scouts ook direct impact maken in de NHL.

In de top 5 zitten voor het eerst sinds 2004 (Ovechkin, Malkin) twee Europese spelers, C Barkov (1.91 m/93 kg) en LW Nichushkin (1.93 m/89 kg). Ik ben het meeste fan van deze twee spelers. Barkov had net als een Grigorenko een blessure, maar is daardoor (itt Grigo) niet gedaald in de rankings. Hij gaat zelfs als de #1 European ranked player de draft in.

Overige spelers zullen vermoedelijk zijn MacKinnon en Drouin. Dat zijn schijnbaar de spelers met het meeste talent, maar zullen wel typetjes Nugent-Hopkins zijn waarbij het nog een paar jaar kan duren. Al weet je het nooit natuurlijk. Heb in ieder geval in jaren niet zo'n sterke draft class gezien als deze..

Maandag is de lottery: http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=667446&navid=nhl:topheads

Hopen op een wonder voor de Sabres, en vooral hopen dat de freakin' Oilers eens niet winnen.
pi_125729146
Drouin heeft echt sicke skills :9~ of het allemaal zich goed zal vertalen naar de NHL weet ik niet, maar wat ie wekelijks bij z'n junior team laat zien is echt geweldig

Nichushkin was goed op de World Juniors maar bij hem komt de Russian factor erbij he. Volgens mij heeft die nog een KHL contract voor de komende 2 jaar. Sja wie gaat hem dan in de top 5 draften?
pi_125729281
Kan nagtzaam nog gedraft worden overigens?
  donderdag 25 april 2013 @ 19:34:34 #272
130412 Katth
pi_125729661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan nagtzaam nog gedraft worden overigens?
Nope, hij is te oud.

Edit, blijkbaar geld dat niet voor Europese spelers.
pi_125729737
Ook niet voor Europeanen die college spelen in de vs?
pi_125733449
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook niet voor Europeanen die college spelen in de vs?
Die kunnen vrijuit onderhandelen met teams. Zijn vaak 1/2 jarige entry level contracten.
pi_125734121
Nagtzaam heeft nog 2 jaar te gaan, eerst maar eens fit blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')