abonnement Unibet Coolblue
pi_125833291
quote:
6s.gif Op zondag 28 april 2013 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik loop trouwens de 10KM tijdens de Halve Marathon van Texel 29 september 2013. Kan deze in de OP?
Hee, een nieuw gezicht. Stel je even voor en post gezellig mee. Staat wat leuker ipv nooit meeposten maar wel in de OP willen ;)
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 17:57:44 #227
155227 crew  Guppy
dus
pi_125833388
quote:
6s.gif Op zondag 28 april 2013 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik loop trouwens de 10KM tijdens de Halve Marathon van Texel 29 september 2013. Kan deze in de OP?
Je staat erin! Als je de volgende keer het nog even in het juiste format aanlevert:

1
2
[b]datum - [ url=linknaarsitevanloopje.nl]naamloop (plaats)[/url ] [/b]
naam - afstand

Dan hoef ik als TS niet alles zelf op te zoeken voor je ;) Welkom!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_125833522
Ok dus..
18 mei 2013 - IJssesteinloop (IJsselstein)
Stefanovic83 - HM
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 18:05:02 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_125833593
^O^

Je staat erin!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 28 april 2013 @ 18:12:16 #230
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_125833784
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 17:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Hee, een nieuw gezicht. Stel je even voor en post gezellig mee. Staat wat leuker ipv nooit meeposten maar wel in de OP willen ;)
Ik ben 19 jaar, ooit begonnen met atletiek, toen ik naar de brugklas ging gestopt omdat ik alleen het hardlopen leuk vond maar ik moest van de vereniging ook andere disciplines doen vanwege de groei :P

Mijn ouders zijn wel blijven hardlopen en toen we in 2010 in Cyprus op vakantie waren met een groep (ook allemaal hardlopers) was daar een loopje van de overheid om de mensen (vooral jeugd) aan het sporten te krijgen. Daar heb ik ongetraind aan meegedaan 5,1KM iets van 28 minuten net iets sneller als mijn vader _O_

Ik had mij toen al via Albert Heijn opgegeven voor de Dam tot Damloop dus ik moest toen (in mei) wel beginnen met trainen. Dus met de plaatselijke groep mee gaan lopen en sindsdien train ik elke Dinsdag anderhalf uur en als ik zin heb op zaterdagochtend nog een uur. Op donderdag is er hier trainen op de atletiek baan maar dat is af en toe een periode dat ik 3 keer per week train.

Ik loop meer om wat conditie te behouden en doe drie of vier 'grote' wedstrijden per jaar en van de vereniging hier nog wat loopjes. Afgelopen 3 jaar meegedaan aan de Dam tot Damloop, Texel Halve Marathon (10KM) en Groet uit Schoorl Run (10KM). Zandvoort heb ik vorig jaar aan meegedaan, leuke loop. 45.10 is mijn PR op de 10 en die mag binnenkort wel eens aangescherpt worden :P

Volgende week ga ik nog een weekend weg met een groep van 20 hardlopers, elke anderhalf jaar is er zo'n weekend weg met een onbekend loopje. Zo was het een keer Brugge, Ameland etc.. dit keer is het een loopje in de Ardennen net onder Luik geloof ik :) Zal wel meer bier drinken worden dan lopen maar goed :P

quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Je staat erin! Als je de volgende keer het nog even in het juiste format aanlevert:
[ code verwijderd ]

Dan hoef ik als TS niet alles zelf op te zoeken voor je ;) Welkom!
Is goed :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 28 april 2013 @ 18:14:43 #231
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_125833843
Weer terug van de Bata, was leuk!
Uiteindelijk 10 km in 0:50, oftwel 12,2 km/h :)
Nog nooit zo hard gelopen, en dat met 6 weekjes voorbereiding. Ik ben tevreden!
26"
Fading slowly.
pi_125833913
Eigenlijk ben ik veel te verlegen, maar ik stel mezelf dan maar heel stiekem voor. Ik loop sinds het voorjaar van 2011 hard. Althans, ik poog iets te doen wat daar op lijkt. Nu ben ik verslaafd. Niet dat ik enig talent heb.

Mijn techniek ziet er echt heel eng uit op actiefoto's (anatomisch zelfs onmogelijk volgens mij). Als ik vergeet voldoende te drinken dan wil de controle over mijn beenspieren op den duur nog al eens verdwijnen. Dan is lopen echt heel irritant omdat je je als het ware steeds verstapt. Ik verdenk mijn ouders er weleens van dat ik een vluggertje in een bezemkast was. Ik durf ze er alleen niet naar te vragen omdat ik bang ben dat ze dat met een sadistische grijns gaan bevestigen. Overigens heb ik een gelukkig leven hoor.

Mijn intervalsnelheid heet bij collegalopers LSD-tempo. Ik kan daar goed mee leven, uit pure liefde voor de sport. Op hele goede dagen zijn mijn tijden best acceptabel voor mezelf. Die dagen zijn er, net zoals bij de meeste hardlopers, echter bijna nooit. Dat geeft niks.

De afgelopen maanden had ik het voornamelijk koud. De voortdurende straffe noordooster zorgde ervoor dat ik zelfs na 12 km nog niet opgewarmd was en alleen maar aan warme douches kon denken. Ik vrees dat ik geen hart heb.

Deze maand was het al een paar keer kort-kort en buitenspelen in de duinen bij Meijendel. Dan is het leven op z'n mooist. Een paar dagen geleden deed een ik een avondloopje bij onder misschien wel de lekkerste omstandigheden: zwoel en rustig weer. Ik had een zgn. "Dry Fit" shirt aan van Nike en op de een of de andere reden worden weinig hardloopshirts zo nat van het zweet als die Dry Fits. Ik verbeeld me verder niks, maar misschien heb ik uitzonderlijk zweet.

Ik train 3 à 4 keer in de week, doe daarnaast corestability (hard nodig omdat wiebelende bovenlichaam eens stil te leggen) oefeningen en squats via de runtastic app op de iPad (wel met de gordijnen dicht).

Gemiddeld loop ik 1 wedstrijd per maand. Kan ook niet anders, omdat ik in ploegendiensten werk en niet ieder weekend vrij ben. Van groot (bv CPC) tot klein (bv Kerkpolderloop): het is allemaal leuk. In mei loop ik de Golden Ten en de Royal Ten. In de zomer wacht ik af wat de temperatuur doet, want hitte vind ik nog erger dan kou. In het najaar wil ik de Vredesloop, de 7H en de Bruggenloop doen.

Genoeg.
pi_125833993
quote:
6s.gif Op zondag 28 april 2013 18:12 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik ben 19 jaar, ooit begonnen met atletiek, toen ik naar de brugklas ging gestopt omdat ik alleen het hardlopen leuk vond maar ik moest van de vereniging ook andere disciplines doen vanwege de groei :P

Mijn ouders zijn wel blijven hardlopen en toen we in 2010 in Cyprus op vakantie waren met een groep (ook allemaal hardlopers) was daar een loopje van de overheid om de mensen (vooral jeugd) aan het sporten te krijgen. Daar heb ik ongetraind aan meegedaan 5,1KM iets van 28 minuten net iets sneller als mijn vader _O_

Ik had mij toen al via Albert Heijn opgegeven voor de Dam tot Damloop dus ik moest toen (in mei) wel beginnen met trainen. Dus met de plaatselijke groep mee gaan lopen en sindsdien train ik elke Dinsdag anderhalf uur en als ik zin heb op zaterdagochtend nog een uur. Op donderdag is er hier trainen op de atletiek baan maar dat is af en toe een periode dat ik 3 keer per week train.

Ik loop meer om wat conditie te behouden en doe drie of vier 'grote' wedstrijden per jaar en van de vereniging hier nog wat loopjes. Afgelopen 3 jaar meegedaan aan de Dam tot Damloop, Texel Halve Marathon (10KM) en Groet uit Schoorl Run (10KM). Zandvoort heb ik vorig jaar aan meegedaan, leuke loop. 45.10 is mijn PR op de 10 en die mag binnenkort wel eens aangescherpt worden :P

Volgende week ga ik nog een weekend weg met een groep van 20 hardlopers, elke anderhalf jaar is er zo'n weekend weg met een onbekend loopje. Zo was het een keer Brugge, Ameland etc.. dit keer is het een loopje in de Ardennen net onder Luik geloof ik :) Zal wel meer bier drinken worden dan lopen maar goed :P

[..]

Is goed :)
Hee tof zeg! Jammer dat je van de atletiekvereniging ook andere disciplines moest doen ;)
Je hebt al een mooi PR staan, ben benieuwd wat je nog gaat verbeteren aangezien je nog jong bent.

Veel plezier alvast bij het weekendje weg! Bier drinken moet ook gebeuren zo af en toe :P
  zondag 28 april 2013 @ 18:24:19 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125834100
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 15:31 schreef hatsaflats het volgende:
Woei, thuis :D Google navigatie liet me niet in de steek, dus zonder verkeerd te rijden aangekomen. Alleen had ik m'n auto bij het zwembad gezet, en daar kun je blijkbaar niet het natuurgebied in. Omdat m'n auto wel prima stond naar de ingang gelopen, en heerlijk gehobbeld. Zandpaadjes, bospaadjes, heuveltjes, joepie! Wel even wennen, maar superfijn. Uiteindelijk 11.13km gehobbeld in 1.20u.

http://www.endomondo.com/workouts/182518317/6360987


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey leuk, mét pic w/ Je hebt lekker gelopen dus! ^O^

Ik had tot een uur of 3 een baal- en watbeniktochzielig-dag. Dat is weer voorbij :) Ik hoor alle PR's van vriendjes/vriendinnetjes/zus (sub 30 al :o ) sportief aan. Mental challenge!

Vanavond mijn andere hobby beoefenen: tripel blindproeverij :7
pi_125834287
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Op afstandmeten een 12.44 uitgemeten. Maar op een gegeven moment zag ik al op m'n horloge dat ik korter uit zou komen. Dus een aantal andere weggetjes gepakt dicht bij huis en met het loopje van Levitas in mijn hoofd ook maar 13KM geklokt. :@ Had wat steken in lever en dunne/dikke darm een aantal keer maar verder goed gelopen _O_ Aan het eind kon ik eigenlijk ook nog wel even door.

http://www.endomondo.com/workouts/182571765/7102294
Lekker gelopen! We hebben bijna dezelfde tijd en afstand gelopen. Scheelt echt een paar seconden ;)

@Dagoduck: WELKOM!
pi_125834347
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hey leuk, mét pic w/ Je hebt lekker gelopen dus! ^O^

Ik had tot een uur of 3 een baal- en watbeniktochzielig-dag. Dat is weer voorbij :) Ik hoor alle PR's van vriendjes/vriendinnetjes/zus (sub 30 al :o ) sportief aan. Mental challenge!

Vanavond mijn andere hobby beoefenen: tripel blindproeverij :7
:Y Heel verschil met gisteren. Ik heb bijna het hele rondje met een big smile gehobbeld B-) Happy panda.

Goed dat je je toch nog op kunt trekken aan de prestaties van anderen, al lijkt me dat ook niet altijd even tof. Hopelijk kun jij snel weer PRs gaan verbeteren enzo :*

Veel plezier! Voor mij staat er een Flying Dog Doggie Style koud te worden :D
  zondag 28 april 2013 @ 18:46:08 #237
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125834767
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:33 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

:Y Heel verschil met gisteren. Ik heb bijna het hele rondje met een big smile gehobbeld B-) Happy panda.

Goed dat je je toch nog op kunt trekken aan de prestaties van anderen, al lijkt me dat ook niet altijd even tof. Hopelijk kun jij snel weer PRs gaan verbeteren enzo :*

Veel plezier! Voor mij staat er een Flying Dog Doggie Style koud te worden :D
Proost alvast! pas de trashy blonde ontdekt van Brewdog mjamOp een mooie HM dit jaar
c_/

@GotC :W heeft je vent nog gelopen?
pi_125834959
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:46 schreef Quoi het volgende:

[..]

Proost alvast! pas de trashy blonde ontdekt van Brewdog mjamOp een mooie HM dit jaar
c_/

@GotC :W heeft je vent nog gelopen?
Hoi! :W Mmm gisteren, vandaag even niet ;). Hoe gaat het met mr.Q? Volgende HM al gepland? :D En hoe gaat het met jou, behalve de -O- dag? :*
  zondag 28 april 2013 @ 19:01:18 #239
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125835300
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Eigenlijk ben ik veel te verlegen, maar ik stel mezelf dan maar heel stiekem voor. Ik loop sinds het voorjaar van 2011 hard. Althans, ik poog iets te doen wat daar op lijkt. Nu ben ik verslaafd. Niet dat ik enig talent heb.

Mijn techniek ziet er echt heel eng uit op actiefoto's (anatomisch zelfs onmogelijk volgens mij). Als ik vergeet voldoende te drinken dan wil de controle over mijn beenspieren op den duur nog al eens verdwijnen. Dan is lopen echt heel irritant omdat je je als het ware steeds verstapt. Ik verdenk mijn ouders er weleens van dat ik een vluggertje in een bezemkast was. Ik durf ze er alleen niet naar te vragen omdat ik bang ben dat ze dat met een sadistische grijns gaan bevestigen. Overigens heb ik een gelukkig leven hoor.

Mijn intervalsnelheid heet bij collegalopers LSD-tempo. Ik kan daar goed mee leven, uit pure liefde voor de sport. Op hele goede dagen zijn mijn tijden best acceptabel voor mezelf. Die dagen zijn er, net zoals bij de meeste hardlopers, echter bijna nooit. Dat geeft niks.

De afgelopen maanden had ik het voornamelijk koud. De voortdurende straffe noordooster zorgde ervoor dat ik zelfs na 12 km nog niet opgewarmd was en alleen maar aan warme douches kon denken. Ik vrees dat ik geen hart heb.

Deze maand was het al een paar keer kort-kort en buitenspelen in de duinen bij Meijendel. Dan is het leven op z'n mooist. Een paar dagen geleden deed een ik een avondloopje bij onder misschien wel de lekkerste omstandigheden: zwoel en rustig weer. Ik had een zgn. "Dry Fit" shirt aan van Nike en op de een of de andere reden worden weinig hardloopshirts zo nat van het zweet als die Dry Fits. Ik verbeeld me verder niks, maar misschien heb ik uitzonderlijk zweet.

Ik train 3 à 4 keer in de week, doe daarnaast corestability (hard nodig omdat wiebelende bovenlichaam eens stil te leggen) oefeningen en squats via de runtastic app op de iPad (wel met de gordijnen dicht).

Gemiddeld loop ik 1 wedstrijd per maand. Kan ook niet anders, omdat ik in ploegendiensten werk en niet ieder weekend vrij ben. Van groot (bv CPC) tot klein (bv Kerkpolderloop): het is allemaal leuk. In mei loop ik de Golden Ten en de Royal Ten. In de zomer wacht ik af wat de temperatuur doet, want hitte vind ik nog erger dan kou. In het najaar wil ik de Vredesloop, de 7H en de Bruggenloop doen.

Genoeg.
Godsamme kom vaker posten! Zat met een grijns je post te lezen *)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 28 april 2013 @ 19:02:14 #240
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125835335
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoi! :W Mmm gisteren, vandaag even niet ;). Hoe gaat het met mr.Q? Volgende HM al gepland? :D En hoe gaat het met jou, behalve de -O- dag? :*
OK! Mr Q heeft vanmorgen een snelle 5k gelopen (21 en een beetje): knapperd! w/ Volgende HM is begin oktober pas, maar you never know ;) Et moi: het niet-lopen werkt een beetje door op mijn gehele gemoedstoestand. Ik spring die sportfysio morgenochtend nog nét niet hopeloos in de armen :') :D Maarrr....the only way is up now :)

En u eigenlijk af en toe ook nog behoefte aan wat dribbelen? Moet in principe kunnen, toch?
  zondag 28 april 2013 @ 19:05:44 #241
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125835446
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Eigenlijk ben ik veel te verlegen, maar ik stel mezelf dan maar heel stiekem voor. Ik loop sinds het voorjaar van 2011 hard. Althans, ik poog iets te doen wat daar op lijkt. Nu ben ik verslaafd. Niet dat ik enig talent heb.

Mijn techniek ziet er echt heel eng uit op actiefoto's (anatomisch zelfs onmogelijk volgens mij). Als ik vergeet voldoende te drinken dan wil de controle over mijn beenspieren op den duur nog al eens verdwijnen. Dan is lopen echt heel irritant omdat je je als het ware steeds verstapt. Ik verdenk mijn ouders er weleens van dat ik een vluggertje in een bezemkast was. Ik durf ze er alleen niet naar te vragen omdat ik bang ben dat ze dat met een sadistische grijns gaan bevestigen. Overigens heb ik een gelukkig leven hoor.

Mijn intervalsnelheid heet bij collegalopers LSD-tempo. Ik kan daar goed mee leven, uit pure liefde voor de sport. Op hele goede dagen zijn mijn tijden best acceptabel voor mezelf. Die dagen zijn er, net zoals bij de meeste hardlopers, echter bijna nooit. Dat geeft niks.

De afgelopen maanden had ik het voornamelijk koud. De voortdurende straffe noordooster zorgde ervoor dat ik zelfs na 12 km nog niet opgewarmd was en alleen maar aan warme douches kon denken. Ik vrees dat ik geen hart heb.

Deze maand was het al een paar keer kort-kort en buitenspelen in de duinen bij Meijendel. Dan is het leven op z'n mooist. Een paar dagen geleden deed een ik een avondloopje bij onder misschien wel de lekkerste omstandigheden: zwoel en rustig weer. Ik had een zgn. "Dry Fit" shirt aan van Nike en op de een of de andere reden worden weinig hardloopshirts zo nat van het zweet als die Dry Fits. Ik verbeeld me verder niks, maar misschien heb ik uitzonderlijk zweet.

Ik train 3 à 4 keer in de week, doe daarnaast corestability (hard nodig omdat wiebelende bovenlichaam eens stil te leggen) oefeningen en squats via de runtastic app op de iPad (wel met de gordijnen dicht).

Gemiddeld loop ik 1 wedstrijd per maand. Kan ook niet anders, omdat ik in ploegendiensten werk en niet ieder weekend vrij ben. Van groot (bv CPC) tot klein (bv Kerkpolderloop): het is allemaal leuk. In mei loop ik de Golden Ten en de Royal Ten. In de zomer wacht ik af wat de temperatuur doet, want hitte vind ik nog erger dan kou. In het najaar wil ik de Vredesloop, de 7H en de Bruggenloop doen.

Genoeg.
Hey welkom, jouw post geheel over het hoofd gezien! Een mede-Delftenaar? Je najaar-wedstrijd-schema klinkt zeer OK en komt aardig overeen met die van mij
pi_125835521
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:02 schreef Quoi het volgende:

[..]

OK! Mr Q heeft vanmorgen een snelle 5k gelopen (21 en een beetje): knapperd! w/ Volgende HM is begin oktober pas, maar you never know ;) Et moi: het niet-lopen werkt een beetje door op mijn gehele gemoedstoestand. Ik spring die sportfysio morgenochtend nog nét niet hopeloos in de armen :') :D Maarrr....the only way is up now :)

En u eigenlijk af en toe ook nog behoefte aan wat dribbelen? Moet in principe kunnen, toch?
Oooh mr.Q doet het goed! Hij zal vast nog ergens tussendoor iets gaan doen ;)

Ja..niet lopen is idd flink frustrerend, weet ik nog van mijn blessure. Vooral als het bij je vent wel zo goed gaat :* Ben benieuwd naar de fysio morgen!

Mwah, niet echt eigenlijk. Tijdens die woensdag trainingen dribbelen we nog wel, ongeveer 3 a 4 km per training, maar krijg wat last van m'n stuitje als ik hardloop, dus dan maar wandelen. Kan me weinig boeien, gek genoeg :o
  zondag 28 april 2013 @ 19:15:09 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125835712
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:08 schreef GotC het volgende:

[..]

Oooh mr.Q doet het goed! Hij zal vast nog ergens tussendoor iets gaan doen ;)

Ja..niet lopen is idd flink frustrerend, weet ik nog van mijn blessure. Vooral als het bij je vent wel zo goed gaat :* Ben benieuwd naar de fysio morgen!

Mwah, niet echt eigenlijk. Tijdens die woensdag trainingen dribbelen we nog wel, ongeveer 3 a 4 km per training, maar krijg wat last van m'n stuitje als ik hardloop, dus dan maar wandelen. Kan me weinig boeien, gek genoeg :o
Snap dat helemaal in jouw situatie :s)
pi_125835953
quote:
14s.gif Op zondag 28 april 2013 07:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb gisteren mijn startnummer voor de wedstrijd in Leiden al binnengekregen O+
Dat wordt een topdag!
Heb mijn startnummer ook gisteren gekregen. Alleen heb ik al 2 weken niet kunnen lopen door een pijnlijke rechtervoet. Straks maar weer heel voorzichtig een kwartiertje lopen en hopelijk ben ik op 26 mei weer genoeg in vorm om de 10km in Leiden te lopen.
  FOK!fotograaf zondag 28 april 2013 @ 19:29:17 #245
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_125836195
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 15:24 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af hoe je aan dat blauwe oog komt :P. Lopen stoeien of gewoon een beetje onhandig geweest? Lijkt me ook niet echt lekker lopen inderdaad.
Stoeien met maatje liep beetje uit de hand, het was niet vijandig overigens.

Ziet er ook echt niet uit, iedereen kijkt me aan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_125836305
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Snap dat helemaal in jouw situatie :s)
Komt allemaal wel weer :Y Heb al aardige plannen in m'n hoofd gehaald wb hardlopen..
pi_125836390
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Komt allemaal wel weer :Y Heb al aardige plannen in m'n hoofd gehaald wb hardlopen..
Oe, watwat? :D
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 april 2013 @ 19:41:46 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125836626
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Eigenlijk ben ik veel te verlegen, maar ik stel mezelf dan maar heel stiekem voor. Ik loop sinds het voorjaar van 2011 hard. Althans, ik poog iets te doen wat daar op lijkt. Nu ben ik verslaafd. Niet dat ik enig talent heb.

Mijn techniek ziet er echt heel eng uit op actiefoto's (anatomisch zelfs onmogelijk volgens mij). Als ik vergeet voldoende te drinken dan wil de controle over mijn beenspieren op den duur nog al eens verdwijnen. Dan is lopen echt heel irritant omdat je je als het ware steeds verstapt. Ik verdenk mijn ouders er weleens van dat ik een vluggertje in een bezemkast was. Ik durf ze er alleen niet naar te vragen omdat ik bang ben dat ze dat met een sadistische grijns gaan bevestigen. Overigens heb ik een gelukkig leven hoor.

Mijn intervalsnelheid heet bij collegalopers LSD-tempo. Ik kan daar goed mee leven, uit pure liefde voor de sport. Op hele goede dagen zijn mijn tijden best acceptabel voor mezelf. Die dagen zijn er, net zoals bij de meeste hardlopers, echter bijna nooit. Dat geeft niks.

De afgelopen maanden had ik het voornamelijk koud. De voortdurende straffe noordooster zorgde ervoor dat ik zelfs na 12 km nog niet opgewarmd was en alleen maar aan warme douches kon denken. Ik vrees dat ik geen hart heb.

Deze maand was het al een paar keer kort-kort en buitenspelen in de duinen bij Meijendel. Dan is het leven op z'n mooist. Een paar dagen geleden deed een ik een avondloopje bij onder misschien wel de lekkerste omstandigheden: zwoel en rustig weer. Ik had een zgn. "Dry Fit" shirt aan van Nike en op de een of de andere reden worden weinig hardloopshirts zo nat van het zweet als die Dry Fits. Ik verbeeld me verder niks, maar misschien heb ik uitzonderlijk zweet.

Ik train 3 à 4 keer in de week, doe daarnaast corestability (hard nodig omdat wiebelende bovenlichaam eens stil te leggen) oefeningen en squats via de runtastic app op de iPad (wel met de gordijnen dicht).

Gemiddeld loop ik 1 wedstrijd per maand. Kan ook niet anders, omdat ik in ploegendiensten werk en niet ieder weekend vrij ben. Van groot (bv CPC) tot klein (bv Kerkpolderloop): het is allemaal leuk. In mei loop ik de Golden Ten en de Royal Ten. In de zomer wacht ik af wat de temperatuur doet, want hitte vind ik nog erger dan kou. In het najaar wil ik de Vredesloop, de 7H en de Bruggenloop doen.

Genoeg.
Welkom!

Je loopt behoorlijk veel :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 april 2013 @ 19:42:52 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125836674
Wie hier woonde ook alweer in de omgeving van Putten? Komende 2 weken kom ik je bossen weer onveilig maken. Zowel lopend als fietsend :)
  zondag 28 april 2013 @ 19:44:34 #250
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125836741
quote:
5s.gif Op zondag 28 april 2013 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Wie hier woonde ook alweer in de omgeving van Putten? Komende 2 weken kom ik je bossen weer onveilig maken. Zowel lopend als fietsend :)
Jero?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')