SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:36 schreef FiliusDeorum het volgende:
jongens ik heb een screenshot gemaakt uit mijn glazenbol:
[ afbeelding ]Prachtig shot was dat
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
NAC, zorgen voor een slecht veld omdat ze tegen Ajax moeten![]()
![]()
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:42 schreef Rickazio het volgende:
Rare TT, wij gaan daar niet winnen hoor![]()
Veel mindere kwaliteiten, PSV moet nog, FCG niet heel erg, er missen 2 basisspelers en winnen kost ons een half miljoenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er 'hoop' is bij RvLaak, al hoopt hij bij iedere wedstrijd.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er 'hoop' is bij RvLaak, al hoopt hij bij iedere wedstrijd., niets meer dan dat
![]()
Begrijp niet dat ze die v Bommel zo ophemelen, kost een vermogen en voegt weinig toe♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Mensen die spelers ophemelenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:45 schreef Rickazio het volgende:
Begrijp niet dat ze die v Bommel zo ophemelen![]()
![]()
Hoezo kost winnen geld?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Veel mindere kwaliteiten, PSV moet nog, FCG niet heel erg, er missen 2 basisspelers en winnen kost ons een half miljoen
Daarbij is een gelijkspel ook leuk![]()
![]()
1 heel dik kabeltje, genaamd Zeefuikquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zou er bij Groningen ook een kabel zijn?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Contract Matavz, PSV moet CL halenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo kost winnen geld?
Daarbij is een gelijkspel ook leuk
Nee. Heeft niemand wat aan.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Maar in Milan wouden ze hem houden hoor!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:45 schreef Rickazio het volgende:
Begrijp niet dat ze die v Bommel zo ophemelen, kost een vermogen en voegt weinig toe![]()
![]()
PSV in de CLquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Contract Matavz, PSV moet CL halen
Nee. Heeft niemand wat aan.... Die hebben daar helemaal niets te zoeken
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:49 schreef stoeltafel het volgende:
Jezus wat begint Groningen dramatisch. Wat super slecht zeg.![]()
![]()
![]()
Groningen bewaard de krachten voor de laatste wedstrijd. Stadionnetje in de fik alles.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
Groningen kan er niks van. Daarom is Ajax ook al kampioen.![]()
Komt vooral door Maaskantquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:49 schreef stoeltafel het volgende:
Jezus wat begint Groningen dramatisch. Wat super slecht zeg.![]()
![]()
Ja, want dat is het nu nog niet wou je zeggenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef Rickazio het volgende:
lol. als het maar niet meer dan 6 worden, anders is het wel erg triest.![]()
![]()
Heb jij die eigenlijk gemaakt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
IK WEL HAHAquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
Mertens een assist en een goal. Die heb ik niet meer in m'n elftal.
Godver.
Ook al doe ik al maanden niet mee.![]()
Hij scoort altijd thuis tegen de kleintjes, domme zet geegeeememquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
Mertens een assist en een goal. Die heb ik niet meer in m'n elftal.
Godver.![]()
95 goals nuquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV wil natuurlijk aan het doelsaldo werken, was wel even nodigOp naar de 100.
![]()
Niet veel, maar 2 goaltjes ofzo.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Sloggi het volgende:
De eerste vijf minuten gemist. Watskeburt?![]()
2 blunders bij groningen, was afgesproken werk wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Sloggi het volgende:
De eerste vijf minuten gemist. Watskeburt?![]()
Nee, jammer dat hij zo bescheiden is waardoor zijn werk vaak niet wordt herkend.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie niet het bekende mrstyloproductions trademarkOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Haha 3e plaatsquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
Groningen heeft ook best wel een pauperelftal. Al jaren.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, terwijl ze destijds echt een tof elftal hadden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
Groningen heeft ook best wel een pauperelftal. Al jaren.
Wat een kutbeleid wordt daar tegenwoordig gevoerd zeg.![]()
quote:
Daarom kocht Ajax ook iedereen wegquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
Groningen heeft ook best wel een pauperelftal. Al jaren.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 18:53:41 ]![]()
Ik had veel haters (alleen GGMM) daarop, dus maar gestopt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, jammer dat hij zo bescheiden is waardoor zijn werk vaak niet wordt herkend."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Maar je fans dan? (AFCNiels en ik)quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had veel haters (alleen GGMM) daarop, dus maar gestopt.![]()
Toivonen
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Wat ik zojuist voor de wedstrijd al zei:quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Sloggi het volgende:
De eerste vijf minuten gemist. Watskeburt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Veel mindere kwaliteiten, PSV moet nog, FCG niet heel erg, er missen 2 basisspelers en winnen kost ons een half miljoen♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Winnen kost een half miljoen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wat ik zojuist voor de wedstrijd al zei:
[..]![]()
Ik had ook niet verwacht dat Groningen punten zou pakken, maar dit is wel heel triestquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wat ik zojuist voor de wedstrijd al zei:
[..].
![]()
CL voor PSV is half miljoen voor Groningen (clausule Matavz).quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze missen toch wat basiskrachten?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat Groningen punten zou pakken, maar dit is wel heel triest.
![]()
Hebben ze sinds de komst van Matavz al geen CL gehaald? Hoelang voetbalt hij daar al wel niet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
CL voor PSV is half miljoen voor Groningen (clausule Matavz).![]()
Ook als ze niet door de voorrondes komen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
CL voor PSV is half miljoen voor Groningen (clausule Matavz).VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
2011quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben ze sinds de komst van Matavz al geen CL gehaald? Hoelang voetbalt hij daar al wel niet?![]()
Volgens mij krijgen ze dan niets.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook als ze niet door de voorrondes komen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
gedurende de gehele contractperiode?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
CL voor PSV is half miljoen voor Groningen (clausule Matavz).![]()
10 10 10 10Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Weet alleen dat Kampioenschap half miljoen was en CL ook half miljoen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd.
Al weet je het met Brands nooit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja. Maar max 1 miljoen he. Dus niet iedere jaar ofzo (als PSV CL haalt).quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
gedurende de gehele contractperiode?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja, want die is zo goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:00 schreef Paxcon het volgende:
Als Van Dijk weggaat zal het elke wedstrijd zo gaan![]()
![]()
Degradatievoetbal in de Euroborg.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik bedoel meer dat dat deel PSV-Feyenoord niet echt waarschijnlijk is vanavond op het scorebord, maar oké.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, is toch wel wat niveautjes hoger.![]()
Alsof Groningen iemand boeit. Er wonen amper mensen in Groningenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:00 schreef Paxcon het volgende:
Nouja jij ziet waarschijnlijk de wedstrijden nooit van Groningen maar hij is echt een goede verdediger.quote:![]()
Goede trollquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof Groningen iemand boeit. Er wonen amper mensen in Groningen![]()
![]()
Tsja als je spelers als Zeefuik gaat halen als de verlosserquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degradatievoetbal in de Euroborg.
Die kan er echt heeelemaal niks van.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is echt belachelijk ja. Die had 20 kg. overgewicht toen ze hem aantrokken. (en nu nog steeds)quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja als je spelers als Zeefuik gaat halen als de verlosser
Die kan er echt heeelemaal niks van.![]()
Ik heb paar wedstrijden van hem gezien en ik vind hem niet zo slecht. Alleen vind ik hem niet 4,5 miljoen waard.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja jij ziet waarschijnlijk de wedstrijden nooit van Groningen maar hij is echt een goede verdediger."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En buiten dat, ook bij NEC bewees hij al niet te kunnen scorenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk ja. Die had 20 kg. overgewicht toen ze hem aantrokken. (en nu nog steeds)
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Trainingspotje voor PSV, er wordt helemaal geen druk gezet bij de tegenstander.Ja hé.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze konden beter Mokhtar halen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En buiten dat, ook bij NEC bewees hij al niet te kunnen scoren"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat heeft Groningen met al dat transfergeld gedaan van Stenman/Suarez/Tadic/Matavz etc? Kan me geen grote aankopen herinneren.![]()
Ik weet nog wel dat twee jaar geleden met veel bombarie in VI werd aangekondigd dat Groningen een topclub wilde worden en echt voor de titel wilde gaan.
2000 light years from home![]()
Volgens mij ben je sarcastisch ofniet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Overigens vind ik wel dat Groningen goed druk zet.![]()
![]()
![]()
![]()
Johansson!!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:03 schreef Grifte het volgende:
Wat heeft Groningen met al dat transfergeld gedaan van Stenman/Suarez/Tadic/Matavz etc? Kan me geen grote aankopen herinneren.![]()
dat vind ik nou echt boeiend om te wetenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Overigens vind ik wel dat Groningen goed druk zet.![]()
Druk is er af en ze voetballen weer als 'n tierelier,...pfffEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Haha, snap je? xDquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je sarcastisch ofniet?![]()
![]()
![]()
Kostic , Magnascoquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:03 schreef Grifte het volgende:
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Het loopt blijkbaar niet altijd goed afquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:03 schreef Grifte het volgende:
Er is een verschil tussen ambitie en realiteitquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:03 schreef Merkie het volgende:
Ik weet nog wel dat twee jaar geleden met veel bombarie in VI werd aangekondigd dat Groningen een topclub wilde worden en echt voor de titel wilde gaan.
![]()
![]()
Zo'n neger uit Zweden gekocht voor 3 miljoen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:03 schreef Grifte het volgende:
Wat heeft Groningen met al dat transfergeld gedaan van Stenman/Suarez/Tadic/Matavz etc? Kan me geen grote aankopen herinneren."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Competitievervalsing dit, Groningen speelt als een erectiestoornis.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Competitievervalsing dit, Groningen speelt als een erectiestoornis.![]()
Niemand hier die op puntverlies van PSV vandaag had gerekend hoor. Het is enkel beschamend om te zien wat voor een ploeg daar staat in naam van Groningen, dus bespreken wij dat aangezien PSV oninteressant is om te besprekenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:04 schreef Rickazio het volgende:
prachtig al die Feyenoord huillies hier![]()
Ik vind ze juist wat stijfjes vandaag.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Competitievervalsing dit, Groningen speelt als een erectiestoornis."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Uitslag maakt niet zoveel uit, dat PSV dit zou gaan winnen is niet echt een verrassingquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Competitievervalsing dit, Groningen speelt als een erectiestoornis.![]()
Je bent zelf een lelijke streep.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
"wat een lelijke strepen lopen er door het beeld heen zeg".![]()
Ze missen jou, bij het uit vak.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
''Zo. Als NAC ook z'n klusje doet kunnen we weer op jodenjacht zoals vroeger''quote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Zus Dj_Day-V juicht alleen voor Oss."![]()
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Ja en met een Groningen vlag staan zwaaienquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hihi ik heb een 1 keer daar gestaan op de Z-side hihi.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hey Rensie, gister nog VI gekeken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hihi ik heb een 1 keer daar gestaan op de Z-side hihi.![]()
Ik wist echt niet wat ik daar mee aan moest, was best ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en met een Groningen vlag staan zwaaienAFCA!![]()
Was in het abe aan het kijken hoe onze vrienden uit Alkmaar Heerenveen vernederdequote:Op zaterdag 27 april 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Rensie, gister nog VI gekeken?
AFCA!![]()
Sure.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat ik daar mee aan moest, was best ongemakkelijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het wachten is op een reactie van Alderweireld.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
Penalty PSV onthouden.
Scheids zal het wel zielig vinden voor Groningen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je bent gewoon een clubhoer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat ik daar mee aan moest, was best ongemakkelijk.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wachten is op een reactie van Alderweireld.![]()
![]()
Waarom zou je zo een vlag anders in je klauwen hebben?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je dacht dat ik daar met vol trots aan het zwaaien was minutenlang?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
gelukkig hebben je mede supporters in heerenveen het waarschijnlijk niet gezienquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat ik daar mee aan moest, was best ongemakkelijk.![]()
Dat was een trieste reactie van ALderweireld, inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wachten is op een reactie van Alderweireld.![]()
Oh okee, nou het is een aanradertje, ik vond het een 9quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was in het abe aan het kijken hoe onze vrienden uit Alkmaar Heerenveen vernederde
Boskamp was weer in vorm, vooral hoe hij vertelde over het geld dat hij in Arabië had verdiend![]()
![]()
Van Bommel, idioot.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Die werden uitgedeeld en heb er even paar seconden mee lopen zwaaien (jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je zo een vlag anders in je klauwen hebben?indd) en daarna hem neergelegd.
AFCA!![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vertellen dat die speler van groningen ook geen geel krijgt.![]()
Met zijn telmachine?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh okee, nou het is een aanradertje, ik vond het een 9
Boskamp was weer in vorm, vooral hoe hij vertelde over het geld dat hij in Arabië had verdiendAFCA!![]()
Het was weer een topshowquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp was weer in vorm, vooral hoe hij vertelde over het geld dat hij in Arabië had verdiendOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die werden uitgedeeld en heb er even paar seconden mee lopen zwaaien (jaindd) en daarna hem neergelegd.
Je kan ook gewoon nee zeggen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Beide onterecht. Ik had die eerste gemistquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ajilore ook, cijfert elkaar weg.![]()
Vandaag ff terug kijken dan maar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp was weer in vorm, vooral hoe hij vertelde over het geld dat hij in Arabië had verdiend"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja ongeveer. Maar hij had keurig in zijn contract laten zetten dat hij z'n centen netto zou ontvangen dus van de belastingdienst valt niks te vrezen.quote:![]()
SPOILERS!!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ongeveer. Maar hij had keurig in zijn contract laten zetten dat hij z'n centen netto zou ontvangen dus van de belastingdienst valt niks te vrezen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Slim geregeld... En ook dat hij daar geen flikker heeft gedaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ongeveer. Maar hij had keurig in zijn contract laten zetten dat hij z'n centen netto zou ontvangen dus van de belastingdienst valt niks te vrezen.![]()
![]()
Hmmm ... maar ff dat mp4'tje scoren straks danquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt een aanrader, maar ik geloof dat ik niet mag spoileren.
www.rtlxl.nl, kun je gewoon terugkijken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:16 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Hmmm ... maar ff dat mp4'tje scoren straks dan![]()
http://sigaarsnor.blogspot.nl/quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:16 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Hmmm ... maar ff dat mp4'tje scoren straks dan"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
rtl xlquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
www.rtlxl.nl, kun je gewoon terugkijken.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:![]()
Had al weinig zin om hem in het VI topic te gaan zoeken
vertelquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet weten wat er speelt mbt rtl xl![]()
nee, dat wat eerder gebeurde.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moest naar Hutch maar hij weet ook dat hij niet kan scoren.![]()
open het hele topic op 1 pagina, control+f, zoek mp4quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:17 schreef Gwunnik het volgende:
[..]![]()
Had al weinig zin om hem in het VI topic te gaan zoeken![]()
te laat héquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh dat. Ik mis wel een reactie van GGMM.![]()
Het werkt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
open het hele topic op 1 pagina, control+f, zoek mp4
Heb ik nog wat leuks gemist? Is Zeefuik al vaak ter aarde gestort? Voetbalt Marcelo nog steeds op Barcelonees niveau? (al stelt dat tegenwoordig ook niet veel meer voor lololoolololololol)Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ben lui en het is weekendquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
open het hele topic op 1 pagina, control+f, zoek mp4
Maar je hebt wel gelijk...-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
van Bommel trok Zeefuik tegen de doelpaal aan. De paal staat nog overeind trouwens.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:21 schreef Rabieluh het volgende:
Heb ik nog wat leuks gemist? Is Zeefuik al vaak ter aarde gestort? Voetbalt Marcelo nog steeds op Barcelonees niveau? (al stelt dat tegenwoordig ook niet veel meer voor lololoolololololol)![]()
Verlouismeer heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:21 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ben lui en het is weekend
Maar je hebt wel gelijk..."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zit best nog wat power in van Bommel dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
van Bommel trok Zeefuik tegen de doelpaal aan. De paal staat nog overeind trouwens.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Engelaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dickie zal vast wel Depay erin brengen als de 2de helft begint!!!
![]()
depay kan er niets vanquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dickie zal vast wel Depay erin brengen als de 2de helft begint!!!
![]()
Godver... twijfelde nog... wat n faalquote:
Messi Messi, Marcelo komt eraan.
Dus je hebt er nog over nagedacht ook?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:23 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Godver... twijfelde nog... wat n faal![]()
Een snelle typefout kan gebeuren, maar dit...
![]()
Wat erg zeg, bel de kranten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dus je hebt er nog over nagedacht ook?![]()
![]()
wat een sukelquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Messi staat net in het veld en scoort gelijkquote:
Kom we gaan hem slaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
ships.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Messi staat net in het veld en scoort gelijk
Zometeen elsierd![]()
Tsja...quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Allang gedaan natuurlijk. Als het goed is, staat het zo op de voorpagina van De Telegraaf. Die houden wel van dit soort nieuws.quote:![]()
Goed hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Messi staat net in het veld en scoort gelijk
Bij de derbyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja zegquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit kan écht niet hoor. (ik was ff weg, dus ik reageer nu pas)
![]()
![]()
Assist van Messi nu
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zegDit kan écht niet hoor. (ik was ff weg, dus ik reageer nu pas)
[ afbeelding ]Om te janken die kwaliteit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: