Ik denk wel dat het mag hoor. Je salaris mag immers ook in goud of bananen uitbetaald worden. Zolang je maar netjes aangifte doet.quote:Op zondag 28 april 2013 15:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat je wilt kan niet in ieder geval. Als je je aangifte gaat doen dan moet je een rekeningnummer opgeven waar je loon op gestort wordt. Als dit een rekeningnummer is met een andere tenaamstelling ga je gezeik met de BD krijgen aangezien het niet mag en we weten nog steeds niet waarom je dit wilt?
Genoeg andere manieren om aan een huis te komen.quote:Op zondag 28 april 2013 15:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon een kerel zoeken en bij hem intrekken toch
Krakenquote:Op zondag 28 april 2013 15:49 schreef Kola het volgende:
[..]
Genoeg andere manieren om aan een huis te komen.
Nee dat mag niet.quote:Op zondag 28 april 2013 15:48 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het mag hoor. Je salaris mag immers ook in goud of bananen uitbetaald worden. Zolang je maar netjes aangifte doet.
Ik heb al vanaf het begin gezegd waarom. Geen eigen rekening> niets direct op naam willen hebben staan.quote:Op zondag 28 april 2013 15:50 schreef Edensnator het volgende:
Geef eens antwoord op de vraag waarom je dit zou willen? Welke gevaren zie jij die 99,99% van de anderen niet zien?
Ja, want?quote:Op zondag 28 april 2013 15:51 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf het begin gezegd waarom. Geen eigen rekening> niets direct op naam willen hebben staan.
Oké, en nu het antwoord op het tweede deel van mijn vraag.quote:Op zondag 28 april 2013 15:51 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf het begin gezegd waarom. Geen eigen rekening> niets direct op naam willen hebben staan.
Ja, en wat is daar de reden voor?quote:Op zondag 28 april 2013 15:51 schreef Kola het volgende:
[..]
TS doet ook wel behoorlijk ontwijkend.quote:Op zondag 28 april 2013 15:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Raar verhaal. Stinkt naar katvanger/geldezel-trucs.
Graag.quote:Op zondag 28 april 2013 16:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Graag topic sluiten als je zo wazig blijft reageren lijkt mij
Ontduiking en dus fraude neem ik aan. Wat je ook van plan bent: de kans is groot dat je gepakt wordt. Al je geldstromen worden gemakkelijk in kaart gebracht en met meerdere instanties automatisch gedeeld.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 16:03 schreef Lollertrolle het volgende:
En over een half jaar aankomen huilen bij Fok! dat TS genaaid is door die "derde" persoon
quote:Op zondag 28 april 2013 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Even een TR gemaakt in het feedback topic met het verzoek deze oproep voor fraude te sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |