De kans bestaat niet omdat ik niets illegaals van plan ben. Voor de rest;quote:Op zondag 28 april 2013 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ontduiking en dus fraude neem ik aan. Wat je ook van plan bent: de kans is groot dat je gepakt wordt. Al je geldstromen worden gemakkelijk in kaart gebracht en met meerdere instanties automatisch gedeeld.
En ziehier de daadwerkelijke reden dus.quote:Op zondag 28 april 2013 16:13 schreef Kola het volgende:
[..]
De kans bestaat niet omdat ik niets illegaals van plan ben. Voor de rest;gepakt worden. Miljoenen mensen ter wereld sluizen geld weg en worden niet gepakt. Boehoe bureaucratische lulletjes.
Je bent wel degelijk iets illegaals van plan, anders doe je er niet zo geheimzinnig over en kan je gewoon open kaart spelen. Dus kies maar: topic op slot of open kaart. En ja, je wordt wel degelijk gepakt als je fraudeert met je inkomen en je belastingaangifte.quote:Op zondag 28 april 2013 16:13 schreef Kola het volgende:
[..]
De kans bestaat niet omdat ik niets illegaals van plan ben. Voor de rest;gepakt worden. Miljoenen mensen ter wereld sluizen geld weg en worden niet gepakt. Boehoe bureaucratische lulletjes.
Die 2k per maand weg willen sluizen en daar dan zoveel risico voor lopen, lijkt wel alsof TS op haar hoofd is gevallen.quote:Op zondag 28 april 2013 16:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En ziehier de daadwerkelijke reden dus.
T blijft een vrouw...quote:Op zondag 28 april 2013 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 2k per maand weg willen sluizen en daar dan zoveel risico voor lopen, lijkt wel alsof TS op haar hoofd is gevallen.
Het laatste waar dit om gaat is geld.quote:Op zondag 28 april 2013 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 2k per maand weg willen sluizen en daar dan zoveel risico voor lopen, lijkt wel alsof TS op haar hoofd is gevallen.
quote:
Ik zie het nu ja. Geen flauw benul waarom TS dit zou willen dan. Misschien een ex dwars zitten in de rechtszaal dmv alimentatie ofzo?quote:Op zondag 28 april 2013 16:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
T blijft een vrouw...
Die denken wel vaker dat ze slim zijn.
Zou best eens kunnen, lijkt me een van de weinig mogelijke 'logische' verklaringen.quote:Op zondag 28 april 2013 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het nu ja. Geen flauw benul waarom TS dit zou willen dan. Misschien een ex dwars zitten in de rechtszaal dmv alimentatie ofzo?
Ze vergeet dat een rechter natuurlijk niet kijkt naar wat er op de bankrekening staat maar gewoon de salarisstrook opvraagt.quote:Op zondag 28 april 2013 16:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, lijkt me een van de weinig mogelijke 'logische' verklaringen.
Mag hopen dat TS flink op haar snuit gaat als dit inderdaad het geval is.
En ineens blijft het stil van de kant van TS...quote:Op zondag 28 april 2013 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze vergeet dat een rechter natuurlijk niet kijkt naar wat er op de bankrekening staat maar gewoon de salarisstrook opvraagt.
Schot in de roos dus. TS wil haar ex het leven zuur makenquote:Op zondag 28 april 2013 16:33 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En ineens blijft het stil van de kant van TS...
quote:Op zondag 28 april 2013 16:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schot in de roos dus. TS wil haar ex het leven zuur makenen nu maar afwachten totdat TS een zinloze poging onderneemt dit te ontkrachten ...
Maar wel een ex dus blijkbaar.quote:Op zondag 28 april 2013 16:38 schreef Kola het volgende:
[..]Ik heb geen kinderen. Wat een bekrompenheid allemaal.
Dankbaarheid. Wat wil een mens nog meer in dit leven, toch!quote:Op zondag 28 april 2013 16:44 schreef Maanvis het volgende:
wat krijgt die kennis voor het beschikbaar stellen van zijn rekening?
maar het kost hem een hoop geld per jaar om die rekening te hebben.quote:Op zondag 28 april 2013 16:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Dankbaarheid. Wat wil een mens nog meer in dit leven, toch!
Nietsquote:Op zondag 28 april 2013 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar het kost hem een hoop geld per jaar om die rekening te hebben.
Bij welke bank kun je gratis een rekening hebben?quote:
seats and sofa's?quote:Op zondag 28 april 2013 16:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij welke bank kun je gratis een rekening hebben?
ABN, ING, Rabobank enz.....quote:Op zondag 28 april 2013 16:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij welke bank kun je gratis een rekening hebben?
Ik niet hoor, ik moet bij ING gewoon een bepaald bedrag per jaar aftikken voor een extra rekening. Waarom kan hij dat gratis dan voor jou?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |