Veel plezier bij Arriva! Je gaat het ongetwijfeld naar je zin hebben daar. Prachtige baanvakken om te rijden daar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn ja. Morgen weer dienst.

Dit weekend ook?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn ja. Morgen weer dienst.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook interessant: Let op als je gaat bestellen; in tegenstelling tot wat er in de webwinkel van NS staat, is het wél mogelijk om een Weekend Vrij abonnement op je OV-chipkaart te zetten als er een studentenreisproduct op staat.

quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef b2py het volgende:
Ik krijg een melding op Facebook: Weekend Vrij Eerste klas voor ¤29 per maand, het eerste jaar.Het werkt inderdaad wél, als je een SOV-Week hebt. Dan ma-vr SOV-week, weekend NSR WeekendVrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook interessant: Let op als je gaat bestellen; in tegenstelling tot wat er in de webwinkel van NS staat, is het wél mogelijk om een Weekend Vrij abonnement op je OV-chipkaart te zetten als er een studentenreisproduct op staat.
Heb ik ook maanden zo gebruikt zonder problemen.
Komt omdat het SOV Vrij-product hoger staat als NSWeekendVrij, en het SOV Korting-product lager staat als NSWeekendVrij in de prioriteitenlijst.

Op sommige plaatsen is daar best ruimte voor, dat is 's winters echt tropischquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:51 schreef James1988 het volgende:
London Underground gaat een proef houden met HESOP, een systeem van Alstom dat zorgt voor energierecuperatie bij remmende metrotreinen. Hiermee hoopt de Underground de energiekosten omlaag te krijgen, alsmede de temperatuur in de krappe tunnels.
 .
.

quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
In Amsterdam zal spoedig het eerste nieuwe metrostel in de dienstregeling opgenomen gaan worden. Volgens het GVB zal deze in eerste instantie op lijn 50 in de spitsuren worden ingezet
http://www.gvb.nl/nieuws/Pages/Nieuwe-metro-gaat-rijden.aspx

Ze deden op Schiphol vrij moeilijk over m'n auto bij het inchecken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is ook een behoorlijk lange vaart. Zelfs vanuit IJmuiden is de trein of het vliegtuig vele uren sneller.

Stond je niet bij de gate van KLM Cargo dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze deden op Schiphol vrij moeilijk over m'n auto bij het inchecken.

Ik dacht dat dat de 2e klasse was?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:41 schreef greavy het volgende:
Was hier al voorbijgekomen. De Spoordeelweken-actie

Ja, maar daar kon je ook voor ¤39 de eerste-klas variant bestellenquote:

Dat was ook wat mij opviel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, maar daar kon je ook voor ¤39 de eerste-klas variant bestellen
Edit: Bij jou text gaat het om ¤29 voor eersteklas, apart!

"Wij ProRail met een hoop extra mensen van Rijkswaterstaat leggen de Haak om Leeuwarden aan.."quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk om te lezen dat ProRail zo betrokken is bij de aanleg van de Haak om Leeuwarden:
http://blog.prorail.nl/prorail-legt-naast-spoor-ook-wegen-aan

Tof boekie wel hequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef b2py het volgende:
Vandaag het boekje 'Swiss Travel System' binnen gekregen n.a.v. een tip van Darkwing. Mooie plaatjes!

ik bedoel eerder dat ze stug blijven kijken ipv een "WTF" reactie ofzo, ze staan erbij te kijken alsof het de normaalste zaak van de wereld is...quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:45 schreef James1988 het volgende:
Niet iedereen die op zo'n gala afkomt is daadwerkelijk spoorkenner, dus ook niet iedereen kan wisselstanden lezen.

kankerlijers. Als je nog geen klant bent lopen ze hard voor je. Ben je eenmaal aan boord kan je lekker verrekken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef b2py het volgende:
Ik krijg een melding op Facebook: Weekend Vrij Eerste klas voor ¤29 per maand, het eerste jaar.

Zegt de muis tegen de olifant: "Wat stampen we samen lekker hequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:22 schreef b2py het volgende:
[..]
"Wij ProRail met een hoop extra mensen van Rijkswaterstaat leggen de Haak om Leeuwarden aan.."
Dat had meer op zijn plaats geweest
 "
 "

Beetje jammer dat al mijn vriendelijke vrienden tweede klas abbonementen hebben, anders had ik het in overweging genomen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kankerlijers. Als je nog geen klant bent lopen ze hard voor je. Ben je eenmaal aan boord kan je lekker verrekken.

ook de provincie én de gemeente Leeuwarden doen stevig mee in deze. Sterker nog RWS was alleen de aanbesteder van het zuidelijke deel van de aanleg. De provincie is verantwoordelijk voor de aanleg van het noordelijke deel. De gemeente is er voor de westelijke invalsweg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:22 schreef b2py het volgende:
[..]
"Wij ProRail met een hoop extra mensen van Rijkswaterstaat leggen de Haak om Leeuwarden aan.."
Dat had meer op zijn plaats geweest

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |