Ik keek een paar jaar terug bijna alles qua kookshows, Jamie Oliver, Ready Steady Cook, Topchef, Masterchef, Born2Cook, Smaken Verschillen, al die show van Herman den Blijker en gewoon verder wat er werd uitgezonden. (Zelfs Nigella, die kan echt niks.)quote:Op zondag 28 april 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
Het is bij mij een gewoonte geworden om het te volgen, naarmate het programma vordert wordt het meestal wel beter, dan komen de echte goede chefs wel naar boven drijven.
De helft van die chefs zuipen zich de tyfus tijdens het koken, Joop Braakhekke stijl.quote:Op zondag 28 april 2013 01:02 schreef Drugshond het volgende:
Als ze Italiaans (kitchen24) gaan koken krijg je een kok in beeld die volgens mij ook niet loopzuiver nuchter is.
Nou ja... 5/10... Mila is met makeup wel snappy maar zonder makeup ook maar een girl next door.quote:
Make up is er ook niet voor niks.quote:Op zondag 28 april 2013 01:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou ja... 5/10... Mila is met makeup wel snappy maar zonder makeup ook maar een girl next door.
Ik heb mijn roeping gemist.quote:Op zondag 28 april 2013 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
De helft van die chefs zuipen zich de tyfus tijdens het koken,
Precies. Ik ga wel de deur uit zonder om boodschappen te doen of zo, maar niet als ik naar mijn werk ga of een verjaardag.quote:Op zondag 28 april 2013 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Make up is er ook niet voor niks.
logisch dat je nog vrijgezel bent. hoe durf jequote:Op zondag 28 april 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. Ik ga wel de deur uit zonder om boodschappen te doen of zo, maar niet als ik naar mijn werk ga of een verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |