Maar met 17 weken is de kans erg groot dat hij nog omhoog kruipt toch? Ik had hem met 15 en 17 weken precies voor de uitgang liggen, en de 18e week was hij al een stuk verplaatst..ben benieuwd hoe dat 1 mei isquote:Op maandag 29 april 2013 10:15 schreef Jipster het volgende:
Nieuwe streepjes, gefeliciteerd Dyre!
En TM ook van harte met je mooie knulletje!
Hier alles goed, bijna de 17e week is alweer begonnen.. het gaat hard. Wel helaas nog steeds veel misselijk en overgeven. Zolang ik niet hele dag door overgeef, geeft gyn liever geen medicatie. Ik hoop dat het snel afneemt..
Vorige week echo gehad, beeb doet het goed. Placenta aan voorzijde, en vlakbij de bmm. Ik hoop dat het nog verschuift met de groei van de bm. Ik baalde wel, gezien de placenta en bloedvaten troubles van vorige keer, had ik liever dat ie nu hoog ergens achterin lag. Nou ja, afwachten maar en over 4 weken extra tijd om bij echo goed naar placenta en eventuele meerdere delen en bloedvaten te kijken.
Ik om 8.20 geprikt en gedronken, nuchter suiker was 4,9, dus netjes... Woensdag de rest van de uitslag.quote:Op maandag 29 april 2013 08:29 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ben om 08.25 geprikt en bedronken
Zolang ik op mijn dikke derriere zit gaat het wel. Ik heb wel echt inmense hoofdpijn al een paar weken of en af. Vorige keer heb ik maar 1x hoofdpijn gehad dus ik had mij zo verheugd om hoofdpijn vrij te zijn. Maar ik heb voor de rest niet te klagen ik heb al een bolle buik.quote:Op maandag 29 april 2013 10:55 schreef Jipster het volgende:
Voorspelling zei meisje, wat was het ook alweer, links op inwendige echo geloof ik?
Oi, 20 weken plat, ik duim dat het niet zo gaat. Haken, wel goede hobby, maar je nog zo'n mooi wiegdekje voor je beeb!
FR placenta een geheel konden ze nu nog niet goed zien, is vorige keer ook pas met 20 weken duidelijk geworden, dus we wachten het even af tot eind mei.
Hoe is het met jou FR, een beetje onder controle?
Ik spuug nog wel en dat is echt hels. Dus eet ik vandaag maar weinig. Hopelijk slaat de paracetamol snel aan.quote:Op maandag 29 april 2013 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
Hè Jipster, wat vervelend gezien je verleden. Hopelijk is het dit keer geen eigenwijze placenta, maar kruipt ie mooi omhoog![]()
Hoop suikertesten trouwens! Is dat standaard bij jullie of met aanleiding?
FR., hoofdpijn is echt kl*te joh, maar is het spugen nu wel afgenomen? Die combi lijkt me helemaal hels. Bij mij hielp pcm in combinatie met een hittepit voor enkele uurtjes.
Ik heb altijd wel veel last van hoofdpijn vooral bij wisseling van hoge- lagedrukgebieden maar bij Ean had ik daar op 1x na geen last van. Dus verbaast het mij nu.quote:Op maandag 29 april 2013 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Hè getver. Hopelijk gooi je die pcm er ook niet uitHet is echt doorbijten zo voor je hè? Ik hoop ook dat die hoofdpijn snel afneemt! Meestal s dat ook hormoongebonden dacht ik..
Dat is hier het protocol bij een BMI boven de 30, dan krijg je bij 28,32 en 36 weken nog een groei echo om te zien of de baby niet te groot is.quote:Op maandag 29 april 2013 09:00 schreef Juud79 het volgende:
Wrom moet je voor een groeiecho Ltiekje?
Ik krijg volgens mij verderop in de zwangerschap pas weer echo's, tenzij mijn suiker niet in orde blijkt te zijn.
Ik hoop van harte dat dat wel ok is, dan ben ik tot 36 weken weer even klaar met het ziekenhuis gedoe en kan ik fijn bij mijn VK's langs, al dat medische vind ik helemaal niets, heb dan erg het idee de andere mensen de controle overnemen over mijn zwangerschap/bevalling e.d.
Hmm, dan moet ik het hier ook maar eens checken, mijn BMI was ook net boven de 30, dus om die reden krijg ik ook de hele riedel. Ze doen die echo met 28 weken hier wel op de praktijk als het goed is, dat is dan wel fijn.quote:Op maandag 29 april 2013 11:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dat is hier het protocol bij een BMI boven de 30, dan krijg je bij 28,32 en 36 weken nog een groei echo om te zien of de baby niet te groot is.
Net zoals ik een consult bij een dietiste aangeboden kreeg(vond ik dan niet nodig), en dus de glucose test.
Omdat ik iets overgewicht heb op het momentquote:Op maandag 29 april 2013 09:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wrom moet je nuchter bloed prikken angelaatje?
ow oke, dacht als voor de eerste trimester bloedcontrole, maar daar hoef je niet nuchter voor te zijnquote:Op maandag 29 april 2013 12:29 schreef angelatje het volgende:
[..]
Omdat ik iets overgewicht heb op het moment
Dit is dus lieve kleine Damian. Uitgesproken op de Engelse manier.quote:
Bij mij zou het ook eerst gesplitst worden ivm tijdgebrek, maar ze vonden toch nog ergens een dag waarop de echo en de intake tegelijkertijd konden. Zal dus wel iets met tijd te maken hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 15:00 schreef Dyre het volgende:
Mandy, wat een leuk ventje![]()
Wat gaat dit topic hard zeg!
Ik heb net de verloskundige gebeld voor een 1e afspraak. Wel nog even snel een testje gedaan van tevorenOver 3 weken de eerste echo en de dag erna het intakegesprekje
(waarom dat niet tegelijkertijd kan snap ik ook niet. Heb er eigenlijk in alle spanning niet aan gedacht en het meisje aan de andere kant van de lijn was zo lief
)
quote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef Mabawa. het volgende:
Er zit gewoon een 3 cm groot bewegend kindje in mijn buik!!
quote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef Mabawa. het volgende:
Er zit gewoon een 3 cm groot, bewegend kindje in mijn buik!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |