SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Lulling
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
kedeng kedeng oehoeRvP; Feyenoord
Lurling mafkees. Hopelijk stopt ie na dit jaar.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Persoonlijk denk ik niet dat jij ooit die schaal aan zult raken, maar goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Capi het volgende:
[..]
Ik denk ook dat iedereen hier op FOK snapt dat jij er helemaal niets van snapt, ik snap ook dat je het niet wilt snappen dat wij de schaal weer in handen zullen nemen![]()
Onderduiken als hij een slimme kakki isquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Lurling eigenlijk gaan doen na zijn carrière?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Afellayquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Lurling is ook een Bekende Nederlander vanwege zijn vliegangst.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef Capi het volgende:
Was het niet Lurling ook die ging janken omdat hij niet in de selectie zat?![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Affelay of zoiets. Speelt nu ehm.. ergens anders.Aha, waar heeft hij allemaal gespeeld?quote:★★★![]()
Alsof je bij 0-2 voorsprong schwalbes nodig hebt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Speel de bal uit dan, speler van Barcelona staat klaar om erin te komen.![]()
Beter bij Schalke spelen dan op de bank zitten bij een matig team en achter Babel in de pikorde staanquote:
RvP; Feyenoord
Da's Bergkamp toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lurling is ook een Bekende Nederlander vanwege zijn vliegangst.![]()
oehhh comeback hoor, ik hoef hem niet eens aan te raken, zolang mijn club hem maar weer wintquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat jij ooit die schaal aan zult raken, maar goed.![]()
![]()
Cuenca
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Het zit wel diep hé.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof je bij 0-2 voorsprong schwalbes nodig hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoesen. Ik heb nauw contact met Frank de Boer.
Straks gaat Sigthorsson eruit voor Cuenca en Hoesen in de spits.![]()
PSV, daarna in de vergetelheid geraakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Aha, waar heeft hij allemaal gespeeld?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Barcelona.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Aha, waar heeft hij allemaal gespeeld?
Nou ja, als je dat echt spelen kan noemen. Maar hij mocht af en toe 10 minuten invallen.![]()
OEIOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Schalke hoeft hem niet meer na dit seizoen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter bij Schalke spelen dan op de bank zitten bij een matig team en achter Babel in de pikorde staanOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV, daarna in de vergetelheid geraakt.Aha oke. is me nooit opgevallen...quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Barcelona.
Nou ja, als je dat echt spelen kan noemen. Maar hij mocht af en toe 10 minuten invallen.★★★![]()
Je bedoelt Strootman.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
Afellay. Nog nooit eerder een speler gezien die in Nederland zo overschat wordt.
Mertens, Strootman, Marcelo (die veelal door zichzelf), en de rest van PSVquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
Afellay. Nog nooit eerder een speler gezien die in Nederland zo overschat wordt.
![]()
Lurling hoerenjong! Godverdomme wat een irritante gozer. Lurling de kakkerlak.
Af en toe heeft hij geniale acties maar dat komt sporadisch voor, verder is een het een klootzak eerste klas.AFCA!![]()
Hij kon de bal altijd heel goed ophalen vanuit de verdediging om dan vervolgens nutteloos rond te dribbelen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
Je zat er wel naast met je voorspelling dat Ajax alle resterende wedstrijden zou winnen na Twente-uit ofzo.quote:![]()
Nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij het hier naar zijn zin en blijft hij nog een jaar langer.![]()
Kan ik me ook wel voorstellen, ik denk dat Stijn te jong is om hem ooit te hebben zien spelen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Aha oke. is me nooit opgevallen...Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En Ajax Cuenca ook niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Schalke hoeft hem niet meer na dit seizoen.RvP; Feyenoord
Eriksen, Fischer?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
Of kijk je nooit naar je eigen club?![]()
Graag.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij het hier naar zijn zin en blijft hij nog een jaar langer.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Schalleke bedoel je?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Schalke hoeft hem niet meer na dit seizoen.★★★![]()
inZanity, ik stel voor dat je je TV uitdoet en een bord zuurkool uit de vriezerh aalt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eriksen, Fischer?
Of kijk je nooit naar je eigen club?![]()
Cuenca, ja hoor
Heerenveen thuis gelijk had ik niet verwacht inderdaad, vreemde wedstrijd sowieso. Pech en gewoon een slechte tweede helft.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je zat er wel naast met je voorspelling dat Ajax alle resterende wedstrijden zou winnen na Twente-uit ofzo.Wie zie jij graag als rechtsbuiten volgend seizoen dan?quote:![]()
![]()
Genialiteit in wat?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Je ziet al die genialiteit in z'n voeten en in z'n hersenen die Cuenca
Niet in voetballen in ieder geval.![]()
![]()
quote:
Ze zijn gekNACt
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Sana.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie zie jij graag als rechtsbuiten volgend seizoen dan?![]()
![]()
In het Pieter Baan Centrum schijnt nog een plaatsje vrij te zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Genialiteit in wat?
Lekker rondgetikt...Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Van Rhijn
Cuenca
Zo'n Boerrigter zal zich ook wel achter de oren krabben.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Het is wel leuk geweest nu.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Genialiteit in wat?
Je bedoelt tikkie-terug-Derkquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef Dos37 het volgende:
Cuenca
Zo'n Boerrigter zal zich ook wel achter de oren krabben.
Speelt ze beste wedstrijd van het seizoenquote:
Hij heeft iig meer genialiteit in zn afgeknipte teennagels dan jouw analyses.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Genialiteit in wat?
Beste rechtsback van NLquote:
Na JanmaatRvP; Feyenoord
Denk je dat Cuenca weet waar het PBC is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Pieter Baan Centrum schijnt nog een plaatsje vrij te zijn.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
CuencaWat een baas.
Oke vooruit, hij mag blijven.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Waar slaat deze matige vergelijking op?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Denk je dat Cuenca weet waar het PBC is?![]()
Hij wordt niet eens geraakt!!!!
RvP; Feyenoord
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ http://img834.imageshack.us/img834/4125/1287507497horseplazying.gif (copy/paste deze link) ]
Ja, zoiets...Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Je moeder werd gister door mij geraaktquote:RvP; Feyenoord
Ik denk dat Ajax een nieuwe rechtsbuiten gaat halen voor komend seizoen. Hell, ze kunnen inmiddels zonder problemen Thomas Muller halen met al dat geld.![]()
Je bent zelf een mijquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moeder werd gister door mij geraakt![]()
Kwam je driewieler hard aan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moeder werd gister door mij geraakt![]()
Je bent zelf een eenquote:RvP; Feyenoord
Verhoek kopen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat Ajax een nieuwe rechtsbuiten gaat halen voor komend seizoen. Hell, ze kunnen inmiddels zonder problemen Thomas Muller halen met al dat geld.
15 miljoen. mooie prijs.![]()
![]()
Mijn trike bedoel je? Anders ben je in de war met iemand andersquote:RvP; Feyenoord
Je bent zelf een je bent zelfquote:RvP; Feyenoord
Met Cuenca in de basis zou het voor Barca ook heel anders zijn afgelopen tegen Bayern.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
7-0 zou het dan zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
Met Cuenca in de basis zou het voor Barca ook heel anders zijn afgelopen tegen Bayern.
Ik schat Alba namelijk hoger inRvP; Feyenoord
Jullie mogen Boerrigter wel kopen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Verhoek kopen?
15 miljoen. mooie prijs.![]()
Jij moet echt een die-hard ajacied worden. Geweldige teksten heb je.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
2-0 2-0 2-0 en NAC die staat voor lul! nanannaaaa!★★★![]()
quote:
Hij had iig meer gedaan dan die Pedro, die presteert heel matig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
Met Cuenca in de basis zou het voor Barca ook heel anders zijn afgelopen tegen Bayern.![]()
Niemand kan tegen de Van Gaal filosofie op, sorryquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
Met Cuenca in de basis zou het voor Barca ook heel anders zijn afgelopen tegen Bayern.![]()
Nog één jaartje sparen (a.k.a. Kampioen worden en CL halen) en we kunnen Messi halen denk ik. Lijkt me wel een goede toevoeging voor deze selectie.![]()
Den Ouden !!! douchen met je bloedkop!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Polak Polak je moeder is voor nakRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Nog één jaartje sparen (a.k.a. Kampioen worden en CL halen) en we kunnen Messi halen denk ik. Lijkt me wel een goede toevoeging voor deze selectie.!
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jullie mogen Boerrigter wel kopen.
Wij hebben wel gewoon goede buitenspelers.![]()
![]()
Van Gaal stinkt uit zijn bek.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand kan tegen de Van Gaal filosofie op, sorryOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
inZanity, is het niet beter om naar een inrichting te gaan? Of prefereer je wat anders?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sisse die man is een baasquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
![]()
Cruijff nog meer, daarom kan hij ook alleen maar one liners zeggen. Anders vergaat de wereld.quote:RvP; Feyenoord
Pas maar op dat hij niet vlak voor je gaat staan schreeuwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wij hebben wel gewoon goede buitenspelers.Vooral doorgaan met Verhoek, Schaken, Goossens en al dat soort spelers. Dan weet je iig zeker dat Feyenoord weer geen kampioen gaat worden.
![]()
14 jaar alweer zag ik toevallig deze week ergens op internet staan.![]()
Ik prefereer je moeder.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inZanity, is het niet beter om naar een inrichting te gaan? Of prefereer je wat anders?![]()
![]()
het is onelinerquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cruijff nog meer, daarom kan hij ook alleen maar one liners zeggen. Anders vergaat de wereld.![]()
Volgend jaar een jublieumquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Vooral doorgaan met Verhoek, Schaken, Goossens en al dat soort spelers. Dan weet je iig zeker dat Feyenoord weer geen kampioen gaat worden.
![]()
14 jaar alweer zag ik toevallig deze week ergens op internet staan.![]()
Ik zeg one liner en dan is het one liner.quote:RvP; Feyenoord
Elk nadeel hep z'n voordeel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cruijff nog meer, daarom kan hij ook alleen maar one liners zeggen. Anders vergaat de wereld.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Schakenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Vooral doorgaan met Verhoek, Schaken, Goossens en al dat soort spelers. Dan weet je iig zeker dat Feyenoord weer geen kampioen gaat worden.
![]()
14 jaar alweer zag ik toevallig deze week ergens op internet staan.
Boëtius
Kan Ajax alleen van dromen.![]()
![]()
ik zeg weer geen kampioen, dan is het weer geen kampioenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg one liner en dan is het one liner.![]()
quote:quote:![]()
![]()
3e keer op rij
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHYAHAHHAHAHAHAHAAHHAquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Schaken
Boëtius
Schakenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Schaken
Boëtius
![]()
![]()
![]()
Ik zeg geholpen door de arbiters dan is het geholpen door de arbiters.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef Capi het volgende:
[..]
ik zeg weer geen kampioen, dan is het weer geen kampioenRvP; Feyenoord
De ironie van dit jongetjequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg geholpen door de arbiters dan is het geholpen door de arbiters.![]()
![]()
Als Cuenca weggaat hebben we Sana nog, de titel kan ons volgend seizoen ook al bijna niet meer ontlopen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Willem 2 thuis, daar kan het aardig stormen hoor. Twee wedstrijden zijn nooit hetzelfde want elke wedstrijd is een wedstrijd op zich.![]()
Fischer en Cuenca staan ver boven dit rijtje wat je opnoemt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Schaken
Boëtius
Kan Ajax alleen van dromen.Ajax heeft weer gewonnen trouwens, 3e landstitel op rij ligt in handbereik.
![]()
Op welke manier staan ze boven Schaken en Boetius?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fischer en Cuenca staan ver boven dit rijtje wat je opnoemt.Ajax heeft weer gewonnen trouwens, 3e landstitel op rij ligt in handbereik.
RvP; Feyenoord
Kwaliteit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op welke manier staan ze boven Schaken en Boetius?![]()
Op de ranglijst, te winnen titels, en potentieelquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op welke manier staan ze boven Schaken en Boetius?![]()
RvP; Feyenoord
Slechte troll.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fischer en Cuenca staan ver boven dit rijtje wat je opnoemt.Ajax heeft weer gewonnen trouwens, 3e landstitel op rij ligt in handbereik.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja jullie spelen dan ook met een vreemdelingenlegioen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:36 schreef Capi het volgende:
[..]
Op de ranglijst, te winnen titels, en potentieel
RvP; Feyenoord
Siem
Morgen DE club van Nederland weer aan het werk
RvP; Feyenoord
Pelle heeft nogsteeds geen zwart kaartje dus dat zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk anders even naar je voetbalkaartjes, wat zeggen die ervan?RvP; Feyenoord
Succes!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
Morgen DE club van Nederland weer aan het werk
Al hoop ik dat Vitesse 2e wordt, en anders toch maar Feyenoord..★★★![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
Morgen DE club van Nederland weer aan het werkquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
Morgen DE club van Nederland weer aan het werkquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
Morgen DE club van Nederland weer aan het werk![]()
![]()
![]()
![]()
In jouw ogen. In de ogen van 13 miljoen anderen nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:38 schreef Capi het volgende:
[..]
de derde is een mening, de eerste 2 zijn feiten OllieRvP; Feyenoord
Ze schijnen daar als bakens in de verte
De duizend lampen van het Feyenoord stadion
Vier reuzen als een goliath
Als hoeders van de stad
Symbolen voor ´t hele legioen
RvP; Feyenoord
13 miljoen anderen snappen de ranglijst niet en ontkennen dat de betreffende spelers al een titel op zak hebben of gaan krijgen? ben je serieus zo dom?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
In jouw ogen. In de ogen van 13 miljoen anderen niet![]()
Begrijpelijk, het is daar in Rotterdam na al die dramatische jaren heel bijzonder om zo'n spits in huis te hebben. Daarbuiten is het gewoon een normale spits die een bal kan vasthouden en een doelpunt kan maken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pelle heeft nogsteeds geen zwart kaartje dus dat zegt niet zoveel.![]()
Wij hebben dan ook gewoon liefde voor onze club, in goede in slechte tijden. Maar dat kennen jullie natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:39 schreef Capi het volgende:
[..]
DE club van Nederland, al 14 jaar geen titel, maar DE club van Nederland![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
Als hoeders van de stad
Symbolen voor ´t hele legioen![]()
![]()
![]()
![]()
ze zouden jou moeten bannen voor de weinige moeite die je steekt in je trollgedragquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wij hebben dan ook gewoon liefde voor onze club, in goede in slechte tijden. Maar dat kennen jullie natuurlijk niet.![]()
![]()
Dat maakt ze niet tot betere spelers toch? Ben je serieus zo dom?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:40 schreef Capi het volgende:
[..]
13 miljoen anderen snappen de ranglijst niet en ontkennen dat de betreffende spelers al een titel op zak hebben of gaan krijgen? ben je serieus zo dom?RvP; Feyenoord
Wij hebben tenminste een fatsoenlijke spits.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het is daar in Rotterdam na al die dramatische jaren heel bijzonder om zo'n spits in huis te hebben. Daarbuiten is het gewoon een normale spits die een bal kan vasthouden en een doelpunt kan maken.![]()
![]()
Totdat de sloopkogel er doorheen gaat, de Feyenoord directie.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
Als hoeders van de stad
Symbolen voor ´t hele legioen![]()
![]()
![]()
lees eens mijn post terug dom Feyenoordertjequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet tot betere spelers toch? Ben je serieus zo dom?![]()
dat liedje zongen ze netquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De club die gemeentesteun kreeg?![]()
ja ok en nu?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef Capi het volgende:
[..]
lees eens mijn post terug dom FeyenoordertjeRvP; Feyenoord
Waarheid, hard?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef Capi het volgende:
[..]
ze zouden jou moeten bannen voor de weinige moeite die je steekt in je trollgedrag![]()
Een Ollie voor jou:quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
Als hoeders van de stad
Symbolen voor ´t hele legioen
★★★![]()
Alsof dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totdat de sloopkogel er doorheen gaat, de Feyenoord directie.![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kunnen ze ollie als kogel gebruikenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totdat de sloopkogel er doorheen gaat, de Feyenoord directie.![]()
![]()
![]()
Dat komt vanzelf wel weer, hoef je geen moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef Capi het volgende:
[..]
ze zouden jou moeten bannen voor de weinige moeite die je steekt in je trollgedragWat hartstikke mooi.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een fatsoenlijke spits.![]()
Heerlijk al die zure neusjes
RvP; Feyenoord
quote:quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:36 schreef Capi het volgende:
[..]
Op de ranglijst, te winnen titels, en potentieelhet zou je nu sieren je ongelijk aan te gevenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:38 schreef Capi het volgende:
[..]
de derde is een mening, de eerste 2 zijn feiten Ollie![]()
Dat maakt ze niet tot betere spelers of wel?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:44 schreef Capi het volgende:
[..]
[..]
[..]
het zou je nu sieren je ongelijk aan te gevenRvP; Feyenoord
Ik stop, ik kan die olifantenschijt niet uit je ogen laten verdwijnen of je hebt echt LBO-niveauquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet tot betere spelers of wel?![]()
![]()
quote:Overmars kan de 17 miljoen uit de CL weer bijschrijven. Saldo vergoedingssommen ook weer dik en dik in de + door de aankomende transfers.
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Overmars kan de 17 miljoen uit de CL weer bijschrijven. Saldo vergoedingssommen ook weer dik en dik in de + door de aankomende transfers.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax kan het nauwelijks uitgeven met al die talenten in de opleidingquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Overmars kan de 17 miljoen uit de CL weer bijschrijven. Saldo vergoedingssommen ook weer dik en dik in de + door de aankomende transfers.
.
![]()
?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajax kan het nauwelijks uitgeven met al die talenten in de opleiding.
RvP; Feyenoord
Welke teams?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga de jeugd maar eens volgen en kom dan terug.RvP; Feyenoord
De A1 van Ajax zou ik niet aanbevelen. De B1, C1 en C2 zijn leuke elftallen.quote:![]()
Al zal Kopsterk waarschijnlijk doelen op spelers als Boccara, Meleg, Andersen, Denswil, Bazoer, Sporkslede, Hoesen en Veltman die in Jong Ajax klaar staan om de echte stap te maken.![]()
Die doen het niet bepaald goed met jong Ajax.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De A1 van Ajax zou ik niet aanbevelen. De B1, C1 en C2 zijn leuke elftallen.![]()
Al zal Kopsterk waarschijnlijk doelen op spelers als Boccara, Meleg, Andersen, Denswil, Bazoer, Sporkslede, Hoesen en Veltman die in Jong Ajax klaar staan om de echte stap te maken.RvP; Feyenoord
Jij ziet Jong Ajax wekelijks spelen? Die doen het zeker wel goed bij Jong Ajax.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die doen het niet bepaald goed met jong Ajax.![]()
Staan niet bijzonder hoog. Net zo hoog als Jong Feyenoord en dat is een vreselijk matig team.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij ziet Jong Ajax wekelijks spelen? Die doen het zeker wel goed bij Jong Ajax.RvP; Feyenoord
Ik vond de spandoeken en het koor voor Mark
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Wat een fantastische mongolen posten in deze reeks. Heb hardop gelachen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
inZanity vooral, man man man.quote:Op zondag 28 april 2013 09:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat een fantastische mongolen posten in deze reeks. Heb hardop gelachen.![]()
Het is toch wel weer duidelijk hoeveel onzin hij uitkraamt maar tegelijkertijd is het ook erg vermakelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren was je nog blij dat hij terug was![]()
Zal maar eens een voorspellinkje wagen
Twente wint met 2-0 van NEC
Feyenoord wint met 5-0 van Heracles
PEC Zwolle speelt met 1-1 gelijk tegen FC Utrecht
Vitesse wint met 4-0 van Willem II.![]()
Zit wel houdbaarheid van max 24uur aanquote:Op zondag 28 april 2013 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is toch wel weer duidelijk hoeveel onzin hij uitkraamt maar tegelijkertijd is het ook erg vermakelijk.![]()
Hup FC Twente.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Come on twente Enschede!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zie PEC wel winnen hoor, Utrecht is best matig in de uitwedstrijdenquote:Op zondag 28 april 2013 12:25 schreef RvLaak het volgende:
Voor PEC is het voordelig als Twente wint... Niet dat PEC vandaag zal winnen, maar soit![]()
We zullen zien... Tenminste, zij die gaan kijken. Ik zal Feyenoord kijkenquote:Op zondag 28 april 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie PEC wel winnen hoor, Utrecht is best matig in de uitwedstrijden![]()
![]()
Ik zie 't wel welke ik ga kijken, in principe is PEC - UTR een pot voor spek en bonenquote:Op zondag 28 april 2013 12:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zullen zien... Tenminste, zij die gaan kijken. Ik zal Feyenoord kijken![]()
hij speelt de laatste wedstijden als een verkapte linksbuiten komt hij beter tot zijn rechtquote:Op zondag 28 april 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Chadli in de spits, Castaignos linksbuiten![]()
In zoverre... Als PEC gelijk speelt of wint, is handhaving zonder nacompetitie veilig. Bij verlies kan het nog spannend wordenquote:Op zondag 28 april 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie 't wel welke ik ga kijken, in principe is PEC - UTR een pot voor spek en bonen![]()
ze zijn al gehandhaafd joh.quote:Op zondag 28 april 2013 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre... Als PEC gelijk speelt of wint, is handhaving zonder nacompetitie veilig. Bij verlies kan het nog spannend worden
Onder PEC staan nog NAC en RKC, Roda ook.
NAC en Roda moeten nog tegen elkaar dus ze worden sowieso niet 16e![]()
ze zijn er inmiddels achter dat castaignos niet normaal een bal bij zich kan houdenquote:Op zondag 28 april 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Chadli in de spits, Castaignos linksbuiten![]()
Het verschil is 5 en 6 punten, met nog 3 wedstrijden voor PEC. In deze competitie, waar alles zo dicht bij elkaar ligt, kan er nog van alles gebeuren. Liever zie ik ze vandaag 100% veilig spelenquote:Op zondag 28 april 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze zijn al gehandhaafd joh.
Onder PEC staan nog NAC en RKC, Roda ook.
NAC en Roda moeten nog tegen elkaar dus ze worden sowieso niet 16e![]()
![]()
Dit wordt denk ik een gelijkspelletjeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ah, lekker op tijd.quote:Op zondag 28 april 2013 12:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ze zijn er inmiddels achter dat castaignos niet normaal een bal bij zich kan houden![]()
je snapt het nietquote:Op zondag 28 april 2013 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het verschil is 5 en 6 punten, met nog 3 wedstrijden voor PEC. In deze competitie, waar alles zo dicht bij elkaar ligt, kan er nog van alles gebeuren. Liever zie ik ze vandaag 100% veilig spelen![]()
![]()
Rekenen was nooit je sterkste vak?quote:Op zondag 28 april 2013 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het verschil is 5 en 6 punten, met nog 3 wedstrijden voor PEC. In deze competitie, waar alles zo dicht bij elkaar ligt, kan er nog van alles gebeuren. Liever zie ik ze vandaag 100% veilig spelenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij Twente wel... Ajax Feyenoord en PSV daarentegen. Kijk eens meer voetbal imbeciel. Ajax haar corners zijn echt áltijd gevaarlijk.
![]()
Rustig.quote:Op zondag 28 april 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Kijk eens meer voetbal imbeciel. Ajax haar corners zijn echt áltijd gevaarlijk.
![]()
Leuk zo'n wedstrijd om half 1 met twee clubs die niks meer hebben om voor te spelen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Kijk eens meer voetbal imbeciel. Ajax haar corners zijn echt áltijd gevaarlijk.
... Is goed... Als jij het zegt
![]()
Eghan op de bank
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ik dacht net, waarom kijk ik dit eigenlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 12:36 schreef Caland het volgende:
Leuk zo'n wedstrijd om half 1 met twee clubs die niks meer hebben om voor te spelen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Twente stadion ligt nogal op een kut locatie... Misschien dat er file was?quote:Op zondag 28 april 2013 12:39 schreef Typisch het volgende:
Waarom zaten er net zo weinig mensen in het stadion?![]()
Lijken er steeds wat meer te worden.![]()
Twente speelt het hele seizoen al alsof ze nergens voor spelen.quote:Op zondag 28 april 2013 12:36 schreef Caland het volgende:
Leuk zo'n wedstrijd om half 1 met twee clubs die niks meer hebben om voor te spelen.![]()
Zal wel. In de meivakantie gaan alle moffen naar de noordzee. Kuilen graven en shit.quote:Op zondag 28 april 2013 12:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Twente stadion ligt nogal op een kut locatie... Misschien dat er file was?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Welk jaar werden ze ook alweer kampioen?quote:Op zondag 28 april 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer heeft Twente voor het laatst een goede wedstrijd gespeeld?![]()
Denk dat iedereen zo laat mogelijk in het stadion gaat zitten, aangezien de kut tijd.quote:Op zondag 28 april 2013 12:39 schreef Typisch het volgende:
Waarom zaten er net zo weinig mensen in het stadion?![]()
Lijken er steeds wat meer te worden.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
2010quote:Op zondag 28 april 2013 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welk jaar werden ze ook alweer kampioen?![]()
Het jaar dat de Dirk Scheringa Bank omviel.quote:Op zondag 28 april 2013 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welk jaar werden ze ook alweer kampioen?![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel. In de meivakantie gaan alle moffen naar de noordzee. Kuilen graven en shit.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Zonder Evert had ik hem al uitgezet.quote:Op zondag 28 april 2013 12:45 schreef Kopsterk het volgende:
Evert maakt deze wedstrijd nog enigszins interessant.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
NEC speelt weer als een patatje.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Geert-Arend Roorda gebeurd? Zit tegenwoordig op de bank bij NEC. Ik kan me nog herinneren dat ze bij VI een tijdje lyrisch over hem waren.![]()
Hahahahahaquote:Op zondag 28 april 2013 12:48 schreef Evertjan het volgende:
ik zie Alex Pastoor nog wel doorgroeien naar een toptrainer voor PSV of Ajax![]()
Goede vraag.quote:Op zondag 28 april 2013 12:48 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Geert-Arend Roorda gebeurd? Zit tegenwoordig op de bank bij NEC. Ik kan me nog herinneren dat ze bij VI een tijdje lyrisch over hem waren.2000 light years from home![]()
Zet je bril is goed op Martquote:Op zondag 28 april 2013 12:48 schreef Evertjan het volgende:
ik zie Alex Pastoor nog wel doorgroeien naar een toptrainer voor PSV of Ajax♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Gewoon te beperkt denk ik. Had ook behoorlijk veel last van blessures toen hij nog jong was.quote:Op zondag 28 april 2013 12:48 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Geert-Arend Roorda gebeurd? Zit tegenwoordig op de bank bij NEC. Ik kan me nog herinneren dat ze bij VI een tijdje lyrisch over hem waren.![]()
Spel van Twente is na de winterstop op uitzonderingen na van degradatie kwaliteitquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 12:51 schreef Kopsterk het volgende:
NEC heeft eigenlijk best een aardige bank met Falkenburg, Roorda en George.♔ KoningenUitGroningen ♔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |