Dat inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 09:06 schreef Kyara het volgende:
(ik heb thuis 2 kruiken die allebei nog nooit gebruikt zijn).
Meteen even gegoogled voor het complete plaatje; mooiquote:Op zondag 28 april 2013 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ja het is een seventies Van Delft kinderwagen
Dat was een van de eerste dingen die ik ging zoeken en kopenLijkt me zo heerlijk wandelen! Het wordt wel een crime om hem naar beneden te sjouwen van onze bovenwoning, dus voor gewoon boodschapjes zal ik m niet gebruiken.
Daarom de draagzak of de doek. Ik ga ook echt niet met een wagen lopen om die zelfde reden.quote:Op zondag 28 april 2013 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Welkom LB!Wat een schatje heb je daar
Is dat trouwens zo'n retro kinderwagen?
[..]
Dat inderdaadThuis nooit die kruiken gebruikt. Terwijl ik van tevoren die dingen Heel Belangrijk vond (ik had van die toffe zakken gekocht, en kan me nog de teleurstelling herinneren toen ik erachter kwam dat je gewoon hydrofielen 'moest' gebruiken. Uiteindelijk hebben we die kruiken dus überhaupt niet gebruikt
).
Buiten gaan wandelen heeft overigens wel een tijdje geduurd, maar dat had vooral te maken met het weer (Saartje is 6-11 geboren).
Ik heb trouwens geen idee wat wij met Koninginnedag gaan doen. Vast wel even weg, maar ik vertik het om met de wagen een braderie/markt op te lopen. Heb altijd een hekel aan alle kinderwagens/buggy's tijdens zo'n evenement, en ik vertik het om er nu aan mee te gaan doen![]()
Dus dat wordt dragen of anders misschien wel iets heel anders gaan doenWel iets ondernemen, dat sowieso.
Tinu, benieuwd op hoeveel tandjes de teller gaat uitkomen!
Dat zou een grote strop zijn voor de horeca. Wij gingen ieder jaar naar Eindhovenquote:Op zondag 28 april 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohhhh LB wát een moppie! Knap meisjeen dat pakje wat nog een beetje om haar lijfje slobbert! Echt heel fijn dat je zo'n toegewijde kraamzorg had!
Hier is koninginnedag even een vraagteken, aangezien ik in Eindhoven woon. Gisteren brand geweest op de Markt, parkeergarage afgesloten en nu ook asbest gevonden dus is het nog maar de vraag of er iets doorgaat.
Ik verdenk de juf.quote:Op zondag 28 april 2013 13:09 schreef Suikertante het volgende:
En Cathmar, hoe komt jouw kleuter aan een voorliefde voor het koningshuis?!
Bloemkool/ abrikoos? Nog nooit geprobeerd, maar gedroogde abrikozen wellen/koken/pureren was bij mijn grote meiden altijd een hit.quote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef Tinuviel het volgende:
\
Welk fruit vinden jullie bij bloemkool passn. Mijn baby is kieskeurig wat groente betreft. Als ik het puur geef lust hij het niet, zo at hij witlof puur niet maar met pel wel.
Ok! Ik geef wel h.a. dus weet niet of dat dan kan. Volgende week naar cb, maar eens voorleggen. Wel toevallig, L was vrijdag 8 weken.quote:Op zondag 28 april 2013 11:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Fieder dat met die voedingen heb ik ook gehad. Djenna dronk meer dan 'mocht'.. soms zelfs over de liter heen. Uiteindelijk zijn wij al vrij snel (meen na 8 weken?) over gestapt op voeding voor hongerige babies. Dat heeft ons geholpen![]()
Super, dankje. Hier is dus gewelde, kort gekookte gedroogde abrikoos gepureerd ook een grote hitquote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bloemkool/ abrikoos? Nog nooit geprobeerd, maar gedroogde abrikozen wellen/koken/pureren was bij mijn grote meiden altijd een hit.
Lisa eet hier graag nasi en chinese mie met zoet zure saus en ze heeft ook graag een klein beetje sambal door haar nasi heen. Kruiden kunnen prima vind ik. Ik hield voor lisa in het begin wat appart waar geen/minder kruiden in zat en gaf haar dan wat van mij om te kijken of ze het lekker vond. Vanaf het jaar mogen ze volgens mij zowiezo alle kruiden toch?quote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef Tinuviel het volgende:
Spees balen als er niets gedaan wordt met koninginnedag.
Twinkle, fijn dat het niet ernstig was met de koorts en ze nu weer vrolijk is.
Welk fruit vinden jullie bij bloemkool passn. Mijn baby is kieskeurig wat groente betreft. Als ik het puur geef lust hij het niet, zo at hij witlof puur niet maar met pel wel.
Vanaf welke leeftijd at je baby met de pot mee? Ik wil aziatisch koken en daar zitten veel kruiden en spjasaus in dus ik twijfel of ik dat al kan geven?
Die hoor je niet vaakquote:Op zondag 28 april 2013 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Creed, With arms wide open, al sinds het einde van mijn zwangerschap./
/
Ik denk dat je dan de enige bentquote:Op zondag 28 april 2013 19:51 schreef Suikertante het volgende:
Draagdoektest met vlag en wimpel gehaald vandaag dus morgen gaan we de vrijmarkt op!
As wat heerlijk lekker twee uur smikkelen! Hier komen straks mijn schoonouders eten maar F is niet gelukkig op het moment. Ik ga hem maar even rustig knuffelen.
In Utrecht niet hoorquote:Op zondag 28 april 2013 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de enige bent
Bah, sterkte! Wil ze misschien wel sabbelen op natte washandjes o.i.d.?quote:Op zondag 28 april 2013 19:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm hier ook weer 40.1 net. Hoe later het werd in de middag, hoe hangeriger/huileriger. En slecht drinken.. dat vind ik nog het meest zorgelijke. Normaal weet ze niet hoe snel ze de fles leeg moet krijgen. Straks even een extra voeding proberen denk ik.
Als ze nog alert is, hoef je je geen zorgen te maken. Wij hebben in februari ook een paar keer bij de hap gezeten omdat de mini zo slecht dronk, maar ze vonden hem steeds alert genoeg (en hij was echt wel rustiger / minder bewegelijk dan normaal) dus we werden weer naar huis gestuurd. Doodeng en frustrerend vond ik het, maar het kwam vanzelf weer goed. Sterkte!quote:Op zondag 28 april 2013 20:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee de plasluiers zijn ook niet zo vol als normaal. Wel alert gelukkig. Ik houd het gewoon goed in de gaten. En als ik het niet vertrouw dan bel ik de hap wel weer voor advies. Nat washandje en thee zijn goede tips! Dankjewel!
oh wauw ja!! Even geluisterd *slik*quote:Op zondag 28 april 2013 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
/
Die text staat op Seth zijn geboortekaartje <3quote:Op zondag 28 april 2013 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
/
Fijn dat het zo goed gaat!!quote:Op maandag 29 april 2013 11:36 schreef Kyara het volgende:
Mijn oudste meisje is ontploft, haar truitjes zijn een soort naveltruitjes geworden. Echt een bolle aan het worden. Het wordt tijd om over te stappen naar een grotere maat. En ondanks de "discussie" in het verleden ben ik er toch echt we blij mee!D. komt ook wel aan maar gaat niet zo hard als J. maar doordat zij nog een tuigje onder haar kleding heeft, moet maar 56 ook wel passen....
Het is trouwens best lastig om ze niet teveel met elkaar te vergelijken want het zijn tenslote 2 verschillende kinderen maar J heeft de afgelopen weken best wel stappen gemaakt, niet alleen in gewicht maar ook in langer slapen, rustiger, lachen etc. D. blijft daarin nog wat kleiner, en dat in combinatie met dat spreidding maakt het soms een beetje kneuzig. Heel sneu eigenlijk. Volgende week weer naar het cb, hopelijk volgen ze allebei hun curves goed (hoewel J misschien wat boven haar curve zit nu).
Dat vergelijken blijft een lastig ietsquote:Op maandag 29 april 2013 11:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat goed Kyara! En idd, wat Pessie zegt, D. volgt vanzelf haar zusje![]()
Dat vergelijken doet iedereen trouwens hoor! Mijn meisje wordt continu vergeleken met haar grote neef van nu 2. En als je die 2 vergelijkt dan lijkt E. langzaam (heeft nog geen tanden, staat nog niet zo stevig als S. deed, rolt de kamer niet door) maar in de praktijk is dat weer anders. E. doet dingen die S. op dezelfde leeftijd nog helemaal niet deed! Zo kletst E. heeeel veel terwijl S. nog niets zei. Zo hebben ze allemaal wel iets
Ergens hoop ik stiekem wel dat het een oorontsteking is, klinkt dat raar? Ze heeft er last van en als het geen oorontsteking is dan is het waarschijnlijk toch (ontstoken?) eczeem. En die oorschelpjes insmeren gaat zo lastig...voor je het weet zit het in de gehoorgang en daar wil ik toch wel wegblijven. Nouja, boel gedoe, we gaan het straks horen
Ik begrijp het wel inderdaad. Sowieso fijn dat als er iets is, het ook makkelijk verholpen kan worden. Hoewel oorontstekingen ook enorm pijnlijk kunnen zijn geloof ik.quote:Op maandag 29 april 2013 11:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
rgens hoop ik stiekem wel dat het een oorontsteking is, klinkt dat raar? Ze heeft er last van en als het geen oorontsteking is dan is het waarschijnlijk toch (ontstoken?) eczeem. En die oorschelpjes insmeren gaat zo lastig...voor je het weet zit het in de gehoorgang en daar wil ik toch wel wegblijven. Nouja, boel gedoe, we gaan het straks horen
Preciessss hetzelfde hier met mijn reflux meisje vs de bikkel waar het gewoon altijd goed mee gaat.quote:Op maandag 29 april 2013 12:16 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ze niet anders gaan benaderen. Nu neig ik er een beetje naar om D als een soort zorgenkindje te zien en J redt zich wel. En dat is niet de bedoeling want D doet het gewoon heel erg goed en J hoeft zich ook niet zomaar te redden, die heeft ook haar aandacht nodig en zo.
Ja precies! Je bent dan toch geneigd om meer aandacht te geven of zo. Maar ik denk dat als je je ervan bewust bent, je er ook minder snel naar handelt.quote:Op maandag 29 april 2013 12:20 schreef Cathmar het volgende:
Preciessss hetzelfde hier met mijn reflux meisje vs de bikkel waar het gewoon altijd goed mee gaat.
Saartje scheelt 6 weken met haar nichtje. Krijg je vanzelf ook dat er veel vergeleken wordt. Zelf doen we het niet (bewust), maar je ziet gewoon dat Saartje met sommige dingen sneller is, en sowieso steviger. Maar mijn nichtje eet weer 'beter' (sneller klaar voor groente enzo). Geloof dat mijn schoonzusje er wel wat onzeker door kan worden, soms. Lijkt me lastig idd.quote:Op maandag 29 april 2013 12:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Kyara vergelijken is ergens wel begrijpelijk denk ik en af en toe helemaal niet erg zolang je ze gewoon als twee individuen blijft zien denk ik... Hier ook ontzettend veel vergelijk met een nichtje van Djenna die 3 maandjes ouder is. 'O dit kon Isa toen nog niet op die leeftijd hoor! ... O wat is Djenna snel met zitten! O, Djenna weegt nu net zoveel als Isa ... Is Djenna dan niet te dik???' .. *zucht* ... Meeeeeeeveren
![]()
Gelukkig maarquote:
Nou ja, tegen de tijd dat ik er echt eens goed naar keek, of in ieder geval iets las over flapoortjes en wat je er aan kon doen, was het tapen al te laat. Dat moest blijkbaar binnen 3-4 weken. De eerste weken na hun geboorte was ik nog niet helemaal 'scherp' zeg maarquote:Op maandag 29 april 2013 13:32 schreef Suikertante het volgende:
Cathmar, heb je er bewust voor gekozen de oortjes niet meteen plat te laten tapen? Mijn opa, moeder en ik hebben alledrie flaporen, ik ben eraan geopereerd, dat was toen nog vrij heftig. Volledige narcose en daarna gips om mijn hoofd. Dus ik heb bij F wel meteen gekeken hoe de oortjes stonden. Ik heb zelf wel de keuze gehad, daar valt ook wat over te zeggen natuurlijk, maar als hij flaporen had gehad had ik wel voor de tapemethode gekozen.
Neemt niet weg dat het er meestal superlief uitziet![]()
Lekker in een huis van vrienden aan de kust ! Ik haat die drukte hier. Wij zitten er midden in. Zeker morgen avond. We zijn altijd weggevlucht. Soms even de buurt in en dan weg. Vrienden gaan in ons huis, die vinden het wel leuk in de stad !quote:
Ben je mooi klaar mee, met zo'n zus!quote:Op maandag 29 april 2013 13:57 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nou ja, tegen de tijd dat ik er echt eens goed naar keek, of in ieder geval iets las over flapoortjes en wat je er aan kon doen, was het tapen al te laat. Dat moest blijkbaar binnen 3-4 weken. De eerste weken na hun geboorte was ik nog niet helemaal 'scherp' zeg maar![]()
Maar goed, mocht ze geen volle mooie bos haar krijgen, of mocht ze het zelf willen, dan kunnen ze ooit wel eens gecorrigeerd worden.
Niet genetisch hier trouwens. Ze had gewoon geen plek in mijn buik door een zus die nogal veel ruimte nodig had![]()
En dit. Zolang je je hiervan bewust bent, zit het wel goed.quote:Op maandag 29 april 2013 12:16 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ze niet anders gaan benaderen. Nu neig ik er een beetje naar om D als een soort zorgenkindje te zien en J redt zich wel. En dat is niet de bedoeling want D doet het gewoon heel erg goed en J hoeft zich ook niet zomaar te redden, die heeft ook haar aandacht nodig en zo.
Nou, mijn oren stonden echt haaks op mijn hoofd. als je dan de schelpjes aan de achterkant met een stukje tape aan de schedel bevestigt groeien ze blijkbaar plat. In verhouding tot een complete operatie aan beide oren met herstellen als je het wel bewust meemaakt, vond ik tapen toch beter klinken! Je kunt ook zeggen dat het gewoon bij me hoorde, maar ze staken door mijn haar heen, ik was op de middelbare school zo blij dat ik die operatie al achter de rug had. En toen kwam de beugelquote:Op maandag 29 april 2013 14:59 schreef Kyara het volgende:
Ik ben visueel ingesteld en heb meteen een beeld van een baby met een hoofd vol duct tape....
quote:Op maandag 29 april 2013 16:07 schreef pessie het volgende:
Suiker, ik denk dat een beugel behapbaarder is. Je hoort er niet bij als je geen hebt volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Kwisted op 01-05-2013 07:21:15 ]
Waarom moeten z'n armen naar beneden als je z'n hoofdje wilt draaien? *confused*quote:Op maandag 29 april 2013 13:32 schreef Suikertante het volgende:
Ook mogen we hem overdag op zijn zij laten slapen want zijn hoofdje lijkt een beetje plat aan de achterkant. Dat komt doordat hij altijd met zijn armen omhoog op zijn rug wil liggen en dan kijkt ie recht naar vorenAls ik dan zijn hoofdje wil draaien moeten eigenlijk zijn armen naar beneden en als ik dat doe wordt hij wakker en dan is ie knorrig
Oh, klinkt fijn! Geniet ervanquote:Op maandag 29 april 2013 14:00 schreef kleinzusje het volgende:
Lekker in een huis van vrienden aan de kust !
quote:Op maandag 29 april 2013 15:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wij gaan binnenkort 2 weken op vakantie met het vliegtuig...ik denk dat ik voor mezelf 1 bikini en jurkje mee kan nemen. Wat een volksverhuizing gaat dat worden zeg!
Ze had van meer ouders gehoord dat het ondingen waren....quote:Op maandag 29 april 2013 19:23 schreef Fieder het volgende:
Kyara fijn dat de fysio tevreden was. Wat vond hij/zij van de klittenbandconstructie?
Idd! Moet je nagaan dat er gescheiden ouders met meerdere kinderen zijn!quote:Op maandag 29 april 2013 20:48 schreef Mineola het volgende:
Aaaaah, die haren, wat lief! En wat lijkt ze opeens echt een peuter al zo! Is haar haar niet uitgevallen?
Jeetje Mango, dat is ook stressen dan... Niet fijn. En wow, rupsen! Dat van die alleenstaande ouders, dat denk ik ook vaak hoor. Met z'n tweeën vind ik het soms al pittig genoeg.
Via de AH afhaalpunten gewoon te bestellen in ieder geval. Is er geen (enigszis) in de buurt?quote:Op maandag 29 april 2013 20:51 schreef Mangostine het volgende:
Ik wist niet wat ik meemaakte, 4 supers in mijn eigen woonplaats en 1 in een dorp, alle schappen leeg. Hing ook zo'n bordje bij: max 2 pakken per klant.
dat gaan we dan maar doen idd.quote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Via de AH afhaalpunten gewoon te bestellen in ieder geval. Is er geen (enigszis) in de buurt?
Haha, volgens mij heeft f gewoon heel veel haarquote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Vriend vroeg zich gelijk af of Otje nou zo weinig haar heeft./
Er zijn alleen nog niet zo heel veel van die afhaalpunten. (en ik weet zo niet meer waar je ongeveer zit)quote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef Mangostine het volgende:
[..]
dat gaan we dan maar doen idd.
Had alleen nu geen zin omdat ik morgen (feestdag...) acuut voeding nodig had.
Ik ga voor het eerste.quote:Op maandag 29 april 2013 20:56 schreef Mineola het volgende:
[..]
Haha, volgens mij heeft f gewoon heel veel haarOf je doet gewoon even een foto zodat wij kunnen keuren
Nope.quote:Op maandag 29 april 2013 20:57 schreef Mangostine het volgende:
Hier in Sittard kun je volgens mij wel afhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bestellen en thuisbezorgen kan wel overal geloof ik. Alleen niet gratis en een minimum bestelbedrag.
Ik vind dat best ingewikkeld allemaal.quote:Op maandag 29 april 2013 21:12 schreef Mineola het volgende:
Ja, die had ik ook gevonden, maar geen idee of dat de normale variant is. Wat een keuze zeg, aan flesvoedingEn dan zijn er nog x merken ook!
Rocket science!quote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat best ingewikkeld allemaal.
quote:Op maandag 29 april 2013 21:16 schreef Mineola het volgende:
Dus. Je weet nu wat je te doen staat Mango. Wees die Chinezen voor en maak Wehkamp los!
Standaard 2 is groen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:12 schreef Mineola het volgende:
Ja, die had ik ook gevonden, maar geen idee of dat de normale variant is. Wat een keuze zeg, aan flesvoedingEn dan zijn er nog x merken ook!
En wat zijn 'omneo' en 'a.r.' dan?quote:Op maandag 29 april 2013 21:49 schreef danic het volgende:
[..]
Standaard 2 is groen.
Dus een blauwe bus met een groene 2 erop.
H.a. is blauw, omneo is geel en voor hongerige baby's is rood. Oh en a.r. is oranje.
Bij nutrilon dan.
Dus bestel maar
Wij kregen vandaag de foto's van het kdv. I. heeft het minste haar van de hele babygroep en hij is lang niet meer de jongstequote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Vriend vroeg zich gelijk af of Otje nou zo weinig haar heeft./
Krampjes en spugenquote:Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En wat zijn 'omneo' en 'a.r.' dan?
quote:Op maandag 29 april 2013 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik maak 'omneo' door geen chocola te eten.
[..]
Duidelijk.
[..]
Duidelijk.
Ik deed vorige week voor de grap een 62-68 romp er San van de HEMA en die zat dus precies goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:23 schreef Suikertante het volgende:
Toevallig heb ik net de hemarompertjes in 62 ook maar vast gepakt want die kunnen al best, beetje ruim, maar F is eigenlijk pas 55 cm. (Wat gaat dat snel, in 2 weken vijf cm?! Of meten we verkeerd?)
Pessie, als hij in diepe slaap ligt kan het wel, maar dan draait hij hem meteen weer terug! In stand lappenpop is zijn nek dus ook slap. Maar is er iets mis met deze oplossing zolang we erbij zijn? Hij blijft nu tenminste zo liggen, en 's nachts ligt hij natuurlijk wel op zijn rug. Als het nou 's nachts beter gaat zal ik hem overdag ook weer zo neerleggen.
Oh zie je. Dat spul valt gewoon klein dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:52 schreef pessie het volgende:
Danic ik had ook die jumpsuit in maat 56 en die heeft ze 3 keer aangehad. Zo mega was Lauren nou ook weer niet denk ik dan...
Oh pardon, dat was Twinkle!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik deed vorige week voor de grap een 62-68 romp er San van de HEMA en die zat dus precies goed. kan over een maand ddus de 74-80 pakken in dit tempo. Erg balen want ik heb ontzettend veel leuke meisjresrompers in 62-68. Ik zeg steeds tegen Lauren dat ze wel klein mag blijven, maar ze luisterd niet
. Son, hoelang paste E die maat?
Suiker, ik heb niets gezegd over het liggen van F volgens mij. Persoonlijk legde ik MN kindjes de eerste weken sowieso op hun zij. Lauren heeft ook een lichte voorkeur naar links en die laat ik dus regelmatig rechts slapen. Ik ben niet zo huiverig met zxij-slapen,mijn moeder heeft al haar kkinderen altijd op de zij laten slapen en wij zijn er ook nog. Scheelt dat ik weet dat MN kinderen op hun rug draaien na een tijdje.
Dat geegeeft de burger moed! Jouw meisje begon een stuk groter dan Laurern en is nu 9 maanden, dus dan zou ik nog echt wel een tijd ermee kunnen doen. Misschien groeien ze toch minder hard dan ik in MN hoofd heb.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pessie, Elise zat denk tot een maand of 2 geleden in 62/68 rompers.
Maar sommige niet stretch rompers was ze al eerder uit. En rompers die van Floris waren geweest.
Ik weet het, hij is een bijna dreumes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:17 schreef As1981 het volgende:
Tinu dat is helemaal geen baby meer.
[...]
Ze.groeide alleen niet zo hard tussen maand 3 en 6. Ze was toen een kilo gegroeid in 3 maanden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:06 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat geegeeft de burger moed! Jouw meisje begon een stuk groter dan Laurern en is nu 9 maanden, dus dan zou ik nog echt wel een tijd ermee kunnen doen. Misschien groeien ze toch minder hard dan ik in MN hoofd heb.
heel herkenbaar meid. Toen F deze week ziek was en maar bleef huilen werd ik er op een gegeven moment ook niet meer goed vanquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:07 schreef Mineola het volgende:
Zoë, wat ben je toch ook een chick ook hè?! +20 kg, WAAR in hemelsnaam????
En je kleine dame ook, ze lijkt echt op jou![]()
Wat heerlijk, zo'n strandje dichtbij!
Ik kon mijn kind wel achter het behang plakken.... Vannacht elk uur wakkeren uiteindelijk twee uurtjes tussen ons in geslapen. Was voor t eerst, normaal is dat keten. Maar sinds vanmorgen is het weeeeeeeeh bij t minste of geringste. Geen koorts meer maar toch duidelijk niet zichzelf. Overdag slaapt hij prima dus ik denk niet dat dat wakkere vannacht was omdat hij oorpijn had. Geen gehuil ook, gewoon wakker en kletsen en beetje gejammer want speen kwijt. Jammer dat ik 's nachts niet zoveel geduld heb
We hebben maar vaak tegen elkaar gezegd dat je er zoveel voor terug krijgt hè...
+1 herkenbaar. Urenlang gehuil (of eigenlijk gekrijs) ik kan er ook echt niet altijd goed tegen hoor. Soms leg ik em gewoon heel even twee minuutjes neer en drink even wat of zo. Die afstand hebben we dan echt even nodig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 07:41 schreef Kwisted het volgende:
[..]
heel herkenbaar meid. Toen F deze week ziek was en maar bleef huilen werd ik er op een gegeven moment ook niet meer goed vanHeb toen gevraagd of een vriendin even wilde komen haffelen met haar. Maar ik vond dat héél moeilijk om om hulp te vragen..
Hoe gaat het nu?
Heey Logician heeft nog steeds niet gereageerd he??
Mijn 10 maandenbaby is nog geen 8800 gramquote:Op woensdag 1 mei 2013 07:36 schreef Kwisted het volgende:
Wij hebben een goede nacht gehad. 18.30u lag ze er in, 5.00u een keer wakker voor de fiep, 6.00u voeding, uitgeslapen tot 7.00u. Hoe was het bij jullie?
Ik ben heel erg benieuwd naar het gewicht van F.leur, ga haar volgende week wegen. Ze is namelijk afgelopen week best ziek geweest en dronk toen haar flessen niet goed leeg. Nu is ze al geen dikkertje, maar ik hoorde van een collega dat haar baby van nog géén 7 maanden (F is wel al ruim 7 maanden) al 8800gr weegt! Waar ik F nu schat op 7500gr. Wat een dun ding is het toch. Niet erg hoor, maar ik vind dikke babys echt héérlijk!![]()
Wat zal ik vandaag eens gaan doen??
Ik vind het heerlijk om met vriendinnen over de 'moeilijke' kant van het ouderschap te praten. De herkenningquote:Op woensdag 1 mei 2013 08:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh nou ik werd ook echt wel eens gek van het gehuil hoor! Volgens mij was dat ongeveer tussen de 3 en 7 weken, dat hij s avonds en s nachts heel lang huilde. Toen heb ik m ook wel eens achter het behang willen plakkenOh en dan steeds bezoek dat zei: hij is zo stil, ik geloof niet dat hij wel eens huilt hoor! En hoor dat ook wel van anderen. Maar ik ken ook het "type" waarvan ik weet dat ze het moeilijk hebben maar dat om de een of andere reden willen verbergen voor de buitenwereld. Waarom is mij een raadsel, net alsof jij of je baby faalt als het even niet een picknick in the park is.
Ja! Saartje is idd ook wel eens wat miemelig/bozig zonder duidelijke reden, en dan ineens poept ze een mega luier vol en is alles weer goedquote:Op woensdag 1 mei 2013 08:30 schreef Suikertante het volgende:
F was vannacht wat langer wakker dan normaal, merk meteen dat ik vermoeider wakker word. En na de ochtendfles meteen veel herrie schoppen, maar zonet rook ik geloof ik hoe dat kwam.. Ik vind het wel makkelijk dat we nu met onze neus de luiersoort kunnen onderscheiden! Hij is nu weer rustiger. Volgens mij wordt hij boos/sip hij tijdens het poepen want ik denk telkens dat hij krampjes heeft. Hij houdt ook niet van de persfase geloof ik
![]()
Heb je mijn kinderwagen wel eens gezien? En mensen nog steeds vragen of het meisjes zijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, echt geen enkel probleem als mensen me vragen of Saartje een jongen/meisje is. Ik snap heel goed dat je echt geen idee hebt als je d'r ziet.
Maar als ze roze sokken, een roze/fuchsia broek, en een roze (met witte stippen) jasje aan heeft, dan vind ik dat best een maffe vraag![]()
Ja, bizar hè?! Gister liepen wij over de vrijmarkt met onze dame met haar roze slofjes, roze jasje en roze mutsje op en we kregen 2 x (!!) te horen dat we zo'n schattig jongetje haddenquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, echt geen enkel probleem als mensen me vragen of Saartje een jongen/meisje is. Ik snap heel goed dat je echt geen idee hebt als je d'r ziet.
Maar als ze roze sokken, een roze/fuchsia broek, en een roze (met witte stippen) jasje aan heeft, dan vind ik dat best een maffe vraag![]()
Haha, knalroze neem ik aan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:20 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Heb je mijn kinderwagen wel eens gezien? En mensen nog steeds vragen of het meisjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |