lekker een kwak shoarma op het BX blokquote:Op maandag 27 mei 2013 11:03 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat ik haar tijdens de Run maar laat koken voor straf ofzo
wel effe een oliefilter erop draaien hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:22 schreef 2cv het volgende:
En er zit weer een motor in:
[ afbeelding ]
En ook keurig netjes gemarkeerde slangen:
[ afbeelding ]
dat zou ik idd maar doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:44 schreef 2cv het volgende:
Jahoor. Misschien monteer ik de rest ook wel. Denk aan een drukregelaar en een intercooler. En wat slangen natuurlijk. Die zijn ook belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef 2cv het volgende:
Weet ik nu ook alIk heb wel eerder een motor uit een BX geplukt.
whahaha gwn doen alsof je een kast van de ikea in elkaar zet de schroeven die je over hebt in je rechterhand nemen en dan over je linker schouder gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest lachenquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:00 schreef 2cv het volgende:
Om de CarbageRunBX zo betrouwbaar mogelijk te maken zet ik goede onderdelen van Driezel (mijn dagelijkse BX) over op de CarbageRunBX. En daar proefde ik vandaag de zure vruchten van
omdat t een fransoos isquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:59 schreef 2cv het volgende:
Hoe durf je dat te vragen ? !![]()
Al moet ik 24/7 in de stromende regen aan het kreng werken, rijden zal hij.
Die slangen zijn wel olieproof mag ik hopen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:22 schreef 2cv het volgende:
En er zit weer een motor in:
[ afbeelding ]
En ook keurig netjes gemarkeerde slangen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |