SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
voor er weer iemand met een eriksen of derk paarderigter tt kwam niet neequote:
Cuenca jarig vandaagquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor er weer iemand met een eriksen of derk paarderigter tt kwam niet nee
Het is Boerrigterquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sulejmani heeft toch al een contract bij Benfica?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:44 schreef Sloggi het volgende:
Van welke spelers is de kans groot dat ze vertrekken in de zomer?
Vermeer, De Jong, Eriksen, Alderweireld, Sulejmani?
Sulejmani is al zeker.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:44 schreef Sloggi het volgende:
Sulejmani staat vast. De Jong, Eriksen, Alderweireld inderdaad grote kans. En wellicht wat bank/tribunezitters/jeugd die geen perspectief meer zien/hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:44 schreef Sloggi het volgende:
Oh, dan is Lurling wel prima ja....quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wie moet dat voorstellen in jouw UI?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sulejmani staat vast. De Jong, Eriksen, Alderweireld inderdaad grote kans. En wellicht wat bank/tribunezitters/jeugd die geen perspectief meer zien/hebben.
Romelu Lukakuquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie moet dat voorstellen in jouw UI?
Jullie worden dus weer kampioen volgend jaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sulejmani staat vast. De Jong, Eriksen, Alderweireld inderdaad grote kans. En wellicht wat bank/tribunezitters/jeugd die geen perspectief meer zien/hebben.
Is inderdaad al 2 keer op stage geweest. Sigthorsson is overigens ook ooit bij die club begonnen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)rikt_Karlsson__.html
quote:Denen in Amsterdamse dienst
De NRC heeft in Denemarken research gedaan naar al het talent dat van daar naar Ajax komt. Zo spreken ze met de vader van Christian Eriksen en de sportief directeur van AaB uit Aalborg.
Jarenlang werd Christian Eriksen getraind door zijn eigen vader Thomas Eriksen. 'Aan zijn tweebenigheid hebben we altijd gesleuteld. Mooi om te zien dat hij daar nu van profiteert.'
Vader Eriksen denkt niet dat de huidige spelers veel beter zijn dan de Denen uit vorige generaties. 'Toen grote clubs doorhadden dat ze hier goede spelers konden ophalen voor weinig geld, ontstond er al snel een markt. Ik denk niet dat Deense talenten nu ineens structureel veel beter zijn. We hebben goede spelers, op bijna alle posities wel één van internationaal niveau. Maar in Denemarken wonen 5 miljoen mensen, te weinig om consequent topvoetballers voort te brengen. De spoeling is te dun.'
Lynge Jakobsen, sportief directeur van AaB uit Aalborg, wist dat talent Lucas Andersen drie clubs in Europa op zijn lijstje had staan. 'Hij had zichzelf op zijn vijftiende al doelen gesteld. Eén club op zijn lijstje was Ajax. Ik heb dat toegejuicht.'
'Wij kunnen een speler nooit voor hetzelfde geld verkopen als Ajax dat kan nadat een speler daar twee, drie jaar heeft gevoetbald,' zegt Jakobsen in de NRC. 'En wij profiteren mee van de transfer die daarna gemaakt wordt. Voetbal is ook slim zaken doen.'
'Ik had het er laatst nog over met een trainer. Wat als Christian Eriksen niet bij Odense weggegaan was? Hoe goed was hij dan nu geweest? Prikkelende gedachte. Ik denk dat Ajax de perfecte stap is voor Deense talenten. Maar als Liverpool of Manchester United komt, gaan er andere krachten spelen. Die clubs hebben hier toch nog meer aanzien.'
quote:Serero: 'Titel ook een beetje van mij'
Thulani Serero begon dit seizoen erg goed maar nu is hij uit beeld. De laatste tijd doet trainer Frank de Boer geen beroep meer op de Zuid-Afrikaan.
Hoewel het seizoen zo goed begon voor Serero moet hij het toch als een baalseizoen omschrijven. 'Natuurlijk zou ik het graag anders zien, maar het team heeft de afgelopen maanden het gelijk van de trainer bewezen. Het enige wat nu telt, is dat we kampioen worden. Ja, die titel zal ook een beetje van mij zijn, zo zal ik het wel ervaren. Ondanks het feit dat ik uiteindelijk niet zo veel gespeeld heb als ik zou willen, heb ik wel echt het gevoel dat ik een substantiële bijdrage heb geleverd.'
De Afrikaan probeert te leren van zijn gemaakte fouten. 'Mijn eerste seizoen hier is leerzaam geweest, al was dat op een andere manier dan ik had gewild', zegt hij tegen Ajax.nl 'Ik heb toen eigenlijk het hele jaar gekwakkeld, omdat ik te veel wilde, te hard trainde, zonder naar mijn lichaam te luisteren en te snel weer wilde voetballen. Ik had het rustiger moeten opbouwen, dat zie ik nu wel in. Maar als jonge speler heb je nog geen vergelijkingsmateriaal. Je kunt niet putten uit je eigen ervaringen. Dat probeer ik nu te doen. Dat het aan het begin van dit seizoen zo goed ging, komt vooral doordat ik geleerd heb van het seizoen daarvoor.'
'Ik ben een jongen uit het getto. We voetbalden op straat. Veel meer was er niet te doen. Ze zeggen altijd dat de sterksten overleven. Maar in Soweto is dat niet per se zo. Daar moet je vooral slim zijn en de juiste beslissingen nemen. Er zijn veel verleidingen, fouten die je als klein ventje kunt maken en die je leven tekenen. Ik ben genoeg vrienden kwijtgeraakt aan de criminaliteit, aan de drugs vooral. Dat ik daar zelf buiten ben gebleven, kwam vooral doordat ik bang was voor mijn ouders, die waren heel streng. Ik kon als kind best stout zijn, maar ik wist wat er thuis op me te wachten stond als ik echt in de fout zou gaan. Dat heeft me erdoorheen geholpen. Dat, plus het voetballen.'
quote:De Jong, Moisander, Schöne staan op scherp
Siem de Jong, Niklas Moisander en Lasse Schöne moeten op hun tellen passen zaterdag. Althans als zij de mogelijke kampioenswedstrijd tegen Willem II niet willen missen.
De drie heren staan op scherp. Een gele kaart betekent automatisch een wedstrijd schorsing. Ricardo van Rhijn is al geschorst. Hij mist de wedstrijd tegen NAC Breda dat zaterdagavond afgewerkt gaat worden in het Rat Verlegh stadion.
Tobyquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af wie van Rhijn gaat vervangen tegen NAC. Vorige keer leek Frank het niet aan te durven om met Ligeon te beginnen en deze wedstrijd sta je als rechtsback toch ook weer even tegen de niet te onderschatten snelheidsduivel Elson Hooi. Ik denk dat Ligeon de beste optie is, aangezien hij ook verdomd snel is.
Of met 3 verdedigers en een diamant op het middenveld Poulsen cvm Eriksen lm Schone rm De Jong cam, al schat ik de kans daarop laag inquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af wie van Rhijn gaat vervangen tegen NAC. Vorige keer leek Frank het niet aan te durven om met Ligeon te beginnen en deze wedstrijd sta je als rechtsback toch ook weer even tegen de niet te onderschatten snelheidsduivel Elson Hooi. Ik denk dat Ligeon de beste optie is, aangezien hij ook verdomd snel is.
...en dan Denswil LCV en Moisander RCV? Moet je wel je hele verdediging omgooien. Veltman zou ook kunnen, maar daar ben ik niet zo'n fan van, hoewel ik hem niet te snel wil afschrijven.quote:
De Boer blijkt heel erg fan van Veltman. Het is Veltman en Alderweireld of Alderweireld en Ligeon vanavond.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
...en dan Denswil LCV en Moisander RCV? Moet je wel je hele verdediging omgooien. Veltman zou ook kunnen, maar daar ben ik niet zo'n fan van, hoewel ik hem niet te snel wil afschrijven.
Ik hoop het laatste. Ik moet toegeven dat ik Ligeon niet wekelijks zie spelen, maar Alderweireld RB vind ik niet geweldig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Boer blijkt heel erg fan van Veltman. Het is Veltman en Alderweireld of Alderweireld en Ligeon vanavond.
Ben ik met je eens, geen goed plan om het centrum uit elkaar te halenquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik hoop het laatste. Ik moet toegeven dat ik Ligeon niet wekelijks zie spelen, maar Alderweireld RB vind ik niet geweldig.
Serero in de spits dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou moet je geen onzin gaan verkopen he
Dat was tegen Vitesse ook zo'n succes.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, geen goed plan om het centrum uit elkaar te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:B1 bij winst zondag op weg naar titel
Ajax B1 kan bij winst morgenmiddag tegen Willem ll/RKC B1 de koppositie pakken in de Eredivisie voor B-junioren. Concurrent AZ B1 verloor vanmiddag met 1-2 van nummer drie PSV B1 en daardoor kan Ajax de macht grijpen. Jordy Bruijn: 'Of het leeft? Zeker weten!'
De junioren van Orlando Trustfull krijgen zondagmiddag Willem ll/RKC B1 op bezoek, de nummer negen van de competitie. In de laatste twee speelrondes treft de ploeg dan nog FC Utrecht B1 (nummer 12) en Almere City B1 (onderaan op plek 14), op papier twee te nemen hordes.
De concurrentie krijgt het in dat opzicht zwaarder. Zo krijgt AZ B1 nog nummer 7 en en reuzendoder FC Twente B1 op bezoek en staat ook PSV B1 - Feyenoord B1 nog op het programma.
Reden genoeg voor middenvelder Bruijn om al vooruit te kijken. 'De uitslag in Alkmaar is heel lekker. Als we nu alles winnen, worden we gewoon kampioen', laat hij weten in een korte reactie aan Ajax Showtime. 'Of het leeft? Zeker weten. We kijken iedere week wat de concurrentie doet.'
Programma Ajax B1
28-04-2013: Ajax B1 - Willem ll/RKC B1
04-05-2013: FC Utrecht B1 - Ajax B1
11-05-2013: Ajax B1 - Almere City B1
Stand aan kop in de Eredivisie B-jeugd
1. PSV B1 24 - 46
2. Ajax B1 23 - 45
3. AZ B1 24 - 45
4. F'noord B1 24 - 44
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:59 schreef Tyron het volgende:
Gaat het niet worden vanavond. Weinig clubs winnen in Breda en onze ploeg is dramatisch uit vorm.We gaan winnen vanavond want Chrisje Eriksen doet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
We gaan winnen vanavond want Chrisje Eriksen doet mee![]()
![]()
![]()
![]()
Je doet het verkeerd, of Christian EriksenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
of Chrisje
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk gaan we niet verliezen vanavond en gewoon thuis tegen Willem II kampioen worden, dan alsnog Groningen oprollenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef DenXD het volgende:
Nou als Groningen zo speelt als ze nu tegen PSV doen... Dan winnen wij daar ook wel met 2 - 301..wat een stel prutsers.
Dus vanavond verliezen mag en dan gewoon Willem II en Groningen oprollen.
Nee vanavond gewoon winnen en thuis kampioen wordenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef DenXD het volgende:
Nou als Groningen zo speelt als ze nu tegen PSV doen... Dan winnen wij daar ook wel met 2 - 301..wat een stel prutsers.
Dus vanavond verliezen mag en dan gewoon Willem II en Groningen oprollen.
Voor de duidelijkheid...twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 19:29:34Opstelling Ajax: Vermeer; Ligeon, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Schöne, Sigthórsson, Fischer. #nacaja reageer retweet
Groningen kan gewoon niet beterquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:30 schreef MrStock het volgende:
Tering man, ik wist niet dat het vandaag open huis was in groningen, had wel raad geweten met al die cadeau's.
Daar volg ik Groningen te weinig voor om dat te wetenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Groningen kan gewoon niet beter
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 20:35:53Aanpassing in de opstelling: Poulsen speelt niet. Babel verschijnt zo aan de aftrap. Schöne schuift linie terug naar middenveld. #nacaja reageer retweet
uitquote:
Dan ben je nog erg mild.quote:
Is hun niveauquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen en Visser zijn wel echt belachelijk slecht vandaag
Eriksen zei dat Heerenveen-thuis zich niet ging herhalenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen slecht? neger wat?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lemsterr, een jongen naar mijn hart.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:33 schreef Lemsterr het volgende:
care of het slecht is. Drie punten bitte.
Derk is al in Bredaquote:
Hij komt het meeste aan de bal en er gaat niet veel goed, dan val je gelijk bij iedereen op.quote:
Ik zie het welquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/quote.png
[..]
Hij komt het meeste aan de bal en er gaat niet veel goed, dan val je gelijk bij iedereen op.
Dat de Jong constant te diep staat en totaal niet mee voetbalt ziet dan weer niemand, zo gaat dat.
Tempo ligt veel te laag zodra dat omhoog gaat winnen wequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je bent er.Wat is jouw visie op deze nare wedstrijd?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het wel. De Jong kan er niks van als middenvelder. Kansloze schoten ook.
Mij valt eigenlijk hetzelfde op als j0rdiiii, de Jong moet meer inzakken. en meer beweging ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tempo ligt veel te laag zodra dat omhoog gaat winnen we
Vandaag valt het meer te begrijpen dat De Jong niet lekker speelt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is echt niet goed hoor als middenvelder.
Zo speelt hij te vaak als middenvelder. Daarom vind ik hem daar ook niet goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag valt het meer te begrijpen dat De Jong niet lekker speelt.
Hij kan het wel hoor, heeft in de zegereeks van Twente uit tot PSV uit meerdere goeie wedstrijden op het middenveld gespeeld. Het lijkt er meer op dat het opdracht is van de Boer om zo diep te staan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is echt niet goed hoor als middenvelder.
Als Schöne rechtsvoor staat dan wisselen die twee ook vaker van positie dat gaat niet met Babelquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij kan het wel hoor, heeft in de zegereeks van Twente uit tot PSV uit meerdere goeie wedstrijden op het middenveld gespeeld. Het lijkt er meer op dat het opdracht is van de Boer om zo diep te staan.
En toch blijft hij daar zo staan, ga daar dan weg denk ik dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Schöne rechtsvoor staat dan wisselen die twee ook vaker van positie dat gaat niet met Babel
Zal de opdracht van de Boer zijn denk ik, Babel moet gewoon wat vaker terug zakken en de een twee aangaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En toch blijft hij daar zo staan, ga daar dan weg denk ik dan.
0-2.
Een gemiddeld weiland is beter bespeelbaar ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met dat kutveld gaat het lastig ja
Die bal net met Fischer net voor z'n voet opstuiterenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja maar toch. Zo'n Babel moet toch wel beter een bal kunnen aannemen. Ook op zulke velden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Expres niet sproeien, het veld slecht houden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een gemiddeld weiland is beter bespeelbaar ja.
Het veld mag geen excuus zijn, maar het is inderdaad een weiland jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar toch. Zo'n Babel moet toch wel beter een bal kunnen aannemen. Ook op zulke velden.
Een weiland heeft meer dat de bal niet eens rolt maar vast blijft zitten in het gras.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:57 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Het veld mag geen excuus zijn, maar het is inderdaad een weiland ja
Cuenca voor Siggy zal nog wel komenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:12 schreef Pedroso het volgende:
Niet echt logisch om Babel eruit te halen. Nu heb je 2 pure spitsen lopen en geen rechtsbuiten.
Inderdaad, richting P1quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:13 schreef De_Dorstige het volgende:
Het gaat de goede kant op, heren/dames.
Ik gok bloeddoping, want het is echt een bloedhond.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef Ludachrist het volgende:
En belangrijker: wat voor doping heeft die Lurling gehad?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik gok bloeddoping, want het is echt een bloedhond.
twitter:harryvermeegen twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 22:31:20Voor iedereen met een #Ajax-hart. Vier feest tot morgenochtend. Gefeliciteerd met de titel! @ajax1nl @ajaxinside @AjaxFanzoneNL reageer retweet
Van Rhijn gaat sowieso niet weg van de zomer. En Ligeon speelde gewoon goed hoor. Daarbij zie ik liever Fischer in plaats van Babel danquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:40 schreef Catch22- het volgende:
Volgende week babel - hoesen - cuenca voorin en gaaan
En als van rhijn weggaat deze zomer, wat geen ondenkbaar scenario is, hebben we een probleem
Heerlijk na al die magere jarenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
AJAX WEER KAMPIOEN![]()
![]()
Dit verveelt nooit. Ik ben focking blij.
Prima tochquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Fischer lijkt vooral goed te zijn in de toppers.
Echt he. Hopelijk nog een jaartje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef Ludachrist het volgende:
Het is lang geleden dat ik zo'n technicus op rechtsbuiten heb gezien als Cuenca is.
Omdat hij jong is en soms bij de kleine ploegen wat gemakzuchtig isquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
als ik naar een van onze kinderen kijk heb je daar niets voor nodigquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef Ludachrist het volgende:
En belangrijker: wat voor doping heeft die Lurling gehad?
Die jongen moet nog 19 worden, iedereen van zijn lichting hier bij Ajax speelt nog in de A1 en hij heeft wat mij betreft gewoon hele goeie statistieken met 9 gols en 4 assists in 21 Eredivisie wedstrijden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:40 schreef Catch22- het volgende:
Volgende week babel - hoesen - cuenca voorin en gaaan
En als van rhijn weggaat deze zomer, wat geen ondenkbaar scenario is, hebben we een probleem
Zielig zeg. Zullen we het dan maar een week uitstellen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
En Willem II kan tegen ons degraderen.![]()
Als Eriksen blijft hoef ik Maher niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax volgend seizoen?
-------------------------Cillessen---------------------------
van Rhijn----Moisander----Denswil-----Boilesen
--------Maher------------Blind----------Eriksen------
----Cuenca----------Hoesen------------Fischer------
+een miljoen of 10 netto.
Let's fap.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax volgend seizoen?
Jawel man. Dat wordt echt een genot danquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Eriksen blijft hoef ik Maher niet.
haha oke jij bent me er éénquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef badboynova het volgende:
ooit had ik een dochter, tot dat ze zei dat ze voor de kakki's wilde zijn
[ afbeelding ]
Geniaal elftal. Ik hoop heel erg dat Denswil basisspeler gaat worden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax volgend seizoen?
Moet ik straks de samenvatting even downloaden, dan maak ik hem wel als hij erin zit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:00 schreef FredVleespet het volgende:
Nog geen gifje van Cuenca's move?
speelt er nog iemand bij w2 die ook in 2007 op het veld stond?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En Willem II kan tegen ons degraderen.![]()
nee joh, totale reorganisatiequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
speelt er nog iemand bij w2 die ook in 2007 op het veld stond?
Ja de doelpalenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
speelt er nog iemand bij w2 die ook in 2007 op het veld stond?
Nee die ziet meer in Veltman volgens mij. Wat ik erg zonde vind.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Denk niet dat Frank dat gaat doen.
lijkt mij ookquote:
Je onderschat Veltman flink.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die ziet meer in Veltman volgens mij. Wat ik erg zonde vind.
Dat betwijfel ik, enige reden dat hij kan gaan spelen is om een linkspoot en rechtspoot te houden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die ziet meer in Veltman volgens mij. Wat ik erg zonde vind.
Ik hoop ook dat het duo volgend seizoen Moisander-Denswil gaat worden. Alleen Frank is wel fan van Veltmanquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, enige reden dat hij kan gaan spelen is om een linkspoot en rechtspoot te houden.
Denswil is in potentie zoveel beter en ook nu is Veltman helemaal niet veel beter ofzo.
Veltman heeft iedereen dit seizoen wel in positieve zin verrast denk ik hoewel Denswil natuurlijk het grote talent is en een geweldige toekomst heeftquote:
Veltman is een klassieke verdediger. Balafpakken en in zo snel mogelijk inleveren.quote:
Hij kan prima voetballen. Maar is niet echt een heel groot talent en fysiek ook niet heel sterk. Dan heeft hij dus geen hoge top.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Veltman is een klassieke verdediger. Balafpakken en in zo snel mogelijk inleveren.
Past wellicht niet helemaal binnen Ajax. Al wil ik hem nog wel de voordeel van de twijfel geven.
Puur omdat hij uit de eigen jeugd komt.
Ik vind Veltman nou niet bepaald een echte killer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Veltman is een klassieke verdediger. Balafpakken en in zo snel mogelijk inleveren.
Past wellicht niet helemaal binnen Ajax. Al wil ik hem nog wel de voordeel van de twijfel geven.
Puur omdat hij uit de eigen jeugd komt.
Ik vind het toch echt meer een balafpakker dan een opbouwende centrale verdediger ala Moisander en Alderweireld. Wellicht zie ik het verkeerd hoor bij Veltman maar ik zie liever Denswil en binnen 2 jaar Bazoer erbij.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind Veltman nou niet bepaald een echte killer.
Ik heb eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in 'm. Oogt mij te zwak. Maar nog niet genoeg van hem gezien om een echt oordeel te geven natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind Veltman nou niet bepaald een echte killer.
Daarbij is hij ook niet grootquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in 'm. Oogt mij te zwak. Maar nog niet genoeg van hem gezien om een echt oordeel te geven natuurlijk.
twitter:CuencaIsaac twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 23:38:07Happy for the win and for being back on the field in such a special day like my bday! #forzaajax reageer retweet
Dat hoop ik ook, ik denk dat we best een kans hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk blijft hij nog een jaartje
twitter:CuencaIsaac twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 23:38:07Happy for the win and for being back on the field in such a special day like my bday! #forzaajax reageer retweet
Speelde Cuenca zo goed dan ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk blijft hij nog een jaartje
Als hij het hier naar zijn zin heeft wel. Hopelijk gaat Barca nog wat kopen. En dan Cuenca huren. Of misschien zelfs kopen met terugkoopclausule.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik denk dat we best een kans hebben.
Ik heb wat wedstrijden van Barcelona met hem teruggekeken, dan kun je wel zien dat het echt een prima voetballer is.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:51 schreef Devv het volgende:
Mensen die dachten dat Ajax van NAC zou verliezen.
Klopt hij heeft veel meer talent dan bijv Tello maar ik wist niet dat ie nu weer zo goed zn oude vorm kon pakkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ziet zijn klasse er wel vanaf druipen ja. Mooie acties.
Hij had wat meer vrijheid met acties maken als zijn eerste wedstrijden. Daarom hoop ik ook dat hij volgend seizoen bij Ajax blijft, en dan gewoon vanaf de voorbereidingquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt hij heeft veel meer talent dan bijv Tello maar ik wist niet dat ie nu weer zo goed zn oude vorm kon pakken
Is wat te vroeg om te zeggen, het was maar 10 minuten, maar hij viel goed inquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt hij heeft veel meer talent dan bijv Tello maar ik wist niet dat ie nu weer zo goed zn oude vorm kon pakken
Maakt het hele seizoen bij Jong Ajax al een hele solide indruk met Denswil naast hem. Goed duo wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in 'm. Oogt mij te zwak. Maar nog niet genoeg van hem gezien om een echt oordeel te geven natuurlijk.
Mag niet van Eberhardquote:Op zondag 28 april 2013 00:05 schreef tammepiet het volgende:
Oude vorm lolz.
Op weg naar huis. Volgende week zondag Leidse!
quote:Op zondag 28 april 2013 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leluk man!quote:Op zondag 28 april 2013 00:47 schreef Reemi het volgende:
Ik vond die rode sokken best mooi staan trouwens.
Ik ook, maar ik vind wit toch mooier denk ik. Ik ben erg benieuwd naar het uittenue. Mooier dan dit jaar kan het mijns inziens bijna niet worden. Iemand een idee wanneer het nieuwe uittenue gepresenteerd wordt?quote:Op zondag 28 april 2013 00:47 schreef Reemi het volgende:
Zal de laatste wedstrijd van het seizoen wel weer gedragen worden lijkt me?quote:Op zondag 28 april 2013 01:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind wit toch mooier denk ik. Ik ben erg benieuwd naar het uittenue. Mooier dan dit jaar kan het mijns inziens bijna niet worden. Iemand een idee wanneer het nieuwe uittenue gepresenteerd wordt?
Zwaar mislukte pannaquote:
Vorig seizoen werd in de 32e speelronde (de huidige speelronde dus) het tenue al gedragen dacht ik, tegen Twente was dat. Stiekem had ik gehoopt het tenue deze wedstrijd al te zien.quote:Op zondag 28 april 2013 01:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zal de laatste wedstrijd van het seizoen wel weer gedragen worden lijkt me?
Not sure if serious.quote:Op zondag 28 april 2013 00:47 schreef Reemi het volgende:
Shirt van dit jaar is waarschijnlijk zwart, dus kon niet tegen NAC.quote:Op zondag 28 april 2013 01:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd in de 32e speelronde (de huidige speelronde dus) het tenue al gedragen dacht ik, tegen Twente was dat. Stiekem had ik gehoopt het tenue deze wedstrijd al te zien.
Is geen concurrentie joh, Ajax speelt alleen nog tegen zichzelf.quote:Op zondag 28 april 2013 09:23 schreef Schanulleke het volgende:
Volgende week scherp zijn, Willem II niet het idee geven dat ze kunnen stunten. Gewoon in stijl afmaken. Lekker!
Nu vandaag kijken wat de concurrentie doet.
Dat is wel mooi jaquote:Op zondag 28 april 2013 09:29 schreef plesner het volgende:
Met het vertrek van Suljemani komt er weer behoorlijk wat geld vrij. We kunnen het wanbeleid hoofdstuk dan officiel afsluiten.
Qua financiën wel maar er zal toch weer vanaf bijna 0 opgebouwd moeten worden als Eriksen, De Jong en Alderweireld vertrekken, vooral die eerste 2 zijn niet makkelijk op te vangen, er zal toch echt wat aangekocht moeten wordenquote:Denk dat we vanaf volgend jaar een behoorlijk gat met de rest gaan slaan.
Alle CL miljoenen zijn wederom voor ons, de nummer 2 komt toch niet door de CL kwalificatie (geen beschermde status in de vierde ronde).
Volgend jaar op naar nummer 33!
iig 1 keer geel, wat een debielquote:Op zondag 28 april 2013 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Lurling had overigens twee keer rood mogen krijgen.
Maher ophalen, Cuenca nog een jaartje huren en Moisander op rechts zetten zodat Denswil ter vervanging voor Alderweireld. Ondertussen maak je dikke winst met verkoop van:quote:Op zondag 28 april 2013 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua financiën wel maar er zal toch weer vanaf bijna 0 opgebouwd moeten worden als Eriksen, De Jong en Alderweireld vertrekken, vooral die eerste 2 zijn niet makkelijk op te vangen, er zal toch echt wat aangekocht moeten worden
arica is geen buitenspelerquote:Op zondag 28 april 2013 09:56 schreef tammepiet het volgende:
Ajax moet zelf een vleugelspeler aantrekken, aanwas is erg dun na vertrekken Arica, Ebecilio, Ozbiliz + Babel?
Blind gaat echt niet verdedigende middenvelder spelen, verder is Frank nogal gecharmeerd van Veltman, dus dat is de logische vervanger van Alderweireldquote:Op zondag 28 april 2013 09:54 schreef plesner het volgende:
[..]
Maher ophalen, Cuenca nog een jaartje huren en Moisander op rechts zetten zodat Denswil ter vervanging voor Alderweireld. Ondertussen maak je dikke winst met verkoop van:
Eriksen
de Jong
Alderweireld
Vermeer
Opstelling volgend jaar:
Cillessen gk
Van Rhijn vr
Mosainder vcr
Denswil vcl
Boilesen vl
Blind vm
Schone mc
Maher mc/am
Cuenca amr
Sigi spits
Fischer aml
Die heeft mede om het NL elftal bijgetekend, dus die zal op die positie willen blijven spelenquote:Op zondag 28 april 2013 10:11 schreef Stiggie het volgende:
Idd Blind is Boilesen ook gewoon voorbij nu. Speelt constant top
Jep, had altijd liever boilesen dan blind. Sinds de winterstop is die voorkeur helemaal omgedraaid.quote:Op zondag 28 april 2013 10:11 schreef Stiggie het volgende:
Idd Blind is Boilesen ook gewoon voorbij nu. Speelt constant top
Omdat NAC met witte sokken speeltquote:Op zondag 28 april 2013 10:22 schreef Stiggie het volgende:
Ik was pas na een kwartier ingeschakeld. Why de fuck speelde we met die rode sokken?
Meestal speelt Ajax met zwarte sokken in Bredaquote:Op zondag 28 april 2013 10:22 schreef Stiggie het volgende:
Ik was pas na een kwartier ingeschakeld. Why de fuck speelde we met die rode sokken?
Bij een gelijkspel vandaag ook en bij winst van VVV volgende week ookquote:Op zondag 28 april 2013 10:19 schreef _NZT_ het volgende:
Als Willem 2 vandaag verliest, wordt er volgende week op hef zelfde veld gedegradeerd en de titel binnengehaald. Juichende en jankende spelers op het veld a la CL finale.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax volgend seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |