abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125822003
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125822045
Wil overigens niet zeggen dat er geen artsen zijn die voeding tot hun interessegebied hebben en er veel verstand van hebben. Maar dan nog moeten ze op de hoogte zijn van de enorme beperkingen in de kennis over voeding zoals we die nu hebben. Of zoals een nutritionist in het boek wat ik aan het lezen ben zei: het is alsof de chirurgie nog in 1650 zit qua kennis en kunde, maar dan laat je je toch ook niet vrijwillig als experimentje opereren?

En èlk dieet bedoelt om af te vallen werkt! Als je het maar volhoudt. En daarna niet weer vervalt in al je oude patronen. Dus kies vooral een dieet/voedingspatroon wat bij je past.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 april 2013 @ 09:50:46 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125822051
Mogguhh
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_125822056
:W Qwea

Ik moet maar eens naar bed. Mijn trein had een vertraging van meer dan een uur -O- Leuk uit je nachtdienst komen. En ik had net in navolging van het boek besloten meer te staan en te lopen, dus heb ik meer dan een uur op het station gestaan en ben niet gaan zitten.
pi_125822076
Het is erg lastig discussieren met mijn moeder over dieten enzo. Zij is 69 en heeft heel wat meer ervaring met afvallen dan ik, ik ben net twee jaar dik en in totaal een paar maanden hier verstandig aan het doen. Haar stofwisseling is op haar leeftijd natuurlijk heel anders dan die van mij.

Mogge Qwea, trusten Isa!
Spoilers!
pi_125822290
Wat zien jullie er allemaal goed uit!
*mezelf zo eerst op de hometrainer sleept en daarna buikspieren gaat doen...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_125822317
Ik word een beetje moedeloos van m'n weegschaal. Ik kan er 10 keer op staan en 10 verschillende metingen krijgen, die meer dan een kilo schelen. Daarnaast zegt hij niet wat ik wil horen, maar dat terzijde.
pi_125822362
Morning :W

Vanmorgen eindelijk weer een bmi van onder de 30 *O*
En de foto's van het optreden van gisteren bekeken en dat zag er niet slecht uit :) Jillian heeft echt snel effect.
  zondag 28 april 2013 @ 10:23:29 #9
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125822437
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Wil overigens niet zeggen dat er geen artsen zijn die voeding tot hun interessegebied hebben en er veel verstand van hebben. Maar dan nog moeten ze op de hoogte zijn van de enorme beperkingen in de kennis over voeding zoals we die nu hebben. Of zoals een nutritionist in het boek wat ik aan het lezen ben zei: het is alsof de chirurgie nog in 1650 zit qua kennis en kunde, maar dan laat je je toch ook niet vrijwillig als experimentje opereren?

En èlk dieet bedoelt om af te vallen werkt! Als je het maar volhoudt. En daarna niet weer vervalt in al je oude patronen. Dus kies vooral een dieet/voedingspatroon wat bij je past.
dat is lastig vol te houden als je een dieet volgt van 650 calorieën per dag. Zo'n dieet werkt misschien om af te vallen, niet om het eraf te houden.

Volgens mij kun je veel beter jezelf een eetpatroon aanwennen dat je de rest van je leven kunt volhouden. In de afvalperiode eet je dan wat minder en als je op gewicht bent, eet je weer wat meer. Scheelt ook een hoop schakelen: van bagger eten naar diëten naar normaal eten. Doe het gewoon in één keer goed ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door _Dido_ op 28-04-2013 10:33:33 ]
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 28 april 2013 @ 10:25:29 #10
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_125822479
Precies, dat is dus ook mijn filosofie.
Spoilers!
pi_125822509
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 09:49 schreef Isabeau het volgende:

Dr Frank is begonnen met z'n afvaladvies om megadikke suikerpatienten te behandelen. En voor die groep is zijn aanpak niet eens zo verkeerd. Voor de meeste anderen is het geen goede aanpak. Verder is Dr Frank nou net zo'n arts die (let wel: nadat) hij voedingsadviezen is gaan geven) zich ietwat is gaan verdiepen in voedingsleer. Het is bijna komisch om zijn beginstapjes op dat gebied te lezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125822513
quote:
15s.gif Op zondag 28 april 2013 10:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van m'n weegschaal. Ik kan er 10 keer op staan en 10 verschillende metingen krijgen, die meer dan een kilo schelen. Daarnaast zegt hij niet wat ik wil horen, maar dat terzijde.
+1 herkenning.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 28 april 2013 @ 10:31:32 #13
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125822577
Ik heb vanaf morgen pas een weegschaal ter beschikking, dus ben benieuwd of die gaat zeggen wat ik horen wil :').

Vanochtend weer even vergelijkingsfoto's gemaakt in ondergoed. Zie weinig verschil met drie weken geleden, terwijl een broek die eerder niet paste nu wel weer past en de andere broeken een stuk losser zitten. En met kleren aan vind ik mezelf wél slank :').
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 28 april 2013 @ 10:36:33 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125822671
WOEI!

84,9. Onder de 85 _O_

Alleen het is niet van mijn benen af allemaal want die gaven dezelfde maten aan :')

Ik heb net heerlijk een hand cruesli door mijn muesli gemikt. Ik had toch zo'n trek in die bite :9
  zondag 28 april 2013 @ 10:38:08 #15
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_125822691
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Dr Frank is begonnen met z'n afvaladvies om megadikke suikerpatienten te behandelen. En voor die groep is zijn aanpak niet eens zo verkeerd. Voor de meeste anderen is het geen goede aanpak. Verder is Dr Frank nou net zo'n arts die (let wel: nadat) hij voedingsadviezen is gaan geven) zich ietwat is gaan verdiepen in voedingsleer. Het is bijna komisch om zijn beginstapjes op dat gebied te lezen.
Er is inderdaad een wereld van verschil tussen het eerste en het tweede boek van hem. Ik heb me er niet heel goed in verdiept maar ik zag wel dat mijn moeder met haar hartritmestoornis bijna dagelijks aan de plakken ontbijtspek enzo moest. Klinkt verstandig.
Spoilers!
  zondag 28 april 2013 @ 10:59:16 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125823021
De tering, ontbijt gegeten en ik ben me toch een partij licht in mijn hoofd :')
  zondag 28 april 2013 @ 11:47:40 #17
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_125823761
quote:
14s.gif Op zondag 28 april 2013 10:59 schreef Qwea het volgende:
De tering, ontbijt gegeten en ik ben me toch een partij licht in mijn hoofd :')
Leef je nog?
Spoilers!
pi_125823916
Ik ga ook maar eens kijken of ik dat Jilliam kan gaan doen!
Doen jullie alleen de oefeningen, of ook het eetschema erbij?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 28 april 2013 @ 12:10:27 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_125824283
Sarabi onder de dertig, supergoed!!!
disclaimer
pi_125824392
hmm..
OF je stopt je paspoort ( die je nodig hebt om te vliegen) in de auto van je man, en laat je man naar duitsland gaan 8)7 |:( 8)7 |:(
gelukkig vanavond nog een vlucht :|W

lijstje hier is een beetje maf:
O: lepel pindakaas
S: 50 minuten zwemmen
L: 1 avocado + 1 bth nutella
t: 2 fruit
D: chinees! :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 28 april 2013 @ 12:34:58 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_125824752
Dat is geen ontbijt natuurlijk :')
disclaimer
pi_125824778
quote:
10s.gif Op zondag 28 april 2013 12:17 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
OF je stopt je paspoort ( die je nodig hebt om te vliegen) in de auto van je man, en laat je man naar duitsland gaan 8)7 |:( 8)7 |:(
gelukkig vanavond nog een vlucht :|W
:D
Komt vast door al dat diëten!

Fijn dat ik mag blijven O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_125824789
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wel vet lekker
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_125824877
En ik maar denken dat ik geen ontbijt in huis had :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 28 april 2013 @ 12:42:11 #25
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125824922
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
En ook geen lunch. Nutella :|W