Dat inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 09:06 schreef Kyara het volgende:
(ik heb thuis 2 kruiken die allebei nog nooit gebruikt zijn).
Meteen even gegoogled voor het complete plaatje; mooiquote:Op zondag 28 april 2013 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ja het is een seventies Van Delft kinderwagen
Dat was een van de eerste dingen die ik ging zoeken en kopenLijkt me zo heerlijk wandelen! Het wordt wel een crime om hem naar beneden te sjouwen van onze bovenwoning, dus voor gewoon boodschapjes zal ik m niet gebruiken.
Daarom de draagzak of de doek. Ik ga ook echt niet met een wagen lopen om die zelfde reden.quote:Op zondag 28 april 2013 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Welkom LB!Wat een schatje heb je daar
Is dat trouwens zo'n retro kinderwagen?
[..]
Dat inderdaadThuis nooit die kruiken gebruikt. Terwijl ik van tevoren die dingen Heel Belangrijk vond (ik had van die toffe zakken gekocht, en kan me nog de teleurstelling herinneren toen ik erachter kwam dat je gewoon hydrofielen 'moest' gebruiken. Uiteindelijk hebben we die kruiken dus überhaupt niet gebruikt
).
Buiten gaan wandelen heeft overigens wel een tijdje geduurd, maar dat had vooral te maken met het weer (Saartje is 6-11 geboren).
Ik heb trouwens geen idee wat wij met Koninginnedag gaan doen. Vast wel even weg, maar ik vertik het om met de wagen een braderie/markt op te lopen. Heb altijd een hekel aan alle kinderwagens/buggy's tijdens zo'n evenement, en ik vertik het om er nu aan mee te gaan doen![]()
Dus dat wordt dragen of anders misschien wel iets heel anders gaan doenWel iets ondernemen, dat sowieso.
Tinu, benieuwd op hoeveel tandjes de teller gaat uitkomen!
Dat zou een grote strop zijn voor de horeca. Wij gingen ieder jaar naar Eindhovenquote:Op zondag 28 april 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohhhh LB wát een moppie! Knap meisjeen dat pakje wat nog een beetje om haar lijfje slobbert! Echt heel fijn dat je zo'n toegewijde kraamzorg had!
Hier is koninginnedag even een vraagteken, aangezien ik in Eindhoven woon. Gisteren brand geweest op de Markt, parkeergarage afgesloten en nu ook asbest gevonden dus is het nog maar de vraag of er iets doorgaat.
Ik verdenk de juf.quote:Op zondag 28 april 2013 13:09 schreef Suikertante het volgende:
En Cathmar, hoe komt jouw kleuter aan een voorliefde voor het koningshuis?!
Bloemkool/ abrikoos? Nog nooit geprobeerd, maar gedroogde abrikozen wellen/koken/pureren was bij mijn grote meiden altijd een hit.quote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef Tinuviel het volgende:
\
Welk fruit vinden jullie bij bloemkool passn. Mijn baby is kieskeurig wat groente betreft. Als ik het puur geef lust hij het niet, zo at hij witlof puur niet maar met pel wel.
Ok! Ik geef wel h.a. dus weet niet of dat dan kan. Volgende week naar cb, maar eens voorleggen. Wel toevallig, L was vrijdag 8 weken.quote:Op zondag 28 april 2013 11:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Fieder dat met die voedingen heb ik ook gehad. Djenna dronk meer dan 'mocht'.. soms zelfs over de liter heen. Uiteindelijk zijn wij al vrij snel (meen na 8 weken?) over gestapt op voeding voor hongerige babies. Dat heeft ons geholpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |