Oke! Bedanktquote:Op zondag 28 april 2013 12:08 schreef Innisdemon het volgende:
Ja.
Je moet je werkgever doorgeven op welke rekening je salaris wilt ontvangen, en de tenaamstelling van die rekening.
Je moet wel diegene machtigen om jouw salaris op zijn rekening te ontvangen, en de werkgever op de hoogte stellen van die machtiging.
ik denk dat ts onder bewind staatquote:Op zondag 28 april 2013 12:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom heb je geen bankrekening meer dan?
Met de machtiging zal dat niet veel problemen opleveren.quote:Op zondag 28 april 2013 12:28 schreef Kola het volgende:
En met de belasting is het verder ook geen probleem? Zien ze mijn geld op die bankrekening niet als vermogen van de desbetreffende persoon?
Goede vraag.quote:Op zondag 28 april 2013 12:23 schreef Lollertrolle het volgende:
Je pooier wilt het geld direct op zijn bankrekening hebben?
Het hele punt is om geen rekening op eigen naam te hebben. Het vermijden van (mijn) verbintenisquote:Op zondag 28 april 2013 13:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is mogelijk. Beter vraagt TS dan een basisbankrekening aan ipv het via een ander te regelen.
Je staat toch sowieso op jouw naam en BSN ingeschreven als werknemer bij dat bedrijf?quote:Op zondag 28 april 2013 14:53 schreef Kola het volgende:
[..]
Het hele punt is om geen rekening op eigen naam te hebben. Het vermijden van (mijn) verbintenis
Maar een bankrekening levert toch geen verplichting op voor jou t.o.v. de bank?quote:Op zondag 28 april 2013 14:53 schreef Kola het volgende:
[..]
Het hele punt is om geen rekening op eigen naam te hebben. Het vermijden van (mijn) verbintenis
Loonbeslag vermoed ik zo.quote:Op zondag 28 april 2013 15:01 schreef hugecooll het volgende:
Als je nou gewoon even uitlegt op welke manier je ergens onderuit probeert te komen
Nee. Ik heb nog nooit rood gestaan of bijstand ontvangen. Geen schulden. Wil alleen niets direct op naam hebben staan.quote:
Gelul, je bent iets aan het bekokstoven om ergens onderuit te komen. Anders doe je zoiets niet.quote:Op zondag 28 april 2013 15:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog nooit rood gestaan of bijstand ontvangen. Geen schulden. Wil alleen niets direct op naam hebben staan.
Erg geloofwaardig is het idd nietquote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelul, je bent iets aan het bekokstoven om ergens onderuit te komen. Anders doe je zoiets niet.
Want waar ben je bang voor?quote:Op zondag 28 april 2013 15:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog nooit rood gestaan of bijstand ontvangen. Geen schulden. Wil alleen niets direct op naam hebben staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |