SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Lulling
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
kedeng kedeng oehoeRvP; Feyenoord
Lurling mafkees. Hopelijk stopt ie na dit jaar.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Persoonlijk denk ik niet dat jij ooit die schaal aan zult raken, maar goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Capi het volgende:
[..]
Ik denk ook dat iedereen hier op FOK snapt dat jij er helemaal niets van snapt, ik snap ook dat je het niet wilt snappen dat wij de schaal weer in handen zullen nemen![]()
Onderduiken als hij een slimme kakki isquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Lurling eigenlijk gaan doen na zijn carrière?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Afellayquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Lurling is ook een Bekende Nederlander vanwege zijn vliegangst.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef Capi het volgende:
Was het niet Lurling ook die ging janken omdat hij niet in de selectie zat?![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Affelay of zoiets. Speelt nu ehm.. ergens anders.Aha, waar heeft hij allemaal gespeeld?quote:★★★![]()
Alsof je bij 0-2 voorsprong schwalbes nodig hebt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Speel de bal uit dan, speler van Barcelona staat klaar om erin te komen.![]()
Beter bij Schalke spelen dan op de bank zitten bij een matig team en achter Babel in de pikorde staanquote:
RvP; Feyenoord
Da's Bergkamp toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lurling is ook een Bekende Nederlander vanwege zijn vliegangst.![]()
oehhh comeback hoor, ik hoef hem niet eens aan te raken, zolang mijn club hem maar weer wintquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat jij ooit die schaal aan zult raken, maar goed.![]()
![]()
Cuenca
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Het zit wel diep hé.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof je bij 0-2 voorsprong schwalbes nodig hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoesen. Ik heb nauw contact met Frank de Boer.
Straks gaat Sigthorsson eruit voor Cuenca en Hoesen in de spits.![]()
PSV, daarna in de vergetelheid geraakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Aha, waar heeft hij allemaal gespeeld?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Barcelona.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Aha, waar heeft hij allemaal gespeeld?
Nou ja, als je dat echt spelen kan noemen. Maar hij mocht af en toe 10 minuten invallen.![]()
OEIOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Schalke hoeft hem niet meer na dit seizoen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter bij Schalke spelen dan op de bank zitten bij een matig team en achter Babel in de pikorde staanOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV, daarna in de vergetelheid geraakt.Aha oke. is me nooit opgevallen...quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Barcelona.
Nou ja, als je dat echt spelen kan noemen. Maar hij mocht af en toe 10 minuten invallen.★★★![]()
Je bedoelt Strootman.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
Afellay. Nog nooit eerder een speler gezien die in Nederland zo overschat wordt.
Mertens, Strootman, Marcelo (die veelal door zichzelf), en de rest van PSVquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
Afellay. Nog nooit eerder een speler gezien die in Nederland zo overschat wordt.
![]()
Lurling hoerenjong! Godverdomme wat een irritante gozer. Lurling de kakkerlak.
Af en toe heeft hij geniale acties maar dat komt sporadisch voor, verder is een het een klootzak eerste klas.AFCA!![]()
Hij kon de bal altijd heel goed ophalen vanuit de verdediging om dan vervolgens nutteloos rond te dribbelen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
Je zat er wel naast met je voorspelling dat Ajax alle resterende wedstrijden zou winnen na Twente-uit ofzo.quote:![]()
Nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij het hier naar zijn zin en blijft hij nog een jaar langer.![]()
Kan ik me ook wel voorstellen, ik denk dat Stijn te jong is om hem ooit te hebben zien spelen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Aha oke. is me nooit opgevallen...Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En Ajax Cuenca ook niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Schalke hoeft hem niet meer na dit seizoen.RvP; Feyenoord
Eriksen, Fischer?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
Of kijk je nooit naar je eigen club?![]()
Graag.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij het hier naar zijn zin en blijft hij nog een jaar langer.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Schalleke bedoel je?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Schalke hoeft hem niet meer na dit seizoen.★★★![]()
inZanity, ik stel voor dat je je TV uitdoet en een bord zuurkool uit de vriezerh aalt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eriksen, Fischer?
Of kijk je nooit naar je eigen club?![]()
Cuenca, ja hoor
Heerenveen thuis gelijk had ik niet verwacht inderdaad, vreemde wedstrijd sowieso. Pech en gewoon een slechte tweede helft.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je zat er wel naast met je voorspelling dat Ajax alle resterende wedstrijden zou winnen na Twente-uit ofzo.Wie zie jij graag als rechtsbuiten volgend seizoen dan?quote:![]()
![]()
Genialiteit in wat?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Je ziet al die genialiteit in z'n voeten en in z'n hersenen die Cuenca
Niet in voetballen in ieder geval.![]()
![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ze zijn gekNACt
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Sana.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie zie jij graag als rechtsbuiten volgend seizoen dan?![]()
![]()
In het Pieter Baan Centrum schijnt nog een plaatsje vrij te zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Genialiteit in wat?
Lekker rondgetikt...Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Van Rhijn
Cuenca
Zo'n Boerrigter zal zich ook wel achter de oren krabben.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Het is wel leuk geweest nu.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Genialiteit in wat?
Je bedoelt tikkie-terug-Derkquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef Dos37 het volgende:
Cuenca
Zo'n Boerrigter zal zich ook wel achter de oren krabben.
Speelt ze beste wedstrijd van het seizoenquote:
Hij heeft iig meer genialiteit in zn afgeknipte teennagels dan jouw analyses.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Genialiteit in wat?
Beste rechtsback van NLquote:
Na JanmaatRvP; Feyenoord
Denk je dat Cuenca weet waar het PBC is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Pieter Baan Centrum schijnt nog een plaatsje vrij te zijn.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
CuencaWat een baas.
Oke vooruit, hij mag blijven.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Waar slaat deze matige vergelijking op?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Denk je dat Cuenca weet waar het PBC is?![]()
Hij wordt niet eens geraakt!!!!
RvP; Feyenoord
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ http://img834.imageshack.us/img834/4125/1287507497horseplazying.gif (copy/paste deze link) ]
Ja, zoiets...Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Je moeder werd gister door mij geraaktquote:RvP; Feyenoord
Ik denk dat Ajax een nieuwe rechtsbuiten gaat halen voor komend seizoen. Hell, ze kunnen inmiddels zonder problemen Thomas Muller halen met al dat geld.![]()
Je bent zelf een mijquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moeder werd gister door mij geraakt![]()
Kwam je driewieler hard aan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moeder werd gister door mij geraakt![]()
Je bent zelf een eenquote:RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |