Ik ga het even uitcontroleren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Werkt die nog? Best leuk die oude games spelen.
Leuk man! Ik heb Galaga op de NES en ik wil niet opscheppen, maar ik was best goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga het even uitcontroleren.
Hij is wel compleet qua snoeren.
2 controllers, 5 games.
Dat wordt de hele nacht Space Invaders spelen!
Dat is niet oud. Tegenwoordig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
George is ook een daggie ouder he? Niet alleen de drugs. Hij is 64.
Nee niet oud, maar ik vind toch niet dat hij er echt ouder uitziet dan 64. Het is niet dat je denkt dat hij 75 is.quote:
Omdat ik er niet elke keer aan denkquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
Ja leuk, waarom staat dezen topic die je wist dat zou komen niet stucky?
Wat is dat? Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft wel wat guldens gekost.
Battle Zonequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat? Die ken ik niet.
Ik speelde op de kermis altijd hardstikke lang met 1 kwartje Galaga zo goed was ik. Nu heb je alleen nog maar gokkasten.
Die was niet op Nintendo 8bit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Fatality!
Die had ik ook op de NES volgens mij heb ik die zelfs nog steeds ergens in een van de opbergdozen.
Ik ook, met cheats.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
prince of persia was ik echt een megaster in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |