Dankbaarheid. Wat wil een mens nog meer in dit leven, toch!quote:Op zondag 28 april 2013 16:44 schreef Maanvis het volgende:
wat krijgt die kennis voor het beschikbaar stellen van zijn rekening?
maar het kost hem een hoop geld per jaar om die rekening te hebben.quote:Op zondag 28 april 2013 16:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Dankbaarheid. Wat wil een mens nog meer in dit leven, toch!
Nietsquote:Op zondag 28 april 2013 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar het kost hem een hoop geld per jaar om die rekening te hebben.
Bij welke bank kun je gratis een rekening hebben?quote:
seats and sofa's?quote:Op zondag 28 april 2013 16:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij welke bank kun je gratis een rekening hebben?
ABN, ING, Rabobank enz.....quote:Op zondag 28 april 2013 16:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij welke bank kun je gratis een rekening hebben?
Ik niet hoor, ik moet bij ING gewoon een bepaald bedrag per jaar aftikken voor een extra rekening. Waarom kan hij dat gratis dan voor jou?quote:
Studentenrekening betaal je niks voor volgens mijquote:Op zondag 28 april 2013 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik moet bij ING gewoon een bepaald bedrag per jaar aftikken voor een extra rekening. Waarom kan hij dat gratis dan voor jou?
TS werkt dus is geen studentquote:Op zondag 28 april 2013 17:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Studentenrekening betaal je niks voor volgens mij
Kon het maar, gaat niet gebeuren helaas.quote:Op zondag 28 april 2013 16:59 schreef _Arthur het volgende:
Vraag je werkgever of hij je contant wil uitbetalen.
Is degene bij wie jij die bankrekening opent wel student?quote:
In feite schenk je dan 2k per maand aan degene van wie het bankrekeningnummer is...quote:Op zondag 28 april 2013 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 2k per maand weg willen sluizen en daar dan zoveel risico voor lopen, lijkt wel alsof TS op haar hoofd is gevallen.
TS denkt al dat een bankrekening gratis is, dus die schenkbelasting zal ook niet in het verwachtingspatroon zitten.quote:Op zondag 28 april 2013 17:18 schreef Maanvis het volgende:
Als TS ook gewoon die schenkbelasting afdraagt is dat toch geen enkel probleem?
TS heeft vast wel wat over voor die anonimiteit.quote:Op zondag 28 april 2013 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS denkt al dat een bankrekening gratis is, dus die schenkbelasting zal ook niet in het verwachtingspatroon zitten.
Ssst!quote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef Ivo1985 het volgende:
TS gaat ook problemen krijgen met het huren van een woning. Het betalen van de energiemaatschappij. Het betalen van verzekeringspremies.
Of moet die tussenpersoon dat ook maar allemaal via zijn bankrekening laten lopen, met alle risico's die er aan vast zitten?
Ja, dat wordt minimaal 10% van haar netto inkomen aan schenkbelasting naar de belastingdienst.quote:Op zondag 28 april 2013 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TS heeft vast wel wat over voor die anonimiteit.
Dat is waarquote:Op zondag 28 april 2013 17:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ssst!
Dat moet je niet vertellen. Het is veel leuker als TS daar gaandeweg achterkomt.
Misschien is het het handigst als TS gewoon trouwt met degene wiens bankrekening ze gebruiken wil, gewoon old-school je salaris op de rekening van je man laten storten en zelf niet eens een pinpas hebben.quote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef Ivo1985 het volgende:
TS gaat ook problemen krijgen met het huren van een woning. Het betalen van de energiemaatschappij. Het betalen van verzekeringspremies.
Of moet die tussenpersoon dat ook maar allemaal via zijn bankrekening laten lopen, met alle risico's die er aan vast zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |