Weet je wat het allerlekkerst is: die eerste kus met iemand die je leuk vindt. Dan ben ik pap.quote:Op zondag 28 april 2013 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rustig beginnen is leuker, tenzij je iemand al wel langer kent.
Vooral na uren eromheen draaien, "moet ik nou zo bot zijn gewoonweg hem op z'n bek te pakken, of wacht ik tot hij dat doet?".quote:Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je wat het allerlekkerst is: die eerste kus met iemand die je leuk vindt. Dan ben ik pap.
De anticipatie is dan nog bijna spannender dan de kus zelfquote:Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooral na uren eromheen draaien, "moet ik nou zo bot zijn gewoonweg hem op z'n bek te pakken, of wacht ik tot hij dat doet?".
Ja precies, en dan steeds schuiner gaan zitten onder het motto ik word moe, totdat de ander zegt "oh kom maar tegen me aanliggen hoor".quote:Op zondag 28 april 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
De anticipatie is dan nog bijna spannender dan de kus zelf
Sneakyquote:Op zondag 28 april 2013 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, en dan steeds schuiner gaan zitten onder het motto ik word moe, totdat de ander zegt "oh kom maar tegen me aanliggen hoor".
En dan kassa.
Werkt bijna elke keer.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
Zien jullie hoe niemand meer reageert?
Ze hebben wel een beetje gelijk VS, al dat gepraat over zoenen en zo. Lijkt wel een theekransjequote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
Ik doe ook altijd mee als jullie het over tetten hebben, wees eens geėmancipeerde hetero's en doe ook mee met gay discussies.
Maar wat verwachten ze dan van een nicht, praten over zwetende mannen op een voetbalveld die gezamelijk douchen en daarna bier zuipen en gekke dingen doen?quote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben wel een beetje gelijk VS, al dat gepraat over zoenen en zo. Lijkt wel een theekransje
Ja ok maar ik begrijp het wel. En over voetbal praten vind ik ook geen probleem, Ajaxquote:Op zondag 28 april 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar wat verwachten ze dan van een nicht, praten over zwetende mannen op een voetbalveld die gezamelijk douchen en daarna bier zuipen en gekke dingen doen?
Wacht eens....
Ajax kan de tyfus krijgen.quote:Op zondag 28 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok maar ik begrijp het wel. En over voetbal praten vind ik ook geen probleem, Ajax
Boerrigter is een Tukker, dus gooi maar wat punten onze kant op.quote:Op zondag 28 april 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeej wat een taal.
Nou ja tyfus EN het kampioenschap
Bel De Boer zou ik zeggenquote:Op zondag 28 april 2013 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boerrigter is een Tukker, dus gooi maar wat punten onze kant op.
Even een contracttoevoeging, hij mag pas bijtekenen na 1 avond met mij.quote:
Eerste voetballer die dan echt uit te kast komt denk ik.quote:Op zondag 28 april 2013 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Even een contracttoevoeging, hij mag pas bijtekenen na 1 avond met mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |