Dat inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 09:06 schreef Kyara het volgende:
(ik heb thuis 2 kruiken die allebei nog nooit gebruikt zijn).
Meteen even gegoogled voor het complete plaatje; mooiquote:Op zondag 28 april 2013 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ja het is een seventies Van Delft kinderwagen
Dat was een van de eerste dingen die ik ging zoeken en kopenLijkt me zo heerlijk wandelen! Het wordt wel een crime om hem naar beneden te sjouwen van onze bovenwoning, dus voor gewoon boodschapjes zal ik m niet gebruiken.
Daarom de draagzak of de doek. Ik ga ook echt niet met een wagen lopen om die zelfde reden.quote:Op zondag 28 april 2013 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Welkom LB!Wat een schatje heb je daar
Is dat trouwens zo'n retro kinderwagen?
[..]
Dat inderdaadThuis nooit die kruiken gebruikt. Terwijl ik van tevoren die dingen Heel Belangrijk vond (ik had van die toffe zakken gekocht, en kan me nog de teleurstelling herinneren toen ik erachter kwam dat je gewoon hydrofielen 'moest' gebruiken. Uiteindelijk hebben we die kruiken dus überhaupt niet gebruikt
).
Buiten gaan wandelen heeft overigens wel een tijdje geduurd, maar dat had vooral te maken met het weer (Saartje is 6-11 geboren).
Ik heb trouwens geen idee wat wij met Koninginnedag gaan doen. Vast wel even weg, maar ik vertik het om met de wagen een braderie/markt op te lopen. Heb altijd een hekel aan alle kinderwagens/buggy's tijdens zo'n evenement, en ik vertik het om er nu aan mee te gaan doen![]()
Dus dat wordt dragen of anders misschien wel iets heel anders gaan doenWel iets ondernemen, dat sowieso.
Tinu, benieuwd op hoeveel tandjes de teller gaat uitkomen!
Dat zou een grote strop zijn voor de horeca. Wij gingen ieder jaar naar Eindhovenquote:Op zondag 28 april 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohhhh LB wát een moppie! Knap meisjeen dat pakje wat nog een beetje om haar lijfje slobbert! Echt heel fijn dat je zo'n toegewijde kraamzorg had!
Hier is koninginnedag even een vraagteken, aangezien ik in Eindhoven woon. Gisteren brand geweest op de Markt, parkeergarage afgesloten en nu ook asbest gevonden dus is het nog maar de vraag of er iets doorgaat.
Ik verdenk de juf.quote:Op zondag 28 april 2013 13:09 schreef Suikertante het volgende:
En Cathmar, hoe komt jouw kleuter aan een voorliefde voor het koningshuis?!
Bloemkool/ abrikoos? Nog nooit geprobeerd, maar gedroogde abrikozen wellen/koken/pureren was bij mijn grote meiden altijd een hit.quote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef Tinuviel het volgende:
\
Welk fruit vinden jullie bij bloemkool passn. Mijn baby is kieskeurig wat groente betreft. Als ik het puur geef lust hij het niet, zo at hij witlof puur niet maar met pel wel.
Ok! Ik geef wel h.a. dus weet niet of dat dan kan. Volgende week naar cb, maar eens voorleggen. Wel toevallig, L was vrijdag 8 weken.quote:Op zondag 28 april 2013 11:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Fieder dat met die voedingen heb ik ook gehad. Djenna dronk meer dan 'mocht'.. soms zelfs over de liter heen. Uiteindelijk zijn wij al vrij snel (meen na 8 weken?) over gestapt op voeding voor hongerige babies. Dat heeft ons geholpen![]()
Super, dankje. Hier is dus gewelde, kort gekookte gedroogde abrikoos gepureerd ook een grote hitquote:Op zondag 28 april 2013 13:58 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bloemkool/ abrikoos? Nog nooit geprobeerd, maar gedroogde abrikozen wellen/koken/pureren was bij mijn grote meiden altijd een hit.
Lisa eet hier graag nasi en chinese mie met zoet zure saus en ze heeft ook graag een klein beetje sambal door haar nasi heen. Kruiden kunnen prima vind ik. Ik hield voor lisa in het begin wat appart waar geen/minder kruiden in zat en gaf haar dan wat van mij om te kijken of ze het lekker vond. Vanaf het jaar mogen ze volgens mij zowiezo alle kruiden toch?quote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef Tinuviel het volgende:
Spees balen als er niets gedaan wordt met koninginnedag.
Twinkle, fijn dat het niet ernstig was met de koorts en ze nu weer vrolijk is.
Welk fruit vinden jullie bij bloemkool passn. Mijn baby is kieskeurig wat groente betreft. Als ik het puur geef lust hij het niet, zo at hij witlof puur niet maar met pel wel.
Vanaf welke leeftijd at je baby met de pot mee? Ik wil aziatisch koken en daar zitten veel kruiden en spjasaus in dus ik twijfel of ik dat al kan geven?
Die hoor je niet vaakquote:Op zondag 28 april 2013 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Creed, With arms wide open, al sinds het einde van mijn zwangerschap./
/
Ik denk dat je dan de enige bentquote:Op zondag 28 april 2013 19:51 schreef Suikertante het volgende:
Draagdoektest met vlag en wimpel gehaald vandaag dus morgen gaan we de vrijmarkt op!
As wat heerlijk lekker twee uur smikkelen! Hier komen straks mijn schoonouders eten maar F is niet gelukkig op het moment. Ik ga hem maar even rustig knuffelen.
In Utrecht niet hoorquote:Op zondag 28 april 2013 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de enige bent
Bah, sterkte! Wil ze misschien wel sabbelen op natte washandjes o.i.d.?quote:Op zondag 28 april 2013 19:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm hier ook weer 40.1 net. Hoe later het werd in de middag, hoe hangeriger/huileriger. En slecht drinken.. dat vind ik nog het meest zorgelijke. Normaal weet ze niet hoe snel ze de fles leeg moet krijgen. Straks even een extra voeding proberen denk ik.
Als ze nog alert is, hoef je je geen zorgen te maken. Wij hebben in februari ook een paar keer bij de hap gezeten omdat de mini zo slecht dronk, maar ze vonden hem steeds alert genoeg (en hij was echt wel rustiger / minder bewegelijk dan normaal) dus we werden weer naar huis gestuurd. Doodeng en frustrerend vond ik het, maar het kwam vanzelf weer goed. Sterkte!quote:Op zondag 28 april 2013 20:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee de plasluiers zijn ook niet zo vol als normaal. Wel alert gelukkig. Ik houd het gewoon goed in de gaten. En als ik het niet vertrouw dan bel ik de hap wel weer voor advies. Nat washandje en thee zijn goede tips! Dankjewel!
oh wauw ja!! Even geluisterd *slik*quote:Op zondag 28 april 2013 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
/
Die text staat op Seth zijn geboortekaartje <3quote:Op zondag 28 april 2013 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
/
Fijn dat het zo goed gaat!!quote:Op maandag 29 april 2013 11:36 schreef Kyara het volgende:
Mijn oudste meisje is ontploft, haar truitjes zijn een soort naveltruitjes geworden. Echt een bolle aan het worden. Het wordt tijd om over te stappen naar een grotere maat. En ondanks de "discussie" in het verleden ben ik er toch echt we blij mee!D. komt ook wel aan maar gaat niet zo hard als J. maar doordat zij nog een tuigje onder haar kleding heeft, moet maar 56 ook wel passen....
Het is trouwens best lastig om ze niet teveel met elkaar te vergelijken want het zijn tenslote 2 verschillende kinderen maar J heeft de afgelopen weken best wel stappen gemaakt, niet alleen in gewicht maar ook in langer slapen, rustiger, lachen etc. D. blijft daarin nog wat kleiner, en dat in combinatie met dat spreidding maakt het soms een beetje kneuzig. Heel sneu eigenlijk. Volgende week weer naar het cb, hopelijk volgen ze allebei hun curves goed (hoewel J misschien wat boven haar curve zit nu).
Dat vergelijken blijft een lastig ietsquote:Op maandag 29 april 2013 11:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat goed Kyara! En idd, wat Pessie zegt, D. volgt vanzelf haar zusje![]()
Dat vergelijken doet iedereen trouwens hoor! Mijn meisje wordt continu vergeleken met haar grote neef van nu 2. En als je die 2 vergelijkt dan lijkt E. langzaam (heeft nog geen tanden, staat nog niet zo stevig als S. deed, rolt de kamer niet door) maar in de praktijk is dat weer anders. E. doet dingen die S. op dezelfde leeftijd nog helemaal niet deed! Zo kletst E. heeeel veel terwijl S. nog niets zei. Zo hebben ze allemaal wel iets
Ergens hoop ik stiekem wel dat het een oorontsteking is, klinkt dat raar? Ze heeft er last van en als het geen oorontsteking is dan is het waarschijnlijk toch (ontstoken?) eczeem. En die oorschelpjes insmeren gaat zo lastig...voor je het weet zit het in de gehoorgang en daar wil ik toch wel wegblijven. Nouja, boel gedoe, we gaan het straks horen
Ik begrijp het wel inderdaad. Sowieso fijn dat als er iets is, het ook makkelijk verholpen kan worden. Hoewel oorontstekingen ook enorm pijnlijk kunnen zijn geloof ik.quote:Op maandag 29 april 2013 11:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
rgens hoop ik stiekem wel dat het een oorontsteking is, klinkt dat raar? Ze heeft er last van en als het geen oorontsteking is dan is het waarschijnlijk toch (ontstoken?) eczeem. En die oorschelpjes insmeren gaat zo lastig...voor je het weet zit het in de gehoorgang en daar wil ik toch wel wegblijven. Nouja, boel gedoe, we gaan het straks horen
Preciessss hetzelfde hier met mijn reflux meisje vs de bikkel waar het gewoon altijd goed mee gaat.quote:Op maandag 29 april 2013 12:16 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ze niet anders gaan benaderen. Nu neig ik er een beetje naar om D als een soort zorgenkindje te zien en J redt zich wel. En dat is niet de bedoeling want D doet het gewoon heel erg goed en J hoeft zich ook niet zomaar te redden, die heeft ook haar aandacht nodig en zo.
Ja precies! Je bent dan toch geneigd om meer aandacht te geven of zo. Maar ik denk dat als je je ervan bewust bent, je er ook minder snel naar handelt.quote:Op maandag 29 april 2013 12:20 schreef Cathmar het volgende:
Preciessss hetzelfde hier met mijn reflux meisje vs de bikkel waar het gewoon altijd goed mee gaat.
Saartje scheelt 6 weken met haar nichtje. Krijg je vanzelf ook dat er veel vergeleken wordt. Zelf doen we het niet (bewust), maar je ziet gewoon dat Saartje met sommige dingen sneller is, en sowieso steviger. Maar mijn nichtje eet weer 'beter' (sneller klaar voor groente enzo). Geloof dat mijn schoonzusje er wel wat onzeker door kan worden, soms. Lijkt me lastig idd.quote:Op maandag 29 april 2013 12:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Kyara vergelijken is ergens wel begrijpelijk denk ik en af en toe helemaal niet erg zolang je ze gewoon als twee individuen blijft zien denk ik... Hier ook ontzettend veel vergelijk met een nichtje van Djenna die 3 maandjes ouder is. 'O dit kon Isa toen nog niet op die leeftijd hoor! ... O wat is Djenna snel met zitten! O, Djenna weegt nu net zoveel als Isa ... Is Djenna dan niet te dik???' .. *zucht* ... Meeeeeeeveren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |