SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:36 schreef FiliusDeorum het volgende:
jongens ik heb een screenshot gemaakt uit mijn glazenbol:
[ afbeelding ]Prachtig shot was dat
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
NAC, zorgen voor een slecht veld omdat ze tegen Ajax moeten![]()
![]()
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:42 schreef Rickazio het volgende:
Rare TT, wij gaan daar niet winnen hoor![]()
Veel mindere kwaliteiten, PSV moet nog, FCG niet heel erg, er missen 2 basisspelers en winnen kost ons een half miljoenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er 'hoop' is bij RvLaak, al hoopt hij bij iedere wedstrijd.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er 'hoop' is bij RvLaak, al hoopt hij bij iedere wedstrijd., niets meer dan dat
![]()
Begrijp niet dat ze die v Bommel zo ophemelen, kost een vermogen en voegt weinig toe♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Mensen die spelers ophemelenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:45 schreef Rickazio het volgende:
Begrijp niet dat ze die v Bommel zo ophemelen![]()
![]()
Hoezo kost winnen geld?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Veel mindere kwaliteiten, PSV moet nog, FCG niet heel erg, er missen 2 basisspelers en winnen kost ons een half miljoen
Daarbij is een gelijkspel ook leuk![]()
![]()
1 heel dik kabeltje, genaamd Zeefuikquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zou er bij Groningen ook een kabel zijn?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Contract Matavz, PSV moet CL halenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo kost winnen geld?
Daarbij is een gelijkspel ook leuk
Nee. Heeft niemand wat aan.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Maar in Milan wouden ze hem houden hoor!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:45 schreef Rickazio het volgende:
Begrijp niet dat ze die v Bommel zo ophemelen, kost een vermogen en voegt weinig toe![]()
![]()
PSV in de CLquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Contract Matavz, PSV moet CL halen
Nee. Heeft niemand wat aan.... Die hebben daar helemaal niets te zoeken
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:49 schreef stoeltafel het volgende:
Jezus wat begint Groningen dramatisch. Wat super slecht zeg.![]()
![]()
![]()
Groningen bewaard de krachten voor de laatste wedstrijd. Stadionnetje in de fik alles.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
Groningen kan er niks van. Daarom is Ajax ook al kampioen.![]()
Komt vooral door Maaskantquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:49 schreef stoeltafel het volgende:
Jezus wat begint Groningen dramatisch. Wat super slecht zeg.![]()
![]()
Ja, want dat is het nu nog niet wou je zeggenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef Rickazio het volgende:
lol. als het maar niet meer dan 6 worden, anders is het wel erg triest.![]()
![]()
Heb jij die eigenlijk gemaakt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
IK WEL HAHAquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
Mertens een assist en een goal. Die heb ik niet meer in m'n elftal.
Godver.
Ook al doe ik al maanden niet mee.![]()
Hij scoort altijd thuis tegen de kleintjes, domme zet geegeeememquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
Mertens een assist en een goal. Die heb ik niet meer in m'n elftal.
Godver.![]()
95 goals nuquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV wil natuurlijk aan het doelsaldo werken, was wel even nodigOp naar de 100.
![]()
Niet veel, maar 2 goaltjes ofzo.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Sloggi het volgende:
De eerste vijf minuten gemist. Watskeburt?![]()
2 blunders bij groningen, was afgesproken werk wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Sloggi het volgende:
De eerste vijf minuten gemist. Watskeburt?![]()
Nee, jammer dat hij zo bescheiden is waardoor zijn werk vaak niet wordt herkend.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie niet het bekende mrstyloproductions trademarkOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Haha 3e plaatsquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
Groningen heeft ook best wel een pauperelftal. Al jaren.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, terwijl ze destijds echt een tof elftal hadden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
Groningen heeft ook best wel een pauperelftal. Al jaren.
Wat een kutbeleid wordt daar tegenwoordig gevoerd zeg.![]()
quote:
Daarom kocht Ajax ook iedereen wegquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
Groningen heeft ook best wel een pauperelftal. Al jaren.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 18:53:41 ]![]()
Ik had veel haters (alleen GGMM) daarop, dus maar gestopt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, jammer dat hij zo bescheiden is waardoor zijn werk vaak niet wordt herkend."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Maar je fans dan? (AFCNiels en ik)quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had veel haters (alleen GGMM) daarop, dus maar gestopt.![]()
Toivonen
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Wat ik zojuist voor de wedstrijd al zei:quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Sloggi het volgende:
De eerste vijf minuten gemist. Watskeburt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Veel mindere kwaliteiten, PSV moet nog, FCG niet heel erg, er missen 2 basisspelers en winnen kost ons een half miljoen♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Winnen kost een half miljoen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wat ik zojuist voor de wedstrijd al zei:
[..]![]()
Ik had ook niet verwacht dat Groningen punten zou pakken, maar dit is wel heel triestquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wat ik zojuist voor de wedstrijd al zei:
[..].
![]()
CL voor PSV is half miljoen voor Groningen (clausule Matavz).quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze missen toch wat basiskrachten?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat Groningen punten zou pakken, maar dit is wel heel triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |