Die houden mij niet bijquote:Op zondag 28 april 2013 12:19 schreef forty-two het volgende:
Ligt het nou aan mij of zie ik de laatste tijd zoveel "oudere" mannen op hybride fietsen met van die ligstuurtjes, dat kunnen echt van die irritante wieltjesplakkers zijn...
maar ze proberen het wel altijdquote:
Maar als jij een gelijkmatige rustige training probeert te doen dan onderbreek je die toch wel even om er hard overheen te rammen?quote:Op zondag 28 april 2013 12:22 schreef Patroon het volgende:
Idd, heb nooit wieltjes plakkers. Ga er vaak zo hard over dat de moed ze gelijk in de schoenen zakt.
Even 2 tellen op de pedalen staan is voldoende om ze met de bakkes vol in de wind te zetten. Daarna hervat ik weer mijn strakke regiem. Heb trouwens totaal geen problemen met plakkers, mits op gewone fietsen, ebikes en hybrides en andere gekke vervoermiddelen.quote:Op zondag 28 april 2013 12:28 schreef forty-two het volgende:
[..]
Maar als jij een gelijkmatige rustige training probeert te doen dan onderbreek je die toch wel even om er hard overheen te rammen?
Ik heb wel eens een rot truck uitgehaald (was op de a'damsestraatweg in Utrecht), Gozer ging echt op m'n wiel zitten (2cm speling of zo...) , maar ipv heel erg te versnellen ben ik keihard op m'n rem gaan staan. gozer waanzinnig op z'n plaat tegen een bushokje
Dat is best een kutstreek.quote:Op zondag 28 april 2013 12:28 schreef forty-two het volgende:
[..]
Maar als jij een gelijkmatige rustige training probeert te doen dan onderbreek je die toch wel even om er hard overheen te rammen?
Ik heb wel eens een rot truck uitgehaald (was op de a'damsestraatweg in Utrecht), Gozer ging echt op m'n wiel zitten (2cm speling of zo...) , maar ipv heel erg te versnellen ben ik keihard op m'n rem gaan staan. gozer waanzinnig op z'n plaat tegen een bushokje
Ja best wel eigenlijkquote:
Ben jij gek ofzo? Als je dat bij mij zo flikken, ramde ik je kop keihard tegen dat bushokje, tot je er een 2e mond bij hebt.quote:Op zondag 28 april 2013 12:28 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ja voor 't zelfde geld rijd je iemand 't ziekenhuis in. Als er op de snelweg iemand in je reet zit op de linkerbaan doe je dat ook niet. Kan je wel zeggen zijn schuld maja.quote:Op zondag 28 april 2013 12:39 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk![]()
Maar op dat moment nam de emotie het over van de rede...
Het is trouwens al een eeuwigheid geleden, sindsdien nooit meer zoiets uitgehaald.
Held.quote:Op zondag 28 april 2013 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
Maar goed, ik ben het ook nog niet verleerd jongens, ik hoor er nog bij.
Vanmorgen naar de club gegaan voor mijn 1e clubkoersje. Was wat laat van huis gegaan op de fiets, flink door moeten rijden om nog op tijd te komen, op de club snel nummer opspelden en toen ik aan kwam rijden stond iedereen al opgesteld. Stuk of 60 B's en ong. 20 A renners.
Koers ging goed, beetje kat uit de boom gekeken, we reden op een geg. moment nog maar met 8 rond halfkoers want voor wie 't dan te hard gaat blijft in de B groep hangen als we die dubbelen.
Ik heb niet gedemarreerd of gek gedaan, 4e in de sprint.
Netjes. Waar?quote:Op zondag 28 april 2013 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
Maar goed, ik ben het ook nog niet verleerd jongens, ik hoor er nog bij.
Vanmorgen naar de club gegaan voor mijn 1e clubkoersje. Was wat laat van huis gegaan op de fiets, flink door moeten rijden om nog op tijd te komen, op de club snel nummer opspelden en toen ik aan kwam rijden stond iedereen al opgesteld. Stuk of 60 B's en ong. 20 A renners.
Koers ging goed, beetje kat uit de boom gekeken, we reden op een geg. moment nog maar met 8 rond halfkoers want voor wie 't dan te hard gaat blijft in de B groep hangen als we die dubbelen.
Ik heb niet gedemarreerd of gek gedaan, 4e in de sprint.
Ja op dat moment wel jaquote:Op zondag 28 april 2013 12:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ben jij gek ofzo? Als je dat bij mij zo aflikken, ramde ik je kop keihard tegen dat bushokje. Tot je er een 2e mond bij hebt.
Gouda Excelsior. Was alleen vergeten nog een reepje in mijn shirt te steken dus ik haalde het maar net qua brandstof, uur er heen tegenwind en 1.5 uur koers op alleen een bak brinta en 2 bidons.quote:
Ik heb zelfs wel eens renners zien vechten (twee keer, allebei de keren werden beide uit de wedstrijd genomen).quote:Op zondag 28 april 2013 12:52 schreef forty-two het volgende:
Trouwens, jullie rijden wel eens in een peloton, is het niet zo dat renners elkaar wel eens vuile kunstjes flikken? Een flinke kwak geven of zo.
Het niet de bedoeling om dat van mij goed te praten.
dit, totaal onnodig dat geremquote:Op zondag 28 april 2013 12:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ben jij gek ofzo? Als je dat bij mij zo flikken, ramde ik je kop keihard tegen dat bushokje, tot je er een 2e mond bij hebt.
Nee per rondje klopt het niet altijd omdat de stroken te dicht bij elkaar liggen. Ik heb iets van 34gem op de hele rit dus dat zal wel aardig kloppen, meest zo 40/45km/u in de wedstrijd en met demarrages rond de 50/55km/u.quote:Op zondag 28 april 2013 12:56 schreef keesfietst het volgende:
Gaaf kaas, al kloppen die tijden per rondje niet helemaal of reden jullie echt met 64 gemiddeld?
@forty-two Een keer roepen dat ie afstand moet houden had ook volstaan, echt een klotestreek. Verlies zelf ook wel eens m'n beheersing door te vloeken (of een keer een spiegel van een auto krom te meppen nadat ik de berm in was getikt) maar iemand bewust letsel aanbrengen is gewoon zwakzinnig.
Weinig eigenlijk, dat zijn de ongeschreven wielerwetten waar iedereen zich aan dient te houden.quote:Op zondag 28 april 2013 12:52 schreef forty-two het volgende:
Trouwens, jullie rijden wel eens in een peloton, is het niet zo dat renners elkaar wel eens vuile kunstjes flikken? Een flinke kwak geven of zo.
Je drukt wel eens iemand uit het lint om je eigen hachje te redden, maar in een koers weet iedereen dat dat kan gebeuren en is de allertheid veel hoger. Natuurlijk probeer je het zo zorgvuldig mogelijkheid te doen. Schade heeft niemand wat aan.quote:Op zondag 28 april 2013 12:52 schreef forty-two het volgende:
Ja gebeurt wel eens. Gasten die onderdoor komen enzo. Is zwaar not-done. Eindigt meestal in een scheldpartij.quote:Op zondag 28 april 2013 12:52 schreef forty-two het volgende:
Wat ben je dan sneu zeg.quote:Op zondag 28 april 2013 12:28 schreef forty-two het volgende:
hij heeft net zoveel recht om daar te rijden als ieder ander toch? Beetje raar maar laat zoiemand lekker zijn gang gaan denk ik dan, of spreek hem erachteraf eens op aan.quote:Op zondag 28 april 2013 13:36 schreef kaasplankje het volgende:
Rijd btw een kerel bij ons op 't parcours, ik had het woensdag ook al gezien en gehoord van de jongens. die kan helemaal niet in het peloton blijven. Hij rijdt met 25/30 per uur rondjes met een knarsende ketting en een tentzeil jasje aan. Jonge gasten bij de A worden er pissig van, want die vent rijd een soort van in de weg en 't is ook best opletten als je 'm met 50 voorbij knalt.
Vandaag gaf een van de jonge gasten 'm een pets in het voorbij rijden en gebaren maken. Toen ben ik ff naast 'm gaan rijden en heb gezegd, joh laat die vent rijden er is ruimte genoeg.
Je kan je afvragen wat zo'n type doet op 't parcours als hij het peloton geheel niet kan bijhouden maja, handjes aan het stuur.
Theoretisch wel ja.quote:Op zondag 28 april 2013 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hij heeft net zoveel recht om daar te rijden als ieder ander toch? Beetje raar maar laat zoiemand lekker zijn gang gaan denk ik dan, of spreek hem erachteraf eens op aan.
je zal maar per ongeluk het parcour opgereden zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb in een criterium wel eens meegemaakt dat iemand op een gewone fiets met een paar boodschappentassen aan het stuur op het parkoers reed.
Die werd door 120 man uitgescholden
Dat was best knap geweest, zowat het hele parkoers was nl. afgezet met hekken.quote:Op zondag 28 april 2013 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je zal maar per ongeluk het parcour opgereden zijn.
Vrijwel onmogelijk op zo'n klein rondje.quote:Op zondag 28 april 2013 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je zal maar per ongeluk het parcour opgereden zijn.
Volgens mij rijden hun vandaag in blauwhuis, Fryslãnquote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
Wat gaan Tom en Patroon vanmiddag rijden?
KNWU nationaal?
Wilde bond?
en ligne/parcours fermé?
Afstand?
Categorie?
Wilde bond. Winderige omloop over smalle dijken. B-Categorie, zo'n 40-50 aan vertrek. 53km.quote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
Wat gaan Tom en Patroon vanmiddag rijden?
KNWU nationaal?
Wilde bond?
en ligne/parcours fermé?
Afstand?
Categorie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |